Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 8 hours ago
Jezus, supervet. Mocht ook weer eens.

Dat typische B-front stukje ook op 2:58. Episch :love:
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Trajanusch wrote:Track heet B-Front - EVP

Bron: https://www.facebook.com/djbfront/posts ... 1536869166

aangepast :thumbup:
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Iemand die weet waar EVP voor staat? Iets uit de vocals wss? Kan daar nog weinig van maken.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 4 days ago
Extreme Valuable Performer -> Bob himself :cool:
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
chas1n wrote:Extreme Valuable Performer -> Bob himself :cool:
Haha, fuck it, ook al is het niet officieel. Ik kies er voor om dit de titel te maken! :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
Rickzel wrote:Iemand die weet waar EVP voor staat? Iets uit de vocals wss? Kan daar nog weinig van maken.
Electronic Voice Phenomenon.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
chas1n wrote:Extreme Valuable Performer -> Bob himself :cool:
:thumbsup:
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Daveytl wrote:Over m'n hele lichaam kippenvel. Al die kleine details, vieze sounds etc die nu in lage kwaliteit al geweldig klinken.
Die eerste kick van de climax is super, maar de hele switch naar de tweede kick en de energie die vrij komt bij het tweede deel zijn misschien nog wel lekkerder. Kan niet wachten om deze live of thuis in hoge kwaliteit te horen.
Perfect verwoord :D
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Deze plaat... Wederom zó goed. Ik baal nu nog harder dat ik niet bij Qlimax kon zijn. Die onverwachte gated kick er ook in. Jeetje :drool:
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Z'n laatste platen vond ik bijna allemaal wel vet, maar nooit op het niveau Mysterias, Musical Analysis of bijv een Everything Changes. Dit daarintegen, poeh :drool: Die heerlijke lage vage screech in de intro, hoe de climax er ineens in knalt met gated kicks (en de rest van de kick de gehele track ook goed zijn) en zoals gewoonlijk weer die echte duistere b-front sfeer. Briljant :worship: Naar mijn mening ook geen artiest in de "raw" scene die bij deze kwaliteit in de buurt komt.
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Ik denk dat ongeveer alles over deze plaat zo in LQ wel al gezegd is, wist op Qlimax ook niet waar ik het moest zoeken met die gated kick :loving:

B-Front, als je meeleest, draai deze asjeblieft gewoon voortaan in al je sets :$
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Als deze dit jaar nog gereleased wordt (wat ik overigens niet verwacht), is dit ongetwijfeld m'n TOTY! Alles klopt gewoon! :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
Na 100 keer luisteren nog elke keer een berg kippenvel, bizar dat hij zichzelf telkens weer weet te overtreffen :drool:
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Wat een legende. Ongekend. :loving:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
MelvinFR wrote:Dit is toch:

Image
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Hij zit al dagen in m'n hoofd. Ik ben verliefd :$
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen 26 days ago
Alweer hele sterke plaat, vooral die mid-intro :love:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Mannonymous wrote:
Rickzel wrote:Iemand die weet waar EVP voor staat? Iets uit de vocals wss? Kan daar nog weinig van maken.
Electronic Voice Phenomenon.
Gezien bob zijn stijl en de sounds erin, ja Electronic Voice Phenomena aka Bandstemmen.

"Onder bandstemmen verstaat men het verschijnsel dat men in een geluidsopname bovennatuurlijke stemmen meent te ontdekken die men toeschrijft aan overledenen en bovennatuurlijke wezens, zoals geesten, engelen of demonen. Men beschouwt deze stemmen als een paranormaal verschijnsel. Aanvankelijk ontdekte men dit verschijnsel voornamelijk in de ruis van de blanco gedeelten van een opname, maar tegenwoordig probeert men het verschijnsel voort te brengen door speciale opnamen, onder andere door in stilte met open microfoon op te nemen of een radio af te stemmen tussen twee zenders en de ruis op te nemen."
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Sfeer in deze plaat, heel goed! Stukje voor de 2e climax, heerlijk hoe hij dat doet! Kicks ben ik iets minder fan van, althans hoe 't nu klinkt. Moet ik in HQ afwachten :)
Z
Hardtraxxer
256 posts member since 2015
last seen Feb 2026
View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Aan het janken als een klein kind bij de eerste climax. Wat belachelijk goed dit.

Rest van de plaat is ook briljant. Zo 'clean' allemaal :loving:
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Hier zijn gewoon echt geen woorden meer voor hoe goed dit is, alle elementen kloppen gewoon.
Deze man is naar mijn mening hard op weg om de grootste legende in de (hedendaagse) hardstyle te worden.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 8 hours ago
die kick is heel apart tijdens een b-front track, maar wel lekker :worship:
Hardtraxxer
411 posts member since 2013
last seen Jul 2019
Dit is echt niet normaal :surrender: :surrender: Eindelijk weer een keer n hele duistere van B-front :worship:
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
kippenvel all over. man man man wat goed dit. die gated kick blijft me verbazen :loving: