Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 11:47 

Stephan_NL schreef:
Hij zegt niet dat B-Front iets niet goed deed, maar dat door het Paupergeluid tijdens loudness de kracht van het nummer niet goed tot zijn recht kwam :)

exactemundo ^^
po loudness hoorde ik voornamelijk alleen de bass, en bleef er van de rest niet veel over
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 12:15 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Stephan_NL schreef:
Hij zegt niet dat B-Front iets niet goed deed, maar dat door het Paupergeluid tijdens loudness de kracht van het nummer niet goed tot zijn recht kwam :)

exactemundo ^^
po loudness hoorde ik voornamelijk alleen de bass, en bleef er van de rest niet veel over

waar stond je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 15:50 

Donateur

Paling schreef:
KSwoosh schreef:
Stephan_NL schreef:

exactemundo ^^

waar stond je?

Ik wil net zeggen, ik heb niks te klagen over het geluid hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 19:34 

Bierkoning

Nee ik ben echt totaal niet weg van dit album, zitten een paar leuke tracks bij maar meer ook niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 20:24 

Paling schreef:
KSwoosh schreef:
Stephan_NL schreef:

exactemundo ^^

waar stond je?

overal wel, maar geluid was zonder twijfel het beste in het midden, met name achterin
vooran 100% bass en aan de bars ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 21:46 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Paling schreef:
waar stond je?

overal wel, maar geluid was zonder twijfel het beste in het midden, met name achterin

ik bedoel dus tijden b-front, maar oke. ik stond toen in het midden, was wel mooi geluid hoor, ook bij crossin' over.
weet je waar het nog mooier was? de wc's, dacht elke keer dat ik het plafond bovenop me zou krijgen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 22:25 

Hardtraxx Veteran

Vaims schreef:
Tja als je alleen maar B-Front wilt horen, moet je ook niet een Coone-album gaan beoordelen.. :')

Waar haal je dat gegeven nou weer vandaan dan? Ik mag die solo-tracks toch gewoon zwak vinden? ( :') )
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 23:08 

Paling schreef:
KSwoosh schreef:
Paling schreef:
waar stond je?

ik bedoel dus tijden b-front, maar oke. ik stond toen in het midden, was wel mooi geluid hoor, ook bij crossin' over.
weet je waar het nog mooier was? de wc's, dacht elke keer dat ik het plafond bovenop me zou krijgen..

ja niet normaal idd, maar wel vet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 14:57 

Hardtraxxer

Voor de geintresseerden

Op Hardstyle.com zijn de tracks nu wel helemaal volledig te koop in 192/320 kbps en WAV.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 15:36 

Hardtraxx Veteran

Bleh wat een matig & eentonig (iets wat je juist niet wilt in een album) :(

Hopen dat ik mn mening nog bij moet stellen, maar had er toch al niets van verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 17:27 

Hardtraxx Elite

Coone - Universal Language :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 17:38 

Hardtraxx Veteran

Album komt op 4 verschillende vinyl samplers.
Als Travelling, Moment of Creation & Crossin' Over op 1 vinyl komen, dan bestaat er een kans dat ik er 1 koop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 19:46 

Hardtraxx Veteran

Niks aan, hele album niet, die met Deepack en B-Front enigszins nog te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 19:59 

Hardtraxx Veteran

Heb hem woensdag binnen gehad en meteen die avond nog op een studentenfeestje gebruikt voor Crossin' Over. Heerlijke beukplaat is dat zeg!

Voor de rest nu het album een keertje geluisterd. Luistert zo onderweg gewoon prima weg, maar heb er nog niet dieper naar geluisterd, dus een echt 100% oordeel heb ik nog niet. Moet wel zeggen dat die laatste geluiden van de oude track over de volgende doen misschien niet de beste zet was om een lekker draaibare versie te hebben, maar getuigt wel van lef.

Neig echter wel om DWX, Traveling en Crossin Over opnieuw op te zetten na die eerste beurt, die zijn dus goed blijven hangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2011 15:57 

Hardtraxx Veteran

Come take my hand, DWX, Crossin Over, Code, Audio Attack :thumbsup: :bomb:
Traveling, Pacman, The Words, The Way that i Ride, Universal Language & Musical Notez :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 14:05 

Hardtraxx Addict

Heerlijk album, heb het hele project ook gevolgd via yt en twitter. :)
Vind The Words, CODE, DWX en Travelling het vetst :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 18:23 

Hardtraxx Veteran

Heb het album nu een paar dagen geluisterd en vind het echt een goed album!

Moment of Creation, The Words en Musical Notez prima tracks
Come take my hand, CODE heel goed.
Traveling en Crossin' over echt heel vet :worship: Traveling is een van de weinige platen waarbij ik zo'n lange break kan waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 18:38 

Hardtraxx Veteran

D.W.X. vind ik echt veruit het vetste van het album ^^
Traveling, The Way That I Ride, Universal Language, Audio Attack, Come Take My Hand en The Words vind ik ook erg lekker :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 20:21 

Hardtraxxer

Ik vind het hele concept van the challenge een beetje jammer! Natuurlijk het is wel knap binnen zo'n betrekkelijk korte tijd een album in elkaar zetten... Maar het geeft mij eerder een negatief gevoel, in zo'n korte tijd een album in elkaar ''flanzen''

Een paar goede nummers (Audio Attack, CODE), maar over het algemeen ben ik geen Coone fan ;) En die EA mix van The Challenge is echt heel slecht :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 13:41 

Hardtraxxer

katamaran schreef:
Niks aan, hele album niet, die met Deepack en B-Front enigszins nog te doen.

+ 1
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle