Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 22:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Oh god... Fusion, neeee! :cry:


Dit dus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 22:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 23:55 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Al dat Fusion waardig geblaat snap ik niet zo.


Idd zeg, alsof alles met een beetje melodie niet op Fusion uitgebracht mag worden..

Ik vind m vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 08:53 
 

Korey schreef:
Olijfboompje schreef:
Al dat Fusion waardig geblaat snap ik niet zo.


Idd zeg, alsof alles met een beetje melodie niet op Fusion uitgebracht mag worden..

Ik vind m vet!

dan mag geen één enkele dj/producer van Fusion iets mogen uitbrengen want ik ken geen enkele artiest vn Fusion die nog nooit een climax heeft gemaakt!
onzin dus wat je hier neer zet! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 08:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Het is heel simpel, Fusion released wel mainstream, maar normaal gesproken enkel de platen met originaliteit.
Dit is gewoon 13 in een dozijn, niet onderscheidend, dus niet Fusion waardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 09:02 
 

Lyst schreef:
Het is heel simpel, Fusion released wel mainstream, maar normaal gesproken enkel de platen met originaliteit.
Dit is gewoon 13 in een dozijn, niet onderscheidend, dus niet Fusion waardig.

de laatste Fusion releases zijn zowiezo niet Fusion waardig.. die van The Pitcher di van Sim Shore en nu deze!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 11:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind het niet slecht, is gewoon echt voor Scantraxx.

Hoop dat F.E.A.R. wat beter is in hq :)

En idd na vele topreleases bij Fusion zijn er al genoeg slechte geweest de laatste tijd :s
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 12:02 
 
Artiest
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
Korey schreef:
Olijfboompje schreef:
Al dat Fusion waardig geblaat snap ik niet zo.


Idd zeg, alsof alles met een beetje melodie niet op Fusion uitgebracht mag worden..

Ik vind m vet!

dan mag geen één enkele dj/producer van Fusion iets mogen uitbrengen want ik ken geen enkele artiest vn Fusion die nog nooit een climax heeft gemaakt!
onzin dus wat je hier neer zet! ;)


Ik heb het toch niet over een climax? Heb het over melodieuze tracks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 18:14 
 

@ korey: meestal zit er melodie in een climax dus is bijna hetzelfde ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
@ korey: meestal zit er melodie in een climax dus is bijna hetzelfde ;)

What.....the......fuck!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
Korey schreef:
Olijfboompje schreef:
Al dat Fusion waardig geblaat snap ik niet zo.


Idd zeg, alsof alles met een beetje melodie niet op Fusion uitgebracht mag worden..

Ik vind m vet!

dan mag geen één enkele dj/producer van Fusion iets mogen uitbrengen want ik ken geen enkele artiest vn Fusion die nog nooit een climax heeft gemaakt!
onzin dus wat je hier neer zet! ;)


Je krijgt t weer voor elkaar me te mindfucken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 18:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Het is heel simpel, Fusion released wel mainstream, maar normaal gesproken enkel de platen met originaliteit.
Dit is gewoon 13 in een dozijn, niet onderscheidend, dus niet Fusion waardig.


Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ken zat noisecontrollers, pitcher en toneshifterz releases die totaal niet origineel waren en ook 13 in een dozijn dus dat is geblaat lyst :)

EDIT: BAM Hardtraxx Elite bitches :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 18:40 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Die vind ik eveneens Fusion onwaardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 18:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat degene die het best kan bepalen wat bij Fusion past Jowan zelf is. Je kan niet constant iedereen tevreden houden.


Deze release is dan ook nog gemaakt als zijnde een Bioweapon release. Hij is nu gereleast op Fusion om Code Black snel te kunnen lanceren. Corey komt over uit Australie, wordt er aan genaaid door zijn compagnon en verliest al zijn boekingen, juist datgene waarvoor hij naar Nederland is gekomen.

Ik vind het juist heldenwerk van Fusion dat zij zich zo inzetten voor deze jongen, die het slachtoffer is geworden van het ego van zijn landgenoot. Daarom niets meer dan respect voor Fusion, omdat zij hiermee tonen het label te zijn wat niet denkt aan de harde pegels, maar om de mensen achter de muziek. En DAAROM is Fusion het beste label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:
Fusion


Over z'n hoogtepunt heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 22:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:
Ik denk dat degene die het best kan bepalen wat bij Fusion past Jowan zelf is. Je kan niet constant iedereen tevreden houden.


Er is zeker een grote doelgroep voor dit soort platen, anders zouden zulke platen niet geproduceerd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 22:42 
 
Hardtraxxer

Seneeq schreef:
Ik denk dat degene die het best kan bepalen wat bij Fusion past Jowan zelf is. Je kan niet constant iedereen tevreden houden.


Deze release is dan ook nog gemaakt als zijnde een Bioweapon release. Hij is nu gereleast op Fusion om Code Black snel te kunnen lanceren. Corey komt over uit Australie, wordt er aan genaaid door zijn compagnon en verliest al zijn boekingen, juist datgene waarvoor hij naar Nederland is gekomen.

Ik vind het juist heldenwerk van Fusion dat zij zich zo inzetten voor deze jongen, die het slachtoffer is geworden van het ego van zijn landgenoot. Daarom niets meer dan respect voor Fusion, omdat zij hiermee tonen het label te zijn wat niet denkt aan de harde pegels, maar om de mensen achter de muziek. En DAAROM is Fusion het beste label.

100 punten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 22:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bob marok schreef:
Seneeq schreef:
Ik denk dat degene die het best kan bepalen wat bij Fusion past Jowan zelf is. Je kan niet constant iedereen tevreden houden.


Deze release is dan ook nog gemaakt als zijnde een Bioweapon release. Hij is nu gereleast op Fusion om Code Black snel te kunnen lanceren. Corey komt over uit Australie, wordt er aan genaaid door zijn compagnon en verliest al zijn boekingen, juist datgene waarvoor hij naar Nederland is gekomen.

Ik vind het juist heldenwerk van Fusion dat zij zich zo inzetten voor deze jongen, die het slachtoffer is geworden van het ego van zijn landgenoot. Daarom niets meer dan respect voor Fusion, omdat zij hiermee tonen het label te zijn wat niet denkt aan de harde pegels, maar om de mensen achter de muziek. En DAAROM is Fusion het beste label.

100 punten :thumbup:


Fusion is geen filantropische instelling. Code black zit bij Fusion puur om het feit dat hij gewoon goed kan produceren of dat nu bij iedereen in smaak valt doet er niet toe. Het is natuurlijk wel opmerkelijk dat Scantraxx die andere kerel van Bioweapon niet heeft ontbonden, achja zie je maar weer hoe dov op geld uit is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Seneeq schreef:
Fusion


Over z'n hoogtepunt heen.

Nou... Als je kijkt wat voor moois er allemaal nog moet komen: Kaylee's Nightmare, Night Colours Black, Virus, Worship, Symphonic Feedback (Titan Remix). :drool: Maar ik ben het met je eens dat ze de laatste tijd flink achteruit zijn gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 05:30 
 
Artiest

Squid schreef:
bob marok schreef:
Seneeq schreef:
Ik denk dat degene die het best kan bepalen wat bij Fusion past Jowan zelf is. Je kan niet constant iedereen tevreden houden.


Deze release is dan ook nog gemaakt als zijnde een Bioweapon release. Hij is nu gereleast op Fusion om Code Black snel te kunnen lanceren. Corey komt over uit Australie, wordt er aan genaaid door zijn compagnon en verliest al zijn boekingen, juist datgene waarvoor hij naar Nederland is gekomen.

Ik vind het juist heldenwerk van Fusion dat zij zich zo inzetten voor deze jongen, die het slachtoffer is geworden van het ego van zijn landgenoot. Daarom niets meer dan respect voor Fusion, omdat zij hiermee tonen het label te zijn wat niet denkt aan de harde pegels, maar om de mensen achter de muziek. En DAAROM is Fusion het beste label.

100 punten :thumbup:


Fusion is geen filantropische instelling. Code black zit bij Fusion puur om het feit dat hij gewoon goed kan produceren of dat nu bij iedereen in smaak valt doet er niet toe. Het is natuurlijk wel opmerkelijk dat Scantraxx die andere kerel van Bioweapon niet heeft ontbonden, achja zie je maar weer hoe dov op geld uit is.


Perhaps, but Fusion is still run by humans. Corey was royally -fucked- in this scenario, and is pretty much stranded in a country on the other side of the world without an income, etc etc.

If you happen to be a victim, unfortunately, the most you can do is shut your mouth and do nothing -- if you speak up, the people around you aren't there to defend you, because they're afraid of it happening to them. They will go as far as blaming you, even if you've done nothing wrong.

For Fusion to step up and do the right thing, and welcome Corey in to the "family" was a brave and noble thing to do, especially considering the fact it could cause tension with certain organisations/labels who will remain un-named at this point.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 09:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

track heeft wel een lekkere melodie. maakt mij ook geen zak uit waar deze track uitkomt!!
gewoon een lekker nummertje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Seneeq schreef:
Fusion


Over z'n hoogtepunt heen.


Omdat er de laatste tijd geen platen zoals Chaos, Inner Creativity en Psychedelic Trip zijn uitgekomen?
Wat mij betreft is Fusion alleen maar beter geworden, en al helemaal als je kijkt waar sommige andere labels op het moment mee bezig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 11:39 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Waar ik begin dit jaar nog vaak zat te wachten op welke nieuwe track van Fusion er de volgende maandag uit zou komen, interesseert het me nu totaal niet meer. Natuurlijk worden er nog wel goede platen gemaakt, maar er zitten teveel platen tussendoor die niets toevoegen aan de scene, meer van hetzelfde zijn. En dat ze nu 1 track per keer releasen maakt dat er niet beter op..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Dakpan schreef:
Seneeq schreef:
Fusion


Over z'n hoogtepunt heen.


Omdat er de laatste tijd geen platen zoals Chaos, Inner Creativity en Psychedelic Trip zijn uitgekomen?
Wat mij betreft is Fusion alleen maar beter geworden, en al helemaal als je kijkt waar sommige andere labels op het moment mee bezig zijn.


Nee ook de rauwere releases zijn meuk. Haunted E.P. was een lachertje op Haunted na, Zany & Beholder release was een lachertje, For The Girls was geweldig maar daar staat weer de oerslechte Panic Attack tegenover. Sinds Inner Creativity is er geen release meer uitgekomen waarvan ik alle tracks vet vond.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle