Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 14 days ago
Ja deze is echt geslaagd en wat mij betreft het beste Anthem sinds Nature of our Mind :loving:

Geweldige melodie die al lekker blijft hangen en dikke gated kicks in de mid :)

Alle verwachtingen zijn waargemaakt bij mij. Hulde :worship:
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Het begin / mid-intro is echt vet gedaan :thumbsup:
Hardtraxxer
533 posts member since 2017
last seen Oct 2025
Mark With A Tarrel wrote:
ErikZ wrote: Gated kick komt niet helemaal lekker maar dat komt vast door mijn enkele oordopje, zit namelijk geen kracht in zo
Kick ligt op E1. Heel laag dus, maar zal op een groot geluid systeem wel vet klinken.
Kick klinkt zo te horen niet zozeer als een lage E. Meer als een house-achtige kick, die ook vrij kort zijn en niet echt toon behouden, met wat reverb eroverheen. Vind 'm ook niet echt lekker door komen. Waarschijnlijk dat ie in 't Gelredome goed door komt maar had liever een kick gehad die op meerdere systemen vet klinkt. Verders vind ik 't best een vet anthem! :thumbsup:
R
Hardtraxxer
484 posts member since 2017
last seen 17 days ago
DisAster wrote:
Mark With A Tarrel wrote:Kick ligt op E1. Heel laag dus, maar zal op een groot geluid systeem wel vet klinken.
Kick klinkt zo te horen niet zozeer als een lage E. Meer als een house-achtige kick, die ook vrij kort zijn en niet echt toon behouden, met wat reverb eroverheen. Vind 'm ook niet echt lekker door komen. Waarschijnlijk dat ie in 't Gelredome goed door komt maar had liever een kick gehad die op meerdere systemen vet klinkt. Verders vind ik 't best een vet anthem! :thumbsup:
Een gated kick heeft niet echt een toon omdat het idd meer lage reverb is. Maar de meeste lage frequencies van die reverb zitten wel rond 41Hz, E1 dus. Op mijn monitors komt die heel goed door maar dat zal op minder goeie speakers misschien niet het geval zijn. Ik vind het juist perfect zo, een lekkere lage duistere kick voor de mid intro en in de climax gaat die hoger :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Waar al jaren wordt geroepen om een anthem van B-Front, vind ik deze eigenlijk wel erg tegenvallen. Een Qlimax anthem zou perfect in zijn straatje passen, al moet ik zeggen dat ik B-Front wel echt een hele poos al hetzelfde riedeltje lijkt te doen met nieuwe tracks, afgezien van collabs
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Die gated is echt iets voor live.
Ging echt door merg en been.
blaast je echt weg.

Je kan wel merken dat ie bijvoorbeeld op auto subwoovers of op logitech speakers veel minder lekker doorkomt.
Maar dat geeft niet.
B
Hardtraxx Newbie
33 posts member since 2018
last seen Jan 2023
Gewoon een dikke geslaagde plaat. Echte Bfront plaat maar dik Qlimax gevoel
Hardtraxx Veteran
3814 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Wat een plaat :worship: wel jammer dat de tweede climax er niet bij zit in de HQ :$
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 1 day ago
DisAster wrote:
Mark With A Tarrel wrote:
ErikZ wrote: Gated kick komt niet helemaal lekker maar dat komt vast door mijn enkele oordopje, zit namelijk geen kracht in zo
Kick ligt op E1. Heel laag dus, maar zal op een groot geluid systeem wel vet klinken.
Op mijn sonogram geeft de tail duidelijk E1 aan :). Wel risico'tje inderdaad van Bob-Front voor de thuisluisteraars, maar het is ook maar een klein stukje.

Producers gonna analyze... :P
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Pfff spotify versie is zonder de mid. Waarom Q-Dance... waarom?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
De preview is zonder de 2e climax, de stream versie zonder mid..

Waarom dit anthem nog laten maken als je telkens een kwart er van weglaat :lol:
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 18 hours ago
Morgen komt ie uit. Wel vervelend wanneer je 'm dan op Youtube/Spotify wilt luisteren en ze de volledige er niet opzetten, hopelijk doen ze dat dan alsnog.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Met een beetje knip en plakwerk is er een versie van 6 minuten beschikbaar ;)
Hardtraxx Veteran
3208 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
Hopen dat Bob en Q-Dance hier gehoor aangeeft en er een extended mix hiervoor ook op Spotify verschijnt! :)
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 1 day ago
What de fuk is dat toch voor een achterlijke bedoeling die pre-save?
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Fusionmania wrote:Hopen dat Bob en Q-Dance hier gehoor aangeeft en er een extended mix hiervoor ook op Spotify verschijnt! :)
Blijkt dus idd foutje te zijn, B-Front is er al achteraan.
B
Hardtraxxer
134 posts member since 2018
last seen Oct 2025
View on Spotify
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
In de tussentijd kan je hier de extended versie beluisteren:

View on YouTube
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
Kicks?
Weinig kicks! De kicks die er zijn, zijn dan wel weer goed. Maar veels te lange breaks nekt de plaat. :/
Gated kicks komt bij mij goed door, ja thuis dus. :thumbup: Gewoon een kwestie van een proper sound system
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
dave wrote:Kicks?
Weinig kicks! De kicks die er zijn, zijn dan wel weer goed. Maar veels te lange breaks nekt de plaat. :/
Gated kicks komt bij mij goed door, ja thuis dus. :thumbup: Gewoon een kwestie van een proper sound system
Het is een Qlimax anthem, geen "Zet 'm in z'n vijf dan"-beukplaat :P Ik heb persoonlijk geen problemen met deze breaks, aangezien ze een perfecte sfeer neerzetten voor Qlimax. Dit anthem kan wat mij betreft in het rijtje van beste Qlimax anthems; de sfeer is perfect, meeslepende melodie, gated kicks en daarnaast ook hele stevige kicks in de rest van de plaat. Kan niet wachten om dit met een fantastische show eromheen te zien en te horen :loving:
Hardtraxxer
644 posts member since 2017
last seen Mar 2026
Spalken wrote:In de tussentijd kan je hier de extended versie beluisteren:

View on YouTube

Pfff die tweede climax :drool:
A
Ik hoop op die gated kick mix zoals iemand hier voorstelde :bomb:
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 6 hours ago
Waarom niet gewoon de hele track op Spotify zetten? :x
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Parvuz wrote:Waarom niet gewoon de hele track op Spotify zetten? :x
makrooy wrote:
Fusionmania wrote:Hopen dat Bob en Q-Dance hier gehoor aangeeft en er een extended mix hiervoor ook op Spotify verschijnt! :)
Blijkt dus idd foutje te zijn, B-Front is er al achteraan.
Lezen Twentse berggeit.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 6 hours ago
THArdstyler wrote: Lezen Twentse berggeit.
Sallandse...