Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 11:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Waar ik begin dit jaar nog vaak zat te wachten op welke nieuwe track van Fusion er de volgende maandag uit zou komen, interesseert het me nu totaal niet meer. Natuurlijk worden er nog wel goede platen gemaakt, maar er zitten teveel platen tussendoor die niets toevoegen aan de scene, meer van hetzelfde zijn. En dat ze nu 1 track per keer releasen maakt dat er niet beter op..

Ben het helemaal met jou eens. Precies een jaar geleden was zowat elke Fusion-release een klassieker. Nou snap ik dat ze zo'n hoog niveau ook weer net niet vol kunnen houden, maar er komt inderdaad veel te veel matige shit uit op Fusion.

Hoop dat ze er weer bovenop komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Lyst schreef:
Waar ik begin dit jaar nog vaak zat te wachten op welke nieuwe track van Fusion er de volgende maandag uit zou komen, interesseert het me nu totaal niet meer. Natuurlijk worden er nog wel goede platen gemaakt, maar er zitten teveel platen tussendoor die niets toevoegen aan de scene, meer van hetzelfde zijn. En dat ze nu 1 track per keer releasen maakt dat er niet beter op..

Ben het helemaal met jou eens. Precies een jaar geleden was zowat elke Fusion-release een klassieker. Nou snap ik dat ze zo'n hoog niveau ook weer net niet vol kunnen houden, maar er komt inderdaad veel te veel matige shit uit op Fusion.

Hoop dat ze er weer bovenop komen :)

Frequencerz, B-Front, Zany hebben nog genoeg klaar liggen laat dat eens gereleased worden :woot: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 19:49 
 
Hardtraxx Newbie

nikkita schreef:
Perhaps, but Fusion is still run by humans. Corey was royally -fucked- in this scenario, and is pretty much stranded in a country on the other side of the world without an income, etc etc.

If you happen to be a victim, unfortunately, the most you can do is shut your mouth and do nothing -- if you speak up, the people around you aren't there to defend you, because they're afraid of it happening to them. They will go as far as blaming you, even if you've done nothing wrong.

For Fusion to step up and do the right thing, and welcome Corey in to the "family" was a brave and noble thing to do, especially considering the fact it could cause tension with certain organisations/labels who will remain un-named at this point.


Nice summary, Respect.

Overigens geen bijzondere plaat in mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 18:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een verschrikkelijke pitchkicks :(
Niks voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 00:00 
 
Artiest
Avatar gebruiker

@ Hardstyle.com!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 16:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee dit nummer weet me ook niet zo te boeien.. Echter vind ik The Noisemaker Remix wel vet van hem had die dan gereleased :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 17:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nummers worden ook echt steeds korter he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Nee dit nummer weet me ook niet zo te boeien.. Echter vind ik The Noisemaker Remix wel vet van hem had die dan gereleased :clap:

misschien komt die op Italian Hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 22:20 
 
Hardtraxxer

Dit is wel een leuke track, maar had graag FEAR of de remix erbij gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 22:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

jeff schreef:
Dit is wel een leuke track, maar had graag FEAR of de remix erbij gezien.


Die remix zal wel op Italian Hardstyle komen (denk niet op Wicked).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 22:55 
 
Hardtraxxer

Zou mooi zijn, ben trouwens wel aardig benieuwd wat de aankomende release zal zijn op Italian Hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 22:28 
 
Hardtraxx Newbie

Ten eerste wil ik tegen iedereen die zo aan het janken is over of het wel of niet goed is shut the F*CK up en get a life
ben blij dat er mensen zijn die dit verzorgen voor jullie!!!!! probeer het anders even zelf of je het beter kunt en als je
niks beters heb te doen dan op een forum te zitte huile ga breien dan ofzo maar val andere mensen niet lastig met je
emotieonele droeftoeter geblaat..... Fijne avond clubkutten
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 22:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Huubkse schreef:
Ten eerste wil ik tegen iedereen die zo aan het janken is over of het wel of niet goed is shut the F*CK up en get a life
ben blij dat er mensen zijn die dit verzorgen voor jullie!!!!! probeer het anders even zelf of je het beter kunt en als je
niks beters heb te doen dan op een forum te zitte huile ga breien dan ofzo maar val andere mensen niet lastig met je
emotieonele droeftoeter geblaat..... Fijne avond clubkutten


En hier hebben we er weer een :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijft heerlijk om dat soort reacties te lezen :bomb: :bomb:

Wat een achterlijke idioten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 22:49 
 
Hardtraxx Newbie

volgens mij is er laatst een nummer voor zulk soort mensengemaakt...
TNT Aka Technoboy 'N' Tuneboy - Utta Wanka (Extended Version) luister en geniet
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 23:02 
 
Hardtraxx Newbie

Daveytl schreef:
Blijft heerlijk om dat soort reacties te lezen :bomb: :bomb:

Wat een achterlijke idioten :lol:

is wel fijn he door mannetjes van 16 veroordeeld worden he hebben er allemaal als zoveel verstand van probeer eerst maar eens op een feestje te komen ok?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 23:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Huubkse schreef:
Ten eerste wil ik tegen iedereen die zo aan het janken is over of het wel of niet goed is shut the F*CK up en get a life
ben blij dat er mensen zijn die dit verzorgen voor jullie!!!!! probeer het anders even zelf of je het beter kunt en als je
niks beters heb te doen dan op een forum te zitte huile ga breien dan ofzo maar val andere mensen niet lastig met je
emotieonele droeftoeter geblaat..... Fijne avond clubkutten


Dat heet een mening geven, pinda.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 23:06 
 
Hardtraxx Newbie

Hidden Source schreef:
Huubkse schreef:
Ten eerste wil ik tegen iedereen die zo aan het janken is over of het wel of niet goed is shut the F*CK up en get a life
ben blij dat er mensen zijn die dit verzorgen voor jullie!!!!! probeer het anders even zelf of je het beter kunt en als je
niks beters heb te doen dan op een forum te zitte huile ga breien dan ofzo maar val andere mensen niet lastig met je
emotieonele droeftoeter geblaat..... Fijne avond clubkutten


Dat heet een mening geven, pinda.

ook wel genoemd KLAGEN
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huubkse schreef:
probeer het anders even zelf of je het beter kunt


Hahahahahhahahahahahahahah


Totaal aantal berichten: 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 23:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
jaron123 schreef:
Dit lijkt me een van de Bioweapon gasten, ze zijn uit elkaar toch?
Hoorde dat eentje alleen doorging @ fusion. Zou Code Black dus een nieuwe alias kunnen zijn voor hem ?

Hello mr. Caveman.


:lol: :lol: Mr. Caveman
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huubkse schreef:
Daveytl schreef:
Blijft heerlijk om dat soort reacties te lezen :bomb: :bomb:

Wat een achterlijke idioten :lol:

is wel fijn he door mannetjes van 16 veroordeeld worden he hebben er allemaal als zoveel verstand van probeer eerst maar eens op een feestje te komen ok?

Mannetjes van 16? :lol:
Oke Huubje. Ben btw 20 jaar en heb ook al ongeveer 20 feesten bezocht.
Luister gemiddeld meer dan 5 uur per dag Hardstyle, en dat al voor een flinke tijd.
Dus ik weet echt wel waar ik het over heb >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 23:23 
 
Hardtraxx Newbie

Daveytl schreef:
Huubkse schreef:
Daveytl schreef:
Blijft heerlijk om dat soort reacties te lezen :bomb: :bomb:

Wat een achterlijke idioten :lol:

is wel fijn he door mannetjes van 16 veroordeeld worden he hebben er allemaal als zoveel verstand van probeer eerst maar eens op een feestje te komen ok?

Mannetjes van 16? :lol:
Oke klein Huubje. Ben btw 20 jaar en heb ook al ongeveer 20 feesten bezocht.
Luister gemiddeld meer dan 5 uur per dag Hardstyle, en dat al voor een flinke tijd.
Dus ik weet echt wel waar ik het over heb >.<

oke ik dacht omdat je bij de super wertke dat je ong zo oud zou zijn maar goed is wel stoer
allemaal dat je de details ff zegt van je luisterduur maar egt nix beters te doen dan klagen op een forum?!
kwam hier toevallig uit omdat ik een nummer aant zoeken was en las een beetje wat er allemaal stond egt d8
allemaal wel lekker positief wat er gezegd word was dit allemaal juist niet bedoeld voor alleen maar goede
tijden in het leven maak plezier man en laat dat klagen overwegen word er tog allemaal niet beter op zo
waar is de spirit gebleven
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 23:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ten eerste: kun je geen hoofdletters, punten en komma's gebruiken? Is echt geen touw aan vast te knopen. Ten tweede: dat klagen van jou, dat heet een mening geven. Niet iedereen vindt de zelfde nummers mooi, dus mogen ze er hier wat van zeggen, daar is een forum voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 23:30 
 
Hardtraxx Newbie

wootum schreef:
Ten eerste: kun je geen hoofdletters, punten en komma's gebruiken? Is echt geen touw aan vast te knopen. Ten tweede: dat klagen van jou, dat heet een mening geven. Niet iedereen vindt de zelfde nummers mooi, dus mogen ze er hier wat van zeggen, daar is een forum voor.

tuurlijk mag je zeggen of je een nummer wel of niet goed vind maar dat zie ik alleen maar en dit is wel goed
en dit weer niet dat had beter gekund zorg er dan voor dat het er komt want ze praten
hier alsof ze het zelf allemaal zo goed weten maar waar is de creatie dan??..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk even naar al mijn reacties op dit forum, via het gebruikerspanel.
Bij mij vind je niet overwegend negatieve reacties hoor.

Maar er hoort toch ook een soort van feedback te zijn voor een artiest? Als iedereen alleen nog maar positief zou zijn, wat heb je dan aan een forum?
Het is toch juist mooi dat de technische aspecten van een track besproken (soms bekritiseerd) worden.
Over smaak valt natuurlijk moeilijk te twisten, maar dat betekent voor mij in ieder geval niet dat iets niet bekritiseerd mag worden als je het niks vindt.

Maar leg mij eens uit waarom je het beter moet kunnen om ergens kritiek op te geven?
Je hoort mensen over voetbal toch ook vaak in de negatieve zin praten! Mag je hier dan geen kritiek op geven omdat je het zelf niet beter kunt?
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle