Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 16:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

aanwezig! heerlijke line up zeg! :woot:

Theracords celebrates - Ultimate battle! dat word 2 uur flink genieten! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 19:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sowieso aanwezig! Laatse keer Matrixx was voor Xxlerator Raw A2 Records Unleashed Once Again, toen was het inderdaad te druk en te warm waardoor de sfeer niet optimaal was. Hopen dat er deze keer wat minder mensen worden toegelaten!

Maar, either way, deze line up wil ik niet missen! Zeker aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 00:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Helaas tegelijk met XQ Brennan Heart


je gaat me toch niet vertellen dat je dan niet voor Xxlerator kiest he? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 03:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Geen idee wat dit nou weer is maar goed... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb m'n kaartje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2014 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Heb m'n kaartje :)


Hier idem dito :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijna 100% zeker aanwezugggg. Vanmiddag ff kaartje halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

aanbod/xxlerator-raw-25-januari-matrixx-nijmegen-t41231.html

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Bijna 100% zeker aanwezugggg. Vanmiddag ff kaartje halen.

Jaaaaaaaaaaaaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Daveytl schreef:
Bijna 100% zeker aanwezugggg. Vanmiddag ff kaartje halen.

Jaaaaaaaaaaaaa

Hele avond plat praten met jou en hj :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan waarschijnlijk weer aan gratis kaartjes komen, in dat geval sowieso aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 11:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tickets binnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 11:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Kan waarschijnlijk weer aan gratis kaartjes komen, in dat geval sowieso aanwezig :)

Meervoud? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 19:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat zal; er nog op Coone - Global Dedication komen? Tegelijk met XQ en dit feest xd

Kaarten zijn binnen, wordt weer heerlijk genieten net als vorig jaar (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Wat zal; er nog op Coone - Global Dedication komen? Tegelijk met XQ en dit feest xd


Dit feest heeft toch helemaal niks te maken met Coone...? Komt denk ik een heel ander publiek op af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 04:22 
 
Hardtraxx Addict

Zin in :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 15:45 
 
Hardtraxx Elite

Kaarten binnen, heb er wel zin in. Al heb ik wat minder aan die Nijmeegse volgespoten gebruinde gappies waar het daar van stikt.

Hoop dat het niet te druk en te warm word!

Kijk uit naar Solutio en the i's. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu 100% aanwezig met twee maten die niks met hardstyle hebben maar benieuwd zijn naar een feestje en eentje die wel van hardstyle houdt maar nooit naar feestjes gaat, ben benieuwd xd Verder bij Bartholomeus/Hard4Us/hdhessel ergens te vinden denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook van de partij :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 10:36 
 
Hardtraxx Elite

Ben al naar heel wat feesten geweest in 2013, slechts bij een aantal écht een week van te voren zin er in gehad. Nu met deze lin-up echt belachelijk veel zin d'r in. Samen met Fuzzylogic Barthelomeus en nog wat maten los gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 14:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wil hier wel heen, maar omdat het om 6 uur 'al' is afgelopen moet je 2 uur wachten op de trein. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 14:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Wil hier wel heen, maar omdat het om 6 uur 'al' is afgelopen moet je 2 uur wachten op de trein. :cry:

Vorig jaar stond ik pas rond 06:30, 06:45 of zo buiten geloof ik. Eerste trein richting Boxmeer/Cuijk komt om 07:40, naar Eindhoven zal die ook wel zoiets komen toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijk veel zin in :loving:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten