Jolle schreef:
PNXRMX schreef:
Ik vind in de Unleashed remix juist de kicks tegenvallen. De sfeer wordt er ook best wel uit gehaald. Als Wildstylez zelf met de melodie-twist te werk was gegaan en 'm a la Yellow Minute in elkaar had gestoken was het imo een dikke klapper geweest.
Wat heeft Wildstylez er nou weer mee te maken?
Hij heeft het origineel gemaakt.
Korte review van mij:
1. Future Shock: Vocals cheesy maar catchy, melodie leuk maar niks speciaals. Vind de climax zo juist vet gedaan. 7.5
2. Breathe: Enorm sfeervolle plaat. Vind eigenlijk alles in deze plaat vet, maar thuis komt ie imo niet helemaal over. 9-
3. Blacklight: Jammer van de gejatte kickroll en de ietsjes amateuristische kicks. Qua structuur en melodie echt een gave plaat. 7.5
4. Hit You with That Bang Shit: Leuke vocals, vette melodie. 7.5
5. Atrocious: Weer een enorm sfeervolle plaat waar alles vet is. Ze gebruiken alleen de outro op het album, maar voor de full track zelf: 9+
6. Let It Go: Soort van Digital Punk plaat, maar dan minder goed dan DP 'm zelf zou maken. Vind de melodie net niet epic genoeg en de kicks wat tekort schieten hier. 6
7. Feel My Fire: Enorm cheesy, maar vind het zelf als geheel een vette plaat. Weliswaar grijsgedraaid, maar dat neem ik niet mee. 8
8. Remote Control: Vrij vrolijke plaat voor zo'n album, heeft idd wat weg van Bioweapon, maar vind het zelf beter dan wat zij maken. 7-
9. Rebirth: Vocals zijn echt erg, maar de rest zit goed in elkaar. Mid intro heeft te hoge pitchkicks. Zelf erg groot fan van de 2e climax, maar kan er in deze vorm niet meer voor geven dan 6.5
10. Liberate: Weet nog niet echt wat ik hiervan vind. Raakt me tegelijkertijd wel en niet. Hou het voorlopig op een 7-
11. Evolved: Gaat best hard, maar is niet erg origineel vind ik zelf. Kicks zijn niet goed genoeg. 7-
12. Gangsters Don't Dance: Lelijke vocals, maar imo een erg sterke en originele melodie. 7.5
13. Unleashed Remix: Vind zelf de kicks en de sfeer niet bij de melodie passen. Vind het nieuwe stuk van de melodie wel fijn. 7
14. Yellow Minute Remix: Enorme topper waar ik maar geen genoeg van kan krijgen. Alles is top. 9.5
15. Kick Back: Leuke intro, leuke kicks, maar de melodie lijkt teveel op andere platen. Wel erg strak uitgevoerd. 7.5
16. Brutality: Beetje geript van de stijl van B-Front. Verder niet erg verkeerd ofzo. Zou 'm op een feest zeker kunnen waarderen. 7-
17. Indoctrination: Vind de melodie hierin erg sterk, maar de manier waarop het verwerkt is totaal niet. Vind de anti niet zo heel sterk, en het stukje met de climax maar heel slap en geforceerd. Hadden ze imo veel meer uit kunnen halen. 7-
18. The New Shit: Lelijk die vocals - flowt niet en de tekst zelf is op plaatsen gewoonweg lame. Verder een erg vette track, vooral de 2e climax. 8-
19. Son Of Torture: Vind de Ran-D vocals hier lelijk (veel te stoer, past niet bij de sfeer), maar de Nikkita vocals wel goed as usual. Rest van de track pakt me eigenlijk niet. Anti mist kracht en de melodie vind ik niks aan. 6
20. The Haunter Of The Dark: De beste van de nieuwe tracks. Gaat tering hard van begin tot eind. Vette sfeer, vette 'pratende' duistere screeches in de mid intro. Echt een track waar je heerlijk op mee kunt bewegen met de geluidjes en maximaal kunt raggen. 9-
Totaalscore: 7.5