Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2023 23:55 
 
Hardtraxx Crew

Atmozfears - The Soul (Q337)

Label: Q-Dance Records
WEB release: 07/07/2023

Tracks:
Atmozfears - The Soul

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2023 01:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel een perfecte sfeertrack voor een aftershow :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2023 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Totaal niet gedacht dat deze van Atmozfears was, prachtplaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2023 20:11 
 
Hardtraxx Crew

Heb een nieuwe sample toegevoegd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2023 20:39 
 
Hardtraxxer

Had deze ook niet uit de koker van Atmozfears verwacht maar eindelijk weer een kneiter van een plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 10:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pooh wat een plaat :D
Kicks zijn beetje mwah, maar de rest van de plaat maakt voor mij alles goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond dit juist de minste plaat in de eindshow.
Krijg het hier ook niet warm van
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 12:54 
 
Hardtraxxer

krijg een beetje Wildstylez - Timeless vibes door de lengte/opbouw van die break ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 13:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kicks verpesten de plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 13:43 
 
Artiest

Prachtig in elkaar gezet. Filmachtig goed! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2023 06:33 
 
Artiest

Thank you for all the loving comments. The title hints at what's been missing for me from most tunes the last couple of years. I hate the TikTok/social media mentality where you have to grab someone's attention in 3 seconds or they don't even bother checking your music anymore. I hope this brought all of us together at that Defqon.1 holy ground, and I hope all the emotion reached through and through, in the way we wanted it to.

Personal note: I cried at the endshow. I never have before. The silence after the Defqon.1 endshow
was DEAD SILENT, which confirmed precisely what I hoped beforehand, the track served its purpose

You guys know I'm always on the search for something new to discover, some new knowledge to absorb, some kind of frontier to discover, and most importantly some epic people to meet that share my passion for music, and sometimes the best comes out of those things when you don't think with your brain, money, fame, but with your true artistic soul and just go from there.


btw fam - this was actually a collaboration between Gibran Alcocer and me, has been in the making for 8-9 months now, and also together with some people in the shadows on this show & tune. From the Q-dance team (honorable mention: Jonas, Joran, Koen and also together with some people in the shadows, to expand on the soul.

I'll be working on a lot more stuff together. And don't worry! He'll be there on the release too, where he's supposed to be


You guys have not always been too kind to me, but I appreciate negative feedback too, as long as it's more than 'crunchy kick' or 'nah this ain't it'. If you feel that, tell me why, and let me go back to the drawing board to see if there's something I can come up with that will satisfy me AND you. Because everyone seems to forget sometimes, that I make music for *me*. And sure, I am dependent on popularity, for getting me bookings, for getting my name out there, but if I really have to follow all the TikTok hype bullshit stupid posts, that ain't it for me. Give me back THE SOUL in hardstyle music and you'll never see me complain about anything EVER again.

Much love,
Tim, Atmozfears.

so much more to come. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2023 08:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Tvds 'You guys have not always been too kind to me' zo ken ik je weer, jankerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2023 09:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De track zelf is echt gaaf! Vette sounds, die soortachtige Timeless opbouw is mega :worship: Maar net zoals andere Atmozfears platen wordt het weer verpest door kicks. Vind de blaffende kick totaal niet passen bij de rest van plaat, maar goed luister sws weinig Atmozfears meer vanwege de verschillende soorten kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2023 09:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wow. Vooral de intro en opbouw zijn echt prachtig en perfect op zijn plek als laatste nummer in een Defqon eindshow. Brok in de keel muziek. Had deze liever gehad op de zondag dan die nieuwe Headhunterz collab. Denk dat er dan al helemaal een flinke tranenzee over de Red had getrokken. Echter zijn de kicks ook niet mijn ding en had ik liever de wat 'normale' euforische kicks er onder gehoord. Dan was hij voor mij perfect geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2023 09:19 
 
Artiest

Martin Waus schreef:
@Tvds 'You guys have not always been too kind to me' zo ken ik je weer, jankerd


Jonkieee dat is het enige wat je eruit haalt? Wat jullie hier allemaal uitbleren doet mij over het algemeen vrij weinig, ik vind het zelfs vaak komisch genoeg om het mijn tv-avondtje te laten vallen en met rot ga lachen op deze fora. Het was sarcastisch, azijntje <3

Maar de kicks, ik voeg even een afbeelding toe waar jullie mogen klagen waarom de hele scene geen crunchy kicks meer gebruikt: Afbeelding

+ als Michel Pollen en Bas Oskam nooit hadden blijven experimenteren, hadden we nooit nieuwe dingen gekregen. Laat ons lekker nieuwe grenzen opzoeken, anders kunnen wij ook wel in een staalfabriek gaan staan, staal vouwen, aangezien dat het zelfde aan zou voelen. Overigens is er niks mis met Staal vouwen, komen leuke hard staal plaatjes uit.

<3
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2023 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dank voor de duiding Atmozfears, geeft ook een goede duiding aan wat je hebt geprobeerd, was inderdaad doodstil linksvooraan waar ik stond dus dat lijkt goed gelukt! Het effect lijkt me ook versterkt omdat bij de eindshow je alle aandacht op de muziek kan richten, geen MC's of iets anders :). Iedereen weet ook dat er nieuwe platen voorbij komen, dus de focus is maximaal. Benieuwd waar deze nieuwe richting je gaat brengen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2023 09:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tvds schreef:
Maar de kicks, ik voeg even een afbeelding toe waar jullie mogen klagen waarom de hele scene geen crunchy kicks meer gebruikt: Afbeelding

+ als Michel Pollen en Bas Oskam nooit hadden blijven experimenteren, hadden we nooit nieuwe dingen gekregen. Laat ons lekker nieuwe grenzen opzoeken, anders kunnen wij ook wel in een staalfabriek gaan staan, staal vouwen, aangezien dat het zelfde aan zou voelen. Overigens is er niks mis met Staal vouwen, komen leuke hard staal plaatjes uit.
<3


Ik vind de kicks gewoon niet zo mooi bij deze plaat passen. Vind ze iets te agressief klinken bij de rest van de plaat. Daar zeg ik niet zo veel geks mee toch?

Tvds schreef:
dat is het enige wat je eruit haalt?


;) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2023 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tvds schreef:
+ als Michel Pollen en Bas Oskam nooit hadden blijven experimenteren, hadden we nooit nieuwe dingen gekregen.


Noem artiesten gewoon bij hun artiestennaam. Dan kom je wat minder interessant over maar dat is op dit forum helemaal nergens voor nodig én weet iedereen gewoon waar je het over hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2023 09:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tvds schreef:
+ als Michel Pollen en Bas Oskam nooit hadden blijven experimenteren, hadden we nooit nieuwe dingen gekregen.


Wie??
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2023 09:54 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een zurigheid druipt er van af zeg...

OT: Dit is voor het eerst dat een hardstyle track mij weer kippenvel geeft. Bravo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2023 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had deze wel live willen meemaken inderdaad i.p.v. de eindhow op zondag.
Over janken gesproken: mijn vriendin moest zondag in de Magenta een traantje wegpinken tijdens XXlerate. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2023 13:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
@Tvds 'You guys have not always been too kind to me' zo ken ik je weer, jankerd


Kneusje :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2023 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeetje dit ontspoord weer volledig :lol:
Een artiest een jankerd noemen lijkt wel een stukje opgekropte woede xd
Misschien halen we de Insta story wel weer van Atmozfears :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2023 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat ik de kicks helemaal niet storend vind en hier wel bij vind passen. In de afgelopen releases hoor je prima dat Atmozfears streeft naar het experimentele maar ook naar variatie in de kicksels (met namein de mid-intro's en in de climax vol voor de crunchy kicks gaat. Niet alles pakt even goed uit maar je herkend wel dat het echt atmozfears kicks zijn. En de één klinkt beter dan de ander, iets wat tegenwoordig in de scene moeilijk neer te zetten is want ik vind dat veel artiesten de zelfde achtige kicks gebruikt en het daarom ook minder verfrissend maakt.

Voor mij gaat niets boven de kicks van Leave it All Behind en The Whistle en vind het jammer dat deze kicks maar weinig zijn gebruikt.

Ben oprecht benieuwd wat hij in de toekomst gaat neerzetten en hoop stiekem toch wel weer op wat meer euforische tracks lá 2016-2019
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2023 15:11 
 
Hardtraxxer

^ 2012-2018* - dan eens :P
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle