Beste qlimax anthem voor mij tot nu toe, die melodie is echt geweldig.
Wel jammer dat we niet de 2de climax te horen kregen.
Wel jammer dat we niet de 2de climax te horen kregen.
Die gated is een hele lage toon dus zullen je oortjes idd niet halen, moet je een subwoofer voor hebbenErikZ wrote:Ja ik vind hem vet!
Gated kick komt niet helemaal lekker maar dat komt vast door mijn enkele oordopje, zit namelijk geen kracht in zo
Vanavond beter luisteren
Hiermee eens. Ik vind het echt een 13/12 B-Front track.hotymoty wrote:Ik vind de track nogal leeg. Missen veel sounds om het spannend te maken.
Eens. Lijkt wel of JDX gestopt is met het co-produceren.hotymoty wrote:Ik vind de track nogal leeg. Missen veel sounds om het spannend te maken.
Kick ligt op E1. Heel laag dus, maar zal op een groot geluid systeem wel vet klinken.ErikZ wrote: Gated kick komt niet helemaal lekker maar dat komt vast door mijn enkele oordopje, zit namelijk geen kracht in zo
Ik heb een Volkswagen Lupo uit 2004 en kan dus geen E10 tanken. Nu moet ik dus Euro98 gaan tanken ineens, bullshit.Mark With A Tarrel wrote:Kick ligt op E1
En ik heb een Zundapp 448-05 en moet voortaan tegenwoordig in een ander dorp gaan tanken voor dat beestAlm1ghty wrote:Ik heb een Volkswagen Lupo uit 2004 en kan dus geen E10 tanken. Nu moet ik dus Euro98 gaan tanken ineens, bullshit.Mark With A Tarrel wrote:Kick ligt op E1