Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 21:46 

Artiest

Waaaarrrom moest het album dan toch nog verneukt worden opt het laatst :P thx dov
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 21:53 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Die Remuxx van Spacer kan toch niet serieus zijn?

Nee , da moet wel een grapje zijn :D

Ot : Balen dat I Saw It er nie opstaat keek ik zo hard naar uit :(
Voor de rest best lekker album :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 22:49 

Hardtraxx Veteran

delange schreef:
welkom bij scantraxx barry, we hopen op een mooie toekomst, maar mocht je ooit zo ver komen dat je een eigen album gaat maken, zou ik graag een tyfuxversie van een van je platen willen maken. >.<

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 00:08 

Hardtraxx Crew

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 00:19 

Bierkoning

PNXRMX schreef:
delange schreef:
welkom bij scantraxx barry, we hopen op een mooie toekomst, maar mocht je ooit zo ver komen dat je een eigen album gaat maken, zou ik graag een tyfuxversie van een van je platen willen maken. >.<

:lol:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 00:33 

Donateur

Dakpan schreef:

Is ekte hardcore jonguh
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 00:48 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Dakpan schreef:

Is ekte hardcore jonguh

Pfff dagjesmens :/ :/ :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 01:17 

Hardtraxxer

Iemand al aan gedacht dat er misschien nog een 'hidden' extra track op 't einde zit? Zie je af en toe toch wel eens op albums.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 01:45 

Hardtraxx Veteran

Merlijn schreef:
Iemand al aan gedacht dat er misschien nog een 'hidden' extra track op 't einde zit? Zie je af en toe toch wel eens op albums.

Zoals op de CD van team yellow :). Was wel lekker, een hard bass anthem uit 2007 ofzo? Met de melodie van Das Boot.

Hopen dat die remuxx beter gaat klinken dan wat er op youtube staat, maar ik vrees het ergste!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 01:48 

Bierkoning

Merlijn schreef:

Eentje die NOG harder gaat dan de spacer remuxxxx? :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 01:59 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Merlijn schreef:

Eentje die NOG harder gaat dan de spacer remuxxxx? :O

Kan niet joh! Dies kneiterhard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 08:55 

Hardtraxx Veteran

Merlijn schreef:

Muzyk full als hidden track :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 09:25 

Self Deprication (The Prophet Hardcore Remuxx? :drool: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 11:52 

Hardtraxxer

Ligt het aan mij of mis ik hier de rage remix op het album. Die had Frontie toch geremixt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 12:02 

Bierkoning

JefQ schreef:
Ligt het aan mij of mis ik hier de rage remix op het album. Die had Frontie toch geremixt?

Ja en ik mis de Muzic or Noize remix ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 12:05 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
JefQ schreef:

Twee platen waar ik meer benieuwd naar zo zijn dan een groot deel van de tracks die er nu op staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 12:44 

Hardtraxxer

Misschien wel de inner creativity hardcore remix!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 13:03 

Hardtraxx Addict

Stephan_NL schreef:
Misschien wel de inner creativity hardcore remix!! :bomb:

alsjeblieft zeg >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 18:02 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Sommige reacties zijn echt te sneu voor woorden hier. Zeiken over het woord Remuxx, og nee nu sterven we allemaal een pijnlijke dood. Het is ook nog eens een LQ preview en mensen die meteen conclusies trekken.

Ja dat noem ik LQ

Gast ga nou niet zo wijs en heilig doen een 720p youtube filmpje is indd geen echte HQ, maar ieder mens met gezond verstand die het origineel kent en dat filmpje kijkt kan der uit op maken dat we hier te maken hebben met een verkrachting. En wat betreft het woord remuxxx, dat vind ik persoonlijk irritant en vele andere hier ook. Het gaat natuurlijk niet om het woord zelf, maar om wat voor gevoel het met zich mee brengt. Dat nongalante 'ik wil simpel geld verdienen' etc. etc. gevoel en daar kan ik me nog al aan irriteren en ik denk dat ik nu ook namens de rest kan spreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 18:13 

Hardtraxx Elite

Kinderachtig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 19:20 

Artiest

Maximum schreef:
Sommige reacties zijn echt te sneu voor woorden hier. Zeiken over het woord Remuxx, og nee nu sterven we allemaal een pijnlijke dood. Het is ook nog eens een LQ preview en mensen die meteen conclusies trekken.

Ja dat noem ik LQ

Gast ga nou niet zo wijs en heilig doen een 720p youtube filmpje is indd geen echte HQ, maar ieder mens met gezond verstand die het origineel kent en dat filmpje kijkt kan der uit op maken dat we hier te maken hebben met een verkrachting. En wat betreft het woord remuxxx, dat vind ik persoonlijk irritant en vele andere hier ook. Het gaat natuurlijk niet om het woord zelf, maar om wat voor gevoel het met zich mee brengt. Dat nongalante 'ik wil simpel geld verdienen' etc. etc. gevoel en daar kan ik me nog al aan irriteren en ik denk dat ik nu ook namens de rest kan spreken.

Hoezo wijs en heilig xd En hoezo verkrachting, puur mening dit. Ik oordeel wel als ik album heb gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 19:34 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:

Ja dat noem ik LQ

, puur mening dit.

in principe staat t hele forum vol met meningen , toch? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 19:50 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
JefQ schreef:

Rage komt gewoon op 1 van die saifam labels :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 20:32 

Artiest

hurricane schreef:

, puur mening dit.

in principe staat t hele forum vol met meningen , toch? ;)

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 22:21 

Hardtraxx Addict

2 previews geluisterd op zijn youtube kanaal.. Dream Dust en Creative Community.. Beide tracks bevatten kut kicks, zoals vaker gezegt ik houd niet van de kicks die frontliner gebruikt.. Qua melodie doet hij t wel goed.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle