Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 14:52 

Artiest

KickinAzz schreef:
Zit wel wat in wat je zegt.. is misschien ook nu ik erover nadenk wel de reden waarom dit album me zo aanspreekt :P

En die remix van Unleashed kan ik als enige hier volgens mij wel waarderen :D

Aghja... daar eindigt je naam met een -z- voor he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 15:21 

Hardtraxx Addict

Skedoedelefloeps schreef:
KickinAzz schreef:
Zit wel wat in wat je zegt.. is misschien ook nu ik erover nadenk wel de reden waarom dit album me zo aanspreekt :P

En stel dat het met 2x 's' was, wat had je dan gezegd? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 15:23 

Hardtraxx Veteran

Unleashed remix is ook zeker geen slechte plaat. Hij is niet zo episch als het origineel, dat komt voornamelijk omdat de synth minder duister is dan in het origineel. Maar ik vind de verandering in de melodie erg geslaagd en ook de kicks vallen me voor een PP track niet tegen. PP kunnen best producen, als ze die belabberde vocals achterwege laten klinkt het allemaal best leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 15:23 

Hardtraxx Veteran

KickinAzz schreef:

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 15:27 

Hardtraxx Addict

Jongens ik ga bij deze mijn naam veranderen om kinderachtige reacties voortaan te voorkomen xd

Gangsterdwerg schreef:
Unleashed remix is ook zeker geen slechte plaat. Hij is niet zo episch als het origineel, dat komt voornamelijk omdat de synth minder duister is dan in het origineel. Maar ik vind de verandering in de melodie erg geslaagd en ook de kicks vallen me voor een PP track niet tegen. PP kunnen best producen, als ze die belabberde vocals achterwege laten klinkt het allemaal best leuk.
:yes:
De kicks zijn prima naar mijn mening, melodie heeft de opzwepende sfeer behouden en de break vind ik zelfs beter dan bij het origineel.. alhoewel het origineel natuurlijk verder ook niet te overtreffen valt door de remix :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 15:58 

Hardtraxxer

Allemachtig wat een poeiers zeg op dit album! Het ontwijken van de laatste previews word dan eindelyk beloond :D
De nieuwe Alpha2's doen het voor mij bijzonder goed en de kennismaking met E-Force is ook zeer aangenaam haha!
:bomb: , bruut album hoor en helemaal mijn ding!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 15:58 

Hardtraxx Veteran

Ik beschouw die unleashed remix gewoon als een echte Psyko Punkz track, dan is het gwn een vette track van Psyko Punkz en dan vind ik 'm leuk, als ik gwn de echte in men hoofd houd is ie een stuk minder, maar dat doe ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 16:25 

Artiest

KickinAzz schreef:
KickinAzz schreef:

En stel dat het met 2x 's' was, wat had je dan gezegd? :lol:

Verschil mot er wezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 16:38 

Hardtraxx Veteran

Ik vind in de Unleashed remix juist de kicks tegenvallen. De sfeer wordt er ook best wel uit gehaald. Als Wildstylez zelf met de melodie-twist te werk was gegaan en 'm a la Yellow Minute in elkaar had gestoken was het imo een dikke klapper geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 16:43 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Ik vind in de Unleashed remix juist de kicks tegenvallen. De sfeer wordt er ook best wel uit gehaald. Als Wildstylez zelf met de melodie-twist te werk was gegaan en 'm a la Yellow Minute in elkaar had gestoken was het imo een dikke klapper geweest.

Wat heeft Wildstylez er nou weer mee te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 16:50 

Aan het typen...

Roebén schreef:
Ik beschouw die unleashed remix gewoon als een echte Psyko Punkz track, dan is het gwn een vette track van Psyko Punkz en dan vind ik 'm leuk, als ik gwn de echte in men hoofd houd is ie een stuk minder, maar dat doe ik niet.

Blijf jij jezelf maar mooi voor de gek houden dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 18:14 

Hardtraxxer

01. Wildstylez & Ran-D - Future Shock: 8/10
02. Alpha² & Wildstylez - Breathe: 8/10
03. E-Force & Luna - Blacklight: 7,5/10
04. Adaro - Hit You With That Bang Shit: 7,5/10
05. Alpha² & Wildstylez - Atrocious: 9/10
06. Alpha² - Let It Go: 10/10
07. Ran-D - Feel My Fire: 8/10
08. E-Force - Remote Control: 7,5/10
09. Ran-D & B-Front - Rebirth (Official Rebirth Anthem 2011): 7/10
10. Alpha² & B-Front - Liberate: 7/10
11. E-Force & Luna - Evolved: 8/10
12. Gunz For Hire (a.k.a. Ran-D & Adaro) - Gangsters Don't Dance: 7,5/10
13. Alpha² - Unleashed (Psyko Punkz Remix): 5/10
14. Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha² Remix): 8,5/10
15. Alpha² - Kick Back: 7,5/10
16. E-Force - Brutality: 8/10
17. Zatox & Ran-D - Indoctrination: 8,5/10
18. Ran-D & Alpha² - The New Shit: 9/10
19. Zany & Ran_D feat. Nikkita - Son Of Torture: 9/10
20. Adaro - Haunter Of The Dark: 9,5/10

Gemiddelde: 160/20 = 8
Helemaal mijn stijl dit album met als uitblinkers: Let It Go, The New Shit, Son Of Torture en Haunter Of The Dark!
Let It Go krijgt van mij een 10, omdat hardstyle zich voor mij hier op zijn best laat zien. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 20:28 

Hardtraxxer

Heb het album nu 40 keer geluisterd:

Future shock: 8,5
Breathe: 8
Blacklight: 7,5
Hit you with that bang shit: 8
Atrocious: 8
Let it go: 8,5
Feel my fire: 7
Remote control: 7
Rebirth: 7
Liberate: 9
Evolved: 9
Gangsters don't dance: 8
Unleashed rmx: 6,5
Yellow minute rmx: 8
Kick back: 7
Brutality: 8
Indoctrination:8
The new Shit: 8,5
Son of torture: 7,5
Haunter of the dark: 8,5

Album gaat nog lang geluisterd worden denk ik :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 21:19 

Hardtraxx Veteran

Jolle schreef:
PNXRMX schreef:

Wat heeft Wildstylez er nou weer mee te maken?

Hij heeft het origineel gemaakt.

Korte review van mij:
1. Future Shock: Vocals cheesy maar catchy, melodie leuk maar niks speciaals. Vind de climax zo juist vet gedaan. 7.5
2. Breathe: Enorm sfeervolle plaat. Vind eigenlijk alles in deze plaat vet, maar thuis komt ie imo niet helemaal over. 9-
3. Blacklight: Jammer van de gejatte kickroll en de ietsjes amateuristische kicks. Qua structuur en melodie echt een gave plaat. 7.5
4. Hit You with That Bang Shit: Leuke vocals, vette melodie. 7.5
5. Atrocious: Weer een enorm sfeervolle plaat waar alles vet is. Ze gebruiken alleen de outro op het album, maar voor de full track zelf: 9+
6. Let It Go: Soort van Digital Punk plaat, maar dan minder goed dan DP 'm zelf zou maken. Vind de melodie net niet epic genoeg en de kicks wat tekort schieten hier. 6
7. Feel My Fire: Enorm cheesy, maar vind het zelf als geheel een vette plaat. Weliswaar grijsgedraaid, maar dat neem ik niet mee. 8
8. Remote Control: Vrij vrolijke plaat voor zo'n album, heeft idd wat weg van Bioweapon, maar vind het zelf beter dan wat zij maken. 7-
9. Rebirth: Vocals zijn echt erg, maar de rest zit goed in elkaar. Mid intro heeft te hoge pitchkicks. Zelf erg groot fan van de 2e climax, maar kan er in deze vorm niet meer voor geven dan 6.5
10. Liberate: Weet nog niet echt wat ik hiervan vind. Raakt me tegelijkertijd wel en niet. Hou het voorlopig op een 7-
11. Evolved: Gaat best hard, maar is niet erg origineel vind ik zelf. Kicks zijn niet goed genoeg. 7-
12. Gangsters Don't Dance: Lelijke vocals, maar imo een erg sterke en originele melodie. 7.5
13. Unleashed Remix: Vind zelf de kicks en de sfeer niet bij de melodie passen. Vind het nieuwe stuk van de melodie wel fijn. 7
14. Yellow Minute Remix: Enorme topper waar ik maar geen genoeg van kan krijgen. Alles is top. 9.5
15. Kick Back: Leuke intro, leuke kicks, maar de melodie lijkt teveel op andere platen. Wel erg strak uitgevoerd. 7.5
16. Brutality: Beetje geript van de stijl van B-Front. Verder niet erg verkeerd ofzo. Zou 'm op een feest zeker kunnen waarderen. 7-
17. Indoctrination: Vind de melodie hierin erg sterk, maar de manier waarop het verwerkt is totaal niet. Vind de anti niet zo heel sterk, en het stukje met de climax maar heel slap en geforceerd. Hadden ze imo veel meer uit kunnen halen. 7-
18. The New Shit: Lelijk die vocals - flowt niet en de tekst zelf is op plaatsen gewoonweg lame. Verder een erg vette track, vooral de 2e climax. 8-
19. Son Of Torture: Vind de Ran-D vocals hier lelijk (veel te stoer, past niet bij de sfeer), maar de Nikkita vocals wel goed as usual. Rest van de track pakt me eigenlijk niet. Anti mist kracht en de melodie vind ik niks aan. 6
20. The Haunter Of The Dark: De beste van de nieuwe tracks. Gaat tering hard van begin tot eind. Vette sfeer, vette 'pratende' duistere screeches in de mid intro. Echt een track waar je heerlijk op mee kunt bewegen met de geluidjes en maximaal kunt raggen. 9-

Totaalscore: 7.5
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 01:01 

Hardtraxxer

Luca77 schreef:
Heb het album nu 40 keer geluisterd

WTF, dat is ongeveer 50 uur en hij is sinds maandag uit, niets beters te doen ofzo? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 15:36 

Donateur

Let it Go: 10!

:loving: (L) :bomb: :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 16:19 

Donateur

Remote control vind ik echt super geil :love: echt een 9+
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 16:27 

Bierkoning

roberttt schreef:
Remote control vind ik echt super geil :love: echt een 9+

Idd heerlijke melodie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 23:32 

Hardtraxxer

Kick Back -> Act of War
Rebirth Anthem -> Who's got these beats?

Wat een inspiratie. :D

Die Adaro tracks zijn pas toevoegende tracks in de scene. Lekker apart en hard. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 18:06 

Hardtraxx Crew

Is het bij jullie trouwens ook dat de tekst op de zijkant van het hoesje verkeerd om staat? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 11:12 

Hardtraxx Veteran

hoezoo?
staat toch gewoon scantraxx a2 records... :)
Wel echt een te vette hoes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 19:28 

Hardtraxx Crew

Nrgizer schreef:
hoezoo?

Klopt, maar als de bovenkant van het hoesje omhoog ligt, staat de tekst op de zijkant van het hoesje ondersteboven. Ten minste, bij mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 20:48 

Hardtraxx Elite

wootum schreef:
Nrgizer schreef:
hoezoo?

Klopt, maar als de bovenkant van het hoesje omhoog ligt, staat de tekst op de zijkant van het hoesje ondersteboven. Ten minste, bij mij.

klopt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 22:07 

Hardtraxx Veteran

idd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 22:12 

Hardtraxx Elite

Kan ik de tracks ergens luisteren? Nog niet echt samples weten te vinden...
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle