Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 17:15 
 
Hardtraxx Newbie

Artiest: Blackout

Track(s): Deepen you soul

Sample/video: http://youtu.be/sOZDU-sSGTk?t=48m57s
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 00:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:oh: :drool: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 00:07 
 
Hardtraxx Veteran

Dafuq. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 09:47 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Die Kicks :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na bovenstaande kwijlreacties had ik toch wel een wat betere kick verwacht... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 15:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Doet me klein beetje denken aan de Pattern 2 kick op het eerste gehoor.
Verder best een leuke plaat, niet heel bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 17:29 
 
Hardtraxx Newbie

dit is wat ik wil horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 21:08 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Na bovenstaande kwijlreacties had ik toch wel een wat betere kick verwacht... :P


Exact dit wtf xd Ik vind het echt niet heel lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als er stond RR - Deepen Your Soul had ik het ook geloofd :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 21:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
BuzzLightyear schreef:
Na bovenstaande kwijlreacties had ik toch wel een wat betere kick verwacht... :P


Exact dit wtf xd Ik vind het echt niet heel lekker.

Dit dus :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 22:13 
 
Hardtraxx Veteran

Ik kan me vinden in de kwijlreacties, echt iets voor mij dit :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 22:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



HQ :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt erg amateuristisch nog :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 22:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Dit klinkt erg amateuristisch nog :(

daar ben ik het met je eens , maar dat neemt niet weg dat dit een vette plaat is ( vind ik tenminste ) ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 13:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Dit klinkt erg amateuristisch nog :(


Inderdaad klinkt als een baby van RR
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 19:36 
 
Hardtraxx Newbie

Gvd man, wat lekkere snoei kick, kippenvel gewoon <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft iemand deze nog? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 13:06 
 
Hardtraxx Addict

Helicaze schreef:
Heeft iemand deze nog? :whistle:


http://www62.zippyshare.com/v/29212970/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 19:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blackout moet je gewoon een keer live hebben gehoord. Dit nummer, Inglourious en I Am The Darkness (2014) zijn echt kneiterhard
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 19:24 
 
Hardtraxx Elite

Vind dit dus helemaal niks... pure smaak dit maar z'n kick doet me echt helemaal niets
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks