Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 22  Volgende
Bericht Geplaatst op 08 dec 2011 23:49 

Hardtraxx Veteran

@ Skedoedel: Ja, wijs en heilg. 'Ik oordeel pas als het album uit is want dan kan ik beter horen of ik die 'remuuxxxxxx' goed of slecht vind dan in 720p', wat een onzin man. Het mag dan wel een mening zijn, maar iedereen die tijd in Hardstyle steekt, een gezond verstand en goed hoorvermogen heeft en een 'echte' fan is weet gewoon dat dit crap is.
Bericht Geplaatst op 08 dec 2011 23:57 

Hardtraxx Elite

Pidewi schreef:
Erg jammer dat Rage remix en Muzik or Noize remix er niet op staan zeg
Bericht Geplaatst op 09 dec 2011 00:09 

Artiest

Maximum schreef:
@ Skedoedel: Ja, wijs en heilg. 'Ik oordeel pas als het album uit is want dan kan ik beter horen of ik die 'remuuxxxxxx' goed of slecht vind dan in 720p', wat een onzin man. Het mag dan wel een mening zijn, maar iedereen die tijd in Hardstyle steekt, een gezond verstand en goed hoorvermogen heeft en een 'echte' fan is weet gewoon dat dit crap is.

Als je me citeert doe er dan op z'n minst moeite voor xd En het blijft een mening, wat je er ook van maakt.
Bericht Geplaatst op 09 dec 2011 00:09 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het erg jammer dat die Muzyk edit en Activated er niet op staan
Bericht Geplaatst op 09 dec 2011 00:18 

Ja en ik vind dit jammer, en ik vind dat jammer, zagemannen... hij gaat het niet meer aan passen voor jullie

En eerlijk, geen kat die er zich iets van aantrekt wat jij wilt het is nu zo
Bericht Geplaatst op 09 dec 2011 00:30 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Ja en ik vind dit jammer, en ik vind dat jammer, zagemannen... hij gaat het niet meer aan passen voor jullie

:lol:
Bericht Geplaatst op 09 dec 2011 00:53 

Hardtraxx Addict

Spablauw schreef:

Topic closing time?
Bericht Geplaatst op 09 dec 2011 01:08 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Maximum schreef:

Als je me citeert doe er dan op z'n minst moeite voor xd En het blijft een mening, wat je er ook van maakt.

Nu loop je dus ook weer zo 'wijs' te doen, want je snapt heus wel wat ik bedoel. Nagenoeg iedereen vind het een kut 'Remuxxx' en jij moet weer dwars lopen doen dat het niet HQ is en dat we daarom 'sneu' zijn, omdat we volgens jou geen concrete conclusie kunnen trekken uit een filmpje van 720p (LQ).

Skedoedelefloeps schreef:
Sommige reacties zijn echt te sneu voor woorden hier. Zeiken over het woord Remuxx, og nee nu sterven we allemaal een pijnlijke dood. Het is ook nog eens een LQ preview en mensen die meteen conclusies trekken.

Ik vraag me nou echt af waarom jij weer perse der tegen in moet gaan? Jij gaat mij echt niet vertellen dat als jij die LQ previeuw luistert, je denkt denkt dat hij geheel anders klinkt in HQ en dan (wellicht) wel goed is.
Bericht Geplaatst op 09 dec 2011 09:17 

Hardtraxx Veteran

Kinders. Gewoon even ontopic houden aub.
Bericht Geplaatst op 09 dec 2011 10:24 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Kinders. Gewoon even ontopic houden aub.

Is toch ontopic? Het gaat over een track die op het album staat... :huh:
Bericht Geplaatst op 09 dec 2011 10:34 

Khadber is kaas.
Bericht Geplaatst op 09 dec 2011 11:26 

Artiest

Maximum schreef:
Nu loop je dus ook weer zo 'wijs' te doen, want je snapt heus wel wat ik bedoel. Nagenoeg iedereen vind het een kut 'Remuxxx' en jij moet weer dwars lopen doen dat het niet HQ is en dat we daarom 'sneu' zijn, omdat we volgens jou geen concrete conclusie kunnen trekken uit een filmpje van 720p (LQ).

Ik vraag me nou echt af waarom jij weer perse der tegen in moet gaan? Jij gaat mij echt niet vertellen dat als jij die LQ previeuw luistert, je denkt denkt dat hij geheel anders klinkt in HQ en dan (wellicht) wel goed is.

Oh dus als iedereen het hier kut vind moet ik maar met de massa mee gaan en zeggen dat ik het ook kut vind? Zodat we zulke discussies voortaan vermeiden? Ik heb trouwens niet gezegd dat er mensen sneu zijn, ik heb bepaalde reacties sneu genoemd. Heb nooit gezegd dat het sneu is conclusies te trekken uit LQ previews, dus snap niet waar je dat vandaan haalt eigenlijk :huh:
Ik zeg alleen dat ik ga oordelen als ik HQ heb gehoord, zo vaak klinkt het LQ minder en HQ veel beter en vice versa ook overigens, dus snap het probleem niet zo.
Bericht Geplaatst op 09 dec 2011 12:46 

Hardtraxx Veteran

Ookal ben ik het met maximum eens dat het geen LQ filmpje is, waarom gebruik je steeds het woord 720p? Dat zegt namelijk niks over de geluidskwaliteit, dat ligt namelijk aan de bron van het filmpje (defqon setjes?). Als ik met een crappy voice recorder een track opneem op een feest, er een grote wallpaper bij zet en upload, heb ik zelfs een 1080p filmpje, maar de geluidskwaliteit zal nog steeds onder doen voor een 240p filmpje met een cd rip als bron
Bericht Geplaatst op 09 dec 2011 18:04 

Hardtraxx Addict

Nrgizer schreef:
Balen dat I Saw It er nie opstaat keek ik zo hard naar uit :(

Inderdaad zeg, dat was echt een geniaal plaatje. Maarja zo kunnen we eindeloos blijven mauwen over dat hij er andere tracks ook tussen had moeten stoppen, het zal wel een bewuste keus zijn geweest om dat niet te doen. :P
Bericht Geplaatst op 09 dec 2011 18:25 

Hardtraxx Veteran

Bericht Geplaatst op 09 dec 2011 18:59 

Hardtraxx Veteran

Mis toch wel echt een dikke knaller á la Magic :(
Bericht Geplaatst op 09 dec 2011 19:17 

Hardtraxx Newbie

Josh-T schreef:
Ik vind het erg jammer dat die Muzyk edit en Activated er niet op staan

ja das zkr kutt! Activated is geniaaaal :yay:
Bericht Geplaatst op 09 dec 2011 19:22 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Ookal ben ik het met maximum eens dat het geen LQ filmpje is, waarom gebruik je steeds het woord 720p? Dat zegt namelijk niks over de geluidskwaliteit, dat ligt namelijk aan de bron van het filmpje (defqon setjes?). Als ik met een crappy voice recorder een track opneem op een feest, er een grote wallpaper bij zet en upload, heb ik zelfs een 1080p filmpje, maar de geluidskwaliteit zal nog steeds onder doen voor een 240p filmpje met een cd rip als bron

Haha jah klopt, nogal een stom foutje indd! :P
Bericht Geplaatst op 09 dec 2011 23:09 

Hardtraxx Addict

Die laatste track vind ik maar nuxx, de rest vind ik wel heel vet! Heerlijke TL :D . Echt een heel dik album :loving: .
Bericht Geplaatst op 09 dec 2011 23:23 

Hardtraxxer

Frontliner & Max Enforcer – We Forget To Live

Doemadiemaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hurrrr :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 10 dec 2011 12:59 

Hardtraxxer

Bericht Geplaatst op 10 dec 2011 13:05 

Donateur

Ik wilde me eigenlijk niet meer zo druk maken om hele slechte platen, maar Skills is werkelijk om te janken...
Bericht Geplaatst op 10 dec 2011 13:56 

Hardtraxx Veteran

Mr. Monster schreef:

Mwoah.. beetje saai. Voegt weinig toe zo'n opvulplaatje.
Bericht Geplaatst op 10 dec 2011 13:59 

Hardtraxx Veteran

Whatever! is best wel dik :drool:
Bericht Geplaatst op 10 dec 2011 14:48 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ik wilde me eigenlijk niet meer zo druk maken om hele slechte platen, maar Skills is werkelijk om te janken...

Hele album is om te janken op een enkele na. Wat een pleurismeuk.
Ben best wel klaar met deze `substroming` binnen de hardstyle.
Blijft natuurlijk smaakgerelateerd ^^
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle