Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 10:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was erg benieuwd naar die kicks en de rest na het lezen van de reacties, maar wat moet dit vet geweest zijn zaterdag :drool: Alweer een dikke plaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die eerste climax ging zoooo hard, wat een parel weer dit! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 13:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:x ...........
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 14:14 
 
Hardtraxx Veteran

MRTN schreef:
Dit is serieus de enige man die deze hele scene nog kleur geeft, de rest is echt om te janken, maar dit, wat is dit weer enorm goed!


Oke man. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 14:31 
 

MRTN schreef:
Dit is serieus de enige man die deze hele scene nog kleur geeft, de rest is echt om te janken, maar dit, wat is dit weer enorm goed!

oke dus Noisecontrollers of Phuture noize (om maar eens een paar artiesten te noemen) produceren tyfusmeuk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 14:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
MRTN schreef:
Dit is serieus de enige man die deze hele scene nog kleur geeft, de rest is echt om te janken, maar dit, wat is dit weer enorm goed!


Oke man. :lol: :lol:


.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 14:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
MRTN schreef:
Dit is serieus de enige man die deze hele scene nog kleur geeft, de rest is echt om te janken, maar dit, wat is dit weer enorm goed!

oke dus Noisecontrollers of Phuture noize (om maar eens een paar artiesten te noemen) produceren tyfusmeuk?



:x .......
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 15:15 
 

MRTN schreef:
jeffrey2107 schreef:
MRTN schreef:
Dit is serieus de enige man die deze hele scene nog kleur geeft, de rest is echt om te janken, maar dit, wat is dit weer enorm goed!

oke dus Noisecontrollers of Phuture noize (om maar eens een paar artiesten te noemen) produceren tyfusmeuk?



Misschien iets te hard gezegd van mij, NC en PN zijn beide zeker ook sterke producers, doelde meer op de hele hype rondom 'raw' en de type mensen die hedendaags naar feesten gaan. Luister alleen daarom al tegenwoordig amper hardstyle, enige wat mij dan nog écht boeit is B-Front.

ik dacht al
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 15:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze man blijft me gewoon keer op keer verbazen!!!
Ook dit is weer genieten zeg! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

man man man, al helemaal grijs gedraaid deze,

GODVERDOMME VET GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 17:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe die kick erop klapt :drool: Deze man kan gewoon niet teleurstellen :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo dan, eindelijk weer eens een B-Front plaat die ik écht belachelijk goed vind. Hoewel deze man absoluut een aantal hele vette platen heeft geproduceerd dit jaar, kan ik niet zeggen dat ik net zo enthousiast van iedere plaat werd als menig Hardtraxxer. Maar dit is een plaat die er voor mij duidelijk ver bovenuit steekt. Klinkt echt ontzettend vet in LQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
episch filmpje


Pffff wat ongelofelijk vet, jammer dat die break er net niet op staat haha maar zou niet klagen natuurlijk.

Deze gaat dit jaar niet meer uitkomen natuurlijk, maar dit zou voor mij echt in een klap toty zijn. Volgend jaar dan maar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 20:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MRTN schreef:

Misschien iets te hard gezegd van mij, NC en PN zijn beide zeker ook sterke producers, doelde meer op de hele hype rondom 'raw' en de type mensen die hedendaags naar feesten gaan. Luister alleen daarom al tegenwoordig amper hardstyle, enige wat mij dan nog écht boeit is B-Front.


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 21:48 
 
Hardtraxx Veteran

Hij moet wat zout bij z'n azijn hebben, volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over m'n hele lichaam kippenvel. Al die kleine details, vieze sounds etc die nu in lage kwaliteit al geweldig klinken.
Die eerste kick van de climax is super, maar de hele switch naar de tweede kick en de energie die vrij komt bij het tweede deel zijn misschien nog wel lekkerder. Kan niet wachten om deze live of thuis in hoge kwaliteit te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 01:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een ongelooflijke berg energie zit er in deze plaat als ik hem zo hoor :love: . Belachelijk vet klinkt deze, die epische duistere melodie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 11:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
Hij moet wat zout bij z'n azijn hebben, volgens mij.


Hahaha, ik geef ook een keer mijn mening, dit soort opmerkingen en niet accepteren van iemands mening, dat is precies waar ik op doel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 11:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
MRTN schreef:

Misschien iets te hard gezegd van mij, NC en PN zijn beide zeker ook sterke producers, doelde meer op de hele hype rondom 'raw' en de type mensen die hedendaags naar feesten gaan. Luister alleen daarom al tegenwoordig amper hardstyle, enige wat mij dan nog écht boeit is B-Front.


:lol: :lol: :lol:


Vat het niet persoonlijk op, ik had het misschien wat netter moeten omschrijven, zo mijn ervaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 12:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@MRTN Als ik je reacties terug lees komt het er dus op neer dat o.a. alle type mensen die hedendaags naar feesten gaan echt om te janken zijn :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 13:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha nee absoluut niet, ik ga er niet meer over door, de reacties van een aantal zeggen voor mij al genoeg.

Had het niet zo moeten zeggen, excuus daarvoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 20:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Track heet B-Front - EVP

Bron: https://www.facebook.com/djbfront/posts ... 1536869166
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 21:13 
 
Hardtraxx Veteran

Woorden schieten me even te kort.

Daveytl schreef:
Over m'n hele lichaam kippenvel. Al die kleine details, vieze sounds etc die nu in lage kwaliteit al geweldig klinken.
Die eerste kick van de climax is super, maar de hele switch naar de tweede kick en de energie die vrij komt bij het tweede deel zijn misschien nog wel lekkerder. Kan niet wachten om deze live of thuis in hoge kwaliteit te horen.


Mooi verwoord. Die sound in de intro en de daaropvolgende mysterieuze break klinken vooral ook echt ziek. En ik hou ook van B-front.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle