Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 21:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De track is al uit jongens!
Klik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
De track is al uit jongens!
Klik!

Vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het overigens ook wel mee vallen met Face The Enemy part II. Je hoort gewoon duidelijk zijn stijl, maar nu het om Brennan Heart gaat vind iedereen het slecht. Als Zatox het anthem had gemaakt, en met dezelfde sounds zou komen als zijn Raw Style EP, hoor je niemand klagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 21:59 
 
Hardtraxxer

Teknizion schreef:
De track is al uit jongens!
Klik!

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 22:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Niks mis mee vind ik :yes:

+1
mensen hebben veel te hoge verwachtingen van een anthem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 22:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
Maximize schreef:
Niks mis mee vind ik :yes:

+1
mensen hebben veel te hoge verwachtingen van een anthem :)


Het grootste punt wat iedereen vraagt is originaliteit, als producer is dat echt niet te hoog gegrepen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hidden Source schreef:
Guide4U schreef:
Maximize schreef:
Niks mis mee vind ik :yes:

+1
mensen hebben veel te hoge verwachtingen van een anthem :)


Het grootste punt wat iedereen vraagt is originaliteit, als producer is dat echt niet te hoog gegrepen hoor.

Waarom moet een Qlimax anthem persé zo verniewend zijn?
Die van DBSTF was dat niet.
Die van Technoboy was het niet.
Die van Headhunterz was het niet.
enzovoorts.

Een Qlimax anthem moet herkenbaar zijn voor het grote publiek. Dat is deze 100% zeker. Neemt niet weg dat Brennan Heart al een aantal jaar dezelfde sounds gebruikt.

Bovendien vind ik een geslaagd anthem vrij laag staan in de lijst om een goed feest te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
Maximize schreef:
Niks mis mee vind ik :yes:

+1
mensen hebben veel te hoge verwachtingen van een anthem :)

En terecht, als je kijkt naar de anthems van een paar jaar geleden waren dat toch speciale platen, de laatste jaren zitten er af en toe ook nog wel unieke plaatjes tussen. Ik vind dat een anthem wel speciaal moet worden, niet zo zeer heel erg uniek maar vooral de sfeer van het feest onderstrepend. Het moet aan een aantal eisen voldoen, ik verwacht er wel wat van. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 22:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Waarom moet een Qlimax anthem persé zo verniewend zijn?
Die van DBSTF was dat niet.
Die van Technoboy was het niet.
Die van Headhunterz was het niet.
enzovoorts.

Een Qlimax anthem moet herkenbaar zijn voor het grote publiek. Dat is deze 100% zeker. Neemt niet weg dat Brennan Heart al een aantal jaar dezelfde sounds gebruikt.

Bovendien vind ik een geslaagd anthem vrij laag staan in de lijst om een goed feest te hebben.

heb ik ook, een anthem duurt 4 a 5 minuten, dan kan ik me er moeilijk aan ergeren als een avond een paar uurtjes duurt :P
ik luister bovendien zelden anthems. heb er niks mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die break in deze track is zo saai. En opeens die melodie erin klinkt echt niet. Lijkt net of je drie tracks hoort in één. Waarvan de intro en outro nog wel te doen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 22:48 
 
Hardtraxxer

bijzonder om te zien hoe snel een plaat als deze al met de grond gelijk gemaakt word :')
ieder z'n mening hoor, nix mis mee!
Het had hier en daar wat origineler gekund (snap het kritieke echtwel), maar toch,
ik vind het een goeie track, energiek, lekkere kick en een goed, strak geproduced anthem. Vraag me af of er strax live @ Qlimax nog zoveel kritiek is wanneer deze de zaal volblaast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 22:57 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Hij heeft al het reverze anthem gemaakt (Die ook -1 was)


Live was die track beestig. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 23:11 
 
Hardtraxx Veteran

De intro en de climax vind ik nog wel leuk klinken, maar die Break! Wow hoe lang kan je zoiets rekken seg .. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 23:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
De intro en de climax vind ik nog wel leuk klinken, maar die Break! Wow hoe lang kan je zoiets rekken seg .. :sleep:

Ik denk dat je die break voor je moet gaan zien met een dikke show, want die break is wel leeg. Normaal zitten daar nog vocals in, maar die mis je hier.

Buiten dat vind ik het een goed anthem. Misschien niet geheel origineel, maar zoals Khadber ook al zei zijn andere anthems dat ook niet. Dit anthem brengt de sfeer van het thema toch wel goed naar voren al zeg ik het zelf. Daarnaast heeft BH me nog niet veel kunnen vervelen, zijn set vorig jaar op Qlimax vond ik één van de beste van de avond. Ik zeg, kom maar op met dat feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 23:25 
 
Hardtraxx Veteran

Hunt schreef:
Ik denk dat je die break voor je moet gaan zien met een dikke show, want die break is wel leeg. Normaal zitten daar nog vocals in, maar die mis je hier.

Groot gelijk. Natuurlijk is die break gemaakt om met serieuze lichteffecten op te treden. Jammer genoegd klinkt dit stuk zo verschrikkelijk saai dat die show dan totaal geen nut meer heeft! Als het nummer je niet kan opzwepen dan krijg je het publiek toch ook totaal niet mee! Komt er nog eens bij dat die Break ontzettend lang duurt ga je 1.5min lichtjes checken? :D
Jammer want die 1.5min verpest voor mij toch dat leuk stukje intro. Nummer lijkt me toch chill met een dubmix
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 23:27 
 
Artiest

deze track en brennan heart worden de grond in geboord alleen omdat mensen puur objectief zijn en brennan heart niet mogen vanwege zelfde sounds enzo
Die kick is uberhaupt al anders, intro is dik, sfeer is dik, melo is dik, de anthem is gewoonweg briljant, had het niet verwacht van BH.
Veeeel dikkere anthem dan vorig jaar en sowieso qua sfeer een v.d. beste qlimax anthems. Kippenvel
smaken verschillen natuurlijk, maar mensen over heel internet, youtube, hier, komen alleen op t filmpje om te gaan lopen zeiken terwijl de plaat gewoonweg goed in elkaar zit met een heeeeerlijke sfeer.
Ik zeg het nog een keer, smaken verschillen, maar wat een zeikerds hier, leer eens muziek waarderen van artiesten die je minder mag of goed vind...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 23:29 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Recklezz schreef:
bijzonder om te zien hoe snel een plaat als deze al met de grond gelijk gemaakt word :')
ieder z'n mening hoor, nix mis mee!
Het had hier en daar wat origineler gekund (snap het kritieke echtwel), maar toch,
ik vind het een goeie track, energiek, lekkere kick en een goed, strak geproduced anthem. Vraag me af of er strax live @ Qlimax nog zoveel kritiek is wanneer deze de zaal volblaast.

Tja, sommige mensen zijn snel tevreden, anderen hebben de lat veel hoger liggen. Ik moest gewoon lachen toen ik t nummer hoorde. Die toks in de intro, die ellenlange lege break, de plotselinge overgang naar die melodie, die net zoals de intro en de break totaal niet bij elkaar passen. Oja en weer die synth van hem in de intro.. om er vervolgens achter te komen dat de climax wel heel erg gebaseerd is op een nummer wat ik ook al niks vond... Ik hoop voor ze dat de massa het wel mooi vindt, want zelfs het volk op youtube vindt het tegenvallen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 23:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
deze track en brennan heart worden de grond in geboord alleen omdat mensen puur objectief zijn en brennan heart niet mogen vanwege zelfde sounds enzo
Die kick is uberhaupt al anders, intro is dik, sfeer is dik, melo is dik, de anthem is gewoonweg briljant, had het niet verwacht van BH.
Veeeel dikkere anthem dan vorig jaar en sowieso qua sfeer een v.d. beste qlimax anthems. Kippenvel
smaken verschillen natuurlijk, maar mensen over heel internet, youtube, hier, komen alleen op t filmpje om te gaan lopen zeiken terwijl de plaat gewoonweg goed in elkaar zit met een heeeeerlijke sfeer.
Ik zeg het nog een keer, smaken verschillen, maar wat een zeikerds hier, leer eens muziek waarderen van artiesten die je minder mag of goed vind...


Normaal vind ik BH juist wel tjill, alleen dat je zon insipratieloze plaat als anthem doet, dat vind ik tegenvallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 23:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Sunboom schreef:
Ben het helemaal eens met de Power Of The Enemies Mind-grap qua melodie, desalniettemin vind ik de kicks wel goed te doen, en het totaalplaatje toch wel weer een eigen sfeer hebben. In mijn ogen beter dan 2009 en 2008.

Waar heb jij al die tijd gezeten? :P

Iets met 'tijd tekort', en nu tentamenweek, dus dan is er ineens volop tijd voor zinloze dingen natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 23:44 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dit anthem zinloos noemen gaat me net iets te ver, wacht nu je het zegt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 23:57 
 
Hardtraxx Addict

Skedoedelefloeps schreef:
deze track en brennan heart worden de grond in geboord alleen omdat mensen puur objectief zijn en brennan heart niet mogen vanwege zelfde sounds enzo
Die kick is uberhaupt al anders, intro is dik, sfeer is dik, melo is dik, de anthem is gewoonweg briljant, had het niet verwacht van BH.
Veeeel dikkere anthem dan vorig jaar en sowieso qua sfeer een v.d. beste qlimax anthems. Kippenvel
smaken verschillen natuurlijk, maar mensen over heel internet, youtube, hier, komen alleen op t filmpje om te gaan lopen zeiken terwijl de plaat gewoonweg goed in elkaar zit met een heeeeerlijke sfeer.
Ik zeg het nog een keer, smaken verschillen, maar wat een zeikerds hier, leer eens muziek waarderen van artiesten die je minder mag of goed vind...

+1 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het zegt inderdaad toch wel wat dat zelfs het youtube volk dit anthem bagger vinden.
zullen vast wel een stel zwarte schapen tussen zitten die het wel leuk vinden, zoals skedoepeledoeds ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 01:05 
 
Artiest

Ravenwood schreef:
het zegt inderdaad toch wel wat dat zelfs het youtube volk dit anthem bagger vinden.
zullen vast wel een stel zwarte schapen tussen zitten die het wel leuk vinden, zoals skedoepeledoeds ofzo


ja mensen MET smaak moeten er wezen he :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 01:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jonge qlimax is altijd al een duistere sfeer geweest! en dit jaar staan er gewoon 0 fusion artieste :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 01:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik hoop een anti Brennan Heart-mix op de b-kant...
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle