Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop stiekem dat er nog een instrumental mix komt, maar verder vind ik dit toch wel een heerlijk plaatje van Deetox. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 14:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:

Royvn_ schreef:
Heel dik idee. Maar ook ik vind het een afknapper dat de melodie niet op de eerste kick begint.
Maar dat is mijn mening.

Wat maakt dat uit? Dat je 1 beat langer moet wachten op de synth? xd


Vind het niet helemaal kloppen dat bedoel ik ermee..

Kiloknaller schreef:
In de eerste climax lijkt de kick de synth helemaal weg te drukken.. :huh: Kan ook door fb komen? 2e climax klinkt al iets beter! Het idee achter de track is echt tof alleen de uitvoering m.b.t. de kwaliteit vind ik nog te matig! Maargoed ze geeft zelf aan dat ze hiermee bezig is dus ik kijk uit naar haar volgende releases :)


Idd zat ik ook al naar te luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Oke het kan aan mij liggen hoor maar heb steeds het idee dat de melodie te laat is, dat de kick en de melodielijn niet tegelijk afgespeeld worden

Nee ligt niet aan jou. Idd alsof de melo en kick niet gelijk lopen. Ondanks dat blijf ik het een toffe track vinden, vooral op XQ :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 18:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vvkeer schreef:
ErikZ schreef:
Oke het kan aan mij liggen hoor maar heb steeds het idee dat de melodie te laat is, dat de kick en de melodielijn niet tegelijk afgespeeld worden

Nee ligt niet aan jou. Idd alsof de melo en kick niet gelijk lopen. Ondanks dat blijf ik het een toffe track vinden, vooral op XQ :love:


De kicks en melo lopen gewoon goed. Alleen omdat er een toon in de lead mist klinkt het zo. Ik vind het wel storend in de break als de clap-lijn erbij komt.
Voor de rest prima track dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 19:20 
 
Hardtraxx Veteran

Lunatic schreef:
ErikZ schreef:
Oke het kan aan mij liggen hoor maar heb steeds het idee dat de melodie te laat is, dat de kick en de melodielijn niet tegelijk afgespeeld worden


Ik vind dit juist super vet gedaan :) Ik denk als het wel gewoon op de tel was geweest dat de melodie dan een stuk slechter tot z'n recht kwam.

Eens. Vette track! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering het komt eindelijk een beetje binnen maar het is toch wel bizar hoe gegroeid Deetox als artiest is. Even een snelle google bracht me op de reacties van de Black magic release en dan lees je:
Deetox schreef:
Bedankt iedereen :-) sta echt versteld van alle positieve reacties,


Zo sta je in november op fucking qlimax in het fucking geldredome waar de diepe Q-dance stem DEEEETOXXXX brult, ik denk here it comes... Maar godskolere die platen klinken echt tof live! Voel me toch soort van verantwoordelijk dit allemaal uit te typen omdat ik laatste tijd toch wat kritiek had. Zacht uitgedrukt wel :$ Dan het filmpje van X-Qlusive. Wauw. Hest et wel eem flikt wiggie.

Ok, OT nu: Fenomenale plaat. Kippenvel all over. 2e climax is het sterkste element van de plaat met die kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 21:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Tering het komt eindelijk een beetje binnen maar het is toch wel bizar hoe gegroeid Deetox als artiest is. Even een snelle google bracht me op de reacties van de Black magic release en dan lees je:
Deetox schreef:
Bedankt iedereen :-) sta echt versteld van alle positieve reacties,


Zo sta je in november op fucking qlimax in het fucking geldredome waar de diepe Q-dance stem DEEEETOXXXX brult, ik denk here it comes... Maar godskolere die platen klinken echt tof live! Voel me toch soort van verantwoordelijk dit allemaal uit te typen omdat ik laatste tijd toch wat kritiek had. Zacht uitgedrukt wel :$ Dan het filmpje van X-Qlusive. Wauw. Hest et wel eem flikt wiggie.

Ok, OT nu: Fenomenale plaat. Kippenvel all over. 2e climax is het sterkste element van de plaat met die kick.

Haha leuk om dat van jou te horen Jordi :thumbsup: ^^ De eerst volgende platen zullen weer wat harder zijn, maar ben momenteel ook met een meer melodieuze plaat bezig! Hopen dat die ook weer in de smaak valt dan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw! Heerlijk dit zeg (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 14:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Thanks for all the birthday wishes, this is my birthday present for you!

Deetox & Lange Frans - Het land van
Out next week on Q-dance Records


Moet men betalen voor deze "present", of is het een FREE?

Ik heb nog nooit voor een "present" hoeven betalen namelijk. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 17:48 
 
Hardtraxx Newbie

TheJoker schreef:
Citaat:
Thanks for all the birthday wishes, this is my birthday present for you!

Deetox & Lange Frans - Het land van
Out next week on Q-dance Records


Moet men betalen voor deze "present", of is het een FREE?

Ik heb nog nooit voor een "present" hoeven betalen namelijk. :/


In 2016 hoef je toch sowieso niet voor je cadeau te betalen als het om muziek gaat xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 16:07 
 

ze mogen de release wel eens online gooien :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 16:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
ze mogen de release wel eens online gooien :whistle:

Komt vandaag blijkbaar niet. Had deze datum gedaan omdat het 'next week' was en een week later dinsdag was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na een aantal keren luisteren vind ik 'm al beter worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 19:06 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
jeffrey2107 schreef:
ze mogen de release wel eens online gooien :whistle:

Komt vandaag blijkbaar niet. Had deze datum gedaan omdat het 'next week' was en een week later dinsdag was :P

Was wel de bedoeling maar is helaas iets uitgelopen. Komt later deze week :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 20:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
Magnetron schreef:
jeffrey2107 schreef:
ze mogen de release wel eens online gooien :whistle:

Komt vandaag blijkbaar niet. Had deze datum gedaan omdat het 'next week' was en een week later dinsdag was :P

Was wel de bedoeling maar is helaas iets uitgelopen. Komt later deze week :)


Gelukkig, kan die zaterdag mee op de USB :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 21:08 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Is echt goed gedaan.. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 09:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De Pro-Mox is binnen, dat klinkt lekker! :love:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle