Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 00:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hebben jullie hem bij Hardstyle.com ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 01:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Hebben jullie hem bij Hardstyle.com ?

Neuh TOFF, heb de cd nog niet kunnen luisteren, doe ik morgen, ben brak!:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 01:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ff vraagje he :$
misschien ben ik nu als een noob uit de hardstyle scene :P
maar is het nu een anti voor de break of niet? :$
of hoort dat nu gewoon bij de mid-intro?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 02:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Editje van D.W.X :D, miste die tekst te erg.

http://www63.zippyshare.com/v/45744996/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 10:26 
 
Artiest

Pacmen is koning :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 10:31 
 

Pacman, Crossin' Over en D.W.X. kunnen mij alleen bekoren.

Kan op de stapel bij Second Identity en Brennan Heart's album
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 11:11 
 
Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Editje van D.W.X :D, miste die tekst te erg.

http://www63.zippyshare.com/v/45744996/file.html



Hhaha ik had precies hetzelfde :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 11:21 
 
Donateur

Top CDtje hoor.

Blijft tot nu toe moment of creation wel lekker vinden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 11:28 
 
Hardtraxxer

vind d.w.x., the words en crossin' over echt super vet :thumbsup:
vind the way that i ride, musical notez, open up the trunk(waar is de kick?) helemaal niks

rest gaat :)
wel knap dat ie dat zo snel fixt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 11:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

voor in de tuin liggen is het wel een lekker cd'tje:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 11:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Review:

The Challenge 5.5
Aardig Introtje, maar vind die vocals echt belaberd, stem is echt niet om aan te horen. Toch, die break is leuk gedaan.
Het thema van het album komt naar voren met die wekkertjes. Dan die melodie, helaas een beetje te simpeltjes, zoals je een beetje
verwacht van coone. Dan de kick erin, nee niet mijn favoriete plaat.

Travelling 6.5
Nette reversed in het begin van de track. Break is wel leuk gedaan, maar net iets te lang naar mijn mening. Leuk melodie daarna,
en de kick is ook wel leuk gedaan. Ben normaal absoluut geen fan van Scope, maar dit is wel leuk gedaan. Minder vind ik het pitchen van de kick
tijdens de vocals.

Universal Language 7.5 zonder Break, 6 Met break
Niet zo onder de indruk van screeches in het intro, beetje simpeltjes. Dan die break, leuk om 1 of 2 keer te luisteren, of om op een feestje 1keertje te draaien
voor de dagjesmensen, maar niet om iedere dag ff lekker te luisteren. Melodie vond ik bij de episode al vet, nu dus ook. Pakte mij echt, maar door die break
gaan er heel wat punten vanaf. Vind de kick ook niet helemaal lekker fris klinken, beetje jammer.

D.W.X 7.5
Tijdens de episode vond ik deze echt heel vet. Kermis intro vind ik dan weer wat minder. Maar een heerlijk stukkie zo in dat intro zonder die kermismelo.
Die break vond ik al leuk, mis alleen het Dirtywork baby haha! Vette melodie en kicks, leuke plaat.

The way That I Ride 5.5
Leuk idee die reversed bass, uitwerking is minder. Was niet onder de indruk van die vocals. Die synth is een keer wat anders dan we verwachten van Coone
Wel een wat andere track dan de tracks ervoor. Goed geprobeerd, maar weer niet echt gelukt.

A Moment Of Creation 7.5
Hele dikke reversed bass, maar verwachtingen blijven laag omdat het Ambassador Inc. is. Intro is al goed gelukt lijkt het. Oei, het valt weer stil, een kerkbreak :(.
Zakdoekje erbij en daar gaan we weer. Synth wel erg lekker gedaan, kicks waren te verwachten, springen overal in het rond. De melodie maakt het dan wel weer goed.
Laatste paar noten inderdaad een beetje raar gedaan. Toch de beste track die ik van Ambassador Inc. heb gehoord. Dat is een compliment want de rest was niks.

The Words 7.5
Intro vond ik al vrij aardig toen ik hem voor het eerst hoorde tijdens de episode. Ben eigenlijk beetje blij om een PP kick te horen, dat klinkt misschien vreemd. Maar een keer
een fatsoenlijke punch erbij. Vocals irriteren me niet, zoals bij voorgaande tracks wel het geval was. Leuke break, geluidje maakt hem mooi. Vocals passen er goed bij.
Alleen hoor ik geen Coone. Melodie is mooi, maar had hem iets anders in laten komen. Toch een hele leuke track.

Musical Notez 8
De Z achter Note belooft niet veel goeds, toch wordt ik verrast door een krachtig mid-intro. Break is deze keer wel toepasselijk en netjes opgebouwd naar de melodie.
Een nette synth volgt, die een heel klein beetje dof aanhoort. De track was erg goed tot de kicks erin komen. Ik ben absoluut geen fan van de deep-kicks van Coone en het rondspringen
van zijn kicks. Toch is dit wel een van de betere nummers van het album

Come Take My Hand 8.5
Nette reversed bass, alleen screech in het intro is niet echt van je het. Heerlijke melodie en de kicks vallen in deze track ook heel goed mee. Wederom een geslagde Ambassador Inc. track,
ze zijn op de goede weg ;).

Open The Trunk 7
Leuke vocals afgewisseld met een vrij lekkere kick die goed doorramd. Simpel plaatje, maar ook simpel kan goed zijn. Ben fan van zijn mid-intro die hij hier heeft gemaakt. Die euforische melodie is erg lekker
Goede keuze om voor deze stijl van noten te kiezen. Erg nette track, verder niet zo heel speciaal hoor, maar goed genoeg voor een nette plaat.

Pacmen 3
Ik wil er niet te veel woorden aan vuil maken, dit vind ik 1000x niks. Zit alleen maar een kick in en een screech waar niemand op zit te wachten, nee dit vind ik minder

Crossin' Over 9
Je hoort meteen de b-front invloeden in de eerste paar maten. De kick en het aggresieve begin. Hele vette vocals die samen met de kick heerlijk beuken. Nette screech.
Normaal niet zo'n B-front track, maar deze knalt echt heel lekker, met een duister aspect en dan een half Duistere half Euforische melodie, heel sterk gemaakt
waardoor deze track een van de beste van het album is.

Audio Attack 7.5
Het was toch het album van Coone? Of is dit een Zatox album? Wederom hoor ik 0 procent Coone. Zatox is trouwens zijn kicks aan het veranderen? Verder hoor je gewoon een 13 in een dozijn
zatox track, die wel leuk is hoor, daar niet van. Maar dit is coone zijn album en ik hoor niet wat met Coone te maken heeft. Moet ik wel zeggen dat ik het wel een vette plaat vindt.

Code 3.5
Deze vond ik op voorhand al niets, vreselijke vocals. Kick lijkt idd krachtig, maar de woofers komen amper van hun plaats. Lijkt wel of de kick de Screech wegdrukt. Dan weer die vreselijke vocals, met een
vreselijke break. Vind de Anti-Climax ook niet geslaagd. Nee dit is een misser.

The Challenge (Evil Activities Remix) 7
Evil Acitivities is meestal niet de hardste hardcore producer, dus het past wel een beetje in het straatje van Coone. Lekker begin van de plaat. Lekker harde kicks, mooi gepitched. Vocals passen er niet echt bij
Melodie is heel sterk bedacht, past goed bij het orgineel. Dus al met al een hele goede remix van The Challenge.


Conclusie: Niet een album wat ik veel ga draaien, net zoals Second Identitity. Staan goede tracks op dit album, maar ook een hoop mindere. Ik hoor alleen in de solotracks Coone, maar in de colabs hoor je hem amper
terug in de tracks.

Gemiddelde: 6.6
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 12:31 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
01. The Challenge 5
Vreselijke vocals, yeah :') de melodie in de midintro is nog wel aardig, alleen de synth vind ik veel te slap. Eerst opbouw naar de melodie hadden ze er wel uit kunnen laten, want daarna gaan ze opnieuw opbouwen naar de climax, op deze manier ben je langer aan het opbouwen dan dat de climax duurt.. Kicks ben ik ook niet echt over te spreken; slappe tikjes als punch en een overdreven tail, veel te slap. De melodieën in deze track zijn nog wel oke, maar ik ben totaal niet van de melodietjes.

02. Traveling (Feat. Scope DJ) 7
Deze intro klinkt beter, redelijke reverse bassline met gecutte vocals gaan er bij mij altijd wel in. Helaas wordt deze intro afgebroken voor een break. Dit soort breaks horen in trance thuis, in hardstyle halen ze vrijwel altijd de hele flow uit de track. Zeker als daarna ook nog de melodie opgebouwd moet worden. Pitchkicks gaan voor mij net over het randje, vind het sowieso al geen sterke kicks. De melodie is wederom wel ok, maar er zijn zoveel tracks met ok melodietjes. Kom eens met iets dat iets toevoegt.

03. Universal Language 5
Vind de bassline en screeches op de een of andere manier beetje vreemd getimed. Weer van die maffe vocals.. Ah gelukkig een break, was ik net aan toe. Jezus wat een verhaal, ga een boek schrijven ofzo xd , music is our universal language als vocal was meer dan genoeg geweest en die whoooo is irritant. Blij melodietje met pitchkicks, nee daar krijg je mij niet warm mee :P

04. D.W.X. (Feat. Da Tweekaz) 6
De eerste track die ik mooi vind van Da Tweekaz moet nog komen. Dus ben benieuwd of het deze track gaat zijn. Bassline is lekker energiek in de intro. Synth daarentegen is vreselijk saai :( Tweede deel van de midintro is wel goed te doen. lol, Normaal meets Coone :lol: , nee dit past echt niet in hardstyle en de vocals zijn gewoon gay. Maar goed de standaard ingrediënten zijn weer aanwezig, break, melodietje en pitchkicks. Melodie is veel te blij en de kicks springen weer alle kanten op.

05. The Way That I Ride 7 zonder vocals, 6 met vocals
Deze intro klinkt goed; vocal hadden ze wel achterwege mogen laten. Tweede deel van de midintro heeft slechte kicks. De overgang naar de climaxopbouw, o nee wacht het is weer een break.., is erg abrupt. Vocal wordt nu nog erger.. Climax melo en synth zijn wel goed, alleen de kicks zijn weer een tikje als punch en een overdreven tail, als er een fatsoenlijke kick onder had gestaan was het nog een redelijke track gewest, oja als het een dubversie was geweest.

06. A Moment Of Creation (Feat. Ambassador Inc.) 7
Eindelijk een normale stem voor de vocalen. Goede reverse bassline met weer lekkere gecutte vocals. Helaas duren de intro's van dit album niet al te lang, want er moet ook nog een break ingestopt worden, gelukkig is deze niet al te lang. Lekkere simpele melodie die goed blijft hangen. Tja kicks heb ik al vaak genoeg besproken nu.

07. The Words (Feat. Psyko Punkz) 5
Vocals zijn weer typisch Psyko Punkz, vind dat altijd al van die wannabe vocals geweest. Kick vind ik teveel stuiteren. Melodie in de intro is wederom wel redelijk, maar niet bijzonder. Alweer een break.. Ik word er nu wel een beetje moe van. De kicks in de break klinken ook helemaal nergens naar. Tja en dan de climax, complex pingel melodietje met veel te hoge pitchkicks. De melodie in het tweede deel klinkt al iets beter, maar blijf geen fan van de kicks. Deze track heeft helemaal geen outro of? Nee een afbouw van de melodie.. Ik krijg haast het gevoel dat je bij het masteren per kick betaald. :P

08. Musical Notez 5.5
Kicks.. Zit weinig variatie in de kicks tot nu toe, dus ik ga me niet weer herhalen. Wederom een break, om daarna pas de melodie op te bouwen. Vocals zijn dit keer wel in orde. Kicks in de climax zijn een lachertje. De melodie is zo standaard als wat. De zeurderige synth in de achtergrond voegt wel wat toe, maar kan de track niet redden.

09. Come Take My Hand (Feat. Ambassador Inc.) 6
Ik vind deze reverse bassline niet zo geslaagd. De kicks zijn wel goed, maar de reverse klinkt meer als een eend xd Tja melodie in de intro is niet bepaald iets wat bij mij blijft hangen. Korte break met best vette vocalen, voor een trance track. Ik vind deze slappe breaks echt helemaal niets toevoegan aan de hardstyle. De melodie is weer meer van hetzelfde en de kicks tja xd Vind de overgang van climax naar outro ook erg abrupt.

10. Open Up The Trunk 5
Dit wordt een ontzettend saaie review krijg ik het idee. Weer falen de kicks en de vocalen. De kracht van de kick zit hem in de punch, als je een snare als punch neemt dan zit er amper nog kracht in de kicks. De synth in de intro klinkt wel fijn en is de beste introsynth tot nu toe. De climax daarentegen, gaap. Slaapverwekkend is het juiste woord denk ik. Het gaat compleet langs me heen en raakt me totaal niet.

11. Pacmen (Feat. Ruthless) 7.5
Wat ik me van het filmpje herinner was dit een van de betere tracks van het album, ben dus benieuwd naar de volledige versie. Voor het eerst dat ik percussie opmerk in een van deze tracks dus dat is al een pluspunt. Kick is eindelijk een keer kort, maar nog steeds niet geslaagd, vind hem teveel in het hoog zitten en een te hoog jump gehalte hebben, wat logisch is gezien de combinatie, maar ben gewoon geen fan van jumpstyle kicks. De opbouw is geweldig, lekkere rauwe sounds. De climax zelf is ook gewoon goed, alleen de kicks blijf ik niet over te spreken. Ik denk dat een rauwe reverse hier veel had toegevoegd. Ondanks de kicks tot nu toe de beste track van het album. Maar nog steeds geen blijvertje.

12. Crossin' Over (Feat. B-Front) 7.5
Is dit een B-Front of een Coone vs B-Front track. Enige wat ik van Coone terug hoor zijn die slechte vocalen weer. De rest is een typische B-Front sound die ik over het algemeen wel kan waarderen, maar ook B-Front moet oppassen dat hij niet te lang in hetzelfde straatje blijft hangen, want dat gaat hem uiteindelijk opbreken.

13. Audio Attack (Feat. Zatox) 7.5
Brennan Heart vocals >.< Het synth gebruik in deze midintro is geweldig, veel energie en lekkere rauwe screeches, zoals hardstyle ook hoort te zijn. De kicks zijn te doen, maar verre van geweldig. De melodie heeft iets hardtranceachtigs en gaat er bij mij wel in. Enige slechte aan deze track blijven de kicks en de vocalen. Drop that motherfuckin midintro motherfucker :') Maak alleen gebruik van vocals als ze echt wat toevoegen zoals in Pattern 2 bijvoorbeeld. En niet om de track in ieder geval nog op een punt te onderscheiden van de rest.

14. Code (Feat. Deepack) 7
Laatste jaren al geen fan meer van Deepack, voornamelijk door hun kicks. Ditmaal zijn het niet zozeer de typische deepack kicks, maar vormt de punch totaal geen aansluiting op de tail. Die laatste is trouwens wel overdreven lang, volgens mij loopt de tail van de eerste kick nog door in de 3e.. Pianobreak :worship: , niet dus :x Melodie waar naar opgebouwd is weer een typisch kermis melodietje, maar ik weet dat er een anticlimax komen gaat, waar ondanks de standaard screeches best veel energie vrij komt. Alleen de kicks zijn hetzelfde als die in de intro, dus daar blijft hetzelfde gelden. Vocalen zijn een ripoff van Mescal en veruit de slechtste variant op die beasty boys (dacht ik) vocals die ik tot nu toe gehoord heb.

15. The Challenge (Evil Activities Remix) 5.5
Verwacht hier niet veel van, er is namelijk zeer weinig hardcore die mij kan boeien en als het mij al boeit is het vaak de industrial hardcore op lage bpm. Ondanks mijn gebrek aan kennis van hardcore lijkt me dit echt een dertien in een dozijn hardcore track. Heb helemaal niets met die te ver overstuurde tails die van kick tot kick lopen. En het melodietje is zo standaard als wat. De vocalen komen wel beter uit in deze track.

Conclusie 92.5/15= 6.2 gemiddeld
Daar moet ik bij vertellen dat ik een hekel heb aan mainstream, heb daar de tracks niet te veel op proberen af te rekenen in de cijfers. Heb dus vooral gelet op de creativiteit, diversiteit, structuur etc. Maar ook daar scoort het album matig tot slecht. Ik heb bijna alleen maar standaard mainstream hardstyle gehoord. Midintro Break Melodietje met pitch kicks outro. Een nieuw melodietje is voldoende voor een nieuwe track. Dat is volgens mij precies de reden waarom mainstream zo in een dip zit bij de mensen op de fora. Het is allemaal meer van hetzelfde. Ik zei van tevoren al dat het geen goed idee was om muziek te maken onder de druk van een deadline. En daar blijf ik bij, hoewel ik betwijfel of Coone er meer van had kunnen maken als hij meer tijd heeft gehad, gezien zijn andere tracks ook vrijwel altijd dertien in een dozijn zijn. Ik heb me in vrijwel iedere track ontzettend geërgerd aan de vocalen en ook de kicks moesten heel hard en raw voorstellen maar kwamen niet verder dan een slap tikje met overstuurde tail. De breaks hebben de hele flow uit dit album gehaald. Bij sommige collaboraties was er weinig nog van Coone te horen, behalve dan zijn irritante vocalen. Nee dit album laat ik mooi links liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
p-stylez schreef:
Editje van D.W.X :D, miste die tekst te erg.

http://www63.zippyshare.com/v/45744996/file.html



Hhaha ik had precies hetzelfde :D

Haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 12:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het wel een lekker album, staan een aantal goeie tracks op. Heb hem op het moment maar even "gedownload" en nu is het wachten tot de CD binnenkomt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 13:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker cdtje voor in de zon of in de auto.
Luistert wel makkelijk weg,

Heb nou niet dat er 1 plaat is waarvan ik zeg: wauw
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 13:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ga hem vanmiddag eens helemaal beluisteren in het zonnetje :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 16:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die kick in CODE :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 17:43 
 
Hardtraxxer

Dutchforce schreef:
CD is al te downloaden ;) iedereen kent the piratebay :P heb hem al binnen ;)
echt een heerlijk album :thumbsup:

je kent blijkbaar hardtraxx nog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 21:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Audio Attack heeft wel wat van Andromeda naar mijn mening. :oh: verder klinkt hij overigens wel leuk.

Dwx, Crossin Over,Way that i ride, Code vind ik de leukste van het album :cool:

Hardcore remix mag er ook prima wezen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DWX, Universal Language & Come Take My Hand zijn favoriet :D heerlijk zomers :thumbup:
De rest ook heerlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 21:53 
 
Hardtraxx Veteran

doet het goed als je op het strand ligt :thumbsup: alleen de tracks zijn niet egt full of zeg ik nou iets doms? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 22:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
doet het goed als je op het strand ligt :thumbsup: alleen de tracks zijn niet egt full of zeg ik nou iets doms? :huh:



nee het klopt wat je zegt , ook dom om intemixen .. telkens een klein stuk van de vorige track in de intro ;s
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 22:45 
 
Hardtraxx Veteran

InsaneJunkie schreef:
RAW-vizion schreef:
doet het goed als je op het strand ligt :thumbsup: alleen de tracks zijn niet egt full of zeg ik nou iets doms? :huh:



nee het klopt wat je zegt , ook dom om intemixen .. telkens een klein stuk van de vorige track in de intro ;s

dacht al... ik had hem nog niet gekocht maar gewoon effe gedownload :$ :x om te kijken of ik het wel wat vond (heb ook niet veel geld om eraan uit te geven) maar omdat ze niet egt full zijn heb ik zoiets van laat maar heb voor mij nu geen zin meer om te kopen, leuk om 2/3 keer te luisteren maar thats it for me :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 22:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

weet niet of het je al was opgevallen maar 9 van de 10x is een album niet met full tracks...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 22:55 
 
Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:
weet niet of het je al was opgevallen maar 9 van de 10x is een album niet met full tracks...

ik weet maar Coone zij zelf dat het wel full tracks zoude zijn, en alleen om die reden zou ik het album gekocht hebben. normaal wacht ik wel tot de tracks full gereleased worden ;)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle