Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2019 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja deze is echt geslaagd en wat mij betreft het beste Anthem sinds Nature of our Mind :loving:

Geweldige melodie die al lekker blijft hangen en dikke gated kicks in de mid :)

Alle verwachtingen zijn waargemaakt bij mij. Hulde :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2019 20:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het begin / mid-intro is echt vet gedaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2019 21:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
ErikZ schreef:
Gated kick komt niet helemaal lekker maar dat komt vast door mijn enkele oordopje, zit namelijk geen kracht in zo


Kick ligt op E1. Heel laag dus, maar zal op een groot geluid systeem wel vet klinken.


Kick klinkt zo te horen niet zozeer als een lage E. Meer als een house-achtige kick, die ook vrij kort zijn en niet echt toon behouden, met wat reverb eroverheen. Vind 'm ook niet echt lekker door komen. Waarschijnlijk dat ie in 't Gelredome goed door komt maar had liever een kick gehad die op meerdere systemen vet klinkt. Verders vind ik 't best een vet anthem! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2019 22:04 
 
Hardtraxxer

DisAster schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Kick ligt op E1. Heel laag dus, maar zal op een groot geluid systeem wel vet klinken.


Kick klinkt zo te horen niet zozeer als een lage E. Meer als een house-achtige kick, die ook vrij kort zijn en niet echt toon behouden, met wat reverb eroverheen. Vind 'm ook niet echt lekker door komen. Waarschijnlijk dat ie in 't Gelredome goed door komt maar had liever een kick gehad die op meerdere systemen vet klinkt. Verders vind ik 't best een vet anthem! :thumbsup:


Een gated kick heeft niet echt een toon omdat het idd meer lage reverb is. Maar de meeste lage frequencies van die reverb zitten wel rond 41Hz, E1 dus. Op mijn monitors komt die heel goed door maar dat zal op minder goeie speakers misschien niet het geval zijn. Ik vind het juist perfect zo, een lekkere lage duistere kick voor de mid intro en in de climax gaat die hoger :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2019 22:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waar al jaren wordt geroepen om een anthem van B-Front, vind ik deze eigenlijk wel erg tegenvallen. Een Qlimax anthem zou perfect in zijn straatje passen, al moet ik zeggen dat ik B-Front wel echt een hele poos al hetzelfde riedeltje lijkt te doen met nieuwe tracks, afgezien van collabs
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2019 01:22 
 
Hardtraxx Veteran

Die gated is echt iets voor live.
Ging echt door merg en been.
blaast je echt weg.

Je kan wel merken dat ie bijvoorbeeld op auto subwoovers of op logitech speakers veel minder lekker doorkomt.
Maar dat geeft niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2019 09:27 
 
Hardtraxx Newbie

Gewoon een dikke geslaagde plaat. Echte Bfront plaat maar dik Qlimax gevoel
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2019 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een plaat :worship: wel jammer dat de tweede climax er niet bij zit in de HQ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2019 11:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DisAster schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
ErikZ schreef:
Gated kick komt niet helemaal lekker maar dat komt vast door mijn enkele oordopje, zit namelijk geen kracht in zo


Kick ligt op E1. Heel laag dus, maar zal op een groot geluid systeem wel vet klinken.


Kick klinkt zo te horen niet zozeer als een lage E. Meer als een house-achtige kick, die ook vrij kort zijn en niet echt toon behouden, met wat reverb eroverheen. Vind 'm ook niet echt lekker door komen. Waarschijnlijk dat ie in 't Gelredome goed door komt maar had liever een kick gehad die op meerdere systemen vet klinkt. Verders vind ik 't best een vet anthem! :thumbsup:


Op mijn sonogram geeft de tail duidelijk E1 aan :). Wel risico'tje inderdaad van Bob-Front voor de thuisluisteraars, maar het is ook maar een klein stukje.

Producers gonna analyze... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2019 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff spotify versie is zonder de mid. Waarom Q-Dance... waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2019 14:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De preview is zonder de 2e climax, de stream versie zonder mid..

Waarom dit anthem nog laten maken als je telkens een kwart er van weglaat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2019 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen komt ie uit. Wel vervelend wanneer je 'm dan op Youtube/Spotify wilt luisteren en ze de volledige er niet opzetten, hopelijk doen ze dat dan alsnog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2019 20:59 
 
Hardtraxx Veteran

Met een beetje knip en plakwerk is er een versie van 6 minuten beschikbaar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2019 21:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hopen dat Bob en Q-Dance hier gehoor aangeeft en er een extended mix hiervoor ook op Spotify verschijnt! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2019 21:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

What de fuk is dat toch voor een achterlijke bedoeling die pre-save?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Hopen dat Bob en Q-Dance hier gehoor aangeeft en er een extended mix hiervoor ook op Spotify verschijnt! :)


Blijkt dus idd foutje te zijn, B-Front is er al achteraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 02:32 
 
Hardtraxxer

https://open.spotify.com/track/0LDnOpAC ... P4ryb2WjoQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 06:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In de tussentijd kan je hier de extended versie beluisteren:

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 09:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kicks?
Weinig kicks! De kicks die er zijn, zijn dan wel weer goed. Maar veels te lange breaks nekt de plaat. :/
Gated kicks komt bij mij goed door, ja thuis dus. :thumbup: Gewoon een kwestie van een proper sound system
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dave schreef:
Kicks?
Weinig kicks! De kicks die er zijn, zijn dan wel weer goed. Maar veels te lange breaks nekt de plaat. :/
Gated kicks komt bij mij goed door, ja thuis dus. :thumbup: Gewoon een kwestie van een proper sound system


Het is een Qlimax anthem, geen "Zet 'm in z'n vijf dan"-beukplaat :P Ik heb persoonlijk geen problemen met deze breaks, aangezien ze een perfecte sfeer neerzetten voor Qlimax. Dit anthem kan wat mij betreft in het rijtje van beste Qlimax anthems; de sfeer is perfect, meeslepende melodie, gated kicks en daarnaast ook hele stevige kicks in de rest van de plaat. Kan niet wachten om dit met een fantastische show eromheen te zien en te horen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 09:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
In de tussentijd kan je hier de extended versie beluisteren:




Pfff die tweede climax :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 09:45 
 
Hardtraxx Veteran

Ik hoop op die gated kick mix zoals iemand hier voorstelde :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom niet gewoon de hele track op Spotify zetten? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Waarom niet gewoon de hele track op Spotify zetten? :x

makrooy schreef:
Fusionmania schreef:
Hopen dat Bob en Q-Dance hier gehoor aangeeft en er een extended mix hiervoor ook op Spotify verschijnt! :)


Blijkt dus idd foutje te zijn, B-Front is er al achteraan.

Lezen Twentse berggeit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Lezen Twentse berggeit.

Sallandse...
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle