Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 15:02 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wtf is hier gebeurd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 15:09 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
wtf is hier gebeurd


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In elke familie zijn er familierecepten. Ik ben zelf vooral geïnteresseerd in de zoete recepten. Van het volgende zoete recept ben ik fan: Oma’s Appeltaart. Dit recept komt van mijn oma aan mijn moeders kant vandaan. Helaas heb ik deze opa en oma nooit gekend, maar ik weet zeker dat ik het goed met ze had kunnen vinden. Er wordt in de familie nog altijd veel over ze gesproken. Wat had ik graag deze taart een keer met mijn oma gebakken om er samen bij een kopje thee lekker van te smikkelen. Deze taart heb ik samen met mijn moeder gebakken. Tijdens het bakken kreeg ik weer allerlei leuke verhalen over mijn opa en oma te horen.

Omdat dit zo’n ontzettend lekkere taart is deel ik het recept graag met jullie. Het is een appeltaart zonder al te veel poespas. Ik vind rozijnen in een appeltaart niet zo lekker, deze laat ik dus altijd weg uit het recept. Zelf kun je ze natuurlijk wel toevoegen, al zul je ze niet missen als je onderstaand recept aanhoudt.

10-12 PERSONEN, GEBRUIK EEN VORM VAN 24CM

200 gram boter
200 gram witte basterdsuiker
400 gram zelfrijzend bakmeel
1 ei (de helft is voor het deeg, de andere helft voor het bestrijken)
8 gram vanillesuiker
snufje zout
1,5 kilo zoetzure appels (ongeschild)
75 gram kristalsuiker
3 tl kaneel
15 gram paneermeel
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 15:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
In elke familie zijn er familierecepten. Ik ben zelf vooral geïnteresseerd in de zoete recepten. Van het volgende zoete recept ben ik fan: Oma’s Appeltaart. Dit recept komt van mijn oma aan mijn moeders kant vandaan. Helaas heb ik deze opa en oma nooit gekend, maar ik weet zeker dat ik het goed met ze had kunnen vinden. Er wordt in de familie nog altijd veel over ze gesproken. Wat had ik graag deze taart een keer met mijn oma gebakken om er samen bij een kopje thee lekker van te smikkelen. Deze taart heb ik samen met mijn moeder gebakken. Tijdens het bakken kreeg ik weer allerlei leuke verhalen over mijn opa en oma te horen.

Omdat dit zo’n ontzettend lekkere taart is deel ik het recept graag met jullie. Het is een appeltaart zonder al te veel poespas. Ik vind rozijnen in een appeltaart niet zo lekker, deze laat ik dus altijd weg uit het recept. Zelf kun je ze natuurlijk wel toevoegen, al zul je ze niet missen als je onderstaand recept aanhoudt.

10-12 PERSONEN, GEBRUIK EEN VORM VAN 24CM

200 gram boter
200 gram witte basterdsuiker
400 gram zelfrijzend bakmeel
1 ei (de helft is voor het deeg, de andere helft voor het bestrijken)
8 gram vanillesuiker
snufje zout
1,5 kilo zoetzure appels (ongeschild)
75 gram kristalsuiker
3 tl kaneel
15 gram paneermeel


Dit is geen recept, maar een boodschappen lijstje en een verhaaltje over de taart...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Jordi schreef:
In elke familie zijn er familierecepten. Ik ben zelf vooral geïnteresseerd in de zoete recepten. Van het volgende zoete recept ben ik fan: Oma’s Appeltaart. Dit recept komt van mijn oma aan mijn moeders kant vandaan. Helaas heb ik deze opa en oma nooit gekend, maar ik weet zeker dat ik het goed met ze had kunnen vinden. Er wordt in de familie nog altijd veel over ze gesproken. Wat had ik graag deze taart een keer met mijn oma gebakken om er samen bij een kopje thee lekker van te smikkelen. Deze taart heb ik samen met mijn moeder gebakken. Tijdens het bakken kreeg ik weer allerlei leuke verhalen over mijn opa en oma te horen.

Omdat dit zo’n ontzettend lekkere taart is deel ik het recept graag met jullie. Het is een appeltaart zonder al te veel poespas. Ik vind rozijnen in een appeltaart niet zo lekker, deze laat ik dus altijd weg uit het recept. Zelf kun je ze natuurlijk wel toevoegen, al zul je ze niet missen als je onderstaand recept aanhoudt.

10-12 PERSONEN, GEBRUIK EEN VORM VAN 24CM

200 gram boter
200 gram witte basterdsuiker
400 gram zelfrijzend bakmeel
1 ei (de helft is voor het deeg, de andere helft voor het bestrijken)
8 gram vanillesuiker
snufje zout
1,5 kilo zoetzure appels (ongeschild)
75 gram kristalsuiker
3 tl kaneel
15 gram paneermeel


Dit is geen recept, maar een wanhopige poging grappig te doen zoals dat op Facebook ook veel gebeurt
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Nattehond schreef:
Jordi schreef:
In elke familie zijn er familierecepten. Ik ben zelf vooral geïnteresseerd in de zoete recepten. Van het volgende zoete recept ben ik fan: Oma’s Appeltaart. Dit recept komt van mijn oma aan mijn moeders kant vandaan. Helaas heb ik deze opa en oma nooit gekend, maar ik weet zeker dat ik het goed met ze had kunnen vinden. Er wordt in de familie nog altijd veel over ze gesproken. Wat had ik graag deze taart een keer met mijn oma gebakken om er samen bij een kopje thee lekker van te smikkelen. Deze taart heb ik samen met mijn moeder gebakken. Tijdens het bakken kreeg ik weer allerlei leuke verhalen over mijn opa en oma te horen.

Omdat dit zo’n ontzettend lekkere taart is deel ik het recept graag met jullie. Het is een appeltaart zonder al te veel poespas. Ik vind rozijnen in een appeltaart niet zo lekker, deze laat ik dus altijd weg uit het recept. Zelf kun je ze natuurlijk wel toevoegen, al zul je ze niet missen als je onderstaand recept aanhoudt.

10-12 PERSONEN, GEBRUIK EEN VORM VAN 24CM

200 gram boter
200 gram witte basterdsuiker
400 gram zelfrijzend bakmeel
1 ei (de helft is voor het deeg, de andere helft voor het bestrijken)
8 gram vanillesuiker
snufje zout
1,5 kilo zoetzure appels (ongeschild)
75 gram kristalsuiker
3 tl kaneel
15 gram paneermeel


Dit is geen recept, maar een wanhopige poging grappig te doen zoals Goldenstyle die (techno)grappen van andere leden gebruikt
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 15:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kunnen we nou eindelijk weer eens een keer ontopic?

Denk dat Wildstylez het wel is, anders hooguit Ran-D. Maar gezien Dediqated er vlak na is en het aannemelijk is dat Wildstylez daar ook staat, ga ik wel daarheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop gewoon nog een keer op B-Front, fuck it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Ik hoop gewoon nog een keer op B-Front, fuck it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie geen sproeten in die video
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Ik hoop gewoon nog een keer op B-Front, fuck it.

En dan alle platen die vorige keer niet zijn gedraaid. Ik ben voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Ik hoop een keer op 2-sidez, fuck it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan hebben ze 2 spotlights nodig
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 22:06 
 
Hardtraxx Veteran

Ik dacht, yes een spotlight topic dat nu al 3 pagina's heeft. Dan is er vast een goede artiest geboekt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 22:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik dacht, yes een spotlight topic dat nu al 3 pagina's heeft. Dan is er vast een goede artiest geboekt...

Dit dus, wat een enorme deceptie dit zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Ik ben benieuwd wie 'm dit jaar krijgt. Vorig jaar echt een top avond gehad bij B-Front :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Paultheone schreef:
Ik hoop gewoon nog een keer op B-Front, fuck it.

En dan alle platen die vorige keer niet zijn gedraaid. Ik ben voor.

Kaart gekocht vanwege B-kantjes @Charon
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 14:20 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Passen jullie op dat het geen Gearbox 10yrs topic wordt? Dat Backfired anders nog... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 14:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

XXlerator schreef:
Passen jullie op dat het geen Gearbox 10yrs topic wordt? Dat Backfired anders nog... :x


Netjes :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 14:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oefff :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 14:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 14:36 
 
Hardtraxx Veteran

Er op en erover, ik houd er van. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XXlerator schreef:
Passen jullie op dat het geen Gearbox 10yrs topic wordt? Dat Backfired anders nog... :x

De enige manier om dit te voorkomen is dat jullie óf een hint óf de artiest bekend maken :kiss:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten