Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 19:17 
 
Hardtraxx Veteran

Vind m nog redelijk. Maar melo is dan een beetje jammer zoals al gezegd word..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Melodie is duidelijk afgeleid van een bestaande melodie, een anthem hoort juist een geweldige plaat te zijn, maar dat lijkt tegenwoordig niet meer het geval te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 19:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Power of the Mind :')

Maar moet die break nu echt zo lang duren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Power of the Mind :')

Maar moet die break nu echt zo lang duren?

Ja, extra tijd om nog biertje te halen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 19:33 
 
Hardtraxx Addict

ik vind hem wel vet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 19:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Arthurhoihoi schreef:
Power of the Mind :')

Maar moet die break nu echt zo lang duren?

Ja, extra tijd om nog biertje te halen. :P


Als jij rechts vooraan staat en in die tijd van de break een biertje kan halen ben je echt de man :P..
OT: Mager, standaard meuk. Maar idd beter dan afgelopen jaar. Dat anthem was driewerf bah >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 19:43 
 
Hardtraxxer

NaarDeQlote schreef:
face the enemy 3.0

Echt zonde dit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niets mis met het anthem, gewoon een lekkere mainstream plaat, maar verre van origineel :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Struikrover schreef:
Niets mis met het anthem, gewoon een lekkere mainstream plaat, maar verre van origineel :surrender:

Ik deel deze mening met jou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Struikrover schreef:
Niets mis met het anthem, gewoon een lekkere mainstream plaat, maar verre van origineel :surrender:

Niet origineel, dus een slecht anthem. Zo zie ik het. Als het geen anthem was dan zou ik ook zeggen dat het een aardige plaat was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dit is naar mijn mening gewoon een

Afbeelding

anthem...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 20:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nu ik hem in HQ heb gehoord.. valt hij me minder tegen dan ik had gedacht :) . Vind hem eigenlijk zo slecht nog niet :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 20:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Struikrover schreef:
Niets mis met het anthem, gewoon een lekkere mainstream plaat, maar verre van origineel :surrender:

Niet origineel, dus een slecht anthem. Zo zie ik het. Als het geen anthem was dan zou ik ook zeggen dat het een aardige plaat was.

Slaat natuurlijk nergens op, je kunt ook een dik anthem afleveren zonder dat het echt origineel hoeft te zijn. De platen van B-Front zijn ook gewone platen zonder veel originaliteit of experimentele elementen, maar gewoon snoei hard :love: Voor mij hoeft het niet perse altijd origineel te zijn, als het maar lekker klinkt en een lekkere drive in zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 20:25 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Struikrover schreef:
katamaran schreef:
Struikrover schreef:
Niets mis met het anthem, gewoon een lekkere mainstream plaat, maar verre van origineel :surrender:

Niet origineel, dus een slecht anthem. Zo zie ik het. Als het geen anthem was dan zou ik ook zeggen dat het een aardige plaat was.

Slaat natuurlijk nergens op, je kunt ook een dik anthem afleveren zonder dat het echt origineel hoeft te zijn. De platen van B-Front zijn ook gewone platen zonder veel originaliteit of experimentele elementen, maar gewoon snoei hard :love: Voor mij hoeft het niet perse altijd origineel te zijn, als het maar lekker klinkt en een lekkere drive in zit.

De platen van b-front zijn dan ook geen anthems :P Een anthem moet speciaal zijn, dus dan kom je al gauw op originaliteit uit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daarom zeg ik er ook achteraan: Zo zie ik het. :) In mijn ogen moet het een track zijn die de sfeer van het feest onderstreept & het moet zeker geen standaard track zijn, het liefst lekker origineel. Dan is het voor mij een geslaagd anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 20:28 
 
Hardtraxxer

Deze is Q050 :)

http://www.freaky.nl/site/index.php?pag ... 80&lang=nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 20:28 
 
Hardtraxxer

hoezo blijft deze wel staan? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

markextrae schreef:
hoezo blijft deze wel staan? :')

Omdat zeker is dat het Q050 wordt ,en dat dit het athem is, alle info is er .. ook de release is vaak net voor het feest zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

markextrae schreef:
hoezo blijft deze wel staan? :')

Omdat jij meteen een zippyshare erbij zet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Grapje van Q-dance dit, stiekem heeft Endymion het anthem gemaakt dit jaar. :P


Dat zou een hele mooie zijn, op 2 manieren: heerlijke grap, en geweldige opluchting :P

Wat een drama dit. Face the Enemy 4.0 in mijn ogen, origineel, remix, Worlds Collide en nu deze :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag weg :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 20:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pff..
Saaie intro, veeeeeeeel te lange break, zwakke kicks, face the enemy 3.0 melodie.. :thumbdown:
En waarom lieten ze Brennan Heart het anthem maken? Hij heeft al het reverze anthem gemaakt (Die ook -1 was) En iemand als Zatox verdient zo een anthem gewoon veel meer..

Desalnietemin heb ik wel zin in Qlimax, sfeer en decor is echt ge-ni-aal en de line up kan er ook wel mee door :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 20:48 
 
Hardtraxxer

Het is jammer dat zoon mooi feest zuk aangort geplakte anthems krijgt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke, zo slecht vind ik het nou ook weer niet, ik denk dat het live nog wel lekker klinkt. Het lijkt wel verschrikkelijk veel op Face the Enemy, maar heel erg slecht vind ik het nou ook weer niet. Sowieso is het beter dan het athem van D-Block & S-te-fan van vorig jaar. Ik vind het alleen erg zonde dan Brennan Heart het athem heeft mogen maken, bakt er de laatste tijd weinig van.. Face the Enemy was het beste nummer van de laatste tijd van hem, Bang the Bass is gruwelijk maar dat komt vooral door Zany. In de intro hoor ik trouwens wat Donkeyrollers geluidjes die wel leuk klinken :P

Nouja ik kan er mee leven..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks mis mee vind ik :yes:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle