Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2023 15:27 

Hardtraxx Veteran

Oh en als Atmozfears toch meeleest, wil je deze dan aub finishen? :$
nieuwe-tracks-hs/atmozfears-b-front-id-t75950.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2023 15:42 

Hardtraxx Addict

zo'n plaat als deze laat je altijd dieper denken en voelen dan normaal, dat stukje kippenvel is zeker behaald.
Las de berichten over de kicks dus extra op gaan letten en vind deze iets te schel overkomen t.o.v. de emotie wat de plaat verder met zich mee brengt.
Verder gewoon vet toch, past mooi bij zo'n show :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2023 02:19 

Artiest

Martin Waus schreef:
Tvds schreef:
+ als Michel Pollen en Bas Oskam nooit hadden blijven experimenteren, hadden we nooit nieuwe dingen gekregen.

Noem artiesten gewoon bij hun artiestennaam. Dan kom je wat minder interessant over maar dat is op dit forum helemaal nergens voor nodig én weet iedereen gewoon waar je het over hebt.

Beide heren hadden meuga veel projecten/artiesten waar ze muziek voor maakten, noisecontrollers en the pitcher zeggen vat hun legacy niet samen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2023 02:21 

Artiest

Martin Waus schreef:
@Tvds 'You guys have not always been too kind to me' zo ken ik je weer, jankerd

Markiee kom samen huilen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2023 02:56 

Hardtraxx Newbie

Tvds schreef:
Thank you for all the loving comments. The title hints at what's been missing for me from most tunes the last couple of years. I hate the TikTok/social media mentality where you have to grab someone's attention in 3 seconds or they don't even bother checking your music anymore. I hope this brought all of us together at that Defqon.1 holy ground, and I hope all the emotion reached through and through, in the way we wanted it to.

Personal note: I cried at the endshow. I never have before. The silence after the Defqon.1 endshow
was DEAD SILENT, which confirmed precisely what I hoped beforehand, the track served its purpose

You guys know I'm always on the search for something new to discover, some new knowledge to absorb, some kind of frontier to discover, and most importantly some epic people to meet that share my passion for music, and sometimes the best comes out of those things when you don't think with your brain, money, fame, but with your true artistic soul and just go from there.

btw fam - this was actually a collaboration between Gibran Alcocer and me, has been in the making for 8-9 months now, and also together with some people in the shadows on this show & tune. From the Q-dance team (honorable mention: Jonas, Joran, Koen and also together with some people in the shadows, to expand on the soul.

I'll be working on a lot more stuff together. And don't worry! He'll be there on the release too, where he's supposed to be

You guys have not always been too kind to me, but I appreciate negative feedback too, as long as it's more than 'crunchy kick' or 'nah this ain't it'. If you feel that, tell me why, and let me go back to the drawing board to see if there's something I can come up with that will satisfy me AND you. Because everyone seems to forget sometimes, that I make music for *me*. And sure, I am dependent on popularity, for getting me bookings, for getting my name out there, but if I really have to follow all the TikTok hype bullshit stupid posts, that ain't it for me. Give me back THE SOUL in hardstyle music and you'll never see me complain about anything EVER again.

Much love,
Tim, Atmozfears.

so much more to come. (L)

Ik ga extreem lekker op de mooie opzet van deze reactie
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2023 23:50 

Hardtraxx Veteran

Wauw... Goeie opbouw, prachtige melodie, fantastische sfeer :loving:
Een van de beste platen die ik ooit geluisterd heb, mag wmb in het rijtje Timeless/Encore/Gravity :worship:
Kicks hadden wel iets 'veiliger' gemogen bij deze plaat. Het unieke zit m al ik de track zelf dus de kicks hoeven dat unieke niet (proberen) op te halen.

Nogmaals wauw :worship: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2023 09:08 

Kraak... Piep...

Enorm vette plaat, wat een sfeer en goed toegepast op het thema.

De kicks halen me er wel compleet uit, veel te schel en hol, maar heb sws weinig met de kicks van Atmozfears in de laatste jaren, juist het hele en enigste element wat mij afkeert van z'n platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2023 17:25 

Hardtraxx Veteran

Gewoon een hele fijne en vette Eindshow plaat dit :loving: Kicks stoor ik me niet zo aan bij deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2023 10:26 

Hardtraxx Veteran

Martin Waus schreef:

Te weinig / geen slaap heeft echt invloed op je hersenpan. Of te weinig zuurstof gehad bij de geboorte, kan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2023 12:29 

Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Martin Waus schreef:

Of te weinig zuurstof gehad bij de geboorte, kan ook.

Deze snap ik niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2023 19:59 

Hardtraxxer

Heerlijke track zeg (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2023 20:24 

Hardtraxxer

Wat een sfeer in deze track zeg! Chickenskin al over.. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2023 23:39 

Hardtraxxer

Ja dit is wel echt een speciale plaat en doet z'n naam ook eer aan. Die sfeer is ongekend :love: De volledige plaat zou meer dan 5 minuten zijn meen ik, dus ben benieuwd of er nog een 2e drop bij zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 10:40 

Hardtraxx Addict

Atmozfears noemde al in z'n bericht hier dat het een samenwerking was, maar misschien leuk om te horen waar de inspiratie voor deze plaat vandaan kwam:

Over de plaat zelf: Melodie is echt goud, maar ik moet me bij de rest aansluiten en zeggen dat de kicks ook mij niet echt liggen. Vind ze wat te fel, waardoor ik een beetje uit die meeslepende melodie word gehaald en de sfeer wat wegvalt. Dat is best jammer, want deze had anders zomaar in m'n top 5 van dit jaar kunnen komen. Dat gezegd hebbende is dit voor mij makkelijk de vetste Atmozfears solo sinds z'n Decibel anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 13:12 

Hardtraxx Veteran

Martin Waus schreef:

Nou nou iedereen is liev en dan kom jij ineens zo bot de hoek om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 19:07 

Kraak... Piep...

Pannenkoek schreef:
Vind ze wat te fel, waardoor ik een beetje uit die meeslepende melodie word gehaald en de sfeer wat wegvalt. Dat is best jammer, want deze had anders zomaar in m'n top 5 van dit jaar kunnen komen.

Dit slaat wel de spijker op z'n kop.

Ik denk dat als deze net zoals Hard Driver - Rise Again gewoon normale kicks had, hij potentie had om TOTY te worden.

Dat geforceerde rauwe randje aan een enorm atmosferische meeslepende plaat verpest de sfeer inderdaad omdat dat geblaf de kippenvel trekkende melodie gewoon overstemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 19:09 

Hardtraxx Veteran

dat woord 'geforceerd' komt me ook de strot uit. Dat is echt het meest nietszeggende woord dat ik op dit forum langs zie komen. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 19:21 

Kraak... Piep...

Rickzel schreef:
dat woord 'geforceerd' komt me ook de strot uit. Dat is echt het meest nietszeggende woord dat ik op dit forum langs zie komen. >.<

Rustig maar maat.

Het komt al een beetje terug in mn beredenering, maar dat soort blafferige kicks zijn enorm op de voorgrond.
Het zijn luide kicks doordat dat blafferige geluid in punch overheersend is t.o.v. een gewone punch of tok.

Het forceert zich daardoor enorm naar de voorgrond t.o.v. de meeslepende melodie en andere elementen in de plaat, waar juist bij zo'n atmosferische plaat de focus (imo) meer liggen op een net geheel zodat je ook echt meegesleept wordt, zoals bij Rise Again.

Het is ook wel een typisch Atmozfears dingetje imo, de kick voelt bij zijn platen voor mij altijd niet passend bij de rest en heel erg op de voorgrond.

Snap wel dat sommigen het lukraak rondgooien, maar een beetje nadenken en de context lezen dan is dat woord ook niet zo nietszeggend meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 21:44 

Hardtraxx Veteran

Akkoord Dennis. Ik begrijp je nu wat meer inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 23:26 

Hardtraxx Veteran

Goede productie! Sluit me wel aan bij de groep die de kicks niet zo best vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2023 00:04 

Hardtraxxer

Heerlijke plaat :thumbsup:

Atmozfears sowiezo al tijden goed bezig, platen 1 voor 1 allemaal toppers heerlijk

Tim al je dit nog leest, komt er nog die opvolger van The Whistle??
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2023 23:49 

Hardtraxx Veteran

gezellig hier.

Tim lekker doorgaan met die kicks hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2023 15:37 

Duruz schreef:
gezellig hier.

Tim lekker doorgaan met die kicks hoor :)

nou liever niet. hadden hier kicks zoals gebruik in Release onder gezeten had het een veel betere track geweest. deze kicks zijn totaal niet fijn om naar te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2023 15:43 

Hardtraxx Veteran

Ik vind de kicks ook met afstand het minste element in deze plaat, maar heb ze echt nog wel een stuk slechter gehoord. Verder is de opbouw en sfeer echt grandioos. Meeste platen van deze man pakken mij niet echt, maar dit is wel een schot in de roos hoor :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2023 17:20 

Hardtraxx Veteran

Lekker meeslepend plaatje. Vind de kicks nog best prima bij passen. Ik ervaar het niet als geforceerd of dat de kicks op de voorgrond komen. Het combineert dusdanig lekker dat ik de combinatie van kicks en melodie vrij catchy vind.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle