Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom nou ineens in Nijmegen... niet aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke locatie, kut muziek :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Dikke locatie, kut muziek :/

Laatste Roughstate tracks gecheckt? Voor mij persoonlijk bijna het interessantste label op het moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat het de week na XQlusive is trouwens, anders had ik deze nog wel even als optie gehouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 23:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helemaal fietsen naar Ahoy?? dat is toch veelste ver vanaf jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fiets in randstadrail :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 03:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aah op die fiets...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 08:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het in dat kleine zweethok van XXlerator Raw is blijft het voor mij een optie of ze moeten het verbeterd hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben erbij want om de hoek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 13:48 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo dat is vet, Requiem na Warface durven te zetten! :oh:
Denk dat daar een leuk setje uit kan komen, zonde dat ik er niet bij kan zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sets van drie kwartier :/. Zal wel heel variërend worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Sets van drie kwartier :/

Gad-ver-dam-me
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 15:27 
 

MelvinFR schreef:
Sets van drie kwartier :/. Zal wel heel variërend worden..


Zow helemaal die van Warface >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In slechts 3 kwartier kan je toch nooit een mooie set opbouwen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 15:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

om 22:00 aanwezig en om 23:00 weer naar huis.

Nee zonder gekheid, leuke time table. Ben benieuwd of Requiem wat gewaagd durft te draaien. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blear schreef:
om 22:00 aanwezig en om 23:00 weer naar huis.

Nee zonder gekheid, leuke time table. Ben benieuwd of Requiem wat gewaagd durft te draaien. :thumbup:

Ik heb hem 1 keer gezien op Intents toen draaide hij zijn eigen tracks en hitjes als Seven, FTP, Cracking Your Ribs, Brutal 3.0 en Chronic Disorder. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 16:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Blear schreef:
om 22:00 aanwezig en om 23:00 weer naar huis.

Nee zonder gekheid, leuke time table. Ben benieuwd of Requiem wat gewaagd durft te draaien. :thumbup:

Ik heb hem 1 keer gezien op Intents toen draaide hij zijn eigen tracks en hitjes als Seven, FTP, Cracking Your Ribs, Brutal 3.0 en Chronic Disorder. :/


Laten we dat maar niet hopen dus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Setjes van 3 kwartier, ga je schijten, drinken halen en naar je kluis en dan heb je al een artiest gemist

Zucht
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Setjes van 3 kwartier, ga je schijten, drinken halen en naar je kluis en dan heb je al een artiest gemist

Zucht

haha wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Setjes van drie kwartier waarbij de standaard hitjes + wat nieuwe platen/eigen spul langskomt bij iedere artiest. Nog minder variërende sets dan normaal. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Setjes van drie kwartier waarbij de standaard hitjes + wat nieuwe platen/eigen spul langskomt bij iedere artiest. Nog minder variërende sets dan normaal. xd

En dat is al bijna onmogelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 08:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
yowan schreef:
Setjes van 3 kwartier, ga je schijten, drinken halen en naar je kluis en dan heb je al een artiest gemist

Zucht

haha wat


Nog nooit wezen schijten op een feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 14:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
sonnebloem schreef:
yowan schreef:
Setjes van 3 kwartier, ga je schijten, drinken halen en naar je kluis en dan heb je al een artiest gemist

Zucht

haha wat


Nog nooit wezen schijten op een feest?


Dit is toch alleen de eerste 5 minuten mogelijk?????????????
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten