Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus, supervet. Mocht ook weer eens.

Dat typische B-front stukje ook op 2:58. Episch :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trajanusch schreef:



aangepast :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2016 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die weet waar EVP voor staat? Iets uit de vocals wss? Kan daar nog weinig van maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2016 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Extreme Valuable Performer -> Bob himself :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2016 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Extreme Valuable Performer -> Bob himself :cool:


Haha, fuck it, ook al is het niet officieel. Ik kies er voor om dit de titel te maken! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2016 02:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Iemand die weet waar EVP voor staat? Iets uit de vocals wss? Kan daar nog weinig van maken.

Electronic Voice Phenomenon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2016 10:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Extreme Valuable Performer -> Bob himself :cool:

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2016 19:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Over m'n hele lichaam kippenvel. Al die kleine details, vieze sounds etc die nu in lage kwaliteit al geweldig klinken.
Die eerste kick van de climax is super, maar de hele switch naar de tweede kick en de energie die vrij komt bij het tweede deel zijn misschien nog wel lekkerder. Kan niet wachten om deze live of thuis in hoge kwaliteit te horen.

Perfect verwoord :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2016 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze plaat... Wederom zó goed. Ik baal nu nog harder dat ik niet bij Qlimax kon zijn. Die onverwachte gated kick er ook in. Jeetje :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2016 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Z'n laatste platen vond ik bijna allemaal wel vet, maar nooit op het niveau Mysterias, Musical Analysis of bijv een Everything Changes. Dit daarintegen, poeh :drool: Die heerlijke lage vage screech in de intro, hoe de climax er ineens in knalt met gated kicks (en de rest van de kick de gehele track ook goed zijn) en zoals gewoonlijk weer die echte duistere b-front sfeer. Briljant :worship: Naar mijn mening ook geen artiest in de "raw" scene die bij deze kwaliteit in de buurt komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2016 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat ongeveer alles over deze plaat zo in LQ wel al gezegd is, wist op Qlimax ook niet waar ik het moest zoeken met die gated kick :loving:

B-Front, als je meeleest, draai deze asjeblieft gewoon voortaan in al je sets :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2016 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als deze dit jaar nog gereleased wordt (wat ik overigens niet verwacht), is dit ongetwijfeld m'n TOTY! Alles klopt gewoon! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na 100 keer luisteren nog elke keer een berg kippenvel, bizar dat hij zichzelf telkens weer weet te overtreffen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een legende. Ongekend. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Dit is toch:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij zit al dagen in m'n hoofd. Ik ben verliefd :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 19:35 
 
Hardtraxx Addict

Alweer hele sterke plaat, vooral die mid-intro :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 22:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
Rickzel schreef:
Iemand die weet waar EVP voor staat? Iets uit de vocals wss? Kan daar nog weinig van maken.

Electronic Voice Phenomenon.


Gezien bob zijn stijl en de sounds erin, ja Electronic Voice Phenomena aka Bandstemmen.

"Onder bandstemmen verstaat men het verschijnsel dat men in een geluidsopname bovennatuurlijke stemmen meent te ontdekken die men toeschrijft aan overledenen en bovennatuurlijke wezens, zoals geesten, engelen of demonen. Men beschouwt deze stemmen als een paranormaal verschijnsel. Aanvankelijk ontdekte men dit verschijnsel voornamelijk in de ruis van de blanco gedeelten van een opname, maar tegenwoordig probeert men het verschijnsel voort te brengen door speciale opnamen, onder andere door in stilte met open microfoon op te nemen of een radio af te stemmen tussen twee zenders en de ruis op te nemen."
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2016 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sfeer in deze plaat, heel goed! Stukje voor de 2e climax, heerlijk hoe hij dat doet! Kicks ben ik iets minder fan van, althans hoe 't nu klinkt. Moet ik in HQ afwachten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2016 17:37 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2016 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aan het janken als een klein kind bij de eerste climax. Wat belachelijk goed dit.

Rest van de plaat is ook briljant. Zo 'clean' allemaal :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2016 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier zijn gewoon echt geen woorden meer voor hoe goed dit is, alle elementen kloppen gewoon.
Deze man is naar mijn mening hard op weg om de grootste legende in de (hedendaagse) hardstyle te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2016 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die kick is heel apart tijdens een b-front track, maar wel lekker :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2016 17:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is echt niet normaal :surrender: :surrender: Eindelijk weer een keer n hele duistere van B-front :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2016 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kippenvel all over. man man man wat goed dit. die gated kick blijft me verbazen :loving:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle