Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2016 13:37 

Hardtraxx Addict

Ode To The Throne :love: :loving: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2016 13:54 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2016 13:54 

Hardtraxx Veteran

Melodie doet me heel erg denken aan een Noisecontrollers plaat, maar weet niet precies welke. Heel vet nummer wel weer! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2016 14:03 

Hardtraxx Veteran

Lekker plaatje. Vind het wel heel jammer dat de break van de trailer niet in de track zit, zeg maar dat begin. Vond dat juist veel sfeer meebrengen. Over het algemeen wel een goed plaatje, maar niet het beste die ik tot nu toe gehoord heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2016 14:11 

Artiest

TSFH schreef:
Lekker plaatje. Vind het wel jammer dat de break van de trailer niet in de track zit. Vond dat juist veel sfeer meebrengen. Over het algemeen wel een goed plaatje, maar niet het beste die ik tot nu toe gehoord heb.

Die zit er overigens wel in, precies voor de start van deze preview ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2016 14:15 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
TSFH schreef:
Lekker plaatje. Vind het wel jammer dat de break van de trailer niet in de track zit. Vond dat juist veel sfeer meebrengen. Over het algemeen wel een goed plaatje, maar niet het beste die ik tot nu toe gehoord heb.

Die zit er overigens wel in, precies voor de start van deze preview ;)

Ohh helemaal mooi! Heb het gevoel dat met die break erbij, de track meer 1 geheel wordt. Ik heb het album al besteld, dus ik ga het straks horen! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2016 14:24 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:

Melodie doet me heel erg denken aan een Noisecontrollers plaat, maar weet niet precies welke. Heel vet nummer wel weer! :D

De eerste die mij te binnen schiet is Light. Érg vette plaat wel weer! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2016 15:03 

Hardtraxx Veteran

Vind dit persoonlijk tot nu toe de vetste track van het album, hele dikke melodie! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2016 15:25 

Hardtraxx Veteran

Wauw :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2016 17:03 

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2016 18:33 

Hardtraxx Addict

Super plaatje dit ! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2016 21:46 

Hardtraxx Addict

Fenomenaal, de beste tot nu toe :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2016 22:39 

Hardtraxx Veteran

Ik vind dit ook de beste tot nu toe.
Moet wel zeggen dat alle solo's erg op elkaar lijken. De kicks zijn bijna identiek en daarbij een melodie. Die overigens wel episch is bij elk nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 11:30 

Artiest

Chroman schreef:
Moet wel zeggen dat alle solo's erg op elkaar lijken. De kicks zijn bijna identiek en daarbij een melodie. Die overigens wel episch is bij elk nummer.

Thanks! En klopt, het is ook de bedoeling om een eigen sound te creëren, iets wat ik nooit eerder heb gedaan. Dus qua verwachtingspatroon zou je een extreem divers album verwachten. Echter ik heb al eens een extreem divers album gemaakt, plus ik heb de afgelopen 16 jaar altijd extreem divers geproduceerd. Ik vond het nu eens tijd worden om eens een stijl en eigen sound te creëren waar ik echt alles in kwijt kan en wat mensen nu ook eens echt kunnen associëren als de 'Thera' sound. Vrijwel alle andere artiesten doen dit al hun hele carrière, ik heb dat nooit gedaan, maar nu dus wel :) Kan me voorstellen dat dat even wennen zal zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 11:49 

Hardtraxxer

DjThera schreef:
Chroman schreef:

Thanks! En klopt, het is ook de bedoeling om een eigen sound te creëren, iets wat ik nooit eerder heb gedaan. Dus qua verwachtingspatroon zou je een extreem divers album verwachten. Echter ik heb al eens een extreem divers album gemaakt, plus ik heb de afgelopen 16 jaar altijd extreem divers geproduceerd. Ik vond het nu eens tijd worden om eens een stijl en eigen sound te creëren waar ik echt alles in kwijt kan en wat mensen nu ook eens echt kunnen associëren als de 'Thera' sound. Vrijwel alle andere artiesten doen dit al hun hele carrière, ik heb dat nooit gedaan, maar nu dus wel :) Kan me voorstellen dat dat even wennen zal zijn

Niet om je een paar veren in je kont te willen steken maar ondanks dat je altijd erg divers produceerde pikte ik vaak de "Thera sound" er wel uit. Althans bij redelijk wat soloplaten. Maar dit album klinkt wel echt goed tot nu toe btw, staan veel vette tracks op :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 11:57 

Hardtraxxer

Alleen Ode to the Throne valt toe nu toe een beetje tegen. Vind Lightsaber, Under my Wing & The New Era echt allemaal supertracks met lekkere kicks, een goede melodie en een prima drive :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 12:07 

Hardtraxx Veteran

FIFO schreef:
Alleen Ode to the Throne valt toe nu toe een beetje tegen. Vind Lightsaber, Under my Wing & The New Era echt allemaal supertracks met lekkere kicks, een goede melodie en een prima drive :thumbup:

Ja same here! Hoop wel dat de rest van het album iets meer variatie bevat.

Maar verder absoluut een heel fijn stijltje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 12:49 

Hardtraxx Veteran

Voor mij valt lightsaber een beetje tegen. Ligt mij gewoon niet zo echt. Zeker geen slechte track hoor daar niet van. Vind ode to the throne juist heel vet! Nog een paar keer the new era geluisterd, maar die is ook eigenlijk gewoon heel dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 15:19 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
FIFO schreef:

Ja same here! Hoop wel dat de rest van het album iets meer variatie bevat.

Maar verder absoluut een heel fijn stijltje.

Er komen nog een paar interessante collabs aan dus met die variatie zal het waarschijnlijk wel goedkomen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 17:08 

Hardtraxx Veteran

Van de tracks waar nu previews van zijn vind ik The New Era het vetst. Vind Lightsaber ook de minste van de nu gepreviewde (is dat een woord?) nummers, maar nog steeds leuk. :D Benieuwd welke tracks we vanavond kunnen verwachten in de radioshow!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 19:05 

Hardtraxx Addict

Erg vette titletrack :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 19:09 

Hardtraxx Crew

Wat klinkt ook The New Era weer ontzettend dik :loving:. Dit soort tracks zijn de nummers die ik de laatste jaren het gaafst van je vond en dan staat er nu bijna een heel album mee vol ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 19:46 

Hardtraxx Veteran

Hij flikt het weer :woot: Ook deze is weer dik. Erg benieuwd naar de collab met Delete.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 19:58 

Hardtraxx Veteran

Collab met Ophidian :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 20:09 

Hardtraxx Veteran

Citizens, Going Under, Never Say Goodbye, The New Era, Wasteland, Judgement en Post Apocalypse in de radioshow. Komt morgen online. :D Verdomme wat een geniale platen toch allemaal. :loving:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle