Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Parvuz schreef:
Waarom niet gewoon de hele track op Spotify zetten? :x

makrooy schreef:
Fusionmania schreef:
Hopen dat Bob en Q-Dance hier gehoor aangeeft en er een extended mix hiervoor ook op Spotify verschijnt! :)


Blijkt dus idd foutje te zijn, B-Front is er al achteraan.

Lezen Twentse berggeit.

Salland verdomme
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
THArdstyler schreef:
Lezen Twentse berggeit.

Sallandse...

Ooooooooooooooo.. 1 pot nat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Ooooooooooooooo.. 1 pot nat.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is er precies 'triggered' aan mijn reactie, Justin? Of wil je zo graag je bipsmaatje Parvuz helpen, dat je wel iets móét reageren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 11:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Wat is er precies 'triggered' aan mijn reactie, Justin? Of wil je zo graag je bipsmaatje Parvuz helpen, dat je wel iets móét reageren?


Jezus gast, check je Ph waardes even :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geloof er niets van dat dit een 'foutje' is van Q-dance. Hoe korter een plaat namelijk is, hoe meer plays ze erop krijgen wat zich dan weer vertaald naar meer inkomsten vanuit streaming platformen. Ze uploaden niet voor niets zowel op YouTube als Spotify niet de volledige versie.

Vind het ronduit schandalig dat B-Front hier nu zelf achteraan moet gaan om de volledige versie op Spotify te krijgen. Hem kennende heeft hij hier echt alles ingestoken om een zo optimale mogelijke plaat op te leveren, die plaat moet dan ook voor iedereen volledig te horen zijn. Niet voor 75% omdat een organisatie als Q-dance dat zo graag zou willen, triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Wat is er precies 'triggered' aan mijn reactie, Justin? Of wil je zo graag je bipsmaatje Parvuz helpen, dat je wel iets móét reageren?


Twente en Salland over één kam scheren, en daarnaast lekker bipsvingeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Geloof er niets van dat dit een 'foutje' is van Q-dance. Hoe korter een plaat namelijk is, hoe meer plays ze erop krijgen wat zich dan weer vertaald naar meer inkomsten vanuit streaming platformen. Ze uploaden niet voor niets zowel op YouTube als Spotify niet de volledige versie.

Vind het ronduit schandalig dat B-Front hier nu zelf achteraan moet gaan om de volledige versie op Spotify te krijgen. Hem kennende heeft hij hier echt alles ingestoken om een zo optimale mogelijke plaat op te leveren, die plaat moet dan ook voor iedereen volledig te horen zijn. Niet voor 75% omdat een organisatie als Q-dance dat zo graag zou willen, triest.


Voor nu zijn het weer slechts speculaties wat er daadwerkelijk is gebeurt en moeten wij van een forum lid lezen dat B-Front hier achter moet gaan.

Lekker conclusies trekken uit de tocht van de 'wandelgangen' :P Heeft ook al zoveel bewezen hier de laatste tijd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Lekker conclusies trekken uit de tocht van de 'wandelgangen' :P Heeft ook al zoveel bewezen hier de laatste tijd :lol:


B-front heeft dit ook op zijn Instagram gereageerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
MelvinFR schreef:
Geloof er niets van dat dit een 'foutje' is van Q-dance. Hoe korter een plaat namelijk is, hoe meer plays ze erop krijgen wat zich dan weer vertaald naar meer inkomsten vanuit streaming platformen. Ze uploaden niet voor niets zowel op YouTube als Spotify niet de volledige versie.

Vind het ronduit schandalig dat B-Front hier nu zelf achteraan moet gaan om de volledige versie op Spotify te krijgen. Hem kennende heeft hij hier echt alles ingestoken om een zo optimale mogelijke plaat op te leveren, die plaat moet dan ook voor iedereen volledig te horen zijn. Niet voor 75% omdat een organisatie als Q-dance dat zo graag zou willen, triest.


Voor nu zijn het weer slechts speculaties wat er daadwerkelijk is gebeurt en moeten wij van een forum lid lezen dat B-Front hier achter moet gaan.

Lekker conclusies trekken uit de tocht van de 'wandelgangen' :P Heeft ook al zoveel bewezen hier de laatste tijd :lol:


Ik zeg het niet zomaar hoor :P B-Front zei idd zelf dat ie er achter aangaat. Of het een foutje is weet ik natuurlijk niet zeker, daar zei B-Front niks over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Nuracore schreef:
Lekker conclusies trekken uit de tocht van de 'wandelgangen' :P Heeft ook al zoveel bewezen hier de laatste tijd :lol:


B-front heeft dit ook op zijn Instagram gereageerd.


Dan heb ik niets gezegd :) kon ik natuurlijk niet ruiken :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zolang ze de volledige versie maar op Qlimax draaien, niet dat ze daar nog wat gaan knippen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee die draaien ze alleen in de VIP lounge.

De rest krijgt alleen de eerste climax te horen zonder mid en 2e climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En met youtube reclame er voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
En met youtube reclame er tussen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig neem ik mijn adblocker mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 15:21 
 
Hardtraxx Veteran

Geef Q geen ideeën :lol:

De geknipte versie staat op Spotify.
Ons B-front heeft nog geen tijdsindicatie gegeven wanneer er een extended versie op Spotify komt, maar hij is er mee bezig zoals gemeld.
Dus het is een kwestie van afwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 18:08 
 
Artiest

De audio wordt vervangen! Dus hebben we dadelijk bijna de hele track op spotify etc!
Er wordt iig geluisterd ;-)
& bedankt allemaal voor de super leuke reacties!!! En een fijn weekend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbsup:
Benieuwd naar de Gated Mix versie. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 19:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een magistrale plaat! Die gated kicks in de mid zijn zo diep en lijken me live ongenadig hard. In combinatie met die typische B-Front geluidjes heel dik. De melodie moet ik nog een paar keer tot me nemen, maar met name die tweede climax geeft veel emotie, die me overigens veel doet denken aan zijn Hard Bass Anthem uit 2017.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In HQ bevalt de volledige versie me eigenlijk toch nog een stuk beter dan van tevoren. Die mid-intro is echt gruwelijk en de climaxen beginnen steeds meer te groeien. Sfeer is ook weer ijzersterk neergezet. Na Electronic Symphony en Believe toch zeker wel de beste B-Front plaat sinds zijn Beyond Reality album. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2019 10:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die gated kick in combinatie met die scherpe sounds :worship: De break is echt de perfecte sfeer voor Qlimax, die vrouwelijke zang en hoe die melodie er in komt! Beide climaxen (vooral de uithalen in de tweede) zijn ook schitterend. Zo'n piano-outro wat steeds vaker gedaan wordt is ook helemaal top. Verliefd :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2019 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volledige versie staat nu op Spotify. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2019 17:57 
 
Hardtraxx Addict

Poh die gated kicks gaan echt snoeihard door m'n monitors :surrender: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2019 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze hele plaat :loving: :loving:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle