Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2020 22:43 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Verwachten we ergens nog een surprise optreden van Headhunterz net zoals in Tilburg? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2020 23:12 
 

Qamphuis schreef:
Verwachten we ergens nog een surprise optreden van Headhunterz net zoals in Tilburg? :)

Hoop het, en dan het liefst wat classics (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2020 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qamphuis schreef:
Verwachten we ergens nog een surprise optreden van Headhunterz net zoals in Tilburg? :)


Zoveel voegde dat nou ook niet echt toe, vond ik :lol: . Even World of Madness en Tonight draaien, volgens mij een emo praatje en dat was het? Was zelf niet aan het opletten maar leek me niet zo spectaculair.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2020 00:33 
 

Remi schreef:
Zoveel voegde dat nou ook niet echt toe, vond ik :lol: . Even World of Madness en Tonight draaien, volgens mij een emo praatje en dat was het? Was zelf niet aan het opletten maar leek me niet zo spectaculair.

Toen was ik ketsbezopen en heb ik het volledig gemist, morgen ga ik nuchter en dat wordt dan de eerste keer dat ik headhunterz wél echt meemaak in mijn leven. Is altijd al mijn favoriete dj geweest dus wordt dan wel een kippenvel moment, maar zal inderdaad weinig toevoegen aan het feest zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2020 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bierislekker schreef:
Remi schreef:
Zoveel voegde dat nou ook niet echt toe, vond ik :lol: . Even World of Madness en Tonight draaien, volgens mij een emo praatje en dat was het? Was zelf niet aan het opletten maar leek me niet zo spectaculair.

Toen was ik ketsbezopen en heb ik het volledig gemist, morgen ga ik nuchter en dat wordt dan de eerste keer dat ik headhunterz wél echt meemaak in mijn leven. Is altijd al mijn favoriete dj geweest dus wordt dan wel een kippenvel moment, maar zal inderdaad weinig toevoegen aan het feest zelf.


Komt omdat bier lekker is
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2020 00:45 
 

Nuracore schreef:
Komt omdat bier lekker is

:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2020 06:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig. Last minute besloten om hier naartoe te gaan :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2020 11:43 
 
Hardtraxxer

Qamphuis schreef:
Verwachten we ergens nog een surprise optreden van Headhunterz net zoals in Tilburg? :)

Ik sla een schietgebedje -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2020 18:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg veel zin in :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2020 18:40 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Qamphuis schreef:
Verwachten we ergens nog een surprise optreden van Headhunterz net zoals in Tilburg? :)


Zoveel voegde dat nou ook niet echt toe, vond ik :lol: . Even World of Madness en Tonight draaien, volgens mij een emo praatje en dat was het? Was zelf niet aan het opletten maar leek me niet zo spectaculair.


True, maar wel heerlijke plaatjes om te horen, en altijd goed voor de sfeer!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2020 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond maar een hempie aan. Vorige keer blote bast vonden ze niet zo grappig in doornroosje
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2020 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Vanavond maar een hempie aan. Vorige keer blote bast vonden ze niet zo grappig in doornroosje


Wat voor helmpie? Ben wel benieuwd wie de man achter martin waus is.

Ontzettend hyped voor de avond, ook nog eens kaarten gewonnen via Jay Reeve, dus het kan allemaal niet meer mis gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2020 12:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voordat ik zo m'n bed weer uit spring even gauw wat plussen en minnen die me zo te binnen schieten:

+ Eerste 2 uur van Wsz. Aantal leuke classics gedraaid, sommigen wat onverwachter dan anderen (Born Slippy Bootleg :thumbsup:)
+ Leuke sets van met name Primeshock en Audiotricz
+ Jay Reeve die Soul Train draait (Celebrate Life was ook fijn om eens live te horen)
+ Temperatuur en geluid waren echt prima
+ Sfeer voorin de zaal, veel gezellige mensen gezien en gesproken
+ Muv tijdens de Aftershock set had zo ongeveer iedereen keurig hun shirt aan
- Alle wat willekeurige DBSTF/Brennan Heart/TNT platen tijdens de Wildstylez set. Hoor liever nog een mooie Wsz or P1 plaat dan voor de honderdste keer Darkest Hour. Zeker als ik kijk naar alle eigen platen die hij nu juist heeft laten liggen vind ik dit wel een gemiste kans.
- Set van Noisecontrollers begon leuk, maar hij ging al vrij gauw over op We Are The Champions Bootleg, die Scooter platen en andere wat langzame en energieloze nummers. Dat trok mij totaal niet. Had ook wel verwacht dat hij nog even met Wsz 200 Dreams en wat andere collabs als Stardust of Cats Jets & Breaks zou draaien.
- Aftershock die vooraf volgens mij een lijstje met de meest doodgedraaide en saaie platen heeft samengesteld en die vervolgens draait zonder ook maar een klein beetje moeite te steken in het mixen.
- Ik heb volgens mij wel 50 keer scheten geroken in die zaal :x. Echt heel arelaxed als je een dansje aan het doen bent en je ineens wordt verrast door zo'n smerige lucht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2020 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk feest gehad!
Primeshock was een goede opener, Jay Reeve heel vergelijkbaar met NC200 helaas (wel Phrantic - In The Mix en Soul Train), Audiotricz overgeslagen en gechilld.
Wildstylez was heel vet. Had misschien iets meer classics verwacht, maar zat genoeg afwisseling in. Veel Gated kicks en rollende bassen die echt waanzinnig doorkwamen. Noisecontrollers gewoon goed (standaard set, maar wel prima op zich) , bij aftershock gauw weg gegaan.

Organisatie: top om een artiest 3 uur te geven, werkte goed. Zaal was fijn, niet te druk, lekker koel, fantastisch geluid en zeer goede lichtshow. Minpunt was de hele gemaakte hype om Aftershock. Staat op het podium, opeens overal mensen op schouders met vlaggen enzo, voelde en was heel gemaakt. Maar goed, staat vast mooi op de videoclip.

Nieuwsmomentje was Jay Reeve en Wildstylez collab voor op Art of Creation, goede plaat! Jay Reeve daar ook heen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2020 14:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke avond was dit! Beetje te vergelijken met NC200, erg goede sfeer en heel veel lekkere platen. Wildstylez is sws een koning natuurlijk, wat een discografie. En wat een platen maakt die man nog steeds :love:. En vond Jay Reeve zijn set juist vet. Heb toch heel wat andere nummers gehoord dan bij NC200. Creative community, our world, in the mix, soul train, no escape, smack en somebody komen zo al in me op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2020 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DisAster schreef:
Wat een heerlijke avond was dit! Beetje te vergelijken met NC200, erg goede sfeer en heel veel lekkere platen. Wildstylez is sws een koning natuurlijk, wat een discografie. En wat een platen maakt die man nog steeds :love:. En vond Jay Reeve zijn set juist vet. Heb toch heel wat andere nummers gehoord dan bij NC200. Creative community, our world, in the mix, soul train, no escape, smack en somebody komen zo al in me op.

Oja, Smack ook nog, was heel tof! Misschien ben ik iets te negatief bij nader inzien. Aantal classics had hij alleen ook op NC200 gedraaid zoals Celebrate Life en Winter. Aan de andere kant: al lang tof dat je ze een keer hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2020 14:54 
 
Hardtraxxer

Dus de liefhebbers van de Wildstylez 2007-2012 discografie hebben gelijk gekregen om niet te gaan ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2020 15:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tim889 schreef:
Dus de liefhebbers van de Wildstylez 2007-2012 discografie hebben gelijk gekregen om niet te gaan ?


Helaas wel ja. Vond het een hele toffe set maar had inderdaad gehoopt dat hij wat meer van zijn eigen classics zou draaien.

Voor de rest echt een topfeest. Primeshock, Jay Reeve, Audiotricz :worship:. Locatie was ook echt top. Maar man man man Aftershock, hoe krijg je het voor elkaar om op dit feest kicks van staal en bassline junkie te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2020 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Martin Waus schreef:
Vanavond maar een hempie aan. Vorige keer blote bast vonden ze niet zo grappig in doornroosje


Wat voor helmpie? Ben wel benieuwd wie de man achter martin waus is.

Ontzettend hyped voor de avond, ook nog eens kaarten gewonnen via Jay Reeve, dus het kan allemaal niet meer mis gaan.


Helmpie? Een hemd xd hij was zwart trouwens :thumbup:


Pannenkoek schreef:
- Ik heb volgens mij wel 50 keer scheten geroken in die zaal :x. Echt heel arelaxed als je een dansje aan het doen bent en je ineens wordt verrast door zo'n smerige lucht.


Dan heb je mij geroken, wel een aantal x goed van me af lopen schijten :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2020 15:20 
 
Hardtraxxer

Gemengde gevoelens over de avond, maar dat lag absoluut niet aan de locatie en aan de muziek.
Heerlijk knus zaaltje, vanaf boven had je een fijn overzicht over de mooie lichtshow. Geen geouwehoer met munten vond ik eigenlijk ook wel een keer gemakkelijk.

+ Locatie, geluid en show
+ Prima setjes, had eigenlijk wel meer WS only tracks verwacht
- Roken in de vrieskou zonder heater/ windscherm of weet ik veel wat
- Een paar 'oudere' stoertjes die verder helemaal niet bij de rest van de menigte paste. Drongen voor bij de wc en gingen neus aan neus staan, "heb je daar problemen mee?". Echt heel kansloos.
- Mijn energielevel

;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2020 15:53 
 
Hardtraxx Veteran

LV1 schreef:
Tim889 schreef:
Dus de liefhebbers van de Wildstylez 2007-2012 discografie hebben gelijk gekregen om niet te gaan ?


Helaas wel ja. Vond het een hele toffe set maar had inderdaad gehoopt dat hij wat meer van zijn eigen classics zou draaien.

Voor de rest echt een topfeest. Primeshock, Jay Reeve, Audiotricz :worship:. Locatie was ook echt top. Maar man man man Aftershock, hoe krijg je het voor elkaar om op dit feest kicks van staal en bassline junkie te draaien.


Dat meen je toch niet echt :lol: dan snap je er echt he-le-maal niets van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2020 15:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
LV1 schreef:
Tim889 schreef:
Dus de liefhebbers van de Wildstylez 2007-2012 discografie hebben gelijk gekregen om niet te gaan ?


Helaas wel ja. Vond het een hele toffe set maar had inderdaad gehoopt dat hij wat meer van zijn eigen classics zou draaien.

Voor de rest echt een topfeest. Primeshock, Jay Reeve, Audiotricz :worship:. Locatie was ook echt top. Maar man man man Aftershock, hoe krijg je het voor elkaar om op dit feest kicks van staal en bassline junkie te draaien.


Dat meen je toch niet echt :lol: dan snap je er echt he-le-maal niets van.

Zeker wel. Heb onder meer Hurricane, Sandstorm Remix, Born To Die, PSYchopath, Kicks van Staal, Nothing Like The Oldschool en een hele ellendige Rebelion plaat voorbij horen komen. Het was echt één lange stroom met uitgekauwde of gewoon verschrikkelijke platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2020 17:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goed vermaakt gisteren :thumbsup: had wel liever gehad dat Wildstylez alleen zijn eigen platen draaide, dat deden Noisecontrollers en B-Front naar mijn herinnering ook. Voldoende Wildstylez platen niet gehoord die ik wel had verwacht en ook voor kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2020 18:24 
 
Hardtraxxer

Tim889 schreef:
Dus de liefhebbers van de Wildstylez 2007-2012 discografie hebben gelijk gekregen om niet te gaan ?


Told you. Ws staat ook nooit meer op classicsfeesten. Zal vast een reden hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik voel me direct minder slecht over niet gegaan te zijn.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten