Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het valt nog mee als je nagaat dat ze ook nog als Roughstate opening, closing en B-Freqz live staan. Eén b2b set van een uur was wel wat gepaster geweest, dan hadden er al 2 in ieder geval ook een uur kunnen draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
sonnebloem schreef:
yowan schreef:
Setjes van 3 kwartier, ga je schijten, drinken halen en naar je kluis en dan heb je al een artiest gemist

Zucht

haha wat


Nog nooit wezen schijten op een feest?


Liever niet aangezien het altijd een fijne bende is op de meeste feestjes. Een maal poging tot want chinees >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Rickzel schreef:
sonnebloem schreef:
haha wat


Nog nooit wezen schijten op een feest?


Dit is toch alleen de eerste 5 minuten mogelijk?????????????

Terug je mand in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Rickzel schreef:

Nog nooit wezen schijten op een feest?


Liever niet aangezien het altijd een fijne bende is op de meeste feestjes. Een maal poging tot want chinees >.<


Poep je dan in je broek of loop je heel de dag/nacht met een berg aangekoekte stront in je endeldarm?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Preventie m'n vriend. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik haal liever even een doekie over een wc bril heen dan dat ik de hele dag op springen sta :D

Als je goed zoekt hoeft het er niet altijd zo uit te zien:



Heb wel het gevoel dat ik nu lichtelijk offtopic aan het gaan ben...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Preventie m'n vriend. :)


Preventie dus, hoe voorkom je dat je 8 tot 12 uur lang niet je ontlasting kwijt hoeft? Door niet te eten? Ik ben zo iemand die wel gegeten moet hebben als ik een dag of nacht ga feesten. Met verboden middelen zorg ik vóór het feest dat ik genoeg gegeten heb. Anders krijg je gewoon ziekelijke honger of ga je fout.

Aangezien ik niet op commando kan schijten komt het wel eens voor dat dat op het feest moet gebeuren. Het valt meestal wel mee hoor,en je hebt het zo schoon met wat wc papier of je eigen bier of water. Anders kan je wel een halve meter boven de wc pot gaan hangen..

Ik vind het wel knap dat jij geen behoefte hebt aan eten of een gevulde maag..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 23:36 
 

Ik schijt op elk feest minstens 1x :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 23:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor diegene die het nog niet wisten, er is een topic aan gewijd xd
http://www.hardtraxx.nl/forum/off-topic/op-welk-feest-heb-jij-gescheten-t11963.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 03:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Citaat:
In totaal doet het voedsel er een dag over om uiteindelijk het lichaam te verlaten.

Eet de dag van te voren niks gr.

Basis biologie kinders..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 21:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin in ! :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 13:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Ik schijt op elk feest minstens 1x :huh:


Ik meestal 4. Heb er geen verklaring voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 19:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe was het? Druk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe waren de wc's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 20:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Draaide Warface platen van T9C?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 20:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel vet feest gehad, drukte viel heel goed mee!
Warface heeft wel wat spul van zijn album gedraaid maar toen was ik aan het chillen en niet op de vloer.
Fuck you pay me en disphoria heb ik gehoord, de rest weet ik niet meer :D

++ B-Freqz, Roughstate afsluiting (vet hoe ze met zen alle achter de decks staan)
+ Alle sets waren vet imo
+ genoeg ruimte
+ geluid over het algemeen
+ stage was ook wel mooi
+ MC Da Syndrome
+ Jupiler (nog nooit gezien in NL, ben zelf Belg)

Om echt te mierenneuken
- warmte
- geluid in het begin van de set van Requiem
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 21:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard Invasion schreef:
+ Jupiler (nog nooit gezien in NL, ben zelf Belg)


Hopelijk gaan meer evenement bier zoals Jupiler of Grolsch schenken. Tot nu toe alleen maar Heineken of 'evenementbier' meegemaakt op feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 00:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard Invasion schreef:
+ Jupiler (nog nooit gezien in NL, ben zelf Belg)


Maakt het leven een stuk aangenamer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 00:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik werd er spontaan euforisch van toen ik het zag ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 08:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Hard Invasion schreef:
+ Jupiler (nog nooit gezien in NL, ben zelf Belg)


Hopelijk gaan meer evenement bier zoals Jupiler of Grolsch schenken. Tot nu toe alleen maar Heineken of 'evenementbier' meegemaakt op feesten.


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 10:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Grolsch :lol:

Jupiler volgens mij in het zuiden wel vaker gezien. Intents ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Grolsch :lol:

Jupiler volgens mij in het zuiden wel vaker gezien. Intents ofzo?


Ik kom uit de Achterhoek maar moet er niet aan denken om de hele avond Grolsch te zuipen op een feest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 10:37 
 
Hardtraxxer

Doe maar Hertog Jan dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 10:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

HJ :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Grolsch :lol:

Jupiler volgens mij in het zuiden wel vaker gezien. Intents ofzo?

Intents is Bavaria.

Jupiler hadden ze wel altijd op XXlerator in de Matrixx.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten