Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel dik feest! Beste set was S&I vs The Geminizers. Geniaal mixwerk, constant teasen en een goede platenkeuze. Zirkum vs Exit Mind was ook zeker niet verkeerd. Tartaros was meeeh met soms een leuke plaat en Freq's was wel te doen. Hulde voor Niels die 2/3 oudere platen draaide waaronder DJ Revolution Kayem Remix :loving: Ook opende ze met een Hans Teeuwen DJ Tool die toch aardig dik was :D

B-Front vs High Voltage was ook zeker dik en die Blackout remix die Bob draaide was kippenvel. Jammer genoeg draaide HV de Bombs Away Remaster niet en het viel me ook op dat hij eigenlijk altijd dezelfde platen draait. 3 keer nu gezien in een 2 maand tijd en 80% is hetzelfde. Jammer maar helaas.

Theracords Celebrates ding was ook heel vet. Om de 20 minuten 1 DJ weg en een andere ervoor terug. Diversiteit ten top. Had eigenlijk wel wat meer ouder werk verwacht. Geck-O vs Thera (1e 20 minuten) hadden gelijk de toon gezet met platen als Kick It In Your Face en My Style is Dutch.

Een goed leuk feest gehad en deze overtrof zeker XXL The Battles. Gelukkig was het ook niet uitverkocht, want dit was op het randje van net niet té druk. Ook was het daardoor stukken minder warm dan de vorige keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pelkmans schreef:
ik heb de hele nacht een beetje achterin gestaan maar daar viel het vdk gehalte best mee!

Ik vond het sowieso heel erg meevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 20:13 
 
Hardtraxxer

Tnx allen! Theracords had haar 5e verjaardag niet mooier kunnen eindigen :)

Hier wat vids uit de privé collectie.

Tartaros


Introshow Theracords Celebrates


Phrantic vs. Blackburn


Prefix & Density vs. Delete


Dj Thera & Delete


Dj Thera & Delete


Final tracks Theracords Celebrates Ultimate Battle
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete draaide ook nog een track van (hoogstwaarschijnlijk) hemzelf die echt bizar hard ging. Kende hem niet, en het was geen Still Here remix/Do the Math Remix/Environment Remix/Ghetto/Time Travel. Zaten vage/grappige geluidjes in voordat de kick er in kwam.

En wat ging Russian Sleep Experiment bi-zar hard zeg. Echt wtf. Overigens was de enige plek met echt goed geluid op t podium. Was gewoon bijna Klokgebouw-geluid daar, echt heel sick.

Patrickjeb, nog bedankt voor t brengen naar t station :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe mij maar een re-run van deze setjes :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Patrickjeb, nog bedankt voor t brengen naar t station :thumbsup:

Geen probleem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldige avond gehad :worship:

Mijn verslag staat online :) :

https://partyflock.nl/report/12975:XXlerator-Raw
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes, super feest :D

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 22:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Delete draaide ook nog een track van (hoogstwaarschijnlijk) hemzelf die echt bizar hard ging. Kende hem niet, en het was geen Still Here remix/Do the Math Remix/Environment Remix/Ghetto/Time Travel. Zaten vage/grappige geluidjes in voordat de kick er in kwam.


?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was m inderdaad, had het al aan Delete gevraagd en die gaf hetzelfde antwoord. Thanks anyways.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 12:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Yes, super feest :D

:cool:

Harde bazenplaat dit! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Dikke after!
En Hard4Us gespot op 03:10 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

He Tom Zuur op 2:56
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
En Hard4Us gespot op 03:10 xd

Was dat met of zonder poep in de broek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aan z'n bakkes te zien met xd
In ieder geval zonder paard, dat is zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Fuzzylogic schreef:
En Hard4Us gespot op 03:10 xd

Was dat met of zonder poep in de broek?


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 00:06 
 
Hardtraxx Elite

Toen zonder haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 00:26 
 
Artiest

Hard4Us schreef:
Ik zoek een nummer wat vannacht door the geminzers en bfront gedraaid is. Iemand enig idee? Bij de climax hoor je wat vocals en daarna komt ie. Helpp


Inderdaad een mooie beschrijving:D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten