Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 13:09 

Donateur

Ben ik niet met je eens. En ook over bass ben ik het niet met je eens.
Ik was niet bij Hard Nature maar als ik tegenwoordig een feest in de HMH pak,
dan is het verschil ENORM met 3 jaar terug (de bass dus he).

Een goede melodieuze track is ook mijn smaak. Maar dit is dus gewoon matig werk.
Kan je wel leuk ontkennen maar deze melodieën raken helemaal niets.
Lyst vat het heel mooi samen in het topic van de release van Zany & The Beholder.

Citaat:
Ik kan alleen de uitzonderlijke melodieën waarderen, maar tegenwoordig worden er wat noten achter elkaar gezet en er is weer een nieuwe plaat klaar, dat gevoel krijg ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 13:17 

Hardtraxx Veteran

01. Coone - The Challenge: Doet me helemaal niets deze track.
02. Coone & Scope DJ - Traveling: Heerlijk zomerse track met een heerlijke melodie en vette vocals :love:
03. Coone - Universal Language: Deze doet me ook niets, random melodie met een kutkick.
04. Coone & Da Tweekaz - D.W.X.: Vet da Tweekaz stijlte , leuke track dit.
05. Coone - The Way That I Ride: Kutvocals, deze track doet me ook weer niets.
06. Ambassador Inc. - A Moment Of Creation: Vette track, leuke vocals, vette reversed bass en geslaagde climax! :thumbsup:
07. Coone & Psyko Punkz - The Wordz: Deze vind ik 1 van de sterkste melo' shebben, ook die midintro is egt heerlijk, vette collab dit :yay:
08. Coone - Musical Notez: Is mwua mwua, valt wel mee.
09. Ambassador Inc. - Come Take My Hand: Weer een heerlijke ambassador inc track, vette vocals en heerlijke melo :love:
10. Coone - Open Up The Trunk: Knalt goed, doet me niet veel maar ik kan 'm wel waarderen.
11. Coone & Ruthless - Pacman: :sick:
12. Coone & B-Front - Crossin' Over: Jeppaaa, heerlijke Sfeer derin, en sterke kicks :bomb:
13. Coone & Zatox - Audio Attack: Moet ik eens beter live horen denk ik, vind 'm maar gwn.
14. Coone & Deepack - CODE: Raggeeeeuh, vette track! :thumbsup:
15. Coone - The Challenge (Evil Activities Remix): Maakt me ni uit of deze goed is of niet.

Zo , ik geef 'm 7.5 op 10 ongeveer. Op eerste indruk wel te verstaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 13:31 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Post van D-Teq is een voorbeeld van waarom ik me afvraag waarom ik nog hardstyle luister.
Feesten worden overgenomen door dit soort fanboys...

Iedere ervaren luisteraar weet dat dit gewoon meuk is.

De zon schijnt man! Daar horen zonnige en zomerse melodietjes bij! Hardstyle is het helemaal in de zomer. Geen enkel ander genre heeft melodietjes met zo'n zomers gevoel :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 13:33 

Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
De zon schijnt man! Daar horen zonnige en zomerse melodietjes bij! Hardstyle is het helemaal in de zomer. Geen enkel ander genre heeft melodietjes met zo'n zomers gevoel :worship:

Daar heeft dit album er ook zoveel van :D ! Ik vind die zomerse melodietjes ook heerlijk hoor :woot: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 13:33 

Hardtraxx Veteran

D-Teq schreef:
Dakpan schreef:

Daar heeft dit album er ook zoveel van :D ! Ik vind die zomerse melodietjes ook heerlijk hoor :woot: .

Inderdaan man. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 13:35 

Hardtraxxer

Dakpan schreef:
D-Teq schreef:
Dakpan schreef:

Inderdaan man. :worship:

Best een schande dat hij er op in gaat xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 13:35 

Artiest

Ik vond de melo's juist verrassend sterk af en toe bij deze platen.
Had verwacht inspiratieloze From Within melo's te horen ofzo, maar vind er bij veel wel gevoel in zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 13:37 

Hardtraxx Veteran

JefQ schreef:

Ssst... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 13:38 

Hardtraxx Addict

JefQ schreef:

xd dat deed ik juist expres.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 13:38 

Hardtraxx Veteran

D-Teq schreef:
JefQ schreef:

xd dat deed ik juist expres.

Geloof er niks van
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 13:48 

Hardtraxx Addict

Sjonge jonge wat een gejank hier zeg :P

zeg gewoon of je het wat vind of niet en ga niet andere af lopen kraken omdat ze er anders over denken..

ON: laat het maar snel 24 april zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 14:03 

Hardtraxx Newbie

01. The Challenge - (L)
02. Traveling - blegh :x
03. Universal Language - Zomer (L) vocals wel beetje cheasy, maar ja is PP stijl
04. D.W.X. - mwah, niet mijn ding
05. The Way That Ride - moet ik vaker horen, best tof plaatje denk ik, beetje Alphaverb stijl
06. Moment of Creation - doet me weinig, op de bass na
07. The Words - Zomer (L)
08. Musical Notez - mwah, niet mijn ding
09. Come Take My Hand - nostalgie, moeilijk om hieraan te komen, klinkt wel als een festivalplaat, niet als thuisplaat
10. Open Up The Trunk (L) (L) (L) :loving: :loving: :loving:
11. Pacmen - de preview in het filmpje was leuker...
12. Crossin' Over - waarom klinkt deze zo bekend? Ja, tof plaatje!
13. Audio Attack - melodielijn (L) (ik vind dit toch echt Italiaans klinken, best gek..)
14. Code - knalt er in de preview best in, beuktrack dit
15. The Challenge (Evil Activities) - zelfs voor EA doen is deze melody nog erger dan cheasy.. doet me weinig die preview, zonder kick niet als geheel te beoordelen

Kortom: genoeg leuke tracks, zoals gezegd, goed ingespeeld op tijd van het jaar.. en briljante actie en marketing! Geslaagd concept :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 14:34 

Pacmen is gaaaaf
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 15:15 

Hardtraxx Veteran

Zitten ook weer mensen die op basis van een previeuw al een eindoordeel gaan geven... waar gaat dat dan over :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 15:22 

Hardtraxxer

Word zeker aangeschaft! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 15:36 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
Zitten ook weer mensen die op basis van een previeuw al een eindoordeel gaan geven... waar gaat dat dan over :lol:

Inderdaad, je hoort maar hele kleine delen van de tracks. :/
Kan nog lang niet over alle tracks oordelen. Maar van wat ik heb gehoord bevalt het mij prima :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 16:31 

Zielig synthje trouwens met die van Zatox
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 17:35 

Donateur

Volgens Mol en Dakpan mag hardstyle alleen duister en snoeihard zijn. Vervolgens wel janken om diversiteit. Hier heb je het. Is het nog niet goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 17:38 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het een grappig album om te horen, maar coone is gewoon niet helemaal mijn stijl ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 17:38 

Donateur

Tuurlijk niet Feyenooit! Dit is toch geen diversiteit? Dit is 13-in-een-dozijn, zinloze kutmelodieen.
Laat 'm bij Pollen leren hoe je melodieën maakt die je raken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 17:44 

Donateur

Mol schreef:
Tuurlijk niet Feyenooit! Dit is toch geen diversiteit? Dit is 13-in-een-dozijn, zinloze kutmelodieen.
Laat 'm bij Pollen leren hoe je melodieën maakt die je raken!

Ik raad je aan om het nog maar eens keer goed te beluisteren. Dat jij de melodieën kut vind fijn, dat vind ik van de helft van het album ook wel. Maar ik vind het mede dankzij alle collabs wel een heel diverse sound die hier naar voren komt. Of wil jij zeggen dat alle 13/14 nummers op elkaar lijken? Kom nou, je moet diversiteit niet gaan verwarren met je eigen voorkeuren. Objectief luisteren Molshoop ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 17:54 

Donateur

Deze schaf ik sowieso aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 17:59 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Volgens Mol en Dakpan mag hardstyle alleen duister en snoeihard zijn. Vervolgens wel janken om diversiteit. Hier heb je het. Is het nog niet goed.

Waar zie je mij janken over de diversiteit? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 18:18 

Donateur

Ging in dit geval even om meneertje Mol :kiss: Besides that, DWX optie voor nieuwe ringtone?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 18:21 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ging in dit geval even om meneertje Mol :kiss: Besides that, DWX optie voor nieuwe ringtone?

Mwah moet ff kijken, heb nog steeds de break van Rebirth ff.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle