Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ten eerste: kun je geen hoofdletters, punten en komma's gebruiken? Is echt geen touw aan vast te knopen. Ten tweede: dat klagen van jou, dat heet een mening geven. Niet iedereen vindt de zelfde nummers mooi, dus mogen ze er hier wat van zeggen, daar is een forum voor.

Amen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 23:37 
 
Hardtraxx Newbie

Daveytl schreef:
Kijk even naar al mijn reacties op dit forum, via het gebruikerspanel.
Bij mij vind je niet overwegend negatieve reacties hoor.

Maar er hoort toch ook een soort van feedback te zijn voor een artiest? Als iedereen alleen nog maar positief zou zijn, wat heb je dan aan een forum?
Het is toch juist mooi dat de technische aspecten van een track besproken (soms bekritiseerd) worden.
Over smaak valt natuurlijk moeilijk te twisten, maar dat betekent voor mij in ieder geval niet dat iets niet bekritiseerd mag worden als je het niks vindt.

Maar leg mij eens uit waarom je het beter moet kunnen om ergens kritiek op te geven?
Je hoort mensen over voetbal toch ook vaak in de negatieve zin praten! Mag je hier dan geen kritiek op geven omdat je het zelf niet beter kunt?


volgens mij is de feedback voor de artiesten het publiek op feesten en
denk niet dat je een musicant advies moet gaan geven over zijn werk een tandarts gaat ook geen advies tegen een
bouwvakker geven vice versa je kan het ook eens over de vetste en tofste dingen hebben die je b.v. heb meegemaakt
op een feest of dergelijke... je mag altijd kritiek geven en je mening loslaten tuurlijk maar dan maakt dit forum tog gelijk
al tot een beterweter/mening/klaag site..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huubkse schreef:
Ten eerste wil ik tegen iedereen die zo aan het janken is over of het wel of niet goed is shut the F*CK up en get a life
ben blij dat er mensen zijn die dit verzorgen voor jullie!!!!! probeer het anders even zelf of je het beter kunt en als je
niks beters heb te doen dan op een forum te zitte huile ga breien dan ofzo maar val andere mensen niet lastig met je
emotieonele droeftoeter geblaat..... Fijne avond clubkutten

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 00:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als iedereen die een nieuw account aanmaakt, nou een mail krijgt van Jor-D met de volgende mededelingen, zou dat een hoop schelen hier:
- Reacties als "je mag pas kritiek geven als je het zelf beter kan" zijn ongewenst
- Interpunctie vinden we hier uiterst amusant
- In discussie treden met Lyst over pitchkicks wordt ten zeerste afgeraden
^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 00:11 
 
Hardtraxx Addict

Huubkse schreef:
Daveytl schreef:
Kijk even naar al mijn reacties op dit forum, via het gebruikerspanel.
Bij mij vind je niet overwegend negatieve reacties hoor.

Maar er hoort toch ook een soort van feedback te zijn voor een artiest? Als iedereen alleen nog maar positief zou zijn, wat heb je dan aan een forum?
Het is toch juist mooi dat de technische aspecten van een track besproken (soms bekritiseerd) worden.
Over smaak valt natuurlijk moeilijk te twisten, maar dat betekent voor mij in ieder geval niet dat iets niet bekritiseerd mag worden als je het niks vindt.

Maar leg mij eens uit waarom je het beter moet kunnen om ergens kritiek op te geven?
Je hoort mensen over voetbal toch ook vaak in de negatieve zin praten! Mag je hier dan geen kritiek op geven omdat je het zelf niet beter kunt?


volgens mij is de feedback voor de artiesten het publiek op feesten en
denk niet dat je een musicant advies moet gaan geven over zijn werk een tandarts gaat ook geen advies tegen een
bouwvakker geven vice versa je kan het ook eens over de vetste en tofste dingen hebben die je b.v. heb meegemaakt
op een feest of dergelijke... je mag altijd kritiek geven en je mening loslaten tuurlijk maar dan maakt dit forum tog gelijk
al tot een beterweter/mening/klaag site..

op dit moment doe je precies hetzelfde domme ei
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 00:14 
 

Huubkse schreef:
Ten eerste wil ik tegen iedereen die zo aan het janken is over of het wel of niet goed is shut the F*CK up en get a life
ben blij dat er mensen zijn die dit verzorgen voor jullie!!!!! probeer het anders even zelf of je het beter kunt en als je
niks beters heb te doen dan op een forum te zitte huile ga breien dan ofzo maar val andere mensen niet lastig met je
emotieonele droeftoeter geblaat..... Fijne avond clubkutten

Huubske! Huubske! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Huubkse schreef:
Ten eerste wil ik tegen iedereen die zo aan het janken is over of het wel of niet goed is shut the F*CK up en get a life
ben blij dat er mensen zijn die dit verzorgen voor jullie!!!!! probeer het anders even zelf of je het beter kunt en als je
niks beters heb te doen dan op een forum te zitte huile ga breien dan ofzo maar val andere mensen niet lastig met je
emotieonele droeftoeter geblaat..... Fijne avond clubkutten

Huubske! Huubske! :worship:

Het is Huubkse hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 09:54 
 

Dyslecte Huubske :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 11:40 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Volwassenheid ten top :lol:

Edit: Ik heb een tip voor je, ga naar het scantraxx youtube channel, daar worden alle negatieve reacties verwijdert. Kun je lekker verder leven in je positieve en tevens gecensureerde wereld. Daag :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 15:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik heb een tip voor je, ga naar het scantraxx youtube channel, daar worden alle negatieve reacties verwijdert. Kun je lekker verder leven in je positieve en tevens gecensureerde wereld. Daag :thumbup:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Lyst schreef:
Ik heb een tip voor je, ga naar het scantraxx youtube channel, daar worden alle negatieve reacties verwijdert. Kun je lekker verder leven in je positieve en tevens gecensureerde wereld. Daag :thumbup:

:lol:

true. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Als iedereen die een nieuw account aanmaakt, nou een mail krijgt van Jor-D met de volgende mededelingen, zou dat een hoop schelen hier:
- Reacties als "je mag pas kritiek geven als je het zelf beter kan" zijn ongewenst
- Interpunctie vinden we hier uiterst amusant
- In discussie treden met Lyst over pitchkicks wordt ten zeerste afgeraden
^^

Of gewoon een IQ-test voordat je account actief wordt. Alles onder de 100 krijgt een instant permaban. Mogen ze trouwens ook voor de huidige gebruikers doen, scheelt mij een hoop irritaties tijdens het lezen van topics :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 21:25 
 
Artiest

Waarom reageren mensen hier nog steeds op, hoe IQ-loos (jaja, daar is die weer) ben je als je telkens weer reageert op nieuwe members die zoiets melden. Het is namelijk wel grappig namelijk hoe mensen hier reageren, redelijk hypocriet.

Een nieuwe gast uit zijn mening over wat wij zeggen en iedereen schiet in defensieve modus, alsof we aangevallen worden hierow. Als iedereen hier een mening mag geven over deze plaat mag iemand anders toch ook wel z'n mening uiten over ons en onze meningen.

Lees die zin een paar keer door, Skedoedel for president!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 21:39 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

En wij onze mening over de zijne. Wat tegenstrijdig is met je eigen post. Anders lees ze zelf nog eens door :P
Overigens mag iedereen over iedereen en alles zeggen wat hij wil (conform de regels die hier gelden op hardtraxx), maar dat wil niet zeggen dat iedereen het daar mee eens moet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 22:08 
 

Skedoedelefloeps schreef:
Een nieuwe gast uit zijn mening over wat wij zeggen en iedereen schiet in defensieve modus, alsof we aangevallen worden hierow. Als iedereen hier een mening mag geven over deze plaat mag iemand anders toch ook wel z'n mening uiten over ons en onze meningen.

Tja, als er met opmerkingen zoals die uit mijn onderschrift gegooid worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 22:10 
 
Artiest

Lyst schreef:
En wij onze mening over de zijne. Wat tegenstrijdig is met je eigen post. Anders lees ze zelf nog eens door :P
Overigens mag iedereen over iedereen en alles zeggen wat hij wil (conform de regels die hier gelden op hardtraxx), maar dat wil niet zeggen dat iedereen het daar mee eens moet zijn.


Lees nog maar eens lyst, ik zeg niet dat het niet mag, maar door telkes zo overdreven te reageren... is ook niet echt leuk voor de sfeer. En al die discussies raken kant noch wal. Bevordert het topic niet en mensen worden er alleen chagi van. Ik althans wel, want al het gezeik inmiddels met alle discussies waar jij en newbies in verweven zijn komen me echt de strot uit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb een goed plan. Deze "discussie" is nu afgelopen. Mocht je nog wat tegen elkaar te melden hebben doe je dat maar via de PM.

Vanaf hieronder ontoipc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijn melo ^^ .
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle