Salland verdommeTHArdstyler wrote:Parvuz wrote:Waarom niet gewoon de hele track op Spotify zetten?Lezen Twentse berggeit.makrooy wrote:Blijkt dus idd foutje te zijn, B-Front is er al achteraan.Fusionmania wrote:Hopen dat Bob en Q-Dance hier gehoor aangeeft en er een extended mix hiervoor ook op Spotify verschijnt!
Related topics
- View the latest post: Qlimax 2019 | Symphony of Shadows (23-11-2019, Gelredome, Arnhem)
- View the latest post: Qlimax 2019 | Symphony of Shadows | Warm-Up Mix By Nuracore
- View the latest post: B-Front & Adrenalize - Elektronic Symphony (Mid Intro Version)
- View the latest post: B-Front & Adrenalize - Elektronic Symphony (ROUGH117)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Ooooooooooooooo.. 1 pot nat.Parvuz wrote:Sallandse...THArdstyler wrote: Lezen Twentse berggeit.
THArdstyler wrote:Ooooooooooooooo.. 1 pot nat.

Wat is er precies 'triggered' aan mijn reactie, Justin? Of wil je zo graag je bipsmaatje Parvuz helpen, dat je wel iets móét reageren?
Jezus gast, check je Ph waardes evenTHArdstyler wrote:Wat is er precies 'triggered' aan mijn reactie, Justin? Of wil je zo graag je bipsmaatje Parvuz helpen, dat je wel iets móét reageren?
Geloof er niets van dat dit een 'foutje' is van Q-dance. Hoe korter een plaat namelijk is, hoe meer plays ze erop krijgen wat zich dan weer vertaald naar meer inkomsten vanuit streaming platformen. Ze uploaden niet voor niets zowel op YouTube als Spotify niet de volledige versie.
Vind het ronduit schandalig dat B-Front hier nu zelf achteraan moet gaan om de volledige versie op Spotify te krijgen. Hem kennende heeft hij hier echt alles ingestoken om een zo optimale mogelijke plaat op te leveren, die plaat moet dan ook voor iedereen volledig te horen zijn. Niet voor 75% omdat een organisatie als Q-dance dat zo graag zou willen, triest.
Vind het ronduit schandalig dat B-Front hier nu zelf achteraan moet gaan om de volledige versie op Spotify te krijgen. Hem kennende heeft hij hier echt alles ingestoken om een zo optimale mogelijke plaat op te leveren, die plaat moet dan ook voor iedereen volledig te horen zijn. Niet voor 75% omdat een organisatie als Q-dance dat zo graag zou willen, triest.
Twente en Salland over één kam scheren, en daarnaast lekker bipsvingerenTHArdstyler wrote:Wat is er precies 'triggered' aan mijn reactie, Justin? Of wil je zo graag je bipsmaatje Parvuz helpen, dat je wel iets móét reageren?
Voor nu zijn het weer slechts speculaties wat er daadwerkelijk is gebeurt en moeten wij van een forum lid lezen dat B-Front hier achter moet gaan.MelvinFR wrote:Geloof er niets van dat dit een 'foutje' is van Q-dance. Hoe korter een plaat namelijk is, hoe meer plays ze erop krijgen wat zich dan weer vertaald naar meer inkomsten vanuit streaming platformen. Ze uploaden niet voor niets zowel op YouTube als Spotify niet de volledige versie.
Lekker conclusies trekken uit de tocht van de 'wandelgangen'
B-front heeft dit ook op zijn Instagram gereageerd.Nuracore wrote: Lekker conclusies trekken uit de tocht van de 'wandelgangen'Heeft ook al zoveel bewezen hier de laatste tijd
Ik zeg het niet zomaar hoorNuracore wrote:Voor nu zijn het weer slechts speculaties wat er daadwerkelijk is gebeurt en moeten wij van een forum lid lezen dat B-Front hier achter moet gaan.MelvinFR wrote:Geloof er niets van dat dit een 'foutje' is van Q-dance. Hoe korter een plaat namelijk is, hoe meer plays ze erop krijgen wat zich dan weer vertaald naar meer inkomsten vanuit streaming platformen. Ze uploaden niet voor niets zowel op YouTube als Spotify niet de volledige versie.
Lekker conclusies trekken uit de tocht van de 'wandelgangen'Heeft ook al zoveel bewezen hier de laatste tijd
Dan heb ik niets gezegdMelvinFR wrote:B-front heeft dit ook op zijn Instagram gereageerd.Nuracore wrote: Lekker conclusies trekken uit de tocht van de 'wandelgangen'Heeft ook al zoveel bewezen hier de laatste tijd
Zolang ze de volledige versie maar op Qlimax draaien, niet dat ze daar nog wat gaan knippen.
Nee die draaien ze alleen in de VIP lounge.
De rest krijgt alleen de eerste climax te horen zonder mid en 2e climax.
De rest krijgt alleen de eerste climax te horen zonder mid en 2e climax.
En met youtube reclame er voor.
Parvuz wrote:En met youtube reclame er tussen
Gelukkig neem ik mijn adblocker mee.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
Geef Q geen ideeën 
De geknipte versie staat op Spotify.
Ons B-front heeft nog geen tijdsindicatie gegeven wanneer er een extended versie op Spotify komt, maar hij is er mee bezig zoals gemeld.
Dus het is een kwestie van afwachten.
De geknipte versie staat op Spotify.
Ons B-front heeft nog geen tijdsindicatie gegeven wanneer er een extended versie op Spotify komt, maar hij is er mee bezig zoals gemeld.
Dus het is een kwestie van afwachten.
-
BArtiest
- 215 posts member since 2014
- last seen Feb 2025
De audio wordt vervangen! Dus hebben we dadelijk bijna de hele track op spotify etc!
Er wordt iig geluisterd ;-)
& bedankt allemaal voor de super leuke reacties!!! En een fijn weekend!
Er wordt iig geluisterd ;-)
& bedankt allemaal voor de super leuke reacties!!! En een fijn weekend!
Benieuwd naar de Gated Mix versie.
Wat een magistrale plaat! Die gated kicks in de mid zijn zo diep en lijken me live ongenadig hard. In combinatie met die typische B-Front geluidjes heel dik. De melodie moet ik nog een paar keer tot me nemen, maar met name die tweede climax geeft veel emotie, die me overigens veel doet denken aan zijn Hard Bass Anthem uit 2017.
In HQ bevalt de volledige versie me eigenlijk toch nog een stuk beter dan van tevoren. Die mid-intro is echt gruwelijk en de climaxen beginnen steeds meer te groeien. Sfeer is ook weer ijzersterk neergezet. Na Electronic Symphony en Believe toch zeker wel de beste B-Front plaat sinds zijn Beyond Reality album. 
Die gated kick in combinatie met die scherpe sounds
De break is echt de perfecte sfeer voor Qlimax, die vrouwelijke zang en hoe die melodie er in komt! Beide climaxen (vooral de uithalen in de tweede) zijn ook schitterend. Zo'n piano-outro wat steeds vaker gedaan wordt is ook helemaal top. Verliefd 
Volledige versie staat nu op Spotify. 
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen 26 days ago
Poh die gated kicks gaan echt snoeihard door m'n monitors