BuzzLightyear schreef:
DjThera schreef:
Ik ben zelf ook jarenlang actief geweest op meerdere fora, ja zo werkt t nou eenmaal. Niets sneus aan.
Dit dus. Het was nou niet echt het hoogste niveau van begrijpend lezen en ik snap dan ook niet dat er weer moeilijk gedaan moet worden.
Over de plaat zelf: ik vind 'm erg vet. Jazeker, het album is veel van hetzelfde
qua sound, maar wat mij betreft heeft elke plaat die ik er tot nu toe van gehoord heb z'n eigen sfeer en 'thema', wat er in mijn ogen voor zorgt dat je geen gevalletje "Das Weite Land/Die Ganze Welt" of Summer of Frontliner krijgt. Overigens mis ik de Beat The Bridge vocal totaal niet. Ik heb nog steeds een beetje een trauma overgehouden aan die klaagzang van 2012...
sluit ik me bij aan. Sounds zijn hetzelfde, maar iedere track heeft zijn eigen thema/sfeer. Voor mij blijft het zo spannend genoeg. En ik vind t een prachtige sound, dus vind het helemaal prima zo.
De anthem pakt me ook wel. Vind het juist goed dat Thera niet denkt van, ik maak een btb anthem, dus deze vocals moeten er ook zeker in terugkomen. Ik denk dat dit live op btb bij mij wel wat kippenvel op zal roepen.