Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 17:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Idd, centraal is een stuk verder dan je denkt.. 'K zou dan gewoon via station Dukenburg naar centraal reizen. Maarja, ik ben na een feestje ook een goed luie donder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er rijden rond die tijd nog geen treinen vanaf Dukenburg ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 19:15 
 
Hardtraxx Addict

Tot vanavond! Te herkennen aan wit t-shirt en ergens vooraan bij podium te vinden meestal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 19:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mega veel zin in! :yay:
Heb m'n Theracords shirt maar weer uit de kast gepakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch besloten om te gaan.
Tot vanavond :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Daveytl schreef:
Mr Lellebel schreef:
Lopen :P Hebben wij destijds ook twee keer gedaan, anders taxi denk ik. In ieder geval veel plezier jullie! En de rest ook natuurlijk :thumbup:

Dan wordt dat in totaal een uur lopen. Ik heb t gevoel dat ik daar niet zo'n zin in heb na een feest :P
Dankjewel, jij ook veel plezier bij Xqlusive!

Valt wel mee hoor, binnen een half uur ben je er. Maar thanks!

Ik bedel naar mijn kamer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar ongeveer woon je dan Davey? Welke wijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hertoghof, bij Valkhof in de buurt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de buurt van het Valkhof (ik zou de rest ff weghalen ;))
Mwah das denk ik een kwartiertje a 20 minuten verder lopen dan naar CS vanaf de matrixx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
In de buurt van het Valkhof (ik zou de rest ff weghalen ;))
Mwah das denk ik een kwartiertje a 20 minuten verder lopen dan naar CS vanaf de matrixx.

I know, maar dat is toch wel 50 minuten lopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso voor mensen die naar CS willen, opstappen op Dukenburg station zal je niet gaan lukken zo vroeg na het feest, hou daar ff rekening mee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 19:55 
 
Hardtraxx Elite

El Mare schreef:
Sowieso voor mensen die naar CS willen, opstappen op Dukenburg station zal je niet gaan lukken zo vroeg na het feest, hou daar ff rekening mee ;)


Al rekening meegehouden maar toch bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot straks :clap:
Aanwezig met 3 vrienden die niks met hardstyle hebben, ben benieuwd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 07:57 
 
Hardtraxx Elite

Was een heel mooi feestje! Ook mog patrickjeb en stan ontmoet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 11:57 
 
Hardtraxx Newbie

Was een prachtig feest! Hier alvast een klein filmpje van vannacht.

De rest van m'n filmpjes is nu aan het uploaden, maar ik ga nu maar eens pitten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was echt ontzettend gaaf! Die Cellrock remix van Doggystyle _0_ Halleluja wat een geweld.
Begin van de set van Theracords alleen maar gated kicks, wat was dat ontzettend hard en vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 15:49 
 
Hardtraxx Elite

Ik zoek een nummer wat vannacht door the geminzers en bfront gedraaid is. Iemand enig idee? Bij de climax hoor je wat vocals en daarna komt ie. Helpp
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 15:51 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme wat was dit een bazenfeest! Vorig jaar was al heel erg dik, dus had er hoge verwachtingen van, maar die zijn overtroffen.
Dikke sfeer, enige setje wat me wat tegenviel was Tartaros (flinke stap terug na Exit Mind vs Zirkum die aardig gas gaven) en positief verrast door Frequencerz. Was een beetje bang dat het weer een stap terug zou zijn omdat ze na Solutio & The I's vs The Geminizers stonden, maar gelukkig trokken ze die lijn prima door!
Track van de avond was voor mij denk ik wel de Hans Teeuwen DJ Tool van Frequencerz, die kicks gingen he-le-maal nergens meer over, heb gewoon even met open mond gestaan :worship:
Drukte was prima te doen, maar veel drukker had het niet moeten worden. Alleen tijdens Theracords was het vooraan wel te druk, en dan had je eindelijk ruimte besloten een paar mensen weer om die ruimte als gangpad te gebruiken of voor je neus een uitgebreid gesprek te staan voeren.

+ Sfeer, heel veel losgaande mensen en geen enkel opstootje of zo gezien
+ Veel bekenden gesproken en nieuwe mensen leren kennen
+ Theracords
+ Hans Teeuwen DJ Tool van Frequencerz
+ Qapital Anthem van Frequencerz
+ Maten van me die niet eigenlijk niet van hardstyle houden maar nu zeggen dat ze vaker meegaan
+ Dop bij je flesje water
+ Security was vergeleken met veel andere feesten chill en vriendelijk

- Geluid was niet je van het, kon er op zich nog wel mee door maar toch een minpuntje
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 16:07 
 
Hardtraxxer

Hard4Us schreef:
Ik zoek een nummer wat vannacht door the geminzers en bfront gedraaid is. Iemand enig idee? Bij de climax hoor je wat vocals en daarna komt ie. Helpp


Ik gok deze :)
Zero Sanity & Kevin Kaos - Hit The Floor (E-Force Remix)

http://www.youtube.com/watch?v=vNTGHKlQzJg
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Ik zoek een nummer wat vannacht door the geminzers en bfront gedraaid is. Iemand enig idee? Bij de climax hoor je wat vocals en daarna komt ie. Helpp

Hahaha goeie beschrijving xd
Maar door je beschrijving via Whatsapp kan het niet anders zijn dan The Machine - Rollin' :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 16:45 
 
Hardtraxx Elite

Ja, het is rollin haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 17:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Werd indd 2x gedraaid. Gruwelijke climax die track :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 17:12 
 
Hardtraxx Addict

Heerlijk feestje :D was de bob dit keer dus hele nacht lekker op het water en cola gezeten. Kwam binnen bij Tartaros, wat me enigszins tegenviel. Voor de rest erg lekkere setjes gehoord met Theracords in het bijzonder :D Paar platen die ik graag live wilden horen ook gehoord waaronder Open The Gates, Artillery, Death Of Deamon Remix en nog meer. Qapital Atnhem deed het ook goed zo ver ik me kan herinneren :P

Van de kaart gehalte was echt belachelijk hoog na mijn gevoel, had hele tijd het gevoel dat ik de enige nuchtere was daar :P Al met al heerlijk feestje gehad. Nu lekker voorbereiden op volgende week, Hardbass :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 17:19 
 
Hardtraxxer

ik heb de hele nacht een beetje achterin gestaan maar daar viel het vdk gehalte best mee!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten