Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 17:38 

Donateur

spacer remuxxx is nie echt hardstyle..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 17:40 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
spacer remuxxx is nie echt hardstyle..

Ook geen hardcore. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 17:42 

Hardtraxx Elite

Almighty schreef:
Arboza schreef:
Ik had liever Symphonic Noise op het album gezien...

Helemaal vergeten die track...

Dit bedoel ik dus. Door die oudere vergeten tracks diie niet op het album staan, is het album gewoon geen succes. Het is wel een leuk album, maar ik denk dat iedereen andere verwachtingen had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 18:09 

Hardtraxxer

had er jammer genoeg meer van verwacht ,

nuja we zien wel als het album komt ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 18:26 

Hardtraxx Veteran

Te sneu weer die Remuxxx :lol: :lol: :lol: :lol:

Eist Dov dat die er op komt ofzo :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 18:36 

Hardtraxx Crew

Sorry, maar wat een KUTplaat die Remuxx... (HAAT AAN DAT WOORD), noem het gewoon remix, je bent toch geen kleuter of wel. En dat slow-down stukje, what the hell slaat dat op. Haalt gewoon serieus dat beetje energie dat er nog in zit, helemaal uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 19:40 

Artiest

Sommige reacties zijn echt te sneu voor woorden hier. Zeiken over het woord Remuxx, og nee nu sterven we allemaal een pijnlijke dood. Het is ook nog eens een LQ preview en mensen die meteen conclusies trekken.
Als Theracords aankomt met "Heuj kijk dit dan... Raw not War... das omgekeerd, hehe."
Is het hier "OMG CUM ON MA TITS!!!!" maar als we iets een remuxx noemen gaan we erover janken.
Dat is niets tegen Theracords overigens, maar puur een voorbeeld, heb het alsjeblieft over de track zelf en het album en niet over de naam ofzo.

Ontopic:

Ben benieuwd naar 't album. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 19:43 

Artiest

Jaaaa maar als je Remuxx omdraait, is t geen woord he, dat doet t m natuurlijk bahahah xd

Eigenlijk moet je imo alles sowieso eerst es live of op HQ horen en is die preview niet heel oud, wie weet is de affe versie heel anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 19:44 

Hardtraxx Addict

Ben benieuwd naar de onbekende nummers. De gene die al bekend zijn vind ik niet heel geweldig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 19:46 

Artiest

DjThera schreef:
Jaaaa maar als je Remuxx omdraait, is t geen woord he, dat doet t m natuurlijk bahahah xd

Eigenlijk moet je imo alles sowieso eerst es live of op HQ horen en is die preview niet heel oud, wie weet is de affe versie heel anders

Dat zal het hem doen ja :lol:
Maar het was puur voorbeeld dat mensen hier nogal snel oordelen op naam en LQ preview en bepaalde reacties vind ik dan gewoon respectloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 20:12 

Hardtraxx Elite

Skedoedelefloeps schreef:
Sommige reacties zijn echt te sneu voor woorden hier. Zeiken over het woord Remuxx, og nee nu sterven we allemaal een pijnlijke dood. Het is ook nog eens een LQ preview en mensen die meteen conclusies trekken.
Als Theracords aankomt met "Heuj kijk dit dan... Raw not War... das omgekeerd, hehe."
Is het hier "OMG CUM ON MA TITS!!!!" maar als we iets een remuxx noemen gaan we erover janken.
Dat is niets tegen Theracords overigens, maar puur een voorbeeld, heb het alsjeblieft over de track zelf en het album en niet over de naam ofzo.

Ontopic:

ik weet niet of jij dit LQ vindt maar ik kan er aardig wat uit opmaken

het is gewoon een slechte remix/muxx klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 20:18 

Artiest

Ja dat noem ik LQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 20:19 

Aan het typen...

Waarom luister ik er uberhaupt naar >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 20:22 

Hardtraxxer

jezus hoe erg kan je een nummer verkrachten :cry:

voor de rest wel een vet album ;)

Ja dat noem ik LQ

hoe noem je de kwaliteit van een filmpje opgenomen met een mobiel/camera dan? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 20:26 

Artiest

Kut kwaliteit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 20:28 

Hardtraxxer

KQ :thumbsup: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 20:44 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Waarom luister ik er uberhaupt naar >.<

Je was heeeeeel nieuwsgierig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 20:45 

Hardtraxxer

Ik had de remuxx nog niet gehoord, maar wat slecht! Dov verdient haast een aanklacht; verkrachting en dat tot 2 maal toe!(wake up)

verder wordt het wel een mooi album :thumbup: eentje die zeker meegaat voor de verzameling
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 20:52 

Hardtraxxer

Qnaller schreef:
Ik had de remuxx nog niet gehoord, maar wat slecht! Dov verdient haast een aanklacht; verkrachting en dat tot 2 maal toe!(wake up)

je vergeet de aanranding van Shizzle My Dizzle (nog net niet erg genoeg voor verkrachting :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 21:00 

Bierkoning

Hahahahahaha ik ga helemaal stuk hier om die remuxx :lol: Lijkt wel met VDJ omhooggepitched en een vekrachte 2e climax erbij geplakt

Edit: Time is ook behoorlijk verkracht helaas, was één van de betere tracks van Frontliner
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 21:03 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Hahahahahaha ik ga helemaal stuk hier om die remuxx :lol: Lijkt wel met VDJ omhooggepitched en een vekrachte 2e climax erbij geplakt

helemaal mee eens, gaat nergens meer over xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 21:09 

Ontopic:

Dit dus!

Kap toch es met dat gezeik uit het niks op deze man! Wie zegt trouwens dat die, defqon liveset rip op een of ander loos kanaal, de remuxx is? Wacht gewoon en laat je is verrasen, haatsletjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 21:17 

Hardtraxx Addict

welkom bij scantraxx barry, we hopen op een mooie toekomst, maar mocht je ooit zo ver komen dat je een eigen album gaat maken, zou ik graag een tyfuxversie van een van je platen willen maken. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 21:27 

Hardtraxx Veteran

Die Remuxx van Spacer kan toch niet serieus zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 21:42 

Hardtraxx Addict

Mr. Monster schreef:

KQ :thumbsup: :P

hahah lol!

OT: wat een remix hé echt een irri remuxx, die naam ookal, ga maar met pensioen. -.-
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle