Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Ben al naar heel wat feesten geweest in 2013, slechts bij een aantal écht een week van te voren zin er in gehad. Nu met deze lin-up echt belachelijk veel zin d'r in. Samen met Fuzzylogic Barthelomeus en nog wat maten los gaan!

Jij bent toch te herkennen aan je pony?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat erom spannen of ik mijn kaartje ga verkopen of niet. Verstandig zou zijn van wel, gezien de financiële kwestie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Gaat erom spannen of ik mijn kaartje ga verkopen of niet. Verstandig zou zijn van wel, gezien de financiële kwestie.

Nooooooooo Rik
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 10:27 
 
Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Hard4Us schreef:
Ben al naar heel wat feesten geweest in 2013, slechts bij een aantal écht een week van te voren zin er in gehad. Nu met deze lin-up echt belachelijk veel zin d'r in. Samen met Fuzzylogic Barthelomeus en nog wat maten los gaan!

Jij bent toch te herkennen aan je pony?


Als we op de trein moeten wachten ofzo dan gaan we op avontuur! Heb nog wel een paar to do dingen die we op het station kunnen doen! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Fuzzylogic schreef:
Hard4Us schreef:
Ben al naar heel wat feesten geweest in 2013, slechts bij een aantal écht een week van te voren zin er in gehad. Nu met deze lin-up echt belachelijk veel zin d'r in. Samen met Fuzzylogic Barthelomeus en nog wat maten los gaan!

Jij bent toch te herkennen aan je pony?


Als we op de trein moeten wachten ofzo dan gaan we op avontuur! Heb nog wel een paar to do dingen die we op het station kunnen doen! :$

Ik heb geluk, pa van een maat van me zegt ineens 'ik kom jullie wel ophalen.'
Dikke mafkees, maar scheelt wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 11:36 
 
Hardtraxx Elite

Aah facker en geen plek voor 2 extra? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We moeten al met 4 op de achterbank dus past er niet meer bij :( Maar Bart gaat ook met de trein volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 13:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Had hier graag heen gewild, maar helaas willen vrienden naar Dedicated (brothers/a12) :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

22:00 - 23:00 Goliath
23:00 - 00:00 Exit Mind & Zirkum
00:00 - 01:00 Tartaros
01:00 - 02:00 Solutio & The I's vs The Geminizers
02:00 - 03:00 Frequencerz
03:00 - 04:00 B-Front vs High Voltage
04:00 - 06:00 Theracords Celebrates - The Ultimate Battle (Thera, Geck-o, Prefix & Density, Delete, Phrantic, Blackburn, MC Livid)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frequencerz na Solutio & The I's vs The Geminizers... :/
B-Front vs High Voltage zo laat zou wel eens superdik kunnen gaan worden met een aantal oudere harde klappers hopelijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 20:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Frequencerz na Solutio & The I's vs The Geminizers... :/


Buiten dit vind ik de tt goed.
Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Fuzzylogic schreef:
Frequencerz na Solutio & The I's vs The Geminizers... :/


Buiten dit vind ik de tt goed.
Zin in!

Idd.

Nog even kijken of ik ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tartaros na Exit Mind & Zirkum vind ik ook jammer. Hopelijk gaan Exit Mind & Zirkum wel goed hard draaien.
Tartaros heb ik eerlijk gezegd niet zo heel veel zin in, ben niet zo'n fan van zijn eigen tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 01:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weet nog wel vorig jaar, 23:10 binnen, gelijk Magic door de speakers... woeh :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 01:14 
 
Hardtraxx Newbie

Ook aanwezig, hopelijk op tijd voor Exit Mind & Zirkum :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 02:31 
 

Als ik niet zou moeten verhuizen zondag was ik ook gegaan, die line-up... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sowieso voor 11 uur binnen, Exit mind & Zirkum :love:
TT is dikke prima alleen Freqz hadden eerder moeten staan.

Gruwelijk veel zin in! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 12:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tot vanavond ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er iemand die weet hoe we zondagochtend van de Matrixx naar Nijmegen Centraal kunnen komen? Volgens mij rijden de bussen pas om half 9, of zie ik dat nou verkeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Is er iemand die weet hoe we zondagochtend van de Matrixx naar Nijmegen Centraal kunnen komen? Volgens mij rijden de bussen pas om half 9, of zie ik dat nou verkeerd?

Lopen :P Hebben wij destijds ook twee keer gedaan, anders taxi denk ik. In ieder geval veel plezier jullie! En de rest ook natuurlijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot straks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Lopen :P Hebben wij destijds ook twee keer gedaan, anders taxi denk ik. In ieder geval veel plezier jullie! En de rest ook natuurlijk :thumbup:

Dan wordt dat in totaal een uur lopen. Ik heb t gevoel dat ik daar niet zo'n zin in heb na een feest :P
Dankjewel, jij ook veel plezier bij Xqlusive!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Mr Lellebel schreef:
Lopen :P Hebben wij destijds ook twee keer gedaan, anders taxi denk ik. In ieder geval veel plezier jullie! En de rest ook natuurlijk :thumbup:

Dan wordt dat in totaal een uur lopen. Ik heb t gevoel dat ik daar niet zo'n zin in heb na een feest :P
Dankjewel, jij ook veel plezier bij Xqlusive!

Valt wel mee hoor, binnen een half uur ben je er. Maar thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 16:11 
 
Hardtraxx Elite

Ik moet ook na 't feest na Centraal wandelen denk ik :P
Te herkennen aan m'n adaro shirtje, altijd leuk om nieuwe HT'ers te ontmoeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo na het Centraal? >.<
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten