Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 14:19 
 
Hardtraxx Addict

Liever een wat langere intro dan elke keer dat klote gelul in het begin >> Mad dog album
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sanderovic schreef:
Liever een wat langere intro dan elke keer dat klote gelul in het begin >> Mad dog album


Ja ik vind het sowieso niet erg dat het full tracks zijn, maar laat ze dan tenminste geheel los van elkaar ipv een crash of vocal fade out van het vorige nummer over de eerste tikjes heen te laten lopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 14:33 
 
Hardtraxx Addict

Ja dat is wel irritant, vooral als je sommige tracks wilt gebruiken tijdens t draaien dan klinkt dat wat raar :P Nja ik draai toch niet dus zo'n probleem vind ik t niet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 15:00 
 
Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
sanderovic schreef:
Liever een wat langere intro dan elke keer dat klote gelul in het begin >> Mad dog album


Ja ik vind het sowieso niet erg dat het full tracks zijn, maar laat ze dan tenminste geheel los van elkaar ipv een crash of vocal fade out van het vorige nummer over de eerste tikjes heen te laten lopen :P

:/ dat zou wel kut zijn, ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 15:00 
 
Hardtraxx Newbie

Zit ik beetje rond te kijken zie ik dat iedereen hem al binnen heeft,
loop ik de trap af en ligt ie ook hier gelukkig in de brievenbus,
vet album hoor, dadelijk lekker in de auto luisteren,
ook wel geinig dat de challenge filmpjes op een dvd erbij zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Hoezo is die met die handtekeningen een kale CD-R?


Die handtekeningen zijn er op gedrukt, zo lijkt het alsof elke artiest gewoon op een kale CD z'n handtekening erop gezet heeft, zo komt het iig over, een keer wat anders dan een plaatje dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CD ff binnengehaald en geluisterd. 2 tracks hebben het overleefd en zijn niet verwijderd. :) Crossin' Over en CODE. CODE viel me reuze mee en is zelfs erg vet. 2e climax van Crossin' over redt de track. Wat een geweld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Audio Attack klinkt toch wel best dik, niet verwacht. Alleen de vocals zijn nog al lame. -.- Crossin Over is gewoon een super track, B-Front raakt het weer aan en het lijkt weer in goud te veranderen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crossin' Over- Heerlijk raggen :worship: (Alleen vocals zijn van Coone, en dat is gelijk het zwakste punt van de track)

Moment of Creation- Heerlijke reversed bass, en over het algemeen een lekkere track :thumbsup:

Travelling- Heerlijk melodieus plaatje, eindelijk weer iets goeds van de kant van Scope :thumbsup:

Audio Attack- Klinkt lekker, herkenbaar stijltje van Zatox weer hier :thumbup:

CODE- Kutvocals! Is weer het eerste wat me opvalt. Daarna komt de kick er wel lekker in, en de mid-intro klinkt lekker! Die break vind ik niks, maar de anti die daar op volgt is wel heel mooi gedaan! Had wel iets 'agressiever' gemogen naar mijn mening!

Evil Activities remix- Lekker! Had er niet veel verwacht, maar vind dit toch wel goed klinken :)

De rest vind ik kut >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 16:26 
 
Hardtraxxer

YEAH eindelijk heb ik hem. Lang moeten wachten maar dan heb je ook weer iets.
D.W.X and Audio Attack vind ik de beste tracks tot nu toe wat ik gehoord heb :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het een aardig album, maar wel verre van speciaal. Geen 1 Coone solo track vind ik echt vet. D.W.X. & Travelling vind ik wel lekker. A Moment Of Creation & Crossin' Over vind ik wel erg vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind Crossin' Over duidelijk het vetst, maar ook nog niet echt bijzonder ofzo. Mid intro van The Words vind ik wel heel sterk, dus heb een climax cutje gemaakt. A Moment Of Creation, Audio Attack en Code gaan ook wel. Van The Way That I Ride en Musical Notez vind ik de melodieen wel gaan, maar de vocals enzo verpesten erg veel.

Al met al meer aardige tracks dan ik verwacht had, maar er staat ook een hoop verschrikkelijke meuk op :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 17:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heb hem ook binnen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Challenge 4,5
Dacht eerst dat deze vocals nog wel eens leuk konden worden, maar ik vind het echt 3 keer niks. Bijna irritant zelfs. Matige intro en de melodie is gewoon niet mooi. Kicks vind ik ook maar mwa.

Traveling (Feat. Scope DJ) 7,2
Saai intro. Break vind ik op zich wel wat hebben met die vrouwenstem, lijkt me wel wat op een festival. Melodie is eigenlijk best vet, beetje eentonig alleen. Verder is het wel een track die me waarschijnlijk snel gaat vervelen.

Universal Language 5,0
Best een leuke intro. Stem van die kerel vind ik best irritant, niet echt fijn om naar te luisteren. Net als bij The Challenge vind ik de melodie niks. Over het algemeen een oninteressante track.

D.W.X. (Feat. Da Tweekaz) 7,5
Eerste intro niet super, maar niet verkeerd. Tweede intro is al een stuk beter. Break vind ik wel een vet idee, hoor je niet vaak. Melodie vind ik gek genoeg ook echt wel wat hebben! Over het algemeen een heel vrolijk nummer, maar ik kan het zeker wel waarderen!

The Way That I Ride 5,5
Intro is niet wat je van Coone verwacht, maar vind er toch weinig aan. Vocals vind ik echt lelijk, het past er imo ook echt niet bij. Melodie weet me wel te pakken, niet verkeerd. Vocals verpesten het alleen wel voor mij.

A Moment Of Creation (Feat. Ambassador Inc.) 7,0
Lekkere reverse in de intro! Climax is zeker niet slecht, klinkt alleen een beetje schel. Voor een Ambassador Inc. track vind ik dit zeker niet verkeerd! Vind hun tracks normaal niks namelijk.

The Words (Feat. Psyko Punkz) 7,8
Tweede nummer van het album wat ik dik vind. Vocals zijn gewoon vet, ook echt een vet idee dat het gewoon om de beurt woorden zijn. Lekkere intro ook. Geluiden op de achtergrond en de vocals in de break zijn vet, vind alleen de kicks onder de vocals niks. Verder vind ik de melodie ook vet, veel beter dan Dirty Soundz. Over het algemeen een vette track!

Musical Notez 6,0
Over het algemeen best een saaie track, maar wel een van de betere solo tracks van hem. Intro is wel te doen, break vind ik niks aan en de melodie is op zich niet verkeerd. Verder vind ik de kicks ook maar saai.

Come Take My Hand (Feat. Ambassador Inc.) 6,2
Het idee van de intro is wel leuk, maar de uitvoering is gewoon slecht. Break is wel lekker, alleen de manier waarop de melodie op komt heb ik al bij meerdere tracks gehoord op dit album. Melodie verveelt ook snel.

Open Up The Trunk 6,5
Alweer die rot vocals. Mid-intro vind ik wel dik, maar had beter gekund. Gelukkig geen lange break. Melodie knalt er lekker snel in, maar jammer genoeg is die gewoon simpelweg saai. Alweer een saaie solo track.

Pacmen (Feat. Ruthless) 7,0
Ben sowieso niet van de jump / tek, dus dit weet mij sowieso al niet aan te spreken. Volgens mij is het op dat gebied geen slechte track. Geluidjes in de track zijn ook wel grappig, maar het is gewoon niet mijn ding.

Crossin' Over (Feat. B-Front) 8,8
Gruwelijk dikke track. Heerlijke intro met dikke sounds. Korte break zit echt een vet gevoel in en het is heerlijk hoe die melodie er dan in knalt. Tweede climax is ook echt ziek gewoon! Beste track van het album, enige minpunt zijn de vocals die er imo niet echt bij passen.

Audio Attack (Feat. Zatox) 7,5
Vind de intro zeker vet, dikke sounds! Vocals slaan alleen nergens op. Verder vind ik de melodie jammer genoeg best saai. Had eigenlijk veel meer verwacht van deze track, maar het is niet slecht.

Code (Feat. Deepack) 7,8
Wat een kut vocals. Hadden ze nou echt niks beters kunnen verzinnen... Intro is wel lekker en ik ben blij dat er een anticlimax in zit, want die amateuristische melodie ervoor slaat werkelijk nergens op. Had wel wat meer kracht in die anticlimax kunnen zitten, maar denk dat ie live wel hard gaat. Lekkere track op de vocals na.

The Challenge (Evil Activities Remix) 7,0
Best een redelijke hardcore track. Kicks rammen wel lekker. Break vind ik echt vet, alleen zo zonde dat die vocals er in zitten. Melodie klinkt wel dik! Over het algemeen wel een dikke track, overtreft het origineel wel.

Over het algemeen een best matig album. Had er wel meer van verwacht na het zien van alle episodes, maar jammer genoeg vind ik er niet veel aan. Solo tracks zijn eigenlijk bijna allemaal saai en de meeste vocals gaan nergens over. Gelukkig zitten er ook wat lekkere tracks op.

101,3 : 15 = 6,7
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CD binne, staan tog een paar hele vette tracks tussen!
A Moment Of Creation, Travelling, The Words, Crossin' Over en Come Take My Hand steken er boven uit vind ik! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 19:27 
 
Hardtraxxer

nu ik de tracks zo full hoor vind ik het echt heel matig..

zeker aan de mids hoor je dat het snel in elkaar is gezet
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat in de track met Scope aardig wat gevoel zit, mij bezorgde het net kippenvel in ieder geval. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 20:03 
 
Hardtraxxer

Zijn solo-tracks vind ik echt niet goed, buiten 'Open up the trunk'. Hij had wat meer solo tek/jumpplaten mogen maken.
De samenwerkingen zijn wel goed, vooral 'Traveling'. Alleen die collab met Zatox, die vind ik ook minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top album :D
Crossin over & Audio attack springe er tusse uit :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 20:33 
 
Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Weer zo'n slappe belg..

SCHOK! KOM DAN! :P

Ik heb hem nog niet, nog even wachten dus! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 20:44 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

01. The Challenge 5
Vreselijke vocals, yeah :') de melodie in de midintro is nog wel aardig, alleen de synth vind ik veel te slap. Eerst opbouw naar de melodie hadden ze er wel uit kunnen laten, want daarna gaan ze opnieuw opbouwen naar de climax, op deze manier ben je langer aan het opbouwen dan dat de climax duurt.. Kicks ben ik ook niet echt over te spreken; slappe tikjes als punch en een overdreven tail, veel te slap. De melodieën in deze track zijn nog wel oke, maar ik ben totaal niet van de melodietjes.

02. Traveling (Feat. Scope DJ) 7
Deze intro klinkt beter, redelijke reverse bassline met gecutte vocals gaan er bij mij altijd wel in. Helaas wordt deze intro afgebroken voor een break. Dit soort breaks horen in trance thuis, in hardstyle halen ze vrijwel altijd de hele flow uit de track. Zeker als daarna ook nog de melodie opgebouwd moet worden. Pitchkicks gaan voor mij net over het randje, vind het sowieso al geen sterke kicks. De melodie is wederom wel ok, maar er zijn zoveel tracks met ok melodietjes. Kom eens met iets dat iets toevoegt.

03. Universal Language 5
Vind de bassline en screeches op de een of andere manier beetje vreemd getimed. Weer van die maffe vocals.. Ah gelukkig een break, was ik net aan toe. Jezus wat een verhaal, ga een boek schrijven ofzo xd , music is our universal language als vocal was meer dan genoeg geweest en die whoooo is irritant. Blij melodietje met pitchkicks, nee daar krijg je mij niet warm mee :P

04. D.W.X. (Feat. Da Tweekaz) 6
De eerste track die ik mooi vind van Da Tweekaz moet nog komen. Dus ben benieuwd of het deze track gaat zijn. Bassline is lekker energiek in de intro. Synth daarentegen is vreselijk saai :( Tweede deel van de midintro is wel goed te doen. lol, Normaal meets Coone :lol: , nee dit past echt niet in hardstyle en de vocals zijn gewoon gay. Maar goed de standaard ingrediënten zijn weer aanwezig, break, melodietje en pitchkicks. Melodie is veel te blij en de kicks springen weer alle kanten op.

05. The Way That I Ride 7 zonder vocals, 6 met vocals
Deze intro klinkt goed; vocal hadden ze wel achterwege mogen laten. Tweede deel van de midintro heeft slechte kicks. De overgang naar de climaxopbouw, o nee wacht het is weer een break.., is erg abrupt. Vocal wordt nu nog erger.. Climax melo en synth zijn wel goed, alleen de kicks zijn weer een tikje als punch en een overdreven tail, als er een fatsoenlijke kick onder had gestaan was het nog een redelijke track gewest, oja als het een dubversie was geweest.

06. A Moment Of Creation (Feat. Ambassador Inc.) 7/10
Eindelijk een normale stem voor de vocalen. Goede reverse bassline met weer lekkere gecutte vocals. Helaas duren de intro's van dit album niet al te lang, want er moet ook nog een break ingestopt worden, gelukkig is deze niet al te lang. Lekkere simpele melodie die goed blijft hangen. Tja kicks heb ik al vaak genoeg besproken nu.

De rest komt morgen, ga nu Twente kijken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Musical Notez :worship:

Schrijf later wel ff volledige beoordeling!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 21:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste impressie na even snel het album te hebben door gespit:

Wel wat ik verwacht had qua producties, veel dezelfde sounds, maar niet noodzakelijk slecht allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 22:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Challenge (5)
Bij dat soort vocals heb ik al gelijk zin om de plaat af te zetten. Typische Coone-sounds, geen fan van. Break met dat irritante pingeldeuntje is kut. Is er eigenlijk iets goeds aan dit nummer? Nee. Maar ik vind het eigenlijk ook geen superslechte plaat.

Travelling (5,5)
Een lange break is niet per sé slecht, maar als ze niks toevoegen haak ik af. Er zit wel een fijn sfeertje in dit nummer, maar dat had ook met een iets kortere break gekund. Euforische melodie, maar toch te ingewikkeld. Normaal blijven Scope's melodieën wel hangen, maar dit ben ik nu alweer vergeten. En ik heb een halve minuut geleden geluisterd op het moment van typen. 2e climax daarentegen is wel de moeite waard :) Lege intro met reverse bass vind ik ook wel wat leuks hebben. Net niet leuk genoeg.

Universal Language (4,5)
Intro is niet erg boeiend, screechpatroon haalt de energie er nogal uit. Dan valt alles stil. Dan komt iets waar ik een gruwelijke pleurishekel aan heb: een eeuw gelul over iets wat totaal niet boeit en niks toevoegt aan de track op wat voor manier dan ook. Anderhalve minuut lang. De melodie... is best oké. Maar ik kan gewoon niks met die synths van Coone. Kicks zijn an sich ook niet zo verkeerd... eigenlijk zou je hier de break eruit moeten cutten, misschien dat het dan de moeite waard wordt. Nu vind ik het totaal niet boeiend.

DWX (3,5)
Welkom op de kermis... man is dit een grap ofzo :P Alles wat ik haat zit in dit nummer. Veel te blije kutdeuntjes, lelijke kicks, belachelijke vocals en een energie- en zinloze break. Maar goed dat had ik met deze combinatie ook wel verwacht :x

The Way That I Ride (6)
Dikke reverse bassline! Ook 2e deel van de mid-intro is prima. Er wordt heerlijk opgebouwd en eigenlijk had het nummer bij deze harder moeten worden. Jammer genoeg valt het weer stil, komt er weer een behoorlijk lange popmuziek-break. Melodie is wel sterk, en de synth past er goed bij. Weer de break die het nummer verpest helaas. De rest vind ik echt dik in orde, hoewel ik het leuker had gevonden als de plaat na de mid-intro had opgebouwd naar iets wat meer zou beuken :)

A Moment Of Creation (7,5)
Na 5 nummers die meer naar popmuziek neigden, eindelijk eens iets wat op hardstyle lijkt :). Intro is echt moddervet, dikke reverse bass, later de vocals (eindelijk een keer normaal idd). Break is weer zo energieloos als wat, past totaal niet bij dit nummer. Heerlijk energieke melodie met climax volgt, alleen hoe de melodie in de laatste 4 tellen op en neer springt vind ik niks. Maar dat zijn maar 4 tellen. Prima nummer. Eindelijk een keer...

The Words (6,5)
Psyko Punkz, dus ik ga met lage verwachtingen luisteren. Dan is de kans groot dat het mee valt. En dat valt het ook. Ik heb niet zoveel met die melodieuze intro's maar deze is wel oké. Ook de standaard irritante PP-vocals zijn een keer niet zo heel storend, en zowaar de eerste break die niet zo suf is als de eerste 6. Climax is ook aardig. Ondanks dat de melodie in de climax niet zo bijzonder is (blijft mij niet echt bij) vind ik dat er wel een lekker gevoel in dit nummer zit. Best leuke track, ondanks dat ik m niet bijzonder vind.

Musical Notez (8,5/9)
Geile mid-intro! Alleen de kicks vind ik net iets "te lief", vind ze niet diep genoeg gaan. De rest is echt heerlijk, lekkere synth ook. Een aardig lange break, maar onopvallend omdat deze wel lekker opbouwt. De melodie geeft me kippenvel, lead-synth is opnieuw erg treffend... wat een heerlijke sfeerplaat! De eerste solo-track van Coone die mij echt zielsgelukkig maakt :love: Jammer van die net niet-kicks, dat had het echt afgemaakt!

Come Take My Hand (8)
Deze reverse bass blaast goed door hier, harder dan alles wat hiervoor kwam. Mid-intro is melodieus maar doet me een beetje aan Saifam 2005/2006 denken, dus kan er wel mee leven. De break is nu wel een aardig lange, wel een redelijke opbouw. De tekst kent iedereen wss wel met een beetje happy-hardcore kennis, vond het origineel al een heerlijk nummer en niet zo doodgedraaid. Ondanks de break een energiek nummer. De kicks doen mij net iets teveel boingboing, had wel wat lager gemogen. De melodie is overheerlijk.

Open Up The Trunk (7,5)
Niet te moeilijk dit nummer. Vind de vocals wel aanstekelijk :$ Mid-intro is opnieuw erg lang en knalt lekker door, vind vooral het 2e stukje erg vet, die screech doet me erg aan Bang The Bass denken :P Dan het zowat onmogelijke: een break van zowat een halve minuut :woot: Lekker deuntje, blijft goed hangen en het nummer blijft doorknallen. Was dat nou zo moeilijk Coone? Had die eerste 5 nummers nou ook ff zo gemaakt man :P Ach ja zo blijf je divers haha.

Pacmen (6,5)
Lekker lompe woeptiedoeptiedoing-midintro :P De vocals zijn erg dik. De climax, luister maar goed, gaat precies hetzelfde als de mid-intro van Jaydee van Noisecontrollers... geinige plaat, maar had wel wat meer mogen beuken.

Crossin' Over (8,5)
Kan weinig met de vocals deze keer, passen niet bij een track met zoveel B-Front invloeden. Hele drukke mid-intro met heel veel jankende synths, wat aan de ene kant wel wat heeft maar aan de andere kant ook wel een erg drukke indruk achter laat. Break en climax zijn heel erg sfeervol met typische B-Front elementen. Net als Neophobia en Inner Creativity heeft deze track iets moois, euforisch... maar ook iets duisters. Hij blijft een meester in dit soort dingen flikken. Mid-outro is erg vet met die "valse" synths. Hele dikke track, alleen weinig Coone-invloeden buiten de vocals. Niet erg trouwens :D

Audio Attack (7,5)
Het eerste wat opvalt: Zatox heeft z'n overheersende dongdong-kick gedag gezegd! Nu ga ik ervoor zitten :) De rest is helaas wel heel erg Zatox-achtig, maar dat maakt het niet gelijk slecht. Deze man is wel gewoon ontzettend goed in produceren. Synth in de climax kan iedereen wel dromen intussen, maar de melodie is opnieuw ijzersterk zoals ik eigenlijk niet anders van hem ben gewend. T is jammer dat ie zo eenzijidig produceert, maar wat ie maakt is dan weer goed...

CODE (6,5)
Bass over heel de kamer van deze kicks, maar het lijkt meer resonantie dan echte kracht te zijn. Intro is eigenlijk niet zo heel boeiend. Vocals zijn irritant. Break is irritant. Anti-climax vind ik weinig aan, het grootste pluspunt van deze track is de hoeveelheid energie die erin zit. Tsja, liever een harde track die minder is dan een softe track die minder is. Maar hier is gewoon niet erg veel aan.

The Challenge EA rmx (7)
Krachtige mainstream-kick, vergeleken met die lachwekkende plopjes uit z'n laatste tracks is dit heel wat :) En de vocals erg vet bewerkt. Kelly, hoe zwak z'n producties soms ook zijn, is wel een meester in het bedenken van goede melodieën. Deze is ook sterk, maar mist net dat stukje overtuiging bij mij. Iig geen al te cheesy mainstream-shit a la Broken. Kan er mee door :)

Conclusie (6,5)
Eerste 4/5 tracks zijn om te janken, daarna wordt het wel wat beter doordat we niet om de zoveel tijd weer een break van anderhalve minuut krijgen. Musical Notez en Crossin' Over zijn dé uitblinkers van het album en DWX en Universal Language de grootste missers. Van Coone had ik niet veel verwacht, maar er zijn toch een paar vette tracks bij uit de bus gekomen (ook solo-tracks) en dat vind ik toch erg mooi meegenomen. En het blijft natuurlijk wel knap dat ie dit in 30 dagen heeft weten te maken, hoewel de collabs van weinig Coone-inbreng getuigen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lekker CD over het algemeen..heb hem,vandaag gehaald :)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle