Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Bericht Geplaatst op 16 dec 2016 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me niet nodig om op alle drie zijn nieuwe platen hetzelfde te reageren dus doe het alleen op deze:

Geen. Woorden. Voor. :worship:
Bericht Geplaatst op 16 dec 2016 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Lijkt me niet nodig om op alle drie zijn nieuwe platen hetzelfde te reageren dus doe het alleen op deze:

Geen. Woorden. Voor. :worship:


ik heb het wel gedaan groet.
Bericht Geplaatst op 16 dec 2016 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo'n nummer met zo'n bizarre sfeer met zo'n gigantische show er achter is gewoon alles wat ik vroeger had gehoopt wat Qlimax zou zijn. Beter wordt het niet mensen :cry:
Bericht Geplaatst op 16 dec 2016 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
ik heb het wel gedaan groet.


Toevallig zit je ook bijna aan de 1000 posts, toeval of? xd
Bericht Geplaatst op 16 dec 2016 19:13 
 
Hardtraxx Veteran

:surrender: :surrender:
Bericht Geplaatst op 16 dec 2016 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
yannickvk schreef:
ik heb het wel gedaan groet.


Toevallig zit je ook bijna aan de 1000 posts, toeval of? xd


geen fatoe, ik ga voor die doezoe neef
Bericht Geplaatst op 16 dec 2016 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen woorden voor deze. De sfeer, de kicks, de drive, alles klopt gewoon! :loving:
Bericht Geplaatst op 16 dec 2016 20:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Extreem Veel Pep
Bericht Geplaatst op 16 dec 2016 21:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:surrender:
Bericht Geplaatst op 17 dec 2016 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Extreem Veel Pep
Bericht Geplaatst op 17 dec 2016 13:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een meester plaat. Lekker duister sfeertje wat doet denken aan de oude Fusion tijd. :worship:
Bericht Geplaatst op 17 dec 2016 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele dikke gated kick in de climax. Echt vet! Voor de rest vind ik m vrij standaard klinken. Wel vet, maar doet me minder dan Beat The Darkness bijvoorbeeld.
Bericht Geplaatst op 18 dec 2016 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die energie in de laatste climax :worship:.
Bericht Geplaatst op 18 dec 2016 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette plaat
Bericht Geplaatst op 18 dec 2016 22:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij laat maar weer eens zien wie hier ook alweer de baas is :worship: :loving:
Bericht Geplaatst op 19 dec 2016 15:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Hele dikke gated kick in de climax. Echt vet! Voor de rest vind ik m vrij standaard klinken. Wel vet, maar doet me minder dan Beat The Darkness bijvoorbeeld.


Helemaal mee eens.
Bericht Geplaatst op 20 dec 2016 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongekend, kan er net zo slecht op stilzitten als op de intro van Definition Of A Brain Killer
Bericht Geplaatst op 21 dec 2016 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze plaat is echt 1 van de allerbeste platen die ik van de laatste jaren gehoord heb :drool:
Bericht Geplaatst op 21 dec 2016 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vet uitgewerkt thema en heel sterk sound design. Pareltje! Staat ook wel in zijn top drie meest duistere tracks als je het mij vraagt.
Bericht Geplaatst op 22 dec 2016 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Heel vet uitgewerkt thema en heel sterk sound design. Pareltje! Staat ook wel in zijn top drie meest duistere tracks als je het mij vraagt.


EVP
VIrus
Scary Noises

Zoiets?
Bericht Geplaatst op 22 dec 2016 01:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze plaat is zo ongekend fucking goed, ik gooi deze in het rijtje Mysterias. Dit is echt één van de beste B-Front platen voor mij.
Bericht Geplaatst op 22 dec 2016 01:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer
Bericht Geplaatst op 24 dec 2016 04:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Khadber schreef:
Heel vet uitgewerkt thema en heel sterk sound design. Pareltje! Staat ook wel in zijn top drie meest duistere tracks als je het mij vraagt.


EVP
VIrus
Scary Noises

Zoiets?


Magic natuurlijk :P
Bericht Geplaatst op 24 dec 2016 11:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Rickzel schreef:
Khadber schreef:
Heel vet uitgewerkt thema en heel sterk sound design. Pareltje! Staat ook wel in zijn top drie meest duistere tracks als je het mij vraagt.


EVP
VIrus
Scary Noises

Zoiets?


Magic natuurlijk :P


Sleepwalker past hier ook prima tussen!
Bericht Geplaatst op 24 dec 2016 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neophobia is ook best duister :$ Verder echt een grandioze plaat dit. Bob=held<3
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle