Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2019 21:39 
 

vind het btw ook jammer dat je alleen de extended mix kan kopen, een radio edit zou wel fijn zijn.

moet erbij ook zeggen dat ik de track na een paar keer luisteren een stuk beter vind
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2019 20:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een typische B-Front plaat, niet extra bijzonder of speciaal omdat het een anthem is. Voor mij is dit net een plaat als geen ander. Neemt niet weg dat het goede kwaliteit is en gewoon een goede track. Ik begrijp wel als mensen zeggen dat ze het vinden tegenvallen, precies om wat ik al zei. Het is een anthem, maar het klinkt net als zijn recente tracks. Het is zijn sound, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet snel meer naar luister, ze lijken te veel op elkaar, te weinig verrassende elementen, beetje dezelfde sounds. En even voor de azijnzijkers: Dit is mijn mening, mijn gevoel.

Als ik heel eerlijk ben is de sfeer en de stijl van B-Front perfect passend bij de emotie/sfeer die Qlimax als reputatie heeft. Hij hoeft feitelijk gezien niet eens moeite te doen om iets in die geest te maken omdat hij dat altijd al doet.

Afijn, prima plaat, voor mij niet meer uit het oog springend omdat het een anthem is. Wel zwaar verdiend omdat B-Front zijn stijl precies bij dit feest past.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
vind het btw ook jammer dat je alleen de extended mix kan kopen, een radio edit zou wel fijn zijn.

moet erbij ook zeggen dat ik de track na een paar keer luisteren een stuk beter vind

Deze snap ik niet helemaal. Waarom zou je een radio edit kopen? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 10:43 
 

Parvuz schreef:
jeffrey2107 schreef:
vind het btw ook jammer dat je alleen de extended mix kan kopen, een radio edit zou wel fijn zijn.

moet erbij ook zeggen dat ik de track na een paar keer luisteren een stuk beter vind

Deze snap ik niet helemaal. Waarom zou je een radio edit kopen? :x

om te kunnen luisteren op je telefoon. ga niet naar 1 minuut aan claps en onzin luisteren. en nee spotify is geen alternatief voor mij, ik wil het bestand op de telefoon hebben.

dus daarom zou ik een radio edit kopen (dan wel met de extended), en bovendien is het beter om mensen überhaupt de optie te geven

daarnaast bestaat de radio edit gewoon gezien spotify en apple music deze gewoon hebben (dan niet losless) dus waarom zou je deze niet ook verkopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
Parvuz schreef:
jeffrey2107 schreef:
vind het btw ook jammer dat je alleen de extended mix kan kopen, een radio edit zou wel fijn zijn.

moet erbij ook zeggen dat ik de track na een paar keer luisteren een stuk beter vind

Deze snap ik niet helemaal. Waarom zou je een radio edit kopen? :x

om te kunnen luisteren op je telefoon. ga niet naar 1 minuut aan claps en onzin luisteren. en nee spotify is geen alternatief voor mij, ik wil het bestand op de telefoon hebben.

dus daarom zou ik een radio edit kopen (dan wel met de extended), en bovendien is het beter om mensen überhaupt de optie te geven

daarnaast bestaat de radio edit gewoon gezien spotify en apple music deze gewoon hebben (dan niet losless) dus waarom zou je deze niet ook verkopen

Ik kan hem wel knippen voor je
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 10:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Met itunes kan je instellen wanneer een nummer begint en eindigt, je hoeft niet eens te knippen dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 10:56 
 

Chroman schreef:
Ik kan hem wel knippen voor je


gelukkig is deze track no zo gemaakt dat je er zelf een goed klinkende radio edit van kan maken, dus was daar al zelf mee bezig. heb liever dat de artiest er zelf een maakt en dan ook verkoopt maar dit is de minst slechte optie. je hebt ook tracks zat waar een fatsoenlijke radio edit maken bijna niet te doen is met alleen een wavje van de extended
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 10:57 
 

YWalen schreef:
Met itunes kan je instellen wanneer een nummer begint en eindigt, je hoeft niet eens te knippen dan

dat kan wel zijn maar itunes werkt niet zo goed op mn s8 (en is een draak van een programma op windows)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
jeffrey2107 schreef:
vind het btw ook jammer dat je alleen de extended mix kan kopen, een radio edit zou wel fijn zijn.

moet erbij ook zeggen dat ik de track na een paar keer luisteren een stuk beter vind

Deze snap ik niet helemaal. Waarom zou je een radio edit kopen? :x


Omdat niet iedereen een DJ is en sommige mensen graag soms een nummer willen kopen :P ? Doe het zelf ook niet maar kan het me wel voorstellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 14:43 
 
Hardtraxx Veteran

Extendeds kosten hetzelfde als radio edits >.< waarom zou je hetzelfde betalen voor minder. Hele nummers ftw, dan heb je tenminste iets wat compleet is. En je kan altijd de mixintro & outro eruit knippen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 15:45 
 

Pedaalemre schreef:
Extendeds kosten hetzelfde als radio edits >.< waarom zou je hetzelfde betalen voor minder. Hele nummers ftw, dan heb je tenminste iets wat compleet is. En je kan altijd de mixintro & outro eruit knippen.

dit is niet altijd zo simpel als je het nu zegt, en het moet ook wel fatsoenlijk klinken wat vaak niet te doen is. daarbij kunnen ze radio edits altijd goedkoper maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 15:57 
 
Hardtraxx Veteran

Is het echt zo moeilijk om twee versies te uploaden ofzo?gewoon voor de normale prijs
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle