Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 21:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Niet de meest orginele track, maar ook niet zo dramatisch als sommigen het hier voordoen. Vind de gedachtegang van sommigen hier een beetje raar, maar goed.

Klopt.

En alsof Fusion in een hokje wordt ingedeeld. Dat willen zij (fusion) dus waarschijnlijk voorkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 21:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wesz schreef:
Intro & Outro doet me trouwens denken aan Headhunterz - Doomed :P


Verrek, nu je het zegt. Wel een stuk minder vet, dat dan weer wel.

De track zelf is wel ok, niet meer en niet minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 09:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Aint Nobody en Going Ham is gewoon veel te vrolijk :P Kick it to the Bone ook nog wel een beetje.


Citaat:
Idd, ik had het ook niet over "slechte" artiesten die naar het sublabel moeten, maar gewoon de wat meer melodieuze, waar The Pitcher zeker wel onder valt ook al heeft ie mss 2 of 3 hardere platen gemaakt



Leer tellen xD
zowiezo komen er nog 3 harde tracks aan (2 collabs, 1 van nc en ander van ts)
3rde weet ik weinig over want had alleen dat hij er mee bezig was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 15:33 
 
Hardtraxxer

idd snap wat iedereen zegt dit past niet bij Fusion maar die Zatox - the noisemaker remix van code black is wel erg lekker denk dat gewoon was om er effe een release op te knallen geloof wel dat we van corey nog veel gaan horen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 15:53 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Ik heb het eens een keer voor jullie uitgewerkt, want ik zie steeds vaker die conclusies voorbij komen. En daar worden dan vervolgens ook weer conclusies uit getrokken dat het allemaal meelopers zijn etc.
Het bioweapon topic:
Positief: Almighty, R-Shot, Basswalkerz, Maximum, Festuca, Unleashed, The Ace of Bass, IvoLovesWillemii, Tomac, Hardaddict
Negatief: Teknizion, TimothyB, Kettingzaag, Intervention

Het code black topic:
Positief: P-Stylez, Vincejuh, E-rik, Maximum, Festuca, GT500eleanor, (ISense), Wesz, Rawbin, knotsjebilly, Taxi, Almighty, FR3D3R1K, Daveytl, RobertV, wvd, summergirl,
Negatief: Nando, Maximize, PNXRMX, Millard Fillmore, Intervention, (Oxbow), Pommer, DarkestSymphony, Wootum, D-Ruz, Meph0, Raw-Vizion, Faalhaas, Tomac, waltervlierop, Sainen, G1LL

De enige die van positief naar negatief is gegaan is Tomac, hoewel hij in het bioweapon topic alleen zegt dat het een lekkere outro is, dus misschien vond hij de track daar ook al niet goed.
Het is allemaal veel te kort door de bocht geredeneerd. Ik bijvoorbeeld reageer bijna nooit in Bioweapon topics, omdat ik het toch nagenoeg altijd slecht vind. Daarentegen check ik wel Fusion releases, omdat ik kwaliteit van hun gewend ben. En de mensen die Fusion kwaliteit vinden, houden over het algemeen van het wat creatievere/hardere werk (uitzonderingen daargelaten). Dus als een standaard mainstream plaat als dit op het label komt, krijg je negatieve reacties en reacties als dit past niet op het label.

Wow gast, jij hebt echt een issue ofniet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kipsaté schreef:
Lyst schreef:
Ik heb het eens een keer voor jullie uitgewerkt, want ik zie steeds vaker die conclusies voorbij komen. En daar worden dan vervolgens ook weer conclusies uit getrokken dat het allemaal meelopers zijn etc.
Het bioweapon topic:
Positief: Almighty, R-Shot, Basswalkerz, Maximum, Festuca, Unleashed, The Ace of Bass, IvoLovesWillemii, Tomac, Hardaddict
Negatief: Teknizion, TimothyB, Kettingzaag, Intervention

Het code black topic:
Positief: P-Stylez, Vincejuh, E-rik, Maximum, Festuca, GT500eleanor, (ISense), Wesz, Rawbin, knotsjebilly, Taxi, Almighty, FR3D3R1K, Daveytl, RobertV, wvd, summergirl,
Negatief: Nando, Maximize, PNXRMX, Millard Fillmore, Intervention, (Oxbow), Pommer, DarkestSymphony, Wootum, D-Ruz, Meph0, Raw-Vizion, Faalhaas, Tomac, waltervlierop, Sainen, G1LL

De enige die van positief naar negatief is gegaan is Tomac, hoewel hij in het bioweapon topic alleen zegt dat het een lekkere outro is, dus misschien vond hij de track daar ook al niet goed.
Het is allemaal veel te kort door de bocht geredeneerd. Ik bijvoorbeeld reageer bijna nooit in Bioweapon topics, omdat ik het toch nagenoeg altijd slecht vind. Daarentegen check ik wel Fusion releases, omdat ik kwaliteit van hun gewend ben. En de mensen die Fusion kwaliteit vinden, houden over het algemeen van het wat creatievere/hardere werk (uitzonderingen daargelaten). Dus als een standaard mainstream plaat als dit op het label komt, krijg je negatieve reacties en reacties als dit past niet op het label.

Wow gast, jij hebt echt een issue ofniet?

:clap: Koning!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 16:08 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nee ik had gewoon niets te doen en zag dit als een duidelijk voorbeeld dat mensen op dit forum vaak verkeerde conclusies trekken door te kijken naar het aantal mensen wat iets zegt in een topic in plaats van naar wie wat zegt. De laatste tijd worden veel mensen uitgemaakt voor meelopers etc. En meestal is dat gebaseerd op hetzelfde als hier gebeurt. Voor mij genoeg reden om eenmalig met een concreet en duidelijk voorbeeld te komen om dit soort conclusies de volgende keer te voorkomen. Dat heeft niets met issues te maken, sterker nog het treft andere personen dan ik en zoveel tijd als robertt doet voorkomen kostte het nu ook weer niet. Een nieuwe beste track van poll maken is meer werk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 16:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Nee ik had gewoon niets te doen en zag dit als een duidelijk voorbeeld dat mensen op dit forum vaak verkeerde conclusies trekken door te kijken naar het aantal mensen wat iets zegt in een topic in plaats van naar wie wat zegt. De laatste worden veel mensen uitgemaakt voor meelopers etc. En meestal is dat gebaseerd op hetzelfde als hier gebeurt. Voor mij genoeg reden om eenmalig met een concreet en duidelijk voorbeeld te komen om dit soort conclusies de volgende keer te voorkomen. Dat heeft niets met issues te maken, sterker nog het treft andere personen dan ik en zoveel tijd als robertt doet voorkomen kostte het nu ook weer niet. Een nieuwe beste track van poll maken is meer werk :P


Amen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 16:27 
 

Ik vind hem weer heerlijk euforisch zoals ik gewend ben bij bioweapon! :woot:
ben benieuwd of je er nu achter gaat komen welke invloeden beide heren hadden op hun nummers!
Code black de mooie melodien en max rauwere en hardere tracks misschien? ben benieuwd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 16:30 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wie de fuck is Max?
Het waren toch Corey en Sam? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 16:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

IvoLovesWillemii schreef:
Ik vind hem weer heerlijk euforisch zoals ik gewend ben bij bioweapon! :woot:
ben benieuwd of je er nu achter gaat komen welke invloeden beide heren hadden op hun nummers!
Code black de mooie melodien en max rauwere en hardere tracks misschien? ben benieuwd ^^


Ik denk dat Corey hier meer een statement wilde maken van "Kijk gasten, een typische Bioweapon track van mij alleen. Ik had daar de touwtjes in handen." Zoiets :P

Verwacht in de toekomst toch wel iets hardere releases van Code Black.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 16:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo'n idee heb ik eigenlijk ook wel.

En bij de naam Code Black verwacht ik eigenlijk al wel harder werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Lyst, kijk is hoe ik reageer.. ik beargumenteer (bijna) altijd waarom ik iets vind. Zelfs in dit topic wat ik toch deels van menig verandert en ging dat puur om de discussie dat dit 'niet fusion waardig' is. De track zelf ben ik niet veel op ingegaan, vind hem wel vet eigenlijk.

Maximum schreef:
Fusion mag toch ook op zen tijd open staan voor de wat meer 'mainstream'? Der licht nog genoeg hard beukwerk klaar en gereleased te worden, dus waar maken jullie je druk om? Een sub label voor de wat lichtere numers zou wel een goed idee zijn daar niet van. Beoordeel gewoon het nummer en niet of het Fusion waardig is ja of nee! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 21:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jullie mogen vinden wat jullie vinden, ik vind dit gewoon een meesterplaat.


En hoezo is Fusion raw-only geworden? Volgens mij waren de vroegere releases ook niet altijd zo raw, dus waarom zou nu dan wel elke plaat die op Fusion komt raw moeten zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 21:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Belachelijke reactie worden hier af en toe geplaats zeg.... Omdat het niet rauw is, is het niet orgineel >.< En reacties als: Fusion gaat de verkeerde kant op met releases, gaan ook helemaal nergens over(volgens mij). Deze plaat zit kwalitatief gewoon goed in elkaar en je hoort dat er genoeg tijd in is gestoken, dat het niet de smaak is van de meesten is een ander verhaal. Maar daarom is het geen slechte plaat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 22:03 
 
Artiest

Vind het niet origineel omdat het gewoon pretty basic is, niet omdat het niet raw is. Basic screeches, dit is gewoon een Bioweapon track, maar dan met de naam Code Black. Had na al dat gedoe toch wel iets totaal anders verwacht, maar misschien moet ik niet zoveel verwachten. Geen slechte track, maar toegevoegde waarde... niet super veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Vind het niet origineel omdat het gewoon pretty basic is, niet omdat het niet raw is. Basic screeches, dit is gewoon een Bioweapon track, maar dan met de naam Code Black. Had na al dat gedoe toch wel iets totaal anders verwacht, maar misschien moet ik niet zoveel verwachten. Geen slechte track, maar toegevoegde waarde... niet super veel.

Ik heb die Remix van hem van The Noisemaker live gehoord, die klinkt heel anders dan dat Bioweapon sfeertje. Dus ik heb nog goede hoop wat toegevoegde waarde betreft, maar ik vind dit ook zeker niet naar! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 23:46 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Niks mis mee vind het wel een lekker nummer, maar beter maken ze een sub label bij fusion voor dit dingen en bvb Nitrouz. :thumbup:

@maximum, waar heb je het in godsnaam over. Ik heb je op basis van het bovenstaande bij positieve reacties neergezet. Niet van mening veranderd dus. Sommigen in dit topic deden voorkomen alsof men ineens een andere mening had. Dat is dus overduidelijk niet het geval. Dus wat is je punt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 06:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Maximum schreef:
Niks mis mee vind het wel een lekker nummer, maar beter maken ze een sub label bij fusion voor dit dingen en bvb Nitrouz. :thumbup:

@maximum, waar heb je het in godsnaam over. Ik heb je op basis van het bovenstaande bij positieve reacties neergezet. Niet van mening veranderd dus. Sommigen in dit topic deden voorkomen alsof men ineens een andere mening had. Dat is dus overduidelijk niet het geval. Dus wat is je punt..

Wat is jou punt? Omdat ik dit nummer goed vind en een ander nummer ergens in een Bioweapon topic, ben ik volgensjou met vele andere een meeloper ofzo?
(Kan zijn dat ik het verkeet begrijp, want ik was helemaal gesloopt gister)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 07:52 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Idd, ik had het ook niet over "slechte" artiesten die naar het sublabel moeten, maar gewoon de wat meer melodieuze, waar The Pitcher zeker wel onder valt ook al heeft ie mss 2 of 3 hardere platengemaakt


Pump It Loud, Start Rocking, Grindin', Centroid, Nuit Noire, Noctus Noa, en ga zo maar door ...

over de track:

Het is geen slecht plaatje, maar het klinkt zo 13 in een dozijn, zo standaard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 08:01 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Lyst schreef:
Maximum schreef:
Niks mis mee vind het wel een lekker nummer, maar beter maken ze een sub label bij fusion voor dit dingen en bvb Nitrouz. :thumbup:

@maximum, waar heb je het in godsnaam over. Ik heb je op basis van het bovenstaande bij positieve reacties neergezet. Niet van mening veranderd dus. Sommigen in dit topic deden voorkomen alsof men ineens een andere mening had. Dat is dus overduidelijk niet het geval. Dus wat is je punt..

Wat is jou punt? Omdat ik dit nummer goed vind en een ander nummer ergens in een Bioweapon topic, ben ik volgensjou met vele andere een meeloper ofzo?
(Kan zijn dat ik het verkeet begrijp, want ik was helemaal gesloopt gister)

Je begrijpt het inderdaad totaal verkeerd. Ik heb de meningen in beide topics vergeleken en gekeken wie er van mening veranderd was. Naar aanleiding van deze (en er op volgende reacties):
San Marco schreef:
Waarom wordt dit nummer zo ontvangen als Bioweapon er voor staat?: :love: :bomb: :yay:
En nu die van Corey is?: :thumbdown: :x :huh:

Ik snap de mensheid niet

Ik heb het verder iets algemener getrokken, want op basis van dit soort conclusies roept men al een tijd dat er heel veel meelopers zijn op hardtraxx en iedereen elkaar maar napraat. Wat onzin is, want beide topics laten zien dat de mensen van het oude topic allemaal nog dezelfde mening hebben en er gewoon heel wat negatieve reacties bij zijn gekomen van andere mensen in het Fusion topic. Kortom je moet kijken wie wat post en niet naar hoeveel mensen iets posten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 13:12 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

ik vind hem juist wel lekker ^^ 2de stuk melodie is geniaal :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Lyst, heb het indd helemaal verkeerd begrepen. :thumbup: Dacht echt al van wtf... begrijpend lezen.. blijft lastig :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 15:42 
 
Hardtraxxer

het nummer zelf heeft wel iets.. maar op fusion vind ik het niet echt passen zoals meerdere hier al zeggen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem vet! :D

Lekker vrolijk, leuke melodie en hij klinkt lekker energiek! :D

Al dat Fusion waardig geblaat snap ik niet zo.
Er zijn ook genoeg baggerplaten op Fusion uitgebracht.

Het is en blijft smaak.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle