musicis schreef:
jij snapt der echt geen kut van...........
snapje eigelijk wel waar q-dance mee bezig is momenteel blijkbaar niet....
ik ga het ook niet eens uitleggen , echt bizar triest dit dat mensen die hardstyle luisteren totaal niet weten wat er nou aan het gebeuren is.
als ik eerlijk ben vind ik dit geweldig. hardstyle word echt een muziekstijl zoals trance,hiphop die wereldwijd iedereen herkent.
Dit is het hardcore gedeelte keutel. Wat hardstyle doet boeit me geen ene kringspier.
En ik zeg alleen dat alle mainstream en kaasplaten van de laatste tijd er in zitten.
Ik kan best genieten van wat meezingers hoor, maar niet de hele set vol.
Had wel verwacht dat als EA mainstream hardcore moest representeren, dat hij ook de oudere plaatjes zou draaien van bijvoorbeeld angerfist of nitrogenetics of uberhaupt iets van Noize Suppressor of Traxtorm.
Dat zou gewoon passen in dit lijstje. En dan had het misschien ook nog iets van opbouw
PS hij maakt een fout ergens na 12:00 bij de overgang van hidden place naar nobody said it was easy