Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 23:32 

Hardtraxx Addict

westlife schreef:
Die Adaro tracks zijn pas toevoegende tracks in de scene. Lekker apart en hard. :thumbup:

hier ben ik het roerend mee eens. echt een aparte stijl en bevalt mij zeer goed.

A2 tracks zijn wel aardig, maar inderdaad niet vernieuwend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 01:24 

Hardtraxx Addict

Sunboom schreef:
Kan ik de tracks ergens luisteren? Nog niet echt samples weten te vinden...

Ooit van Youtube gehoord?

Of koop de cd gewoon :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 12:35 

Hardtraxxer

KickinAzz schreef:

Ja, CD kopen en erachter komen dat je hem geen reet aan vind..
Ik luister ook eerst altijd previews voordat ik wat koop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 12:38 

Hardtraxx Addict

Previews staan toch gewoon op a2 youtube kanaal...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 04:53 

Hardtraxx Addict

Mocambo schreef:
KickinAzz schreef:

Denk dat er vrij weinig mensen zijn die van hardstyle houden en dit album geen reet aan vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 09:59 

Hardtraxx Elite

wootum schreef:
Nrgizer schreef:
hoezoo?
staat toch gewoon scantraxx a2 records... :)
Wel echt een te vette hoes :D

Klopt, maar als de bovenkant van het hoesje omhoog ligt, staat de tekst op de zijkant van het hoesje ondersteboven. Ten minste, bij mij.

Je mag de cd ook wel naar mij sturen hoor als je hem daardoor niet meer hoeft? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 12:27 

Aan het typen...

KickinAzz schreef:
Mocambo schreef:
KickinAzz schreef:

Denk dat er vrij weinig mensen zijn die van hardstyle houden en dit album geen reet aan vinden :P

Ik denk de hele early scene en ook grotendeels de diehard raw scene. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 12:32 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Ik denk de hele early scene en ook grotendeels de diehard raw scene. :P

De diehard raw scene kan vast wel wat van dit album waarderen, Let It Go en Haunter Of The Dark bijvoorbeeld :P

En de early scene is best klein ten opzichte van de rest, met alle respect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 12:39 

Aan het typen...

Haunter of The Dark misschien, maar de rest niet. Daarvoor zitten er teveel mainstream elementen in de tracks. En met diehard raw bedoel ik de mensen die alleen van het uiteinde van het spectrum houden, dus niet van mainstream. Beide groepen mogen misschien wel klein zijn, maar dan kun je van headhunterz ook wel zeggen dat er vrij weinig mensen zijn die hem niet kunnen waarderen. De verhoudingen in de gehele scene liggen daar veel te scheef voor. Ik wil alleen zeggen dat het niet vanzelfsprekend is dat je dit album mooi vind als je hardstyle liefhebber bent. Het zijn vooral de mainstreamliefhebbers en de mensen die zowel mainstream als raw waarderen die dit mooi vinden en ik vind persoonlijk niet dat je dat door kunt trekken naar de hele scene.
Ik trek deze conclusies overigens voornamelijk uit de reacties die ik lees, dus ik kan er compleet naast zitten, maar ik kan me het wel goed voorstellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 12:46 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Haunter of The Dark misschien, maar de rest niet. Daarvoor zitten er teveel mainstream elementen in de tracks. En met diehard raw bedoel ik de mensen die alleen van het uiteinde van het spectrum houden, dus niet van mainstream. Beide groepen mogen misschien wel klein zijn, maar dan kun je van headhunterz ook wel zeggen dat er vrij weinig mensen zijn die hem niet kunnen waarderen. De verhoudingen in de gehele scene liggen daar veel te scheef voor. Ik wil alleen zeggen dat het niet vanzelfsprekend is dat je dit album mooi vind als je hardstyle liefhebber bent. Het zijn vooral de mainstreamliefhebbers en de mensen die zowel mainstream als raw waarderen die dit mooi vinden en ik vind persoonlijk niet dat je dat door kunt trekken naar de hele scene.
Ik trek deze conclusies overigens voornamelijk uit de reacties die ik lees, dus ik kan er compleet naast zitten, maar ik kan me het wel goed voorstellen.

Ik zeg ook niet dat het vanzelfsprekend is, maar de groep die dit kan waarderen en waar jij het over hebt neemt denk ik zeker minimaal 80% van de scene in, in aantal, dus vandaar dat ik zei dat er vrij weinig mensen zijn die dit album niet kunnen waarderen.. relatief gezien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 12:48 

Aan het typen...

Tja in dat geval kun je dat over iedere mainstream track zeggen.
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle