Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 20:54 
 
Hardtraxx Veteran

Vet! Gebeurt niet vaak dat ik een plaat van Deetox kan waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is overigens de eerste versie. Zitten dus nog wat schoonheidsfoutjes in, aldus Deetox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een gaaf nummer! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 16:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lol mijn sample :$ Thanks Joey!
Ontopic: Vind het een leuke track alleen na een paar keer 'Deze avond zijn we niet te stoppen' erger ik me er wel aan. Als ik hem live zou horen dan zal ik het wel weer vet vinden alleen om hem thuis op te zetten vind ik hem niet zo speciaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 20:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Machtig mooi stukje muziek :love: Er zit zoveel gevoel in deze plaat, echt geweldig geslaagd dit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 20:54 
 
Hardtraxxer

Die melodie lijkt wel n beetje op die van firestarter
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb m net nog n keer geluisterd in goede kwaliteit uit die soundcloud preview hierboven en in het Hard News filmpje op facebook, maar ik blijf de timing vd melodie en kicks niet helemaal lekker vinden liggen..
Zal wel een kwestie van smaak zijn denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 18:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat heerlijk om dit weer terug te horen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 18:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Heb m net nog n keer geluisterd in goede kwaliteit uit die soundcloud preview hierboven en in het Hard News filmpje op facebook, maar ik blijf de timing vd melodie en kicks niet helemaal lekker vinden liggen..
Zal wel een kwestie van smaak zijn denk ik.

Synth had wat scherper op de kick gemogen bedoel je? Zo ja; eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 20:41 
 
Donateur

TiMOTHYb schreef:
pecola-tje schreef:
Heb m net nog n keer geluisterd in goede kwaliteit uit die soundcloud preview hierboven en in het Hard News filmpje op facebook, maar ik blijf de timing vd melodie en kicks niet helemaal lekker vinden liggen..
Zal wel een kwestie van smaak zijn denk ik.

Synth had wat scherper op de kick gemogen bedoel je? Zo ja; eens.


Bij het luisteren heb ik ook het idee dat de melodie niet in de maat ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 20:58 
 
Hardtraxxer

The-Znayzer schreef:
TiMOTHYb schreef:
pecola-tje schreef:
Heb m net nog n keer geluisterd in goede kwaliteit uit die soundcloud preview hierboven en in het Hard News filmpje op facebook, maar ik blijf de timing vd melodie en kicks niet helemaal lekker vinden liggen..
Zal wel een kwestie van smaak zijn denk ik.

Synth had wat scherper op de kick gemogen bedoel je? Zo ja; eens.


Bij het luisteren heb ik ook het idee dat de melodie niet in de maat ligt.


Kick start inderdaad twee tellen eerder en volgt voor mijn gevoel vooral een andere lijn dan de melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk opzetje voor X-Qlusive Holland maar daar moet het ook bij blijven. Climax vind ik zelf nogal leeg klinken en dus ook saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 22:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb helemaal niets met Lange Frans, ook met deze vocals heb ik weinig. Melodie vind ik wel fijn, maar zo enthousiast als de meesten hier ben ik niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie loopt inderdaad niet gelijk met de kick.
Lijkt me dat ze dat nog wel gaat verbeteren? Je hoort het al na het eerste stuk vocals dat het daar niet helemaal goed gaat (opzettelijk of niet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leg eens uit? Naar mijn gehoor klopt het gewoon. Dat de melodie niet meteen bij de eerste kick begint? Erg zeg.
Lijkt me toch sterk dat de kick uit de maat zou zijn aangezien dat met een computer bijna alleen kan als je geen flauw idee hebt waar je mee bezig bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je naar die soundcloud versie luistert, bijvoorbeeld van 2:00 - 2:10. Dan klinkt het (volgens mijn gehoor) in ieder geval niet helemaal logisch :P
Terwijl het stuk vanaf 2:48 wel weer gewoon goed klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 17:15 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik ben door jullie nog haast gaan twijfelen ook :P, maar het zit gewoon goed hoor :) Heb het zelf nog even gecheckt en laten checken door andere producers en ook tijdens de mastering zijn er geen problemen geconstateerd. Persoonlijk vind ik het ook gewoon goed klinken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 17:16 
 
Hardtraxxer

Deetox schreef:
Ik ben door jullie nog haast gaan twijfelen ook :P, maar het zit gewoon goed hoor :) Heb het zelf nog even gecheckt en laten checken door andere producers en ook tijdens de mastering zijn er geen problemen geconstateerd. Persoonlijk vind ik het ook gewoon goed klinken ^^


Lekkere plaat hoor! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 17:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

LukeInfinite schreef:
Deetox schreef:
Ik ben door jullie nog haast gaan twijfelen ook :P, maar het zit gewoon goed hoor :) Heb het zelf nog even gecheckt en laten checken door andere producers en ook tijdens de mastering zijn er geen problemen geconstateerd. Persoonlijk vind ik het ook gewoon goed klinken ^^


Lekkere plaat hoor! :thumbsup:

Dankjewel!

Sowieso bedankt voor de toffe reacties :thumbsup: Ziet er naar uit dat ik vaker wat softere platen moet gaan maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 17:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

De timing van de lead is ook niet fout maar sommige hadden hem eerder recht op de eerste kick maat willen horen denk ik.
Check overigens eerst gedeelte van de midintro van wufu dan, https://youtu.be/XrUZGWucqOk?t=34
Dan zou dit ook "niet kloppen".
Meer een bewuste keuze van timing door de producer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 17:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Climax vind ik zelf nogal leeg klinken en dus ook saai.

Dat vind ik juist het sterkste van het nummer :) Zonder poespas zo'n energieke en sfeervolle track neer kunnen zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prefix schreef:
De timing van de lead is ook niet fout maar sommige hadden hem eerder recht op de eerste kick maat willen horen denk ik.
Check overigens eerst gedeelte van de midintro van wufu dan, https://youtu.be/XrUZGWucqOk?t=34
Dan zou dit ook "niet kloppen".
Meer een bewuste keuze van timing door de producer.

Hij hoeft van mij niet zo nodig op de eerste kick maat, in WUFU loopt de lead namelijk ook gewoon op een logische manier mee met de kicks :)
Maar juist dat logische meelopen mis ik eigenlijk meteen wanneer de lead van deze climax instart, ik kan hem zelf simpelweg niet volgen op deze manier haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen ik hem voor het eerst live hoorde ik niets aparts, maar als ik hem terugluister hoor je wel dat die melodie een halve maat achterloopt op je verwachting. Nu ik er aan gewend ben klinkt het eigenlijk wel prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 18:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
LukeInfinite schreef:
Deetox schreef:
Ik ben door jullie nog haast gaan twijfelen ook :P, maar het zit gewoon goed hoor :) Heb het zelf nog even gecheckt en laten checken door andere producers en ook tijdens de mastering zijn er geen problemen geconstateerd. Persoonlijk vind ik het ook gewoon goed klinken ^^


Lekkere plaat hoor! :thumbsup:

Dankjewel!

Sowieso bedankt voor de toffe reacties :thumbsup: Ziet er naar uit dat ik vaker wat softere platen moet gaan maken :P


Soort van Bass Modulators, Atmozfears of Wasted Penguinz?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle