Lijkt me niet nodig om op alle drie zijn nieuwe platen hetzelfde te reageren dus doe het alleen op deze:
Geen. Woorden. Voor.
Geen. Woorden. Voor.
ik heb het wel gedaan groet.MelvinFR wrote:Lijkt me niet nodig om op alle drie zijn nieuwe platen hetzelfde te reageren dus doe het alleen op deze:
Geen. Woorden. Voor.
Toevallig zit je ook bijna aan de 1000 posts, toeval of?yannickvk wrote:ik heb het wel gedaan groet.
geen fatoe, ik ga voor die doezoe neefMelvinFR wrote:Toevallig zit je ook bijna aan de 1000 posts, toeval of?yannickvk wrote:ik heb het wel gedaan groet.
TiMOTHYb wrote:Extreem Veel Pep
TSFH wrote:Hele dikke gated kick in de climax. Echt vet! Voor de rest vind ik m vrij standaard klinken. Wel vet, maar doet me minder dan Beat The Darkness bijvoorbeeld.
EVPKhadber wrote:Heel vet uitgewerkt thema en heel sterk sound design. Pareltje! Staat ook wel in zijn top drie meest duistere tracks als je het mij vraagt.
Magic natuurlijkRickzel wrote:EVPKhadber wrote:Heel vet uitgewerkt thema en heel sterk sound design. Pareltje! Staat ook wel in zijn top drie meest duistere tracks als je het mij vraagt.
VIrus
Scary Noises
Zoiets?
Sleepwalker past hier ook prima tussen!Rawbin wrote:Magic natuurlijkRickzel wrote:EVPKhadber wrote:Heel vet uitgewerkt thema en heel sterk sound design. Pareltje! Staat ook wel in zijn top drie meest duistere tracks als je het mij vraagt.
VIrus
Scary Noises
Zoiets?