Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 23:13 

Hardtraxx Veteran

Lekker :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 23:24 

Hardtraxx Addict

Wow wat een dikke kicks in Future Shock, sowieso een hele dikke plaat :love: ! Zelfde geldt voor Let It Go :love: ! Die melodie is ook zo vet :loving: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 01:25 

Hardtraxx Newbie

Hierbij een recensie van de recensie, onder het mom van recenseer de recensent:

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit iemand zo'n ontzettende slechte recensie zien schrijven.. En dan niet omdat
ie negatief is nee gewoon doordat Lyst volgens mij gewoon;
1. Zelf de allerbeste producer van de wereld is
2. Hardstyle heeft zelf heeft uitgevonden
3. Gewoon een paar chromosomen mist.
Echt iedere, maar dan ook iedere track die hij afzeikt, is op basis van zijn eigen persoonlijke smaak en nooit
gebaseerd op wat het 'het publiek' wil horen.
Echt ongelooflijk..... De zeldzame technische aanmerkingen die ik kan vinden zijn dan ook nog eens niet goed
uitgelegd.
Gasten zoals Zany, Ran-D en Alpha2 zijn gasten die jarenlang hele menigten kippevel hebben bezorgd
en hebben ontzettend veel voor de hardstyle gedaan. (nog steeds)
Ik had ook gehoopt dat er wat meer promo's op hadden gestaan. Neemt niet weg dat we hier te maken
hebben met tracks waar heel veel tijd in is gestoken en ze gewoon technisch gewoon goed in elkaar zitten.
Please Lyst, je mening mag je natuurlijk geven maar doe dit dan a.u.b. in 1 zin en doe niet net alsof je een
recensent bent...want dat ben je niet....
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 07:23 

Hardtraxx Addict

TweeqDJ schreef:

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit iemand zo'n ontzettende slechte recensie zien schrijven.. En dan niet omdat
Echt iedere, maar dan ook iedere track die hij afzeikt, is op basis van zijn eigen persoonlijke smaak en nooit
Echt ongelooflijk..... De zeldzame technische aanmerkingen die ik kan vinden zijn dan ook nog eens niet goed
uitgelegd.
Gasten zoals Zany, Ran-D en Alpha2 zijn gasten die jarenlang hele menigten kippevel hebben bezorgd
Ik had ook gehoopt dat er wat meer promo's op hadden gestaan. Neemt niet weg dat we hier te maken
hebben met tracks waar heel veel tijd in is gestoken en ze gewoon technisch gewoon goed in elkaar zitten.
Please Lyst, je mening mag je natuurlijk geven maar doe dit dan a.u.b. in 1 zin en doe niet net alsof je een

1. Je mag toch zeggen wat je van een track vind, hoef je geen producer voor te zijn.
2. Dit slaat nergens op
3. Dus jij hebt geen persoonlijke smaak, maar vind alles lekker wat te 'grote publiek' lekker vind?
Als iemand een track niet lekker vind is dat gewoon zo, kan t technisch nog zo goed zijn en super veel tijd zijn ingestoken, t klinkt lekker of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 07:34 

Aan het typen...

TweeqDJ schreef:

uitgelegd.

http://www.woorden.org/woord/recensie

Dus ik snap niet wat jouw probleem is. Natuurlijk is het geen hoogwaardige recensie, daarvoor heb ik te weinig tijd besteed aan mijn zinsopbouw en andere grammatica. Maar dat interesseert me ook niet, want het enige doel wat ik heb is mijn mening verwoorden en zolang mensen begrijpen waarom ik zo denk, heb ik mijn doel bereikt. Geef jij maar lekker je mening over het album in een zin, ik begrijp uberhaupt niet hoe je 20 verschillende tracks in één zin kunt beoordelen ("het album is leuk!!!" :') ) en daarnaast je smaak ook nog eens kunt onderbouwen. Je hoeft daarvoor echt geen producer te zijn. Dat is een drogreden die mensen gebruiken die er niet tegen kunnen dat er kritiek is op hun favoriete artiesten. En het interesseert me geen ene hol of een artiest goed ligt bij de massa of niet. In een recensie is het toegestaan je eigen mening te verkondigen en dat doe ik dan ook. Ik ben niet zo'n type van het staat in de top40 dus het is goed. -.- En ik ga tracks al helemaal niet beoordelen op artiestennaam, dus het doet er helemaal niets toe wat een artiest in het verleden heeft bijgedragen aan de hardstyle scene. Een slechte plaat van bijvoorbeeld Zany is net zo slecht als een slechte plaat bijvoorbeeld van Wasted Penguinz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 10:39 

Hardtraxxer

@TweeqDJ:

De bedoeling van een recensie is juist dat (in dit geval) het album wordt beoordeeld naar de mening van de recensent.
Als Guus Hiddink bij de Champions League een analyse/recensie geeft van de wedstrijd, geeft hij ook zijn mening over het vertoonde spel. Het enige verschil is dat hij dan geen beoordeling geeft.
Als Lyst kritisch is in zijn recensie, is dat toch geen punt? De mening van de recensent kan met die van jou verschillen en met die van nog een heleboel anderen, want ook ik ben het niet overal met hem eens.
Toch vind ik wel dattie een leuke recensie heeft geschreven.
De hoeveelheid kritiek doet er niet toe, zolang het goed uiteengezet en onderbouwd is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 10:41 

Artiest

Een analyse is weer wat anders he, dat zouden pure feiten moeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 11:30 

Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
Een analyse is weer wat anders he, dat zouden pure feiten moeten zijn.

Klopt, maar ik wist zo gauw even geen beter voorbeeld te verzinnen. Maar bij dit voorbeeld komt ná de analyse vaak een mening van de analist over hoe het wel had gemoeten of had gekund ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 11:31 

Hardtraxxer

Die melodie van Alpha2- Kick back lijkt erg veel op D'Stylerz - Act of war haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 11:49 

Hardtraxxer

Opzich geen verkeerd album

Son of Torture, Haunter of the Dark en de 2 Alpha Twins nummers springen er voor mij bovenuit :D

jammer dat het gangster gehalte zo hoog ligt in het album, oprotten met die kut vocals of verbeter ze want dit is best wel triest voor zulke producers :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 12:11 

Artiest

Ben ik dan de enige die t komisch vind daje die gek hoort schreeuwen.
"Gangsters don't dance!!! We boogey!" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 12:44 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Piaaa schreef:
Subbass na subbass bedoel je ?

Wat jij wil. Het dreunde in ieder geval flink.

Achja dreunen en werkelijk hard zijn, zijn 2 verschillende dingen in ieder geval :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 12:47 

Hardtraxx Veteran

Son of Torture wordt maar gelijk gereleased aankomende maandag als Fusion 102! Kan niet wachten om m full te horen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 12:59 

Piaaa schreef:
Khadber schreef:
Piaaa schreef:
Subbass na subbass bedoel je ?

Wat jij wil. Het dreunde in ieder geval flink.

Achja dreunen en werkelijk hard zijn, zijn 2 verschillende dingen in ieder geval :)

Ja man :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 13:52 

Hardtraxx Veteran

Hele dikke schijf dit. Veel nummers pakken me echt.

Toppers:

Breathe, Gangster's don't dance (screeches + pitchkicks, een van de vetste nieuwe dingen van de laatste tijd :love: , kick back, indoctrination, son of torture, haunter of the dark

Redelijke tracks:
Future Shock, Hit you with the bang shit, remote control, let it go, unleashed (leuk maar origineel is beter), the new shit

De rest vind ik minder.

edit: melodie van kick back lijkt wel aardig op here it comes (dbstf remix). Wel dikke schijf!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 14:15 

Hardtraxx Elite

Future Shock(6.5)
Mid-Intro is zeker vet gedaan, lekkere kicks ook. Vind de break te lang, vocals zijn leuk voor even, maar niet al te lang. Synth is ook lekker gedaan.
Anti-Climax vindt ik niet veel aan, climax is wel aardig. Grappige track voor aan het begin van het album, maar zeker geen klapper.

Breathe(6)
Kende deze plaat al een tijdje en ik vond er eerst niet zoveel aan. Maar toch is de track vrij apart, met deze synth. Climax pakt me wel en klapt er
lekker op. Wat wel erg jammer is, is het aanhoudende deuntje wat echt de hele track door blijft lopen, maakt de track niet beter.

Blacklight(6.5)
Heb nog niets van E-force geluisterd dus bij het begin van deze track had ik goede hoop. Goede mid-intro, maar de kick(ja is het nou een kick of niet)
is niet goed genoeg om het goede niveau door te zetten. Climax is wat langdradig, maar de goede synth maakt het al met al best een goede track.

Hit you With that bang shit(7)
Heerlijke intro, kicks en de screeches klappen er lekker op, wat ervoor zorgt dat er een goede beuk-sfeer in zit. Nette melodie, synth ben ik
wat minder fan van, maar de kicks passen er lekker bij. Pitchkicks vind ik hier wat minder op zijn plaats, had ze zelf niet gepitched maarja.
In deze track had het intro veel langer mogen duren.

Atrocious(9)
Vond deze plaat toendertijd al heel erg goed en dat is niet veranderd. Wel jammer om hem nu op dit album te zien, maar het neemt niet weg dat dit een
erg goed nummer is en blijft. Mooie vocals en een sterke melodie en een goede kick maken het een hele goede track. Outro klapt er ook nog erg goed op.

Let It Go(9)
Hele lekkere kicks, houd wel van dit type kicks en samen met de schreeuwscreech is het een goed intro. Een hele lekker break, door sterke vocals en
goeden achtergrondsounds. Prima melodie met een heerlijke synth en ook hier komt de kick weer heerlijk uit de verf. Bij deze track ben ik ook erg blij dat
de pitchkicks in de hoogte achterwege zijn gebleven, want dat had er niet bij gepast. De kicks die naar beneden pitchen zijn wel erg lekker. Al met al een
heerlijke track

Feel My Fire(4.5)
Heb deze track nooit niks gevonden, irritante vocals en vind de kicks ook helemaal niks. Nee sorry deze plaat is vreselijk.

Remote Control(5)
Na de eerste track van e-force gehoord te hebben, heb ik al in de gaten dat de kicks niet veel voorstellen en ook hier is dat niet zo. Vreselijke pitchkicks in
de te melodieuze climax. Dit nummer doet me dan ook niets(waar ik normaal fan ben van pitchkicks en melodieuze tracks)

Rebirth(7)
Vind de hooggepitchte kick in de intro niet echt geweldig. Ben ook geen fan van pitchkicks in het intro. Toch is deze track vooral wennen. Eerste keer dat ik
deze hoorde vond ik het helemaal niks. Vind de climax ook steeds beter worden, break is ook wel leuk gedaan, maar naar mijn smaak iets te lang.
Veelzijdige track, maar vooral wennen.

Liberate(6.5)
Begint met de break lekker agressief, je hoort hier al duidelijk de B-Front invloeden, synth is lekker vreemd en op de een of andere manier pakt hij
me wel. Kicks samen met de melodie zijn best lekker, alleen ben geen echte fan van dit soort tracks. Geen verkeerde plaat alleen niet zo mijn smaak.

Evolved (7)
Heerlijke mid-intro, hier lijken de kicks wel krachtiger geworden te zijn. Leuk breakje, wat past bij het nummer. Dan de gesidechainde synth die
best lekker is, beetje in het digital age stijltje. Alleen vind ik dat de kick hier gewoon niet zo lekker tot zijn recht komt als hij gepitched wordt.
Vooral de intro doet mij het meeste in deze track.

Gangsters Don't Dance(7)
Wat een vreselijke artiestennaam en de tracknaam slaat ook alles, maar verrassend genoeg vind ik het wel lekker beginnen, leuke kick ook.
Alleen die melodie is dan weer een ander uiterste. Lijkt wel of ze aan een andere track zijn begonnen, zo'n lekker beukende intro en dan een melodie
:huh: Kick blijft wel echt lekker alleen hadden ze hem hier niet moeten pitchen. Wat een vreselijke pitchkicks zeg.

Unleashed(5)
Vondt het orgineel al niks en ook deze slaat niet erg aan moet ik zeggen. PP kicks passen er wel beter bij dan bij het orgineel, maar daar is alles mee
gezegd.

Yellow Minute RMX (8)
Kende we ongeveer wel denk ik :P. Blijft een goed nummertje hoor, dat wel.

Kick Back(7.5)
Die vocals hoeven ze van mij niet constant te blijven gebruiken hoor :P. Leuk hoor, maar naar een tijdje zijn we dat wel zat. Ok, de kicks zijn hier
erg netjes. Korte break, eindelijk, en dan een lekkere melodie die veelbelovend is. De kick past er ook lekker bij, deze keer zijn de pitchkicks wel
aardig op zijn plaats en dat is ook ongeveer voor de eerste of 2de keer op dit album.

Brutality(5)
Die dikke kick in het begin van de track maakt al snel plaats voor een of andere natte scheet. Vreselijk hoor. Combinatie tussen raw en melodieus is ook
niet echt geslaagd. Vindt de E-force kicks tot nu toe echt heel slecht.

Indoctrination(8.5)
EEEEY een reversed bass, die heb ik nog niet gehoord op dit album, leuk bij de vocals. Dan de overheerlijke zatox screeches, daar wordt ik altijd warm
van, kick is ook heel lekker. Tot nu toe een heerlijke plaat. Je hoort dat de combinatie tussen Ran-D en Zatox goed op zijn plaats is, wat resulteerd in
een soort van combinatie die me heel erg aanstaat. Een hele goede track, naar mijn mening althans.

The New Shit(8.5)
Ran-D vocals vindt ik hier niet echt geslaagd. Maar ik luister hardstyle en geen pop, dus ik zal maar op de kicks gaan letten,
die hier overwegend lekker zijn. Heerlijke mid-intro, veel gebeuk en scherpe screeches. Hele nette anti-climax, leuk dubstep stukje.
Een van de betere tracks tot nu toe!

Son Of Torture(8)
Ikzelf vind deze plaat vreselijk, maar ik zal het uit het oogpunt bekijken van de liefhebber. Scherpe synths en sterke vocals, maar vreselijke pitchkicks

The Haunter Of The Dark(8)
Ben wel fan van adaro's intro's tot nu toe en ook deze is heel erg netjes. Sfeervolle break en nette vocals, geweldige build-up naar de climax toe. Heerlijke
anti-climax, die er erg lekker op klapt.

Conclusie: 7

Vind het een erg geslaagd album, met vrij veel goede nummers, maar ook een aantal nummers die het gemiddelde erg omlaag hebben
gehaald, waaronder de E-force platen, waarvan de kicks veel te kort kwamen. Veel variatie in het album, maar helaas ook veel keren dat de
tracks de plank missloegen. Tracks waarvan de mid-intro heerlijk was en dat de climax vreselijk was. Of de vele niet klinkende pitchkicks, die
van mij niet altijd aanwezig hoeven te zijn en niet superhoog hoeven. Dit is wel een album wat ik nog vaker ga terugluisteren, dat is zeker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 14:58 

Artiest

Citaat:
Son Of Torture(8)
Ikzelf vind deze plaat vreselijk

wut?! beetje apart, inclusief de verklaring daarna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 14:58 

Bierkoning

Geen zin in hele verhalen, dus gewoon de cijfers die ik er na een paar keer luisteren aan geef:

01. Wildstylez & Ran-D - Future Shock: 6,5/10
02. Alpha² & Wildstylez - Breathe: 6,5/10
03. E-Force & Luna - Blacklight: 6,5/10
04. Adaro - Hit You With That Bang Shit: 7/10
05. Alpha² & Wildstylez - Atrocious: 9/10
06. Alpha² - Let It Go: 9/10
07. Ran-D - Feel My Fire: 8/10
08. E-Force - Remote Control: 8,5/10
09. Ran-D & B-Front - Rebirth (Official Rebirth Anthem 2011): 7/10
10. Alpha² & B-Front - Liberate: 8/10
11. E-Force & Luna - Evolved: 8,5/10
12. Gunz For Hire (a.k.a. Ran-D & Adaro) - Gangsters Don't Dance: 7/10
13. Alpha² - Unleashed (Psyko Punkz Remix): 7/10
14. Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha² Remix): 7,5/10
15. Alpha² - Kick Back: 8/10
16. E-Force - Brutality: 6,5/10
17. Zatox & Ran-D - Indoctrination: 7/10
18. Ran-D & Alpha² - The New Shit: 8,5/10
19. Zany & Ran_D feat. Nikkita - Son Of Torture: 8,5/10
20. Adaro - Haunter Of The Dark: 9/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 14:59 

Donateur

Grappig, The Indicator geeft zowat bijna dezelfde cijfers als ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 15:03 

Hardtraxx Veteran

stynch schreef:
Die melodie van Alpha2- Kick back lijkt erg veel op D'Stylerz - Act of war haha!

Ken die track niet, maar vind zelf de melodie veel lijken op DBSTF Remix van Here It Comes :P
Zal straks ff wat cijfers posten denk
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 15:50 

Hardtraxx Elite

Skedoedelefloeps schreef:
Citaat:
Son Of Torture(8)
Ikzelf vind deze plaat vreselijk

wut?! beetje apart, inclusief de verklaring daarna.

Nouja om de recensie een beetje realistisch te houden heb ik het bekeken uit het oogpunt van iemand die de track wel leuk zou vinden(90 procent van het forum). Het zou vreemd zijn als ik een 3 zou geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 16:33 

Hardtraxxer

Oke, meeste nummers ben ik al mee bekend maar WAT een heerlijk album! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 16:42 

Hardtraxx Veteran

Heb de hele cd inmiddels een paar keer beluisterd en Liberate is toch wel de vetste plaat die er op staat imo. Zelden dat ik zoveel kippevel krijg van een nummer. In 320 klinkt hij trouwens ook een stuk beter dan in de previews die eerder op het forum stonden. Die break met die scheve B-Front synth... damn ik moet er bijna van janken zo veel emotie zit erin!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 17:18 

Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Heb de hele cd inmiddels een paar keer beluisterd en Liberate is toch wel de vetste plaat die er op staat imo. Zelden dat ik zoveel kippevel krijg van een nummer. In 320 klinkt hij trouwens ook een stuk beter dan in de previews die eerder op het forum stonden. Die break met die scheve B-Front synth... damn ik moet er bijna van janken zo veel emotie zit erin!

Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 17:22 

Hardtraxx Crew

Heb hem binnen :D Ga hem es uitgebreid luisteren.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle