Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Effe dimmen anders ga ik warns/bans uitdelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Ik kopieer jouw woorden ja, omdat je echt tering snel op je teentjes getrapt bent de laatste tijd.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 13:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Ik kopieer jouw woorden ja, omdat je echt tering snel op je teentjes getrapt bent de laatste tijd.


Pffff, hahahahaha. :lol:

Citaat:
Het maakt toch geen reet uit of Tuneboy meer/minder/wat dan ook heeft betekend dan Wildstylez, op dit moment zou een Wildstylez spotlight avond gewoon logischer zijn dan x italiaanse naam. Lijkt net een lichte versie van Harderstate soms man, hopen ze ook dat een willekeurige artiest die 6 jaar geleden z'n laatste beetje relevantie heeft verloren opeens op Qlimax komt, ja man :lol:

En nee, dat laatste is ook niet vergelijkbaar met Tuneboy, maar nog zou het echt 0 sense maken als hij opeens de Spotlight avond had gekregen.


Je had het over verdienen maat, dat is iets anders dan alles wat je nu noemt. gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 13:16 
 
Hardtraxx Veteran

Dat vind ik ook nog steeds, vind Wildstylez z'n discografie absoluut niks minder dan die van Tuneboy, ongeacht of die van Tuneboy 5x groter is.

Alles wat ik zeg word weer eens onder een vergrootglas genomen of niet. Ik vind Wildstylez beter dan Tuneboy joeeeee dan kunnen we nu verder met het leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 13:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Dat vind ik ook nog steeds, vind Wildstylez z'n discografie absoluut niks minder dan die van Tuneboy, ongeacht of die van Tuneboy 5x groter is.

Alles wat ik zeg word weer eens onder een vergrootglas genomen of niet. Ik vind Wildstylez beter dan Tuneboy joeeeee dan kunnen we nu verder met het leven.


Dat is platen leuk vinden van iemand, aka jouw smaak. Dat is nog steeds niet "verdienen", wat gebaseerd wordt op status, bijdrage aan de scene en ook de discografie over alle actieve jaren. Of iemand het verdient om ergens te staan word niet gebaseerd op jouw maar op die van iedereen over de jaren heen.

Als je geen reactie wilt, reageer dan zelf ook niet zo achterlijk op iemand anders ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verdienen = wie brengt het meeste geld in het laatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 13:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Verdienen = wie brengt het meeste geld in het laatje


Spotlight: Dimitri Vegas & Like Mike confirmed
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 13:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Spotlight: 3 hour topless set by MANDY confirmed

Fixed
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 13:31 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Pedaalemre schreef:
Dat vind ik ook nog steeds, vind Wildstylez z'n discografie absoluut niks minder dan die van Tuneboy, ongeacht of die van Tuneboy 5x groter is.

Alles wat ik zeg word weer eens onder een vergrootglas genomen of niet. Ik vind Wildstylez beter dan Tuneboy joeeeee dan kunnen we nu verder met het leven.


Dat is platen leuk vinden van iemand, aka jouw smaak. Dat is nog steeds niet "verdienen", wat gebaseerd wordt op status, bijdrage aan de scene en ook de discografie over alle actieve jaren. Of iemand het verdient om ergens te staan word niet gebaseerd op jouw maar op die van iedereen over de jaren heen.

Als je geen reactie wilt, reageer dan zelf ook niet zo achterlijk op iemand anders ;).


Het blijft nog steeds een mening. Een Gearbox fan zal toch ook vinden dat Malice het verdient om op elk groot feest te staan dat je maar kan bedenken. Iemand die Gearbox kut vindt zal dit niet vinden. Die zal waarschijnlijk Malice overrated vinden. Kun je weer een heel betoog over gaan houden over woordkeuze en zinsformulering en dat het niet klopt, uiteindelijk bedoelde ik gewoon dat ik Wildstylez een logischere keus zou vinden voor dit feest dan Tuneboy. En ja! Ik zei het verkeerd! Ik zei 'verdienen' maar ik bedoelde dat eigenlijk helemaal niet! :surrender: Nou, je hebt gelijk hoor. Je hebt weer een irrelevante discussie gewonnen die om niks gaat. Waarom de fuck boeit het je altijd zoveel of hoe een ander iets verwoord, je bent volgens mij intelligent genoeg om exact te begrijpen hoe iemand het bedoelt.

Je weet hoe ik het bedoel, maar wilt maar wat graag uit mijn mond horen dat ik het verkeerd verwoord heb. Dat is ook
Citaat:
enorm autistisch.
of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 13:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Nou, je hebt gelijk hoor. Je hebt weer een irrelevante discussie gewonnen die om niks gaat. Hoera!


Man man :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 13:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Misschien moet je zelf kijken hoe je zelf dingen beter verwoordt in plaats van anderen de schuld te geven.

Je zegt eerst dat ik het beter moet leren interpreteren en vervolgens zeg je zelf dat je het verkeerd zegt en iets compleet anders bedoelde :lol:.

Zit een groot verschil tussen "Wildstylez is logischer om te boeken" en "Wildstylez verdient het veel meer dan alle Italiaanse oudgedienden". Maar goed zelfs dan geef je in de eerste zin van je reactie op Manjana al aan dat je het commerciële/kaartverkoop argument verwerpt en vervolgens zeg je nu dat je dat wel bedoelde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 13:43 
 
Hardtraxx Veteran

Als je nou gewoon niet altijd loopt te mierenneuken om de manier waarop iemand iets verwoord, je kan ook over die shit heenlezen aangezien je heus wel weet wat de ander bedoelt. In plaats daarvan loop je altijd te discussie op te zoeken. Zo relevant was het allemaal ook weer niet.

Edit: Nu ik het terug lees. Mijn reactie was omdat

Citaat:
Een Italiaan lijkt me persoonlijk ook heel vet! Alleen is dat commercieel gezien waarschijnlijk minder aantrekkelijk dan bijv een Wildstylez


Dat laatste deel triggert gewoon nogal, alsof de enige reden waarom Wildstylez een Spotlight zou krijgen boven een Italiaan commerciele aantrekkelijkheid is. Dan doe je gewoon behoorlijk af aan de carrière en discografie van Wildstylez. Ja, er zijn veel Italianen die bijzonder veel hebben betekend voor de scene, maar dit geldt gewoon ook voor Wildstylez. En dan maakt het verder ook geen hol uit of Wildstylez later begonnen is dan de Italianen, hij heeft gewoon heel veel betekend voor de scene en heel veel goede platen gemaakt, klaar.

Ik las deze post gewoon een beetje als 'Wildstylez is populairder dus hij zal toch wel de keus boven die en die krijgen'. En ik zeg ook dat dat waarschijnlijk niet is zoals Manjana het bedoelde. Dus inderdaad een overreactie van mijn kant ja. Dan kunnen we nu verder. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 13:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Als je nou gewoon niet altijd loopt te mierenneuken om de manier waarop iemand iets verwoord, je kan ook over die shit heenlezen aangezien je heus wel weet wat de ander bedoelt. In plaats daarvan loop je altijd te discussie op te zoeken. Zo relevant was het allemaal ook weer niet.


Als je geen reactie wilt, reageer dan niet of leer beter te verwoorden. Het is een forum, iedereen leest alles reageert op wat ze willen. Maar graaf vooral verder.

Zit ook wel een kern van waarheid in toch? Wildstylez is nou eenmaal populairder dan alle Italianen op het moment. Organisaties gaan niet boeken op wie het het meeste verdient (wel voor een groot deel natuurlijk, het moet wel logisch zijn) maar op wie de boel uitverkoopt. Op het einde van de dag zijn alle organisatoren, labels e.d. ook gewoon bedrijven die hun hoofd boven water willen houden, als je niet zo aan de slag gaat kost het je de kop natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 14:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vinden jullie kaas ook zo lekker?

Lekker dan wel graag lezen als 'smakelijk vinden', en niet 'aantrekkelijk' zoals je een vrouw aantrekkelijk kunt vinden. Kan die discussie alvast overgeslagen worden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 14:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

gebrek aan moderatie begint nu toch echt wel zijn vruchten af te werpen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 14:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
gebrek aan moderatie begint nu toch echt wel zijn vruchten af te werpen


Beter dan het tijdperk dat er te veel gemodereerd werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 14:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een drogreden (syn. schijnreden, sofisme) is een reden of redenering die niet klopt, maar wel aannemelijk lijkt. Drogredenen worden vaak in discussies gebruikt, maar ook wel in andere situaties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 14:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heb je voor mij ook de betekenis en uitleg van De Nimitzklasse supervliegdekschepen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Heb je voor mij ook de betekenis en uitleg van De Nimitzklasse supervliegdekschepen?


De Nimitzklasse is een klasse van tien nucleair aangedreven supervliegdekschepen van de United States Navy. Het eerste schip, tevens de naamgever van de klasse, werd in 1975 in dienst gesteld en het laatste in 2010. De schepen zijn met hun waterverplaatsing van maximaal 103.637 ton de grootste oorlogsschepen ter wereld, hoewel die titel op den duur verloren wordt aan de nog in dienst te stellen Gerald R. Ford-klasse. Sinds de buitendienststelling van USS Enterprise in 2012 zijn de Nimitzklasseschepen de enige vliegdekschepen in Amerikaanse dienst. Doordat de schepen nuclear worden aangedreven, hoeven ze maar eens in de 15 jaar (na 800.000 tot 1.000.000 nautische mijl[3]) brandstof te vernieuwen. De schepen hebben een verwachte levensduur van 50 jaar.

Alle schepen zijn tussen 1968 en 2009 gebouwd door Northrop Grumman Newport News. Sinds de indienststelling van USS Nimitz in 1975 hebben schepen van de Nimitzklasse bijgedragen aan onder andere Operatie Eagle Claw, de Golfoorlog van 1990-1991, de Irakoorlog en de Oorlog in Afghanistan.

Ieder schip kan rond de 85 vliegtuigen of helikopters meenemen en overal ter wereld inzetten, waarbij het schip zelf wordt beschermd door meerdere kleinere schepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 14:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zat er verdomme op te wachten :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is jammer dat je maar een X aantal tekens per bericht kan typen, anders kon je het hele Wikipedia ding kopiëren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Ik zat er verdomme op te wachten :lol: :lol:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 14:52 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahahahahah stokoude memes hahahahaha
Afbeelding
:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 15:02 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten