Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 23:14 
 
Hardtraxxer

Maximum schreef:
bob marok schreef:
Coone twitterde eerder al dat alle tracks full op het album zouden komen

Klopt, maar de manier waarop die Full tracks verkrijgbaar werden was onduidelijkheid over, dus vandaar dat ik Coone mailde! :thumbup:

Heb hem gepreordert! :woot:

Oke daar was ik niet van op de hoogte, wel tof dat hij dat doet! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 00:03 
 
Hardtraxx Newbie

Hij komt de 24e pas uit dus je krijgt hem niet voor woensdag :huh:

Khadber schreef:
Ik ga hem denk ik via Hardstyle.com kopen. Hopelijk heb ik hem dan voor woensdag in huis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 08:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trexx schreef:
Hij komt de 24e pas uit dus je krijgt hem niet voor woensdag :huh:

Khadber schreef:
Ik ga hem denk ik via Hardstyle.com kopen. Hopelijk heb ik hem dan voor woensdag in huis.

Ik bedoelde woensdag de 27e. Als hij uit België moet komen moet hij ook nog de grens over, dan hebben we dat alvast gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 09:39 
 
Hardtraxxer

Dit project van hem vind ik wel echt een succes geworden, gaat aangeschaft worden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit album wordt wel gehaald. Ik verwacht enkele nummertjes die me toch wel aanstaan, wat normaal eigenlijk nooit het geval is bij Coone. Vond het ook een erg vet concept die Challenge, en was zeker interessant om te volgen, mijn respect heeft ie er wel mee afgedwongen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 11:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vet idee dit en super chille tracks, maar ik geloof het alleen nog niet helemaal. Het is haast onmogelijk om in een maand een heel album voor elkaar te boksen en tussendoor ook nog op te treden. Denk dat hij bij alle tracks aanwezig is geweest bij het producen (ik heb het hier over de samenwerkingen), maar dat hij niet bij het masteren van de tracks was, anders is het onmogelijk (tenzij hij een maand lang niet geslapen heeft :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 11:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

WetBoy schreef:
Vet idee dit en super chille tracks, maar ik geloof het alleen nog niet helemaal. Het is haast onmogelijk om in een maand een heel album voor elkaar te boksen en tussendoor ook nog op te treden. Denk dat hij bij alle tracks aanwezig is geweest bij het producen (ik heb het hier over de samenwerkingen), maar dat hij niet bij het masteren van de tracks was, anders is het onmogelijk (tenzij hij een maand lang niet geslapen heeft :P )

Waarschijnlijk zijn de tracks waar hij samenwerkte met iemand (de collabs) ook grotendeels afgemaakt door de andere, anders is dit vrijwel niet te doen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wvd schreef:
Waarschijnlijk zijn de tracks waar hij samenwerkte met iemand (de collabs) grotendeels gemaakt door de andere, anders is dit vrijwel niet te doen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 14:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die traveling is zo lekker! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 14:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wvd schreef:
WetBoy schreef:
Vet idee dit en super chille tracks, maar ik geloof het alleen nog niet helemaal. Het is haast onmogelijk om in een maand een heel album voor elkaar te boksen en tussendoor ook nog op te treden. Denk dat hij bij alle tracks aanwezig is geweest bij het producen (ik heb het hier over de samenwerkingen), maar dat hij niet bij het masteren van de tracks was, anders is het onmogelijk (tenzij hij een maand lang niet geslapen heeft :P )

Waarschijnlijk zijn de tracks waar hij samenwerkte met iemand (de collabs) ook grotendeels afgemaakt door de andere, anders is dit vrijwel niet te doen :thumbup:


Inderdaad.. of dat de samples al klaar waren en dat coone alleen nog maar aanwezig was bij het masteren. Maar persoonlijk denk ik toch dat hij niet geholpen heeft bij het masteren en wel bij de track opbouwen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 14:19 
 
Artiest

Denk dat de meeste van de lui waar hij collabs mee heeft mastering niet zelf doen.
Hij zat gewoon aantal dagen in studio, heeft meegewerkt aan concept en sounds en moest weer verder, dus eventuele puntjes op de i zal die niet bij zijn geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maakt voor mij niet uit hoe die het precies gedaan heeft. Vond het gewoon vet om kijkjes te nemen in de studio's tijdens de productie en het eindresultaat vind ik onwijs vet dus al met al een geniaal project vind ik! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 20:06 
 
Hardtraxx Addict

Het masteren werd toch gedaan door een externe factor. In 1 van de laatste filmpjes heeft coone het met de uitgever van het album hebben ze het over de artwork en de release, daarbij wordt gezegt dat het masteren door een ander gedaan werd als ik me dat goed herinner
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sanderovic schreef:
Het masteren werd toch gedaan door een externe factor. In 1 van de laatste filmpjes heeft coone het met de uitgever van het album hebben ze het over de artwork en de release, daarbij wordt gezegt dat het masteren door een ander gedaan werd als ik me dat goed herinner

Lijkt me wel ingg! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
Coone
Tomorrow I will post a HQ preview of all "The Challenge" tracks on my Youtube channel. So watch out 4 this one!!! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 20:39 
 
Hardtraxxer

knotsjebilly schreef:
Is al aangeschaft, ben benieuwd... Zou hij btw zijn eigen hardcore plaat misschien gratis weggeven bij de cd of iets?? Tenminste daar hoop ik op.... :P


jaa die wordt gratis weggegeven! heeft hij gezegd in zijn bonus aflevering geloof ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wordt zeker aangeschaft dit album..aantal zeer leuke tracks staan erop...en ook beetje collecters item :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 08:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben echt benieuwd naar die previews van vandaag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 09:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Ben echt benieuwd naar die previews van vandaag :)

+10000!!! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

No Fearzz schreef:
Jolle schreef:
Ben echt benieuwd naar die previews van vandaag :)

+10000!!! :loving:


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
No Fearzz schreef:
Jolle schreef:
Ben echt benieuwd naar die previews van vandaag :)

+10000!!! :loving:


:yes:


Can't Wait :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Egt he, te lang duurt dit wachten vandaag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 12:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hey cool dat er HQ previews komen :D las het net! Kan niet wachten :love: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Egt he, te lang duurt dit wachten vandaag :D

Idd zijn zeker paar tracks dir ik HQ wil horen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 12:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Laat die previews maar eens heel snel komen! Ideaal om van te genieten met een biertje in het zonnetje :clap:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle