Godverdomme wat was dit een bazenfeest! Vorig jaar was al heel erg dik, dus had er hoge verwachtingen van, maar die zijn overtroffen.
Dikke sfeer, enige setje wat me wat tegenviel was Tartaros (flinke stap terug na Exit Mind vs Zirkum die aardig gas gaven) en positief verrast door Frequencerz. Was een beetje bang dat het weer een stap terug zou zijn omdat ze na Solutio & The I's vs The Geminizers stonden, maar gelukkig trokken ze die lijn prima door!
Track van de avond was voor mij denk ik wel de Hans Teeuwen DJ Tool van Frequencerz, die kicks gingen he-le-maal nergens meer over, heb gewoon even met open mond gestaan
Drukte was prima te doen, maar veel drukker had het niet moeten worden. Alleen tijdens Theracords was het vooraan wel te druk, en dan had je eindelijk ruimte besloten een paar mensen weer om die ruimte als gangpad te gebruiken of voor je neus een uitgebreid gesprek te staan voeren.
+ Sfeer, heel veel losgaande mensen en geen enkel opstootje of zo gezien
+ Veel bekenden gesproken en nieuwe mensen leren kennen
+ Theracords
+ Hans Teeuwen DJ Tool van Frequencerz
+ Qapital Anthem van Frequencerz
+ Maten van me die niet eigenlijk niet van hardstyle houden maar nu zeggen dat ze vaker meegaan
+ Dop bij je flesje water
+ Security was vergeleken met veel andere feesten chill en vriendelijk
- Geluid was niet je van het, kon er op zich nog wel mee door maar toch een minpuntje