Lyst schreef:
Haunter of The Dark misschien, maar de rest niet. Daarvoor zitten er teveel mainstream elementen in de tracks. En met diehard raw bedoel ik de mensen die alleen van het uiteinde van het spectrum houden, dus niet van mainstream. Beide groepen mogen misschien wel klein zijn, maar dan kun je van headhunterz ook wel zeggen dat er vrij weinig mensen zijn die hem niet kunnen waarderen. De verhoudingen in de gehele scene liggen daar veel te scheef voor. Ik wil alleen zeggen dat het niet vanzelfsprekend is dat je dit album mooi vind als je hardstyle liefhebber bent. Het zijn vooral de mainstreamliefhebbers en de mensen die zowel mainstream als raw waarderen die dit mooi vinden en ik vind persoonlijk niet dat je dat door kunt trekken naar de hele scene.
Ik trek deze conclusies overigens voornamelijk uit de reacties die ik lees, dus ik kan er compleet naast zitten, maar ik kan me het wel goed voorstellen.
Ik zeg ook niet dat het vanzelfsprekend is, maar de groep die dit kan waarderen en waar jij het over hebt neemt denk ik zeker minimaal 80% van de scene in, in aantal, dus vandaar dat ik zei dat er vrij weinig mensen zijn die dit album niet kunnen waarderen.. relatief gezien