Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 18:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Soort van Bass Modulators, Atmozfears of Wasted Penguinz?

Nah dat is wel gelijk een hele ommekeer :P .. Sowieso met oog op Loudness e.d. zal ik eerst gewoon doorgaan met de wat hardere tracks. Wellicht in 2016 wat meer experimenteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
SAIN7 schreef:
Soort van Bass Modulators, Atmozfears of Wasted Penguinz?

Nah dat is wel gelijk een hele ommekeer :P .. Sowieso met oog op Loudness e.d. zal ik eerst gewoon doorgaan met de wat hardere tracks. Wellicht in 2016 wat meer experimenteren :)


Alive at Night had laatst al een prachtig artikel over RawPhoric >.< Misschien is dat een hokje waar je in kan duiken :lol:

Afgezien van de zoveelste kut term die bedacht wordt vind ik dat wel de meest interessante hardstyle die uitkomt tegenwoordig. Wat Prefix & Density en Thera op het moment aan het doen zijn :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 19:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Wasted Penguinz?

Rustaaaahggg
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 19:53 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Deetox schreef:
SAIN7 schreef:
Soort van Bass Modulators, Atmozfears of Wasted Penguinz?

Nah dat is wel gelijk een hele ommekeer :P .. Sowieso met oog op Loudness e.d. zal ik eerst gewoon doorgaan met de wat hardere tracks. Wellicht in 2016 wat meer experimenteren :)


Alive at Night had laatst al een prachtig artikel over RawPhoric >.< Misschien is dat een hokje waar je in kan duiken :lol:

Afgezien van de zoveelste kut term die bedacht wordt vind ik dat wel de meest interessante hardstyle die uitkomt tegenwoordig. Wat Prefix & Density en Thera op het moment aan het doen zijn :love:


Alive at Night heeft wel vaker van die artikelen waarvan je niet heel vrolijk wordt, niet al te serieus nemen dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
Ik ben door jullie nog haast gaan twijfelen ook :P, maar het zit gewoon goed hoor :) Heb het zelf nog even gecheckt en laten checken door andere producers en ook tijdens de mastering zijn er geen problemen geconstateerd. Persoonlijk vind ik het ook gewoon goed klinken ^^

Het klinkt zeker goed, maar het klinkt een beetje raar, zo hoor je het niet vaak dat de melodie/lead samen loopt met de kicks. Dat gevoel had ik in de Ziggo dome ook al, maar het zal wennen zijn. Vind het juist een beetje vernieuwend, ondanks dat je er niet voor hebt gekozen.

Mocht de track uit komen, veranderen jullie dan nog wel de zin "Frikandellen die je tot diep in de ziggo dome kan bestellen en X-Qlusive export nummer één is"? Dat is voor XQ leuk maar ik denk dat dat voor buitenstaanders beetje vreemd klinkt haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 11:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kun je eten in de Ziggodome?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 11:34 
 
Artiest
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Deetox schreef:
Ik ben door jullie nog haast gaan twijfelen ook :P, maar het zit gewoon goed hoor :) Heb het zelf nog even gecheckt en laten checken door andere producers en ook tijdens de mastering zijn er geen problemen geconstateerd. Persoonlijk vind ik het ook gewoon goed klinken ^^

Het klinkt zeker goed, maar het klinkt een beetje raar, zo hoor je het niet vaak dat de melodie/lead samen loopt met de kicks. Dat gevoel had ik in de Ziggo dome ook al, maar het zal wennen zijn. Vind het juist een beetje vernieuwend, ondanks dat je er niet voor hebt gekozen.

Mocht de track uit komen, veranderen jullie dan nog wel de zin "Frikandellen die je tot diep in de ziggo dome kan bestellen en X-Qlusive export nummer één is"? Dat is voor XQ leuk maar ik denk dat dat voor buitenstaanders beetje vreemd klinkt haha.

Ik ben aan het wachten op nieuwe vocals :).. Ziggodome blijft er denk ik wel in, maar XQ zal idd vervangen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit begint haast een beetje op een groepsproject te lijken :lol:

Nee, alleen maar goed dat er wat met feedback wordt gedaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 18:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
p-stylez schreef:
Deetox schreef:
Ik ben door jullie nog haast gaan twijfelen ook :P, maar het zit gewoon goed hoor :) Heb het zelf nog even gecheckt en laten checken door andere producers en ook tijdens de mastering zijn er geen problemen geconstateerd. Persoonlijk vind ik het ook gewoon goed klinken ^^

Het klinkt zeker goed, maar het klinkt een beetje raar, zo hoor je het niet vaak dat de melodie/lead samen loopt met de kicks. Dat gevoel had ik in de Ziggo dome ook al, maar het zal wennen zijn. Vind het juist een beetje vernieuwend, ondanks dat je er niet voor hebt gekozen.

Mocht de track uit komen, veranderen jullie dan nog wel de zin "Frikandellen die je tot diep in de ziggo dome kan bestellen en X-Qlusive export nummer één is"? Dat is voor XQ leuk maar ik denk dat dat voor buitenstaanders beetje vreemd klinkt haha.

Ik ben aan het wachten op nieuwe vocals :).. Ziggodome blijft er denk ik wel in, maar XQ zal idd vervangen worden.



Of of of... Elke keer dat je hem wilt draaien de Ziggodome vervangen net zoals ze doen met 'defqon.1' en symbols en hardbass vocals overal tussenplakken.
Of die van DBSTF dat ze daar defqon.1 tussen hebben geplakt.

Weet niet hoe de zin gaat waar Ziggodome in voor komt alleen volgens mij wel makkelijk om zoiets er in te maken, of het moet gewoon alleen ZiggoDome blijven.

Heel veel 'of' nou succes ermee en laat maar wat horen als je hem gaat uitbrengen :)

Edit: typische actie van mij weer. Zal XQ steeds vervangen door de evenementnaam waar je hem draait en ZiggoDome wel laten ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 19:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afbeelding

typisch jij weer heahhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha ja dit is er weer eentje hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 21:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zat in de trein en was moe :$
Hebben jullie ook weer wat te lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 13:22 
 

:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 15:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Instrumental
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met de vocals van Lange Frans is het ook een prima plaat, maar persoonlijk zou ik een instrumental toch wel een heel stuk vaker opzetten; wat een sfeer :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb zelf echt een ontzettende hekel aan nederlandstalige vocals dus ik vond hem toen ik hem via de XQ Holland filmpjes hoorde eigenlijk 3x niks. Zonder die vocals vind ik het echter een heel fijn plaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 14:46 
 
Hardtraxx Newbie

Is de tweede climax kick nou een E-Force kick?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 14:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vlegel schreef:
Is de tweede climax kick nou een E-Force kick?

Nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet gedaan! Eens gekeken of Deetox me ligt nadat ze op Qlimax blijkt te staan en deze doet het wel goed bij mij, met name de instrumentale versie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 15:47 
 

Best leuke sfeer neergezet in deze track! Kick komt me trouwens wel bekend voor.. Uit een track van The Anarchist volgens mij! Helaas pakken de solo's van Deetox me nog steeds niet, denk dat het door de kwaliteit van de tracks komt waar het mijns inziens nogal tekort schiet.. Maar goed wat niet is kan nog komen en komt vast en zeker nog wel :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vlegel schreef:
Is de tweede climax kick nou een E-Force kick?

Lijkt er niet eens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 21:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk ook in de Qlimax mix van je.
Zal Lange Frans vaker komen optreden of is dit niet ter spraken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hou zelf ook niet van Nederlandse vocals, maar voor een feest als XQ is dit wel echt een geweldige track. Om hem dan uit te brengen of te draaien met die vocals vind ik dan minder, dan heb ik toch liever die dub versie van de Qlimax promomix. Verder had ik niet zo'n track van Deetox verwacht. De melodie in de climax geeft erg veel energie mee en is heel vet, en zelfs de omlaag pitchende kicks vind ik niet storend.

Maar:
janlul schreef:
Die melodie lijkt wel n beetje op die van firestarter

Dit was inderdaad ook het eerste wat ik dacht toen ik 'm hoorde.

@Sain7, nu doe je het er gewoon om xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 19:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Blijf deze maar opzetten, vind hem echt geniaal goed :loving:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle