Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 20:16 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
Wat n saaie bedoeling zeg, struikelt niemand over de matige variatie? Wat is er gebeurt met zijn heerlijke eigenzinnige stijltje? Dit zijn de "blaaskicks" waar ik het een paar jaar geleden nog met m over heb gehad... ze schreeuwen, maar dreunen niet. Misschien moet ik het live eens horen, maar een hele set alleen maar dit zou ik niet trekken denk

Mag ik hopen dat je geen Raw-liefhebber bent :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 14:07 

Hardtraxx Newbie

mr_vertigo schreef:
Wat n saaie bedoeling zeg, struikelt niemand over de matige variatie? Wat is er gebeurt met zijn heerlijke eigenzinnige stijltje? Dit zijn de "blaaskicks" waar ik het een paar jaar geleden nog met m over heb gehad... ze schreeuwen, maar dreunen niet. Misschien moet ik het live eens horen, maar een hele set alleen maar dit zou ik niet trekken denk

Je moet het absoluut live horen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 14:38 

Hardtraxxer

mr_vertigo schreef:
ze schreeuwen, maar dreunen niet.

Ik heb nog niets van dit album geluisterd, maar ik vind dit wel een zeer treffende beschrijving van 80-90% van de hedendaagse raw kicks moet ik zeggen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 15:34 

Hardtraxx Veteran

1:10 Dj Thera - Bigger Bolder Better (Official Beat The Bridge Anthem 2016)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 12:22 

Hardtraxxer

Heel erg vet! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 15:57 

Hardtraxx Veteran

Vind dit toch wel de minste track van het album tot nu toe. Break vind ik heel erg vet, maar de rest vind ik mwah...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 16:40 

Dit nummer/anthem vind ik echt niet goed uitgevoerd.. Zit niks in wat het ook maar interessant maakt! Erg saai!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 17:24 

Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:
Dit nummer/anthem vind ik echt niet goed uitgevoerd.. Zit niks in wat het ook maar interessant maakt! Erg saai!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 17:49 

Hardtraxx Veteran

Ik vind er eerlijk gezegd ook niet zoveel aan. Die vocal 'All together' had veranderd moeten worden naar 'Beat The Bridge', dan had het op z'n minst wel meer een BTB anthem geweest. Neemt niet weg dat de track dan alsnog gewoon naar mijn mening een stuk minder interessant is dan de andere tracks op het album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 18:21 

Artiest

Voordat iedereen elkaar gaat napraten (zo werkt dat nu eenmaal op n forum xD ) , deze preview is sowieso alleen het middelste gedeelte van de track. Mid intro en outro zijn een stuk grover en dat zorgt voor een leuk contrast in mijn ogen. Overigens heb ik vrijwel alle tracks meerdere malen live getest en deze doet t serieus als een vd beste van alle album tracks. De keuze voor geen BTB vocal is dat de track ook draaibaarder is op andere feesten en voor andere artiesten. Vond t juist erg tof om vanuit dit thema te produceren
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 18:48 

DjThera schreef:
Voordat iedereen elkaar gaat napraten (zo werkt dat nu eenmaal op n forum xD )

Wat een sneue opmerking zeg... :huh: Dus als meerdere mensen de track niet interessant vinden praat iedereen elkaar na? Kunnen de mid-intro en outro wel grover zijn maar dat wil niet zeggen dat de rest van de track dan ineens wel vet is.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 18:52 

Artiest

Ik ben zelf ook jarenlang actief geweest op meerdere fora, ja zo werkt t nou eenmaal. Niets sneus aan. Zelf ook vaak zat aan meegedaan. Als je negatieve reacties ziet en dan naar een track gaat luisteren, dan luister je ook automatisch op zo'n manier van ja die en die hebben wel gelijk ipv objectiever oordelen. Maar goed, dat was niet helemaal mn punt (vandaar ook n smiley) ik wilde gewoon ff wat extra uitleg geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 18:53 

Hardtraxxer

Kiloknaller schreef:

Eens.

Zoals al eerder vermeld, het hele album klinkt te veel van het zelfde. Te weinig variatie, jammer genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 21:05 

Hardtraxxer

Vette sidechain :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 22:13 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Ik ben zelf ook jarenlang actief geweest op meerdere fora, ja zo werkt t nou eenmaal. Niets sneus aan.

Dit dus. Het was nou niet echt het hoogste niveau van begrijpend lezen en ik snap dan ook niet dat er weer moeilijk gedaan moet worden. >.<

Over de plaat zelf: ik vind 'm erg vet. Jazeker, het album is veel van hetzelfde qua sound, maar wat mij betreft heeft elke plaat die ik er tot nu toe van gehoord heb z'n eigen sfeer en 'thema', wat er in mijn ogen voor zorgt dat je geen gevalletje "Das Weite Land/Die Ganze Welt" of Summer of Frontliner krijgt. Overigens mis ik de Beat The Bridge vocal totaal niet. Ik heb nog steeds een beetje een trauma overgehouden aan die klaagzang van 2012...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2016 09:44 

DjThera schreef:
Als je negatieve reacties ziet en dan naar een track gaat luisteren, dan luister je ook automatisch op zo'n manier van ja die en die hebben wel gelijk ipv objectiever oordelen.

Yeah right :lol: Of mensen hebben gewoon dezelfde mening over een track? Ik kan je vertellen dat ik nog nooit op die manier naar een track heb geluisterd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2016 10:48 

Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:
DjThera schreef:
Als je negatieve reacties ziet en dan naar een track gaat luisteren, dan luister je ook automatisch op zo'n manier van ja die en die hebben wel gelijk ipv objectiever oordelen.

Yeah right :lol: Of mensen hebben gewoon dezelfde mening over een track? Ik kan je vertellen dat ik nog nooit op die manier naar een track heb geluisterd ;)

En of dat is. Eerste comment is vaak leidend in een topic. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2016 11:10 

Raven schreef:
Kiloknaller schreef:
DjThera schreef:

:lol: :lol: Jezus man wat een niveau.. Lang geleden dat ik zoiets doms heb gehoord :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2016 11:33 

Hardtraxx Veteran

Achievement get! Zullen we het nu weer over muziek hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2016 13:06 

Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:
Raven schreef:
Kiloknaller schreef:

:lol: :lol: Jezus man wat een niveau.. Lang geleden dat ik zoiets doms heb gehoord :thumbup:

Je zet jezelf alleen maar voor lul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2016 14:23 

Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:
[

Lees wat boeken over psychologie en consumentengedrag en kom er dan nog is op terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2016 15:56 

Hardtraxx Addict

Vind dit album dus eigenlijk helemaal niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2016 17:31 

Hardtraxx Veteran

BuzzLightyear schreef:
DjThera schreef:
Ik ben zelf ook jarenlang actief geweest op meerdere fora, ja zo werkt t nou eenmaal. Niets sneus aan.

Dit dus. Het was nou niet echt het hoogste niveau van begrijpend lezen en ik snap dan ook niet dat er weer moeilijk gedaan moet worden. >.<

Over de plaat zelf: ik vind 'm erg vet. Jazeker, het album is veel van hetzelfde qua sound, maar wat mij betreft heeft elke plaat die ik er tot nu toe van gehoord heb z'n eigen sfeer en 'thema', wat er in mijn ogen voor zorgt dat je geen gevalletje "Das Weite Land/Die Ganze Welt" of Summer of Frontliner krijgt. Overigens mis ik de Beat The Bridge vocal totaal niet. Ik heb nog steeds een beetje een trauma overgehouden aan die klaagzang van 2012...

sluit ik me bij aan. Sounds zijn hetzelfde, maar iedere track heeft zijn eigen thema/sfeer. Voor mij blijft het zo spannend genoeg. En ik vind t een prachtige sound, dus vind het helemaal prima zo.

De anthem pakt me ook wel. Vind het juist goed dat Thera niet denkt van, ik maak een btb anthem, dus deze vocals moeten er ook zeker in terugkomen. Ik denk dat dit live op btb bij mij wel wat kippenvel op zal roepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2016 18:09 

Hardtraxx Veteran

tjakevladze schreef:
Vind dit album dus eigenlijk helemaal niets.

Hee maakt niet uit man! Ieder zijn eigen smaak he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2016 20:12 

Hardtraxx Veteran

Voor mij is het echt enorm heen en weer gegaan, in het begin was ik ook echt bang dat het veel teveel van hetzelfde zou worden, en dat het niet echt geschikt was voor bijvoorbeeld zo laat op Qapital. Wist de tracks amper uit elkaar te houden en wou me er ook nog niet echt in verdiepen ofzo.

Heb nu twee setjes van Thera in zeer korte tijd live meegemaakt, en ben echt volledig overtuigd, wat een geweldige stijltje is het. Dit is echt de muziek die ik zoek op een feest. Vind er absoluut meer dan genoeg variatie in zitten, en bijna elke track heeft wel iets dat het op zijn manier weer speciaal maakt. Ben gewoon helemaal overtuigd.

Enige track die ik dan toch iets minder vind is het Beat the Bridge anthem. Vind het helemaal geen slecht nummer, maar die track blijft me op de een of andere manier gewoon niet zo blij, ondanks dat ik hem al meerdere keren heb gehoord.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle