Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2011 23:53 

Hardtraxx Newbie

vind het merendeel van de tracks saai voor zijn doen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2011 23:54 

Hardtraxx Veteran

Weet bijna zeker dat voor mij geldt: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2011 23:58 

Hardtraxx Addict

Rik schreef:
Weet bijna zeker dat voor mij geldt: :sick:

²
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 00:22 

Hardtraxxer

Kijk hier toch wel naar uit, vooral die 3 nieuwe tracks. :yay:

Vind het een beetje jammer dat Dov er weer bij moet zijn, kan dit album maken of breken. Hoop het eerste denk het tweede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 00:57 

Hardtraxx Veteran

Knap dat mensen weten dat het matig gaat woirden zonder ook maar 1 noot gehoord te hebben! Ik wil ook zo'n helderziende skill! Ik verwacht er niet zo heel erg veel van, maar wie weet.

Overall een mooi album. Staan genoeg echte klappers op. Ik draai zelden een album thuis, dus ik weet niet of ik de juiste doelgroep ben voor zo'n cd. Echter, als de releases er bij worden gegeven (zoals bijvoorbeeld met die Headhunterz Studio Sessions CD) ga ik hier zeker over nadenken.

Tracks afzonderlijk ben ik (voor zover ik ze ken) wel tevreden, dat zit dus wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 01:02 

Hardtraxxer

Had meer onbekende tracks op dit album verwacht, als ik eerlijk ben. Helemaal ook doordat de tracklist zo lang 'geheim' is gebleven. Maar hij gaat zowiezo aangeschaft worden!
Benieuwd naar de nieuwe tracks en verder toch wel fan van zijn sound :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 02:31 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Knap dat mensen weten dat het matig gaat woirden zonder ook maar 1 noot gehoord te hebben! Ik wil ook zo'n helderziende skill! Ik verwacht er niet zo heel erg veel van, maar wie weet.

Overall een mooi album. Staan genoeg echte klappers op. Ik draai zelden een album thuis, dus ik weet niet of ik de juiste doelgroep ben voor zo'n cd. Echter, als de releases er bij worden gegeven (zoals bijvoorbeeld met die Headhunterz Studio Sessions CD) ga ik hier zeker over nadenken.

Tracks afzonderlijk ben ik (voor zover ik ze ken) wel tevreden, dat zit dus wel goed.

Hoe weet jij het of mensen het geluisterd hebben? (3/4 is zo ongeveer al overplayed maarja)

En daarna kom je zelf met je mening over mooi album en dit en dat, je bent dus wel helderziend? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 02:32 

Hardtraxx Veteran

Spacer - The Prophet Remuxx :worship: :worship:

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 08:26 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Knap dat mensen weten dat het matig gaat woirden zonder ook maar 1 noot gehoord te hebben! Ik wil ook zo'n helderziende skill!

Khadber. :')

Heb al meer dan genoeg noten van een meerendeel van deze nummers gehoord om een oordeel te vellen hoor. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 09:26 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:

Haha wat is dit nou weer voor post :lol: Eerst zeggen of wij het wel gehoort hebben, en dan zeggen ik verwacht er niet veel van maar overall een mooi album? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 09:32 

Hardtraxx Veteran

Die prophet is (alweer) om te janken xd ben de laatste tijd niet meer zo frontliner fan. Laatste track wat ik echt leuk vond was Discorecord. (en die is ook al weer bijna 2 jaar oud)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 10:10 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij heeft khadber het over die Re-meuk van dov en niet over de cd in z'n geheel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 10:35 

Hardtraxx Addict

Paar leuke tracks, paar hele slechte (Skills o.a. :sick: ) en een paar onbekende.
Ga deze niet aanschaffen omdat ik weet dat ik na 2x luisteren de hele cd niet meer aanraak. Ik wacht wel op de Samplers :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 10:40 

Aan het typen...

Nevermind, ging over de track en het album apart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 10:51 

Hardtraxx Veteran

Frontliner heeft een flink aantal nummers die ik echt supervet vind, maar dit album kan me echt geen reet schelen eigenlijk :P Vind tot nu toe alleen Dreamdust en Extreme Loudnezz vet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 11:25 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Frontliner heeft een flink aantal nummers die ik echt supervet vind, maar dit album kan me echt geen reet schelen eigenlijk :P Vind tot nu toe alleen Dreamdust en Extreme Loudnezz vet :(

External Of Life dan? die is juist het veste van et album imo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 12:19 

Hardtraxx Addict

nu zul je zeker ook nog zien dat het een slow edit is van extreme loudness :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 13:39 

Hardtraxx Veteran

Hmm, aan de uiteindelijke treklijst te zien valt het me toch wel tegen :/ Ik dacht ooit eens gehoord te hebben dat die leuke editjes van Defqon 2010 er ook op zouden komen? En verder heeft Frontliner inderdaad nog wel meer werk klaarliggen wat erop had kunnen komen :( Maar goed, laat ik maar stoppen met whinen, kan er toch niks aan doen :P

Edit:
roberttt schreef:
Pff die screech of hoe je het maar noemt XD

Net een jankende kat :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

DAT! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 13:50 

Donateur

Officiële tracklist toegevoegd.

Bron: http://youtu.be/cZL-zxj4tuA en http://www.hardstyle.com/merchandise/fr ... s-mind/268
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 16:51 

Hardtraxx Crew

hurricane schreef:
Maximum schreef:
15. Frontliner – Spacer (The Prophet Remuxx)

Dat 'Remuxx' wekt echt al super veel irritatie op. Dof je bent een 60 plusser, oprotten met je 'hippe' woordjes. :sick:

wss deze

Iets betere kwaliteit, als je dit nummer al kwaliteit kan noemen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 16:56 

Hardtraxx Veteran

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 17:00 

Hardtraxx Veteran

waarom gaat hij een oude helde plaat remuxxen? ik snap het echt niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 17:10 

Hardtraxx Addict

Wildstylerz schreef:
waarom gaat hij een oude helde plaat remuxxen? ik snap het echt niet

Gebrek aan inspiratie? Easy scoring? Noemt u maar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 17:24 

Artiest

Ik had liever Symphonic Noise op het album gezien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 17:26 

Arboza schreef:
Ik had liever Symphonic Noise op het album gezien...

Helemaal vergeten die track...
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle