Skedoedelefloeps schreef:
Maximum schreef:
@ Skedoedel: Ja, wijs en heilg. 'Ik oordeel pas als het album uit is want dan kan ik beter horen of ik die 'remuuxxxxxx' goed of slecht vind dan in 720p', wat een onzin man. Het mag dan wel een mening zijn, maar iedereen die tijd in Hardstyle steekt, een gezond verstand en goed hoorvermogen heeft en een 'echte' fan is weet gewoon dat dit crap is.
Als je me citeert doe er dan op z'n minst moeite voor

En het blijft een mening, wat je er ook van maakt.
Nu loop je dus ook weer zo 'wijs' te doen, want je snapt heus wel wat ik bedoel. Nagenoeg iedereen vind het een kut 'Remuxxx' en jij moet weer dwars lopen doen dat het niet HQ is en dat we daarom 'sneu' zijn, omdat we volgens jou geen concrete conclusie kunnen trekken uit een filmpje van 720p (LQ).
Skedoedelefloeps schreef:
Sommige reacties zijn echt te sneu voor woorden hier. Zeiken over het woord Remuxx, og nee nu sterven we allemaal een pijnlijke dood. Het is ook nog eens een LQ preview en mensen die meteen conclusies trekken.
Ik vraag me nou echt af waarom jij weer perse der tegen in moet gaan? Jij gaat mij echt niet vertellen dat als jij die LQ previeuw luistert, je denkt denkt dat hij geheel anders klinkt in HQ en dan (wellicht)
wel goed is.