Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
3814 posts member since 2010
last seen 1 day ago
THArdstyler wrote:
Parvuz wrote:Waarom niet gewoon de hele track op Spotify zetten? :x
makrooy wrote:
Fusionmania wrote:Hopen dat Bob en Q-Dance hier gehoor aangeeft en er een extended mix hiervoor ook op Spotify verschijnt! :)
Blijkt dus idd foutje te zijn, B-Front is er al achteraan.
Lezen Twentse berggeit.
Salland verdomme
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Parvuz wrote:
THArdstyler wrote: Lezen Twentse berggeit.
Sallandse...
Ooooooooooooooo.. 1 pot nat.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
THArdstyler wrote:Ooooooooooooooo.. 1 pot nat.
Image
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Wat is er precies 'triggered' aan mijn reactie, Justin? Of wil je zo graag je bipsmaatje Parvuz helpen, dat je wel iets móét reageren?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
THArdstyler wrote:Wat is er precies 'triggered' aan mijn reactie, Justin? Of wil je zo graag je bipsmaatje Parvuz helpen, dat je wel iets móét reageren?
Jezus gast, check je Ph waardes even :lol:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Geloof er niets van dat dit een 'foutje' is van Q-dance. Hoe korter een plaat namelijk is, hoe meer plays ze erop krijgen wat zich dan weer vertaald naar meer inkomsten vanuit streaming platformen. Ze uploaden niet voor niets zowel op YouTube als Spotify niet de volledige versie.

Vind het ronduit schandalig dat B-Front hier nu zelf achteraan moet gaan om de volledige versie op Spotify te krijgen. Hem kennende heeft hij hier echt alles ingestoken om een zo optimale mogelijke plaat op te leveren, die plaat moet dan ook voor iedereen volledig te horen zijn. Niet voor 75% omdat een organisatie als Q-dance dat zo graag zou willen, triest.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
THArdstyler wrote:Wat is er precies 'triggered' aan mijn reactie, Justin? Of wil je zo graag je bipsmaatje Parvuz helpen, dat je wel iets móét reageren?
Twente en Salland over één kam scheren, en daarnaast lekker bipsvingeren
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
MelvinFR wrote:Geloof er niets van dat dit een 'foutje' is van Q-dance. Hoe korter een plaat namelijk is, hoe meer plays ze erop krijgen wat zich dan weer vertaald naar meer inkomsten vanuit streaming platformen. Ze uploaden niet voor niets zowel op YouTube als Spotify niet de volledige versie.

Vind het ronduit schandalig dat B-Front hier nu zelf achteraan moet gaan om de volledige versie op Spotify te krijgen. Hem kennende heeft hij hier echt alles ingestoken om een zo optimale mogelijke plaat op te leveren, die plaat moet dan ook voor iedereen volledig te horen zijn. Niet voor 75% omdat een organisatie als Q-dance dat zo graag zou willen, triest.
Voor nu zijn het weer slechts speculaties wat er daadwerkelijk is gebeurt en moeten wij van een forum lid lezen dat B-Front hier achter moet gaan.

Lekker conclusies trekken uit de tocht van de 'wandelgangen' :P Heeft ook al zoveel bewezen hier de laatste tijd :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Nuracore wrote: Lekker conclusies trekken uit de tocht van de 'wandelgangen' :P Heeft ook al zoveel bewezen hier de laatste tijd :lol:
B-front heeft dit ook op zijn Instagram gereageerd.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Nuracore wrote:
MelvinFR wrote:Geloof er niets van dat dit een 'foutje' is van Q-dance. Hoe korter een plaat namelijk is, hoe meer plays ze erop krijgen wat zich dan weer vertaald naar meer inkomsten vanuit streaming platformen. Ze uploaden niet voor niets zowel op YouTube als Spotify niet de volledige versie.

Voor nu zijn het weer slechts speculaties wat er daadwerkelijk is gebeurt en moeten wij van een forum lid lezen dat B-Front hier achter moet gaan.

Lekker conclusies trekken uit de tocht van de 'wandelgangen' :P Heeft ook al zoveel bewezen hier de laatste tijd :lol:
Ik zeg het niet zomaar hoor :P B-Front zei idd zelf dat ie er achter aangaat. Of het een foutje is weet ik natuurlijk niet zeker, daar zei B-Front niks over.
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
MelvinFR wrote:
Nuracore wrote: Lekker conclusies trekken uit de tocht van de 'wandelgangen' :P Heeft ook al zoveel bewezen hier de laatste tijd :lol:
B-front heeft dit ook op zijn Instagram gereageerd.
Dan heb ik niets gezegd :) kon ik natuurlijk niet ruiken :$
Hardtraxxer
278 posts member since 2017
last seen Feb 2025
Zolang ze de volledige versie maar op Qlimax draaien, niet dat ze daar nog wat gaan knippen.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 14 days ago
Nee die draaien ze alleen in de VIP lounge.

De rest krijgt alleen de eerste climax te horen zonder mid en 2e climax.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
En met youtube reclame er voor.
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
Parvuz wrote:En met youtube reclame er tussen
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Gelukkig neem ik mijn adblocker mee.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Geef Q geen ideeën :lol:

De geknipte versie staat op Spotify.
Ons B-front heeft nog geen tijdsindicatie gegeven wanneer er een extended versie op Spotify komt, maar hij is er mee bezig zoals gemeld.
Dus het is een kwestie van afwachten.
B
Artiest
215 posts member since 2014
last seen Feb 2025
De audio wordt vervangen! Dus hebben we dadelijk bijna de hele track op spotify etc!
Er wordt iig geluisterd ;-)
& bedankt allemaal voor de super leuke reacties!!! En een fijn weekend!
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
:thumbsup:
Benieuwd naar de Gated Mix versie. :P
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Wat een magistrale plaat! Die gated kicks in de mid zijn zo diep en lijken me live ongenadig hard. In combinatie met die typische B-Front geluidjes heel dik. De melodie moet ik nog een paar keer tot me nemen, maar met name die tweede climax geeft veel emotie, die me overigens veel doet denken aan zijn Hard Bass Anthem uit 2017.
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
In HQ bevalt de volledige versie me eigenlijk toch nog een stuk beter dan van tevoren. Die mid-intro is echt gruwelijk en de climaxen beginnen steeds meer te groeien. Sfeer is ook weer ijzersterk neergezet. Na Electronic Symphony en Believe toch zeker wel de beste B-Front plaat sinds zijn Beyond Reality album. :D
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Die gated kick in combinatie met die scherpe sounds :worship: De break is echt de perfecte sfeer voor Qlimax, die vrouwelijke zang en hoe die melodie er in komt! Beide climaxen (vooral de uithalen in de tweede) zijn ook schitterend. Zo'n piano-outro wat steeds vaker gedaan wordt is ook helemaal top. Verliefd :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Volledige versie staat nu op Spotify. :thumbsup:
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen 26 days ago
Poh die gated kicks gaan echt snoeihard door m'n monitors :surrender: :drool:
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 14 days ago