Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Volgende
Bericht Geplaatst op 01 apr 2016 21:05 

Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Paultheone schreef:
Ik wil bij een Beat The Bridge anthem wel de woorden 'Beat the Bridge!' mee schreeuwen :(

Dit dus. Waarschijnlijk voegt hij ze niet toe als ik lees wat hij op facebook erover zei. Wel jammer. Voor de rest zit de plaat prima in elkaar. Goede sfeer! Mis alleen echt de 'Beat the bridge vocal' zonde..

Ik vind het eigenlijk helemaal niet erg :P Heerlijke plaat zo!
Bericht Geplaatst op 02 apr 2016 12:30 

Hardtraxxer

Wat is Going Under een heerlijke plaat zeg :loving: Vind die melodie erg vet :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 03 apr 2016 17:24 

Hardtraxxer

Wauw, dit album tot dusver. Zo goed als elke track vind ik super vet. Dit moet een geweldig album worden, kan niet anders. :surrender: :bomb:

Als ik toch minpuntjes moet benoemen dan zijn dit:
De schreeuwvocals in Never Say Goodbye, plaat is gelukkig alsnog heerlijk.
Tot nu toe vind ik de melodie van BTB anthem iets kracht missen, hiervoor moet ik nog maar wachten tot de preview tot ik echt goed kan beoordelen.
Bericht Geplaatst op 03 apr 2016 17:47 

Artiest

Je moet helemaal geen minpuntjes benoemen haha, waar staat dat dat moet? :lol:

Maar dank je wel voor de complimenten !! Supertof om te lezen :clap: :yay:
Bericht Geplaatst op 03 apr 2016 18:58 

Hardtraxxer

Er zitten wel leuke platen tussen, maar het is allemaal te veel van het zelfde.

Groot minpunt is ook het ''star wars'' thema.
Bericht Geplaatst op 03 apr 2016 19:32 

Hardtraxx Veteran

Snitch_MP schreef:
Er zitten wel leuke platen tussen, maar het is allemaal te veel van het zelfde.

Groot minpunt is ook het ''star wars'' thema.

Waarom is dat nou weer een minpunt, want dat heeft toch helemaal geen invloed op de muziek? Voor de rest valt over het teveel van hetzelfde zijn nog te discusseren, maar vind het stukken beter dan de random kick en screech tracks die je tegenwoordig alleen maar in de raw scene hoort, op een aantal uitschieters na dan.
Bericht Geplaatst op 04 apr 2016 10:37 

Hardtraxx Veteran

Op Qapital de tracks live mogen horen, wat een heerlijke feest muziek zeg, gewoon sfeervolle tracks met pit. Ondanks dat het misschien net iets te laat in de timetable was, vond ik het eigenlijk wel even een verademing tussen al dat screech geweld. Veel vrienden van me die van te voren niet zo goed wisten wat ze van die set moesten verwachten waren ook enorm positief verrast. Die outfit van Thera zag er ook wel vet uit zeg, wel benieuwd of z'n iron man hand nog wel kon functioneren, lijkt me toch wat onhandig (no pun intended :lol: )

Ik ga dit album binnenkort zeker aanschaffen :D
Bericht Geplaatst op 04 apr 2016 11:15 

Artiest

Rickzel schreef:
Die outfit van Thera zag er ook wel vet uit zeg, wel benieuwd of z'n iron man hand nog wel kon functioneren, lijkt me toch wat onhandig (no pun intended :lol: )

xd Het was natuurlijk maar aan 1 arm en mn vingertoppen kan ik gewoon bewegen. Heb er van tevoren ook mee geoefend en dat ging, net als op Qapital, goed! Het was zwaarder om de arm ook flink de lucht in te gooien :lol:
Bericht Geplaatst op 04 apr 2016 12:56 

Hardtraxx Newbie

Voor mij persoonlijk absoluut de set van de avond op Qapital. Stuk voor stuk heerlijke nummers. De kicks gingen live nog beter dan verwacht, inclusief die melodieën maakte een heerlijke combinatie :loving: Pre-order incoming :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 04 apr 2016 12:57 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Ondanks dat het misschien net iets te laat in de timetable was, vond ik het eigenlijk wel even een verademing tussen al dat screech geweld

Ik weet niet of dat de bedoeling was van Q, maar pakte zeker goed uit wat mij betreft. Afwisseling is zo belangrijk.
Bericht Geplaatst op 04 apr 2016 13:13 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Rickzel schreef:
Die outfit van Thera zag er ook wel vet uit zeg, wel benieuwd of z'n iron man hand nog wel kon functioneren, lijkt me toch wat onhandig (no pun intended :lol: )

xd Het was natuurlijk maar aan 1 arm en mn vingertoppen kan ik gewoon bewegen. Heb er van tevoren ook mee geoefend en dat ging, net als op Qapital, goed! Het was zwaarder om de arm ook flink de lucht in te gooien :lol:

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 04 apr 2016 14:53 

Hardtraxx Veteran

Ah ik ben zo verliefd op deze. :loving: Ook echt mega kippenvel zaterdag hierdoor zeg. :$ Als die melodie omhoog pitcht pfff. :love: :love:
Bericht Geplaatst op 04 apr 2016 16:43 

Hardtraxx Veteran

Blij verrast door eigenlijk alle platen die ik hoorde op Qapital. Klonk live wat beter dan thuis, ben nu helemaal om.
Bericht Geplaatst op 07 apr 2016 14:32 

Bericht Geplaatst op 07 apr 2016 15:31 

Hardtraxx Veteran

Fking fantastisch! :loving:
Bericht Geplaatst op 07 apr 2016 21:04 

Hardtraxx Elite

Hier zat ik al op te wachten. :love:
Bericht Geplaatst op 07 apr 2016 23:57 

Hardtraxx Veteran

1:05:35

STARFLEEEETTTTTT :yay: :yay: :yay: :yay: :yay:
Bericht Geplaatst op 08 apr 2016 01:18 

Hardtraxxer

Starfleet :loving:
Bericht Geplaatst op 08 apr 2016 07:55 

Sfeer top, melodie echt geweldig alleen die kicks verpesten het zo hé voor mij!
Bericht Geplaatst op 08 apr 2016 15:51 

Hardtraxx Veteran

48:44

Dj Thera - Meteorite
Bericht Geplaatst op 08 apr 2016 18:15 

Hardtraxxer

Zak Met Brood schreef:
Starfleet :loving:

De eerste keer dat ik hem goed hoor nu die set van Loudness uit is. Echt een bizar vette plaat :love:

Paultheone schreef:
Dj Thera - Meteorite

Die eerste climax vind ik niet zo spannend, die 2e is daarentegen weer geniaal.

Dit wordt voor mij sowieso het beste album van het jaar :)
Bericht Geplaatst op 09 apr 2016 13:58 

Hardtraxx Veteran

Jaa. Starfleet toty tot nu toe! :) zou leuk wezen als Thera hier ook nog een volledig instrumentale versie van kan maken
Bericht Geplaatst op 09 apr 2016 18:01 

Hardtraxx Veteran

Godverdomme wat is Starfleet vet! Wat zeg ik, dit hele album tot nu toe! :loving:
Bericht Geplaatst op 09 apr 2016 18:29 

Hardtraxx Veteran

Meteorite :love:
Bericht Geplaatst op 10 apr 2016 15:43 

Hardtraxx Addict

Wat n saaie bedoeling zeg, struikelt niemand over de matige variatie? Wat is er gebeurt met zijn heerlijke eigenzinnige stijltje? Dit zijn de "blaaskicks" waar ik het een paar jaar geleden nog met m over heb gehad... ze schreeuwen, maar dreunen niet. Misschien moet ik het live eens horen, maar een hele set alleen maar dit zou ik niet trekken denk
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle