Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Normaal ben ik hier niet echt fan van, maar wat was deze lekker zeg :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 23:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Bouke schreef:
Destination schreef:
Ondanks mijn kritiek puntjes toch zeker wel respect voor het idee achter deze track, het concept en de uitvoering :thumbup:


Hier ben ik het dus totaal niet mee eens :$ Prima dat zulke dingetjes voor feesten als XQH worden gemaakt, maar als zulke tracks serieus worden uitgebracht kan dat wel eens behoorlijk nare gevolgen hebben voor de hardstyle scene. Nog maar een paar jaar geleden stond de hele scene op z'n kop toen Tatanka een remix maakte van I Kissed a Girl (dat was volgens mij ook maar semi-serieus bedoeld), en kijk waar we tegenwoordig staan.. Als deze track ook maar een klein beetje aanslaat zullen er nog vele 'collabs' met popartiesten volgen. Net nu ik dacht dat de hype zijn hoogtepunt wel een beetje had bereikt, dreigt het weer een paar flinke stappen verder te gaan xd

Haha wauw, overdrijven is ook een vak. Ik denk niet dat 1 plaat als deze nare gevolgen gaat hebben voor een hele scène hoor :P

Ben het overigens wel eens met Destination, ik vond de timing van de melodie en de kicks ook niet helemaal lekker klinken als geheel..wel een heel origineel idee en wie weet wordt er nog wel wat aan geknutseld komende tijd als er echt plannen voor gemaakt zijn. :)

Er zijn een paar dingetjes die ik nog wil verbeteren maar de timing is gewoon goed hoor. Als een kick & lead niet goed timen dan hoor je dat wel wel (En was die ook niet door de mastering gekomen :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 23:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

verreweg het vetste moment van XQ Holland, vond de meeste edits afgezaagd en simpel, deze track had juist wel dat enorme verassings effect wat je verwacht bij een XQ holland. Deetox moet vaker dit soort ''sfeerplaten'' maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
pecola-tje schreef:
ik vond de timing van de melodie en de kicks ook niet helemaal lekker klinken als geheel..

Er zijn een paar dingetjes die ik nog wil verbeteren maar de timing is gewoon goed hoor. Als een kick & lead niet goed timen dan hoor je dat wel wel (En was die ook niet door de mastering gekomen :P)

Daarom zeg ik ook "ik vond", niet dat het ook echt zo is.
Kan goed dat dat gewoon aan het aantal biertjes op de hele avond heeft gelegen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 15:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Bouke schreef:
Prima dat zulke dingetjes voor feesten als XQH worden gemaakt

Haha aah joh, dit is toch gewoon een ludieke actie voor een feest als dit.

Dat zeg ik zelfs nog :P Als het gewoon lekker exclusief was gehouden voor dit (en misschien vergelijkbare) feest(en), had je mij ook niet gehoord. Ik vind het echter wat anders als er aangekondigd wordt dat deze track nog vaker gedraaid gaat worden, en zelfs gereleased wordt.

Rickzel schreef:
De hardstyle DJ's gaan echt niet spontaan in de rij staan om collabs met bijv Ronnie Flex en Lil' Kleine te maken omdat dit nou ineenkeer zo'n gigantische hit zou worden.

Waarom denk je dat? Volgens mij doet een vrij behoorlijk deel van de artiesten niet anders dan inspringen op hypes. En als dit aanslaat, dan is het ook nog eens een commercieel interessante hype, aangezien je weer een hele nieuwe grote doelgroep kunt bereiken. Er zullen vast wel wat fans van Lange Frans zijn die dit nummer te horen krijgen, en die zullen vast niet allemaal al even bekend zijn met het genre hardstyle. Laat staan hoe dat zou werken bij andere top-40 artiesten die een nog grotere en bredere doelgroep hebben. Dit kan echt een nieuw goudmijntje worden voor artiesten, en er zijn niet heel veel artiesten die ik 'sterk' genoeg acht om die verleiding te kunnen weerstaan. Maar om die nieuwe doelgroep ook echt te bereiken en aan je te binden zal je hoogstwaarschijnlijk ook je muziek weer wat toegankelijker moeten maken, ik denk nog niet dat het top40-publiek zit te wachten op tracks á la Warface. En hoe toegankelijkere muziek een scene kapot kan maken, daarvoor verwijs ik je door naar een ander topic :P

Euroknallertje doen anders? Ik zeg; als deze track gereleased wordt en aanslaat, zijn er over 2 jaar minstens 20 nummers met een samenwerking tussen een hardstyle artiest en een artiest die in de top 40 staat / heeft gestaan.

pecola-tje schreef:
Haha wauw, overdrijven is ook een vak. Ik denk niet dat 1 plaat als deze nare gevolgen gaat hebben voor een hele scène hoor :P

Net zoals Apologize, I Kissed a Girl, Nothing Else Matters, Year of Summer en noem ze allemaal maar op totaal geen invloed hebben gehad op de scene? Of de eerste track met vocals als hoofdelement, met pitchkicks, met een break van 2 minuten? Alle nieuwe hypes (of stijlen) beginnen met 1 track. Bij al die nummers die hierboven staan kwam er een flinke bak kritiek vanuit de scene, en tegenwoordig is het moeilijk om een artiest te vinden die nog géén remix heeft gemaakt van een bekend popnummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja, laat ik het zo zeggen... ik denk ook dat je overdrijft :P

Bouke schreef:
Euroknallertje doen anders? Ik zeg; als deze track gereleased wordt en aanslaat, zijn er over 2 jaar minstens 20 nummers met een samenwerking tussen een hardstyle artiest en een artiest die in de top 40 staat / heeft gestaan.


Als die kwalitatief net zo goed zijn als deze, en net zo origineel. Geef mij dan 50 van die bootlegs :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 16:56 
 
Hardtraxx Addict

Shit ik baalde al dat ik geen kaarten heb kunnen bemachtigen, was er bij de edities in HMH wel bij, maar alleen al bij het zien van het filmpje krijg ik kippenvel!! Top dat Frans mee heeft gedaan en track zit ook prima in elkaar!! Hulde voor beide :thumbsup: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 20:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helaas zat ik zaterdag op dit moment net even met mijn vriendin bij de EHBO dus heb dit jammer genoeg niet meegekregen.
Klinkt wel echt ontzettend gaaf, meer van dit graag!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 22:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Helaas zat ik zaterdag op dit moment net even met mijn vriendin bij de EHBO

Ze had toch geen ijsblokje gegooid hè?!!!!!

Ik moet zeggen dat het na het blèr intermezzo van LF (ik ben sowieso niet zo vatbaar voor dat geschreeuw moet ik zeggen, en wat dat betreft was ik tegen die tijd al op meer dan ik hebben kon getrakteerd) wel degelijk klonk. Wil hem wel een keer HQ horen op zich.

Ik kan het altijd wel op prijs stellen als een DJ voor een bepaald feest/gebeurtenis een nummer in elkaar trimt (met een verhaal erachter). Het wordt dan weer schrijnend als hij vervolgens een jaar lang iedere boeking gedraaid moet worden (Sound of the thunder HB, Bass Modulators Kris Kros etc etc).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Lange was live niet best. Hield totaal geen maat en stond te hakken als een houten klaas. Desondanks wel vermakelijke edit :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 22:25 
 
Hardtraxx Veteran

Is dit het eerste nummer van Deetox die ik vet vind!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 22:25 
 
Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Die Lange was live niet best. Hield totaal geen maat en stond te hakken als een houten klaas. Desondanks wel vermakelijke edit :-)

Man Man Man. Toch leuk dat zo iemand zich hierop vermaakt en het beste er van maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 00:20 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Die Lange was live niet best. Hield totaal geen maat en stond te hakken als een houten klaas. Desondanks wel vermakelijke edit :-)

20 min. voordat we op gingen vroeg hij wat wat voor houding hij moest aannemen aangezien hij nog nooit op zo'n podium had gestaan. Waarop ik een filmpje van Da Syndrome heb laten zien.. Resultaat hebben we kunnen zien. Ik vind het persoonlijk helemaal te gek om te zien dat ie er zo van stond te genieten en dat ie t gewoon even doet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 08:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
en stond te hakken als een houten klaas.


Moest die met zijn handen in z'n zakken gaan staan en toe staan kijken dan?

Deetox schreef:
Ik vind het persoonlijk helemaal te gek om te zien dat ie er zo van stond te genieten en dat ie t gewoon even doet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 08:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is Gangsterdwerg niet stiekem Jan Kooijman? Net So You Think You Can Dance :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"Die stomme kut rapper doet ons dansje verkeerd :("
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha Da Syndrome wel een prima voorbeeldje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 09:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
"Die stomme kut rapper doet ons dansje verkeerd :("


Frans is meer van de jumpstyle denk ik, en dat lukt hem zo te zien ook niet echt :P

OT: Dikke track Deetox, geslaagde track :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 09:39 
 

Pipa schreef:
Is dit het eerste nummer van Deetox die ik vet vind?


Even een HQ afwachten maar voor mij geldt waarschijnlijk hetzelfde :x :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 17:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
Destination schreef:
Ondanks mijn kritiek puntjes toch zeker wel respect voor het idee achter deze track, het concept en de uitvoering :thumbup:


Hier ben ik het dus totaal niet mee eens :$ Prima dat zulke dingetjes voor feesten als XQH worden gemaakt, maar als zulke tracks serieus worden uitgebracht kan dat wel eens behoorlijk nare gevolgen hebben voor de hardstyle scene. Nog maar een paar jaar geleden stond de hele scene op z'n kop toen Tatanka een remix maakte van I Kissed a Girl (dat was volgens mij ook maar semi-serieus bedoeld), en kijk waar we tegenwoordig staan.. Als deze track ook maar een klein beetje aanslaat zullen er nog vele 'collabs' met popartiesten volgen. Net nu ik dacht dat de hype zijn hoogtepunt wel een beetje had bereikt, dreigt het weer een paar flinke stappen verder te gaan xd


Je loopt wel erg op de zaken vooruit, dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. Maar als er zo nu en dan eens een track met een popzanger of iets gemaakt wordt, wat is daar nou erg aan? Tegenwoordig zitten in elke track vocals/gezang, dus of dat nou door een onbekend iemand wordt gedaan of door Lange Frans, dan vind ik dit alleen maar vetter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 18:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
20 min. voordat we op gingen vroeg hij wat wat voor houding hij moest aannemen aangezien hij nog nooit op zo'n podium had gestaan. Waarop ik een filmpje van Da Syndrome heb laten zien.. Resultaat hebben we kunnen zien. Ik vind het persoonlijk helemaal te gek om te zien dat ie er zo van stond te genieten en dat ie t gewoon even doet :)

Best schattig eigenlijk dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 11:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nltop40 schreef:
Vandaag precies 10 jaar geleden kwam Het Land Van... van @langefrans en Baas B nieuw op #1

Dit zag ik toevallig voorbij komen op Twitter en toen tweette ik al naar Lange Frans en Deetox: Tijd voor de remix ^^
Waarop Fransie antwoordde: goed idee!

Wist niet waar ik het anders moest plaatsen, vond het wel een mooie samenkomst van omstandigheden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 14:11 
 
Hardtraxx Veteran

Wel benieuwd hoe deze collab tot stand is gekomen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 18:04 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Wel benieuwd hoe deze collab tot stand is gekomen? :P

Ik heb hem benaderd en hij vond het een tof idee. Management van beide hebben het verder afgehandeld :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 19:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Track komt op korte termijn uit, aldus Deetox en Lange Frans net bij Slam FM, alleen nog niet zeker wanneer precies haha.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle