Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 17:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meningen verschillen hier duidelijk, de punten die jullie geven komen niet overeen met de punten die ik zou geven. Soms beter soms slechter.
Ik zou het album als totaalscore toch ook niet meer dan een 7 geven. Mooie prestatie met "Open up the trunk" Coone!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 17:37 
 

vind de nummers in principe wel lekker, maar ze zijn allemaal zo verschrikkelijk kort! :/
erg jammer!
die collab met alusion is waardeloos, maar die met b-front is dan weer goddelijk! (al deed die het op loudness niet goed :/ wss wegens niet goed geluid)

die EA remix is btw niet eens zo verschrikkelijk slecht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 18:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
vind de nummers in principe wel lekker, maar ze zijn allemaal zo verschrikkelijk kort! :/
erg jammer!
die collab met alusion is waardeloos, maar die met b-front is dan weer goddelijk! (al deed die het op loudness niet goed :/ wss wegens niet goed geluid)

die EA remix is btw niet eens zo verschrikkelijk slecht :P


sorry, maar volgens mij heb ik wat gemist :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 18:43 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

KSwoosh kun je niets kwalijk nemen, hij leeft normaal in de offtopic sectie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 18:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
maar die met b-front is dan weer goddelijk! (al deed die het op loudness niet goed :/ wss wegens niet goed geluid)


Dat moet wel want op rebirth ging hij goddelijk hard :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 18:48 
 
Artiest

Hoezo hard... die kicks in die plaat zijn echt dramatisch weer. B-Front bewijst toch telkens weer in mijn ogen dat die jongen het belangrijkste element van hardstyle totaal niet onder de knie heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 19:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Hoezo hard... die kicks in die plaat zijn echt dramatisch weer. B-Front bewijst toch telkens weer in mijn ogen dat die jongen het belangrijkste element van hardstyle totaal niet onder de knie heeft.

Die kicks vind ik nu juist eindelijk beter :P . Ik vond ze bij Musical Analysis vooral tegenvallen bij Crossin' Over heb ik dat totaal niet hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xD

de kicks zijn inderdaad niet heel hard, maar ik vind ze wel vet klinken :)
Album zelf luister ik maar een paar tracks van, meestal die met Ambassador Inc., B-Front en Open The Trunk ofzo :) Ik wacht wel op het A2 album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 20:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat een tegenvaller dit album, ik vind maar 1 nummer echt goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 22:04 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Door al die previews etc kreeg ik er wel veel verwachtingen van. totaalplaatje is toch wat minder. open up the trunk, code en crossin over zijn dik de rest doet me niet zoveel
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 22:10 
 

D1kke_Bleek schreef:
KSwoosh schreef:
vind de nummers in principe wel lekker, maar ze zijn allemaal zo verschrikkelijk kort! :/
erg jammer!
die collab met alusion is waardeloos, maar die met b-front is dan weer goddelijk! (al deed die het op loudness niet goed :/ wss wegens niet goed geluid)

die EA remix is btw niet eens zo verschrikkelijk slecht :P


sorry, maar volgens mij heb ik wat gemist :slow:

ja met scope dan, boeie, je weet wel welke ik bedoel
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 23:22 
 
Hardtraxx Newbie

G1LL schreef:
Nou hier ook maar een beoordeling zoals ik deze al bij meer gezien heb, vrij kort allemaal:

The Challenge:
The Deadline is set.. etc etc.. vocals pakken me bij deze track totaal niet, laat dat eerst gezegd worden. Vind de intro wel redelijk, zit leuk in elkaar. De break is te lang (1 minuut 32) en bouwt ook niet echt lekker op vind ik. De melodie is ook alles behalve boeiend voor mij, dus in het totaal is dit eigenlijk een vrij zwakke track. 4.5/10

Traveling Ft. Scope DJ
Heb plaatjes van Scope altijd wel gewaardeerd, beetje aan de vrolijke kant vaak maar altijd wel lekker voor tussendoor. De laatste tijd vind ik zijn plaatjes niet echt leuk, maar deze is al stuk beter! Lekkere reverse intro die lekker beukt, prima! Daarna die lange break die je eerder tegenkomt in de trance. Vind de break niet echt heel vervelend ondanks deze erg lang is (wat dan wel weer jammer is). Daarna de climax, leuke melodie en lekkere Scope DJ kicks zoals ik ze graag hoor. Al met al een leuk plaatje die je lekker kunt gebruiken om je set op te bouwen en die 't in het zonnetje ook goed doet bij mij! 7.2/10

Universual Language
Al beter dan The Challenge, maar nog steeds niet erg sterk. Intro gaat wel en daarna weer een break. De 3e op 1 volgende break die echt te lang is (!!). Vind de melodie net als bij The Challenge niet echt geslaagd, pakt me ook totaal niet. Weer een vrij zwakke track van hem waar ik niet veel meer woorden voor heb. 5/10

D.W.X. Ft. Da Tweekaz
Ben Da Tweekaz steeds meer gaan waarderen, vind hun tracks niet echt heel speciaal maar ze doen vaak wel meer met me hoe extreem vrolijk ze dan ook zijn. Ook deze track heeft dat weer; leuke mid intro, vooral dan het 2e stuk van de mid-intro die echt lekker door beukt! De opvolgende break is op zich wel grappig, maar het is niet mijn ding. De melo is zoals je kon verwachten erg vrolijk, maar wel op een positieve manier want vind de kicks die ze gebruiken ook best lekker eigenlijk! Al met al een vrolijk trackje die 't net zoals Traveling bij mij erg goed doet in de zon en als opbouwer :) . 6.8/10

The Way That I Ride
Zie het verhaal van Universual Language. 5/10

A Moment Of Creation Ft. Ambassador Inc.
Ambassador Inc. heeft tot nu toe weinig boeiends gemaakt vind ik zelf, verwacht hier dus ook niet zoveel van. Maar: wat een gruwelijke dikke intro, heerlijke reverse bassline met die gecutte vocals! Dit is helaas ook 't enige lekker aan de track, want daarna gaat 't jammer genoeg bergafwaarts; weer zo'n lange break en weer een melo die me niet pakt. Kan hun kicks ondanks dat nog best waarderen in de climax. De track sluit wel weer af met die lekkere reverse bass, wat me dan wel weer goed doet ^^ . 6.2/10

The Words Ft. Psyko Punkz
Moet zeggen dat de nieuwe nummers van Psyko Punkz best lekker zijn (gister nog een paar gehoord live). Deze past daar op zich ook wel tussen. Vind de intro best goed geslaagd, leuke melo in de intro! Vocalen, tja.. gaan wel. Stukje dubstep of hoe je dat ook noemt doet me helemaal niks, de gehele break niet overigens. De melodie klinkt vrij standaard, maar vind 'm nog best wel lekker. Doet 't net als met D.W.X. & Traveling goed in de zon! Al met al opzich nog best een redelijk plaatje. 6.5/10

Musical Notez
Waarom nou weer Notez. Ach ja, zelfde verhaal als bij The Way I Ride, maar deze track is dan nog wel iets beter. 5.5/10

Come Take My Hand
Weer een track met een lange break, yes! -.- Deze is een stuk minder dan A Moment of Creation, intro doet me helemaal niks helaas maar is niet echt heel slecht. De break is dus zoals ik zei erg lang, en de melo is weer vrij standaard.. 6/10

Open Up The Trunk
Ik wacht nog steeds op een goede solo-plaat van Coone! Moet zeggen dat ik de mid-intro erg lekker vind, maar die vocalen zijn weer om te huilen helaas! Ik had weer een lange break verwacht maar dit valt me nog alles mee eigenlijk. De melo is wel redelijk. Zijn beste solo-plaat op het album, dat zeker! 6.4/10

Pacman Ft. Ruthless
Ruthless is voor mij nooit echt interessant geweest als producer, als dj heb ik gehoord dat hij best wel kan draaien trouwens! Moet zeggen dat ik dit een best lekker plaatje vind. Het is natuurlijk wat meer geneigd naar de jump kant maar dat is natuurlijk niet zo gek. De jump kicks zijn prima te doen hier! Prima track! 7/10

Crossin' Over Ft. B-Front
Nu gaan we eindelijk beuken! Heerlijke track deze! Super dikke intro met die heerlijke B-Front kicks zoals ik ze graag hoor. Ook de break is helemaal zoals je dat herkent bij B-Front, en 't zelfde geld voor de climax! Dikke climax, en daarna ook nog 's een anti-climax d'r achter aan die ook nog 's lekker hard gaat, heerlijk! :love: De enige 2 redenen waarom deze plaat Coone ft. B-Front heet is het feit dat het album van Coone is en dat hij de vocals heeft gemaakt. Ik kan verder geen Coone invloeden horen in deze track! 8.2/10

Audio Attack Ft. Zatox
Vocals, -1! Wat een vocals zeg.. Maargoed, +1 voor de intro dan wel weer! Echt hele dikke screeches, ook mooi hoe ze die kleine geluidjes hebben verwerkt in die intro (weet niet zo goed hoe ik dit moet uitleggen). De kicks zijn wel te doen. De melo pakt me hier helaas dan weer helemaal niet, en dat vind ik echt heel jammer want dit had een zoveel betere track kunnen worden. Op zo'n momentje ben ik dan gewoon weer blij dat er nog een outro aan de track vast zit :P . Jammer van de climax dus, maar de rest is op zich prima! 7.2/10

Code Ft. Deepack
Geen fan meer van Deepack, vind die lege kicks van hun echt bijna nooit lekker ondanks het feit dat ze best hard gaan live. Ook de vocals in deze track zijn echt om te huilen (c.o.d. was here, and we rocked the show etc etc.. :sick: , had je nog beter Hard is The message vocals kunnen gebruiken). Verder bouwt de break wel redelijk op naar iets wat ik niet had verwacht; een anti-climax :) . Deze anti-climax toverde wel weer even een lach op mijn gezicht, want hij beukt best lekker! 7.10

The Challenge (Evil Activities Remix)
Kelly is 1 van de betere producers, en hardcore maken kan hij prima onder zijn Evil Activities alias. De remix is ook veel beter dan het origineel! Ik kan zelf niet echt kritisch ofzo kijken naar een hardcore track, maar het is ondanks het een vrij mainstream hardcore plaat is een lekker plaatje! Maargoed, die vocals dan weer.. 7/10

Heb al met al een vrij matig album gehoord die het eindcijfer 95.5/15 = 6.3666 = 6.4 krijgt. Er zitten hier en daar best wel leuke nummers tussen maar vaak worden deze echt verneukt (heb d'r geen ander woord voor) door die vocals en lange breaks. Ik moet wel zeggen dat ik het concept in zijn geheel wel leuk vind door het allemaal in 1 maand te doen, maar door die korte tijd hoor je ook wel dat het album niet echt geweldig is. Wat me ook opvalt is dat zijn solo tracks stuk voor stuk vrij matig zijn wat dus ook mijn eindcijfer een stuk naar beneden trekt! Dus aan Coone, haal die vocals weg, maak de breaks wat korter en probeer voor The Challenge Part 2 geen 1 maar 2 of 3 maanden te gebruiken, denk dat het dan een stuk beter word!


Tja als je alleen maar B-Front wilt horen, moet je ook niet een Coone-album gaan beoordelen.. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 23:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

traveling en audio attack vind ik wel lekker :D

rest moet gewoon in een lekkere mix zitten zodat die nummers ook wel te doen zijn :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

01. Coone - The Challenge.....5.0/10
02. Coone & Scope DJ - Traveling.....6.5/10
03. Coone - Universal Language.....7.5/10
04. Coone & Da Tweekaz - D.W.X.....7.0/10
05. Coone - The Way That I Ride.....6.0/10
06. Ambassador Inc. - A Moment Of Creation.....7.0/10
07. Coone & Psyko Punkz - The Wordz.....7.5/10
08. Coone - Musical Notez.....8.0/10
09. Ambassador Inc. - Come Take My Hand.....7.0/10
10. Coone - Open Up The Trunk.....6.5/10
11. Coone & Ruthless - Pacman.....5.5/10
12. Coone & B-Front - Crossin' Over.....6.0/10
13. Coone & Zatox - Audio Attack.....6.0/10
14. Coone & Deepack - CODE.....6.5/10
15. Coone - The Challenge (Evil Activities Remix).....6.0/10

Eindresultaat: 6.5
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 00:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Coone - The Challenge, 4
Coone & Scope DJ - Traveling, 7
Coone - Universal Language, 5
Coone & Da Tweekaz - D.W.X, 5,5
Coone - The Way That I Ride, 5
Ambassador Inc. - A Moment Of Creation, 8
Coone & Psyko Punkz - The Wordz, 6
Coone - Musical Notez, 7
Ambassador Inc. - Come Take My Hand, 6.5
Coone - Open Up The Trunk, 5,5
Coone & Ruthless - Pacman, 7,5
Coone & B-Front - Crossin' Over, 8,5
Coone & Zatox - Audio Attack, 6,5
Coone & Deepack - CODE, 6
Coone - The Challenge (Evil Activities Remix), 6,5

Totaal : 6,3
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 02:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind 't gewoon respect voor een album in 30 dagen wtje. En zijn doel was ook echt duidelijk, een uitdaging aan gaan. Niet dat van het beste album ter wereld maken. Je moet 't allemaal met een korreltje zout nemen, en toch denk ik niet dat de tracks zo heel snel zullen weg vagen... Als er een lekker nummer (zoals crossing over, die over t algemeen wel redelijk in de smaak valt) wordt gedraait ergens, heeft iedeeren meteen dat herkennings momentje van... o hey coone! Koning, ik beuk wel ff voor je :)

Waar ik me echt dood aan erger zijn de vocals van de Psycho Punkz... vreselijke uitspraak! Hij had beter die Amerikaan weer ff kunnen bellen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 07:42 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Waarom? Ik heb respect voor creativiteit, niet voor fabriekswerk met een deadline. Dat hij een album in 30 dagen wil maken moet hij zelf weten, maar ik heb van tevoren al gezegd dat de hele challenge een dom idee was, omdat het de muziek niet ten goede komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 08:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Coone - The Challenge, 7
Coone & Scope DJ - Traveling, 6
Coone - Universal Language, 6
Coone & Da Tweekaz - D.W.X, 7,5
Coone - The Way That I Ride, 6
Ambassador Inc. - A Moment Of Creation, 7
Coone & Psyko Punkz - The Wordz, 7,5
Coone - Musical Notez, 6,5
Ambassador Inc. - Come Take My Hand, 7
Coone - Open Up The Trunk, 7
Coone & Ruthless - Pacman, 7,5
Coone & B-Front - Crossin' Over, 5,5
Coone & Zatox - Audio Attack, 7
Coone & Deepack - CODE, 6,5
Coone - The Challenge (Evil Activities Remix), 7

Totaal : 6,7

Conclusie: De vrolijke stijl is gewoon iets meer mijn stijl. Al met al vind ik het een lekker CD'tje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 08:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Coone - The Challenge, 5/10
Coone & Scope DJ - Traveling, 7/10
Coone - Universal Language, 6/10
Coone & Da Tweekaz - D.W.X, 7/10
Coone - The Way That I Ride, 6,5/10
Ambassador Inc. - A Moment Of Creation, 7/10
Coone & Psyko Punkz - The Wordz, 5,5/10
Coone - Musical Notez, 5,5/10
Ambassador Inc. - Come Take My Hand, 7,5/10
Coone - Open Up The Trunk, 6,5/10
Coone & Ruthless - Pacman, 6,5/10
Coone & B-Front - Crossin' Over, 8/10
Coone & Zatox - Audio Attack, 6,5/10
Coone & Deepack - CODE, 7/10
Coone - The Challenge (Evil Activities Remix), 7,5/10

Eindresultaat: 6.2
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 09:01 
 
Hardtraxxer

Coone - The Challenge, 5.5/10
Coone & Scope DJ - Traveling, 8/10
Coone - Universal Language, 7/10
Coone & Da Tweekaz - D.W.X, 6.5/10
Coone - The Way That I Ride, 7/10
Ambassador Inc. - A Moment Of Creation, 7/10
Coone & Psyko Punkz - The Wordz, 6/10
Coone - Musical Notez, 8/10
Ambassador Inc. - Come Take My Hand, 8/10
Coone - Open Up The Trunk, 7/10
Coone & Ruthless - Pacman, 5/10
Coone & B-Front - Crossin' Over, 8/10
Coone & Zatox - Audio Attack, 8/10
Coone & Deepack - CODE, 6.5/10
Coone - The Challenge (Evil Activities Remix), 7,5/10

Eindresultaat: 7

Vind het wel een lekker CD-tje, zitten wel wat mindere tracks tussen, maar over het algemeen vind ik ze best lekker :thumbup:
Sowieso Respect dat Coone dit in 30 dagen geflikt heeft met draaien en reizen tussendoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 09:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
maar die met b-front is dan weer goddelijk! (al deed die het op loudness niet goed :/ wss wegens niet goed geluid)


Crossin' Over is hard ja, en wat deed B-Front precies niet goed in jouw ogen? Heb zelf namelijk een halfuur echt genoten, was geniaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 10:18 
 
Hardtraxxer

Paling schreef:
KSwoosh schreef:
maar die met b-front is dan weer goddelijk! (al deed die het op loudness niet goed :/ wss wegens niet goed geluid)


Crossin' Over is hard ja, en wat deed B-Front precies niet goed in jouw ogen? Heb zelf namelijk een halfuur echt genoten, was geniaal!

Hij zegt niet dat B-Front iets niet goed deed, maar dat door het Paupergeluid tijdens loudness de kracht van het nummer niet goed tot zijn recht kwam :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
KSwoosh schreef:
maar die met b-front is dan weer goddelijk! (al deed die het op loudness niet goed :/ wss wegens niet goed geluid)


Crossin' Over is hard ja, en wat deed B-Front precies niet goed in jouw ogen? Heb zelf namelijk een halfuur echt genoten, was geniaal!


Iedereen zijn eigen mening :) ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 10:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stephan_NL schreef:
Paling schreef:
KSwoosh schreef:
maar die met b-front is dan weer goddelijk! (al deed die het op loudness niet goed :/ wss wegens niet goed geluid)


Crossin' Over is hard ja, en wat deed B-Front precies niet goed in jouw ogen? Heb zelf namelijk een halfuur echt genoten, was geniaal!

Hij zegt niet dat B-Front iets niet goed deed, maar dat door het Paupergeluid tijdens loudness de kracht van het nummer niet goed tot zijn recht kwam :)

Verkeerd gelezen, mijn excuses. Vond hem zelf alleen wel prima klinken, maar oke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 10:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind het over het algemeen een beetje een matig album. Heb er niet al te veel woorden aan geglegt, maar hier mijn eindresultaat.

Coone - The Challenge, vind deze track vreselijk. Is mij niet meer waard dan een 5,5.

Coone & Scope DJ - Traveling, een heerlijke intro, daarna een intro dat het hele temp eruit haalt. Maar vind het een heerlijke melodie :). De kicks zijn wel aardig te doen. Een 7,2

Coone - Universal Language, beetje een vreemde intro, er klopt iets niet aan :/ . Kut vocals in de break. De melodie vind ik wel aardig. Een 6,5

Coone & Da Tweekaz - D.W.X, een lekkere bassline in de intro. Maar het doet me teveel aan een kermis denken. De midintro vind ik wel erg lekker. Die break van mij mag wel zo, maar wel als enige keer.
Melodie is wel erg happy en de kicks moah.. een 6

Coone - The Way That I Ride, een leuke intro, maar wat een verschikkelijke schijt break. Haalt het hele niveau van de track naar beneden. Vind de climax namelijk erg lekker. een 7.

Ambassador Inc. - A Moment Of Creation, een heerlijke intro. Een simpele melodie. Overal een lekker trackje. 7,5.

Coone & Psyko Punkz - The Words, de intro heeft wel iets, de cliamx ook wel iets, maar de kicks pitchen me net wat te ver. Een 6,8

Coone - Musical Notez, vergelijkbaar met the Challenge. Ook een 5,5.

Ambassador Inc. - Come Take My Hand, heeft een nogal vage reverse. Wel een leuk intro melodietje.
Jammer van alweer zo'n break. De climax pakt me niet zo. Een 6

Coone - Open Up The Trunk, vette geluidjes in de intro. Die schijt vocals zitten er wel weer in. Vind de melodie maar tegenvallen met nogal kut kicks. 6.5.

Coone & Ruthless - Pacman, vind dit wel een vet trackje lekker lomp. Een 7,5

Coone & B-Front - Crossin' Over, echt een heerlijke track. Alleen weer die vocalen. Een 8.

Coone & Zatox - Audio Attack, een hele lekkere intro. Een lekkere melodie. Vocalen vind ik weer niks.
Overal een goede track een 8.

Coone & Deepack - CODE, een vette intro. Ook een leuke melodie die naar de anticlimax toewerkt. Energieke anti, alleen jammer van dezelfde kick eronder. Een 7,5

Coone - The Challenge (Evil Activities Remix), Hardcore weet me meestal niet zo te boeien. En ook deze track niet. De vocals doen het hier wel beter bij. Een 6.

Eindresultaat: 6.8
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle