Bouke schreef:
Destination schreef:
Ondanks mijn kritiek puntjes toch zeker wel respect voor het idee achter deze track, het concept en de uitvoering
Hier ben ik het dus totaal niet mee eens
Prima dat zulke dingetjes voor feesten als XQH worden gemaakt, maar als zulke tracks serieus worden uitgebracht kan dat wel eens behoorlijk nare gevolgen hebben voor de hardstyle scene. Nog maar een paar jaar geleden stond de hele scene op z'n kop toen Tatanka een remix maakte van I Kissed a Girl (dat was volgens mij ook maar semi-serieus bedoeld), en kijk waar we tegenwoordig staan.. Als deze track ook maar een klein beetje aanslaat zullen er nog vele 'collabs' met popartiesten volgen. Net nu ik dacht dat de hype zijn hoogtepunt wel een beetje had bereikt, dreigt het weer een paar flinke stappen verder te gaan
Haha aah joh, dit is toch gewoon een ludieke actie voor een feest als dit. De hardstyle DJ's gaan echt niet spontaan in de rij staan om collabs met bijv Ronnie Flex en Lil' Kleine te maken omdat dit nou ineenkeer zo'n gigantische hit zou worden.
Ik hoor dit graag nog eens terugkomen op feesten, vind het origineel al goed, en vind dit echt een uitermate geslaagd idee en nummer