Rickzel schreef:
Bouke schreef:
Prima dat zulke dingetjes voor feesten als XQH worden gemaakt
Haha aah joh, dit is toch gewoon een ludieke actie voor een feest als dit.
Dat zeg ik zelfs nog
Als het gewoon lekker exclusief was gehouden voor dit (en misschien vergelijkbare) feest(en), had je mij ook niet gehoord. Ik vind het echter wat anders als er aangekondigd wordt dat deze track nog vaker gedraaid gaat worden, en zelfs gereleased wordt.
Rickzel schreef:
De hardstyle DJ's gaan echt niet spontaan in de rij staan om collabs met bijv Ronnie Flex en Lil' Kleine te maken omdat dit nou ineenkeer zo'n gigantische hit zou worden.
Waarom denk je dat? Volgens mij doet een vrij behoorlijk deel van de artiesten niet anders dan inspringen op hypes. En als dit aanslaat, dan is het ook nog eens een commercieel interessante hype, aangezien je weer een hele nieuwe grote doelgroep kunt bereiken. Er zullen vast wel wat fans van Lange Frans zijn die dit nummer te horen krijgen, en die zullen vast niet allemaal al even bekend zijn met het genre hardstyle. Laat staan hoe dat zou werken bij andere top-40 artiesten die een nog grotere en bredere doelgroep hebben. Dit kan echt een nieuw goudmijntje worden voor artiesten, en er zijn niet heel veel artiesten die ik 'sterk' genoeg acht om die verleiding te kunnen weerstaan. Maar om die nieuwe doelgroep ook echt te bereiken en aan je te binden zal je hoogstwaarschijnlijk ook je muziek weer wat toegankelijker moeten maken, ik denk nog niet dat het top40-publiek zit te wachten op tracks á la Warface. En hoe toegankelijkere muziek een scene kapot kan maken, daarvoor verwijs ik je door naar een ander topic
Euroknallertje doen anders? Ik zeg; als deze track gereleased wordt en aanslaat, zijn er over 2 jaar minstens 20 nummers met een samenwerking tussen een hardstyle artiest en een artiest die in de top 40 staat / heeft gestaan.
pecola-tje schreef:
Haha wauw, overdrijven is ook een vak. Ik denk niet dat 1 plaat als deze nare gevolgen gaat hebben voor een hele scène hoor
Net zoals Apologize, I Kissed a Girl, Nothing Else Matters, Year of Summer en noem ze allemaal maar op totaal geen invloed hebben gehad op de scene? Of de eerste track met vocals als hoofdelement, met pitchkicks, met een break van 2 minuten? Alle nieuwe hypes (of stijlen) beginnen met 1 track. Bij al die nummers die hierboven staan kwam er een flinke bak kritiek vanuit de scene, en tegenwoordig is het moeilijk om een artiest te vinden die nog géén remix heeft gemaakt van een bekend popnummer.