Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 8 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 13 hours ago
M
Hardtraxx Veteran
14178 posts member since 2013
Atmozfears & Audiotricz - Reawakening (Atmozfears Edit) (SCAN453)

Label: Scantraxx
WEB release: 31/08/2023

Tracks:
Atmozfears & Audiotricz - Reawakening (Atmozfears Edit)

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
M
Hardtraxx Veteran
Verplaatst.
J
als je het hebt over verkrachting zeg.
P
Hardtraxxer
626 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Dit soort dingen hoeven van mij ook niet per se. Leuk een edit voor voor af en toe maar een hele release hier aan wijden..
M
Hardtraxx Veteran
View on YouTube

Dit had niet gehoeven. :/ De iets andere melodie & tweede climax zijn wel leuk, maar die mid intro past totaal niet.
J
ja dit was echt niet nodig geweest.

ik moet wel zeggen dat de HQ beter klinkt dan de eerder geposte LQ opname. het is nog steeds teleurstellend maar er is nu enigszins naar te luisteren.
Hardtraxxer
630 posts member since 2015
last seen Feb 2025
Jeffreylp wrote:ja dit was echt niet nodig geweest.

ik moet wel zeggen dat de HQ beter klinkt dan de eerder geposte LQ opname. het is nog steeds teleurstellend maar er is nu enigszins naar te luisteren.
Dan bereid je maar voor want er gaat een heel album met dit soort edits aankomen :P

Vind het zelf een toffe edit, want het gevoel van het origineel is intact gebleven alleen is het nu allemaal wat lomper. Vooral de variatie op de melodie in de tweede climax voegt voor mij ook wel echt wat toe. Aparte is dat ik normaal gesproken het soort kicks wat in de climaxen zit helemaal niets vind, maar om de een of andere reden kan ik het bij Atmozfears toch vaak goed hebben.
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 6 days ago
Hij had hem beter gewoon als free release kunnen droppen. Kicks zijn geen toevoeging wat mij betreft en haalt heel de charme van het origineel weg.
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Door de kicks zal ik deze niet vaker opzetten helaas.
Hardtraxxer
866 posts member since 2021
last seen May 2026
Heb het origineel nooit echt meegekregen om eerlijk te zijn, maar vind deze 'edit' best wel leuk.
De climax kicks zijn niet zo dramatisch als de meeste atmozfears tracks tegenwoordig en de mid klinkt lekker energiek. Prima ;)
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 21 minutes ago
Revolting Against wrote:Hij had hem beter gewoon als free release kunnen droppen.
wat voor verschil maakt dat dan
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Mark With A Tarrel wrote:
Revolting Against wrote:Hij had hem beter gewoon als free release kunnen droppen.
Officieel? Dan is het gratis :P
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 6 days ago
Mark With A Tarrel wrote:
Qua plaat niet veel, maar om nou van een (slechte) edit een hele officiële release te maken.
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Albatrots wrote:Aparte is dat ik normaal gesproken het soort kicks wat in de climaxen zit helemaal niets vind, maar om de een of andere reden kan ik het bij Atmozfears toch vaak goed hebben.
Gelukkig maar. Was het een edit geweest van een raw artiest had je het ruk gevonden
Hardtraxxer
630 posts member since 2015
last seen Feb 2025
Martin Waus wrote:
Albatrots wrote:Aparte is dat ik normaal gesproken het soort kicks wat in de climaxen zit helemaal niets vind, maar om de een of andere reden kan ik het bij Atmozfears toch vaak goed hebben.
Gelukkig maar. Was het een edit geweest van een raw artiest had je het ruk gevonden
Dan had er waarschijnlijk niet eens meer een climax in gezeten en had ik het idd ruk gevonden. Maar ik geef idd toe dat ik niet bepaald objectief naar Atmozfears luister.