Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 07:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat hebben mensen tegen the pitcher?
Ik vind juist een koning en hoort niet in een sub label...
Ben mee eens dat ze sublabel moeten hebben voor dit spul: NitrouZ, Toneshifterz, Code Black (mis nog 1)

Vind toch niks wat hun releasen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 09:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

San Marco schreef:
Waarom wordt dit nummer zo ontvangen als Bioweapon er voor staat?: :love: :bomb: :yay:
En nu die van Corey is?: :thumbdown: :x :huh:

Ik snap de mensheid niet


Omdat mijn reactie bij Bioweapon ook :thumbdown: :x :huh: zou zijn. Heb niks met die tracks van hun/hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 10:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
San Marco schreef:
Waarom wordt dit nummer zo ontvangen als Bioweapon er voor staat?: :love: :bomb: :yay:
En nu die van Corey is?: :thumbdown: :x :huh:

Ik snap de mensheid niet


Omdat mijn reactie bij Bioweapon ook :thumbdown: :x :huh: zou zijn. Heb niks met die tracks van hun/hem.


hij heeft wel gelijk, die reacties in dat topic bij "nieuwe tracks" zijn (bijna) allemaal lovend ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 10:43 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik heb het eens een keer voor jullie uitgewerkt, want ik zie steeds vaker die conclusies voorbij komen. En daar worden dan vervolgens ook weer conclusies uit getrokken dat het allemaal meelopers zijn etc.
Het bioweapon topic:
Positief: Almighty, R-Shot, Basswalkerz, Maximum, Festuca, Unleashed, The Ace of Bass, IvoLovesWillemii, Tomac, Hardaddict
Negatief: Teknizion, TimothyB, Kettingzaag, Intervention

Het code black topic:
Positief: P-Stylez, Vincejuh, E-rik, Maximum, Festuca, GT500eleanor, (ISense), Wesz, Rawbin, knotsjebilly, Taxi, Almighty, FR3D3R1K, Daveytl, RobertV, wvd, summergirl,
Negatief: Nando, Maximize, PNXRMX, Millard Fillmore, Intervention, (Oxbow), Pommer, DarkestSymphony, Wootum, D-Ruz, Meph0, Raw-Vizion, Faalhaas, Tomac, waltervlierop, Sainen, G1LL

De enige die van positief naar negatief is gegaan is Tomac, hoewel hij in het bioweapon topic alleen zegt dat het een lekkere outro is, dus misschien vond hij de track daar ook al niet goed.
Het is allemaal veel te kort door de bocht geredeneerd. Ik bijvoorbeeld reageer bijna nooit in Bioweapon topics, omdat ik het toch nagenoeg altijd slecht vind. Daarentegen check ik wel Fusion releases, omdat ik kwaliteit van hun gewend ben. En de mensen die Fusion kwaliteit vinden, houden over het algemeen van het wat creatievere/hardere werk (uitzonderingen daargelaten). Dus als een standaard mainstream plaat als dit op het label komt, krijg je negatieve reacties en reacties als dit past niet op het label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 10:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Vind het wel een lekker nummer, alsof er een ONLYRAW-Sticker op Fusion zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het ook wel een aardig plaatje. Melodie is wel lekker, alleen jammer van de pitchkicks. Hoop dat er nog leuke platen komen van Corey.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Pommer schreef:
Misschien maar eens tijd voor een Sublabel ofzo, er zitten ook veel te veel artiesten op 1 label nu, gooi NitrouZ, Toneshifterz, The Pitcher, Code Black & evt. nog Dozer of Pavo ofzo erbij.


:huh:

Aint Nobody en Going Ham is gewoon veel te vrolijk :P Kick it to the Bone ook nog wel een beetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 11:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Deels oneens, Fusion mag dan wel een sterke naam zijn, maar dat houdt niet in dat die naam niet aangetast kan worden door verkeerde releases.

Als dat met een naam (wat trouwens wat mij betreft ook een soort merk is) als Headhunterz kan gebeuren, waarom zou dat dan niet met een label kunnen gebeuren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 11:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik heb het eens een keer voor jullie uitgewerkt, want ik zie steeds vaker die conclusies voorbij komen. En daar worden dan vervolgens ook weer conclusies uit getrokken dat het allemaal meelopers zijn etc.
Het bioweapon topic:
Positief: Almighty, R-Shot, Basswalkerz, Maximum, Festuca, Unleashed, The Ace of Bass, IvoLovesWillemii, Tomac, Hardaddict
Negatief: Teknizion, TimothyB, Kettingzaag, Intervention

Het code black topic:
Positief: P-Stylez, Vincejuh, E-rik, Maximum, Festuca, GT500eleanor, (ISense), Wesz, Rawbin, knotsjebilly, Taxi, Almighty, FR3D3R1K, Daveytl, RobertV, wvd, summergirl,
Negatief: Nando, Maximize, PNXRMX, Millard Fillmore, Intervention, (Oxbow), Pommer, DarkestSymphony, Wootum, D-Ruz, Meph0, Raw-Vizion, Faalhaas, Tomac, waltervlierop, Sainen, G1LL

De enige die van positief naar negatief is gegaan is Tomac, hoewel hij in het bioweapon topic alleen zegt dat het een lekkere outro is, dus misschien vond hij de track daar ook al niet goed.
Het is allemaal veel te kort door de bocht geredeneerd. Ik bijvoorbeeld reageer bijna nooit in Bioweapon topics, omdat ik het toch nagenoeg altijd slecht vind. Daarentegen check ik wel Fusion releases, omdat ik kwaliteit van hun gewend ben. En de mensen die Fusion kwaliteit vinden, houden over het algemeen van het wat creatievere/hardere werk (uitzonderingen daargelaten). Dus als een standaard mainstream plaat als dit op het label komt, krijg je negatieve reacties en reacties als dit past niet op het label.

Ik had t meer over het algemeen, maar fijn dat je het even benadrukt. Zelf had ik geen zin om alle leden te sorteren naar positief/negatief. Ik snap je punt in ieder geval. Het viel mij gewoon op toen ik beide topics doorging. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 11:43 
 
Artiest

Ik wacht wel ff op HQ preview, maar wat ik ervan heb gehoord vind ik het nog redelijk standaard, maar misschien dat de HQ anders uitwijst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 11:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Ik wacht wel ff op HQ preview, maar wat ik ervan heb gehoord vind ik het nog redelijk standaard, maar misschien dat de HQ anders uitwijst.

http://www.djshop.de/Download-Code-Blac ... tails.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 12:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

San Marco schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Ik wacht wel ff op HQ preview, maar wat ik ervan heb gehoord vind ik het nog redelijk standaard, maar misschien dat de HQ anders uitwijst.

http://www.djshop.de/Download-Code-Blac ... tails.html

haha :P ben trouwens errrrg benieuwd naar Fusion113,
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

knotsjebilly schreef:
San Marco schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Ik wacht wel ff op HQ preview, maar wat ik ervan heb gehoord vind ik het nog redelijk standaard, maar misschien dat de HQ anders uitwijst.

http://www.djshop.de/Download-Code-Blac ... tails.html

haha :P ben trouwens errrrg benieuwd naar Fusion113,

ik ook, hopelijk is dat wel weer een beetje kwaliteit, alleen Flow is nog intressant rest vanaf is niks, ook World of fire en fly with me waren it intressant imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas, had heel wat anders gehoopt van Code Black :/

En Fusion zakt ook verder voor mij.

Melodieuse platen oke, maar laat ze dan wel origineel zijn :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had beter geweest Scantraxx : Visions/Vision & Broadcast
Fusion: Realm 2011 / The Heretic of Unleash the Weapon Pt2
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 15:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Okeeeee dit is dus totaaaaaal niet de fusion die ik wil horen :(

Waarom al die slechte releases laatste tijd :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 15:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind het opzich wel een aardig nummer ^^

Ik hou wel van die (oude) Bioweapon sound :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik was toch even bang na de splitsing dat ik nooit meer een goeie Bioweapon plaat zou horen
Corey mag van mij zo wel doorgaan al hoop ik toch dat hij wat diverser kan/gaat produceren
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 16:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
stefaneke schreef:
Pommer schreef:
Misschien maar eens tijd voor een Sublabel ofzo, er zitten ook veel te veel artiesten op 1 label nu, gooi NitrouZ, Toneshifterz, The Pitcher, Code Black & evt. nog Dozer of Pavo ofzo erbij.


:huh:

Aint Nobody en Going Ham is gewoon veel te vrolijk :P Kick it to the Bone ook nog wel een beetje.


Idd, ik had het ook niet over "slechte" artiesten die naar het sublabel moeten, maar gewoon de wat meer melodieuze, waar The Pitcher zeker wel onder valt ook al heeft ie mss 2 of 3 hardere platen gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 19:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 19:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik heb het eens een keer voor jullie uitgewerkt, want ik zie steeds vaker die conclusies voorbij komen. En daar worden dan vervolgens ook weer conclusies uit getrokken dat het allemaal meelopers zijn etc.
Het bioweapon topic:
Positief: Almighty, R-Shot, Basswalkerz, Maximum, Festuca, Unleashed, The Ace of Bass, IvoLovesWillemii, Tomac, Hardaddict
Negatief: Teknizion, TimothyB, Kettingzaag, Intervention

Het code black topic:
Positief: P-Stylez, Vincejuh, E-rik, Maximum, Festuca, GT500eleanor, (ISense), Wesz, Rawbin, knotsjebilly, Taxi, Almighty, FR3D3R1K, Daveytl, RobertV, wvd, summergirl,
Negatief: Nando, Maximize, PNXRMX, Millard Fillmore, Intervention, (Oxbow), Pommer, DarkestSymphony, Wootum, D-Ruz, Meph0, Raw-Vizion, Faalhaas, Tomac, waltervlierop, Sainen, G1LL

De enige die van positief naar negatief is gegaan is Tomac, hoewel hij in het bioweapon topic alleen zegt dat het een lekkere outro is, dus misschien vond hij de track daar ook al niet goed.
Het is allemaal veel te kort door de bocht geredeneerd. Ik bijvoorbeeld reageer bijna nooit in Bioweapon topics, omdat ik het toch nagenoeg altijd slecht vind. Daarentegen check ik wel Fusion releases, omdat ik kwaliteit van hun gewend ben. En de mensen die Fusion kwaliteit vinden, houden over het algemeen van het wat creatievere/hardere werk (uitzonderingen daargelaten). Dus als een standaard mainstream plaat als dit op het label komt, krijg je negatieve reacties en reacties als dit past niet op het label.


verveel jij je ofzo :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 19:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

:thumbsup: lekker trackje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet de meest orginele track, maar ook niet zo dramatisch als sommigen het hier voordoen. Vind de gedachtegang van sommigen hier een beetje raar, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 20:17 
 
Hardtraxx Veteran

kick ligt me raar, benieuwd hoe die live gaat! Maar dit is wel weer "gewoon", fusion ik wacht op het "andere".
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 20:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Intro & Outro doet me trouwens denken aan Headhunterz - Doomed :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle