Ik vind de plaat uberhaupt niet eens op Hardstyle.comMr Lellebel wrote:Extended ook uit?
Active topics in Hardstyle
Moderators
Wat een plaat is dit.. Ijzersterk en TOTY materiaal dit! 
Echt.. hoe baas AOC is met hun releasebeleid, zo kut is Roughstate. Gooi gewoon een radio edit en een extended.
-
DHardtraxxer
- 311 posts member since 2017
- last seen Jan 2026
Extended mix komt volgende week. Had het gevraagd aan Adrenalize via Instagram.
-
RHardtraxxer
- 484 posts member since 2017
- last seen 11 days ago
Één van de beste nummers die ik ooit gehoord heb 
Helaas ook wel eens met bovenstaande. Sterke plaat, maar daar houdt het bij mij ook wel op. Deze raakt me niet echt.Mystic wrote:Ik begrijp de hype rondom deze plaat ook niet echt.Leonidas wrote:Vind het maar onsamenhangend klinken, veel te trage opbouw. Helaas
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Doet me helemaal niks, had van deze twee namen wel wat meer verwacht. Jammer.
Ik weet het, mening blabla. Maar wat had je anders verwacht van deze twee namen? Beide stijlen komen zo duidelijk naar voren.Millard Fillmore wrote:Doet me helemaal niks, had van deze twee namen wel wat meer verwacht. Jammer.
Dit dus, de heerlijke melodie van Adrenalize (& lead), de uithalen van B-Front en volgens mij zelfs nog een combinatie van hun eigen kicks.makrooy wrote:Ik weet het, mening blabla. Maar wat had je anders verwacht van deze twee namen? Beide stijlen komen zo duidelijk naar voren.Millard Fillmore wrote:Doet me helemaal niks, had van deze twee namen wel wat meer verwacht. Jammer.
Beide stijlen zijn er zo echt uit te halen en het is een perfecte combinatie tussen raw & euphoric.
Dat vind ik tenminste.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Goede vraag. Ondanks dat de stijlen goed naar voren komen mis ik toch een beetje pit. Komt een beetje saai over allemaal, sorrymakrooy wrote:Ik weet het, mening blabla. Maar wat had je anders verwacht van deze twee namen? Beide stijlen komen zo duidelijk naar voren.Millard Fillmore wrote:Doet me helemaal niks, had van deze twee namen wel wat meer verwacht. Jammer.
Ik kan me er ergens wel in vinden dat de plaat pit mist, maar dat maakt me bij deze niet zo veel uit. Dit is een belachelijk mooie wegdroomplaat imo. Had het ripje toen al zo vaak beluisterd, ondanks de stem van Villain lol. Echt een prachtig nummer!
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Power Of Now ook nietNuracore wrote:Ik vind de plaat uberhaupt niet eens op Hardstyle.comMr Lellebel wrote:Extended ook uit?
Release beleid van Roughstate is en blijft helaas tenenkrommend.
-
MHardtraxx Veteran
- 14177 posts member since 2013